Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit aamurakastella?

-flowersreally-

21

304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saman kuin tänäaamuna

      • Anonyymi

        Palstahahmojen mielikuvituspuuhia ei lasketa.


    • Kyllä yhdyn pujottelijaan. Olen samaa mieltä hänen kanssaan.
      Eli saman kuin aamulla.

    • Anonyymi

      Tuijota elokuva alkaa kohta Paholaisen Asianajaja, Devil's Advocate jossa Al Pakanakin näyttelee...

    • Anonyymi

      po sprru erto y',' pmlom kpli Becl scheossemfuhrerki6tti

    • Anonyymi

      Ihan pimeetä porukkaa täällä. Ei ole muuta elämää kuin palsta ja täältä sitten haetaan jotain seksiseuraa. Get yourselves a life won’t you.

      • Anonyymi

        Tai mainostetaan. Kenen kanssa jo pannaan. Siinä ei edes etsitä enää mitään. Niin on tavallaan vielä hullumpaa. Toki myös huvittavaa. Mutta kiva, jos on kivaa.


    • Anonyymi

      Jasun kaa <3

    • Anonyymi

      --kppj yuyäy ,rmrb'y yuj,'m' polerompsya,aam kpyaom ,emiini teippiä.. hah niin jooh kiiltävää sitä ei mooses eikä jeesus -teippiä vaan sitä metalli-kiiltäväää

    • Anonyymi

      suosituimmat materiaalit ja värit.. titaani-blondi ja alumiini ehkä myös platina-blondi hyvä..

    • Anonyymi

      åoy6'oso lpleilla saanko oman ennätykseni rikki jaqlokivien yhdistelu-pelissä... arvokkain jakokivi oikeasri on rubiini monet luulevat että sadiiri ei ole...

    • Anonyymi

      Tarttee jo kanootin ajelehtia tyhjillään jos täältä ny jonku tuohon haluaa mu onnea teille jotka noi epätoivoisia oletten

    • Kyllä tämä palstalainen tähän yhteen jo 14 vuoden yhdessäoloon liittyy. Ei ole tarvetta eikä aikomusta vaihtaa. Eikä mua kiinnosta mikään rakastelu kenenkään kanssa. Se luku on jo takana päin. Sählätköön värkkeineen ketä ne jutut huvittaa, mulla on parempaakin tekemistä.

    • Anonyymi

      sti laskujen erääntymispäivät lisätä vähän aikaa noin 26-vuotta, koska posti on niin hidas, sitten muistutus kun olet 678 vuotias?

    • Anonyymi

      kpp v'hiointään 657 vuotta pitää olla jotta voi lähettää mistään alkuperäisestä laskusta perintäkirjettäkään...

    • Anonyymi

      iloinen kun saanet tuon spämmi-professori-robotinkuriin, joka oli kaikkialla.

    • Eräs olis, mutta emmää viihti sannoo.

    • Anonyymi

      kppj jaisla kitti kot'j'm lppdasom tipta s''kittia kpla pytyaa ö',åätoöpka ka livos vsv söössm sols jsidlslom-

    • Anonyymi

      Mies 34 v. olisi sopiva sillä olen hänen isukkinsa eikä ole sopivaa jotta hän on naimisissa oman äitinsä kanssa eli minun vaimoni kanssa.

    • Anonyymi

      Seksibotin kanssa. Kahdesti.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys. Tietenkin viiñamiehen kanssa otettaisiin aamukaljaa.

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3216
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1356
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      220
      1147
    Aihe