Jos hieman alle nelikymppinen mies kustantaisi sut loma seuralaisekseen valitsemaasi matkakohteeseen, niin olisitko kiinnostunut? Budjetti 5000 euroa ja sinulta ei vaadita muuta kuin että olet käytettävissäni aina kun haluan. Nukut luonnollisesti myös samassa sängyssä kangassani, ja ei ei kuulu sanavarastoosi.
Miltäs kuulostaa? Ehdoton vaatimus on että olet nuori, kaunis ja hoikka.
Heippa nuoret 20-25vuotiaat naiset
17
291
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko se penthaussi jolla on mustat nahkahanskat?
- Anonyymi
Kymmenkertaista budjetti niin otetaan harkintaan.
Veikkaan, että jäät ilman matkaseuraa. 🌹👀
- Anonyymi
Täällä on vain ikänaisia ja vanhusnaisia.
En lähtisi vaikka maksettais.
- Anonyymi
Hei! Olen Keijo 54 v nuorimies pohjoiskarjalasta. Lähden mielelläni sulle matkaseuraksi. Voin pukeutua ihan kuinka haluat, tai olla vaikka pukeutumatta. Olen sun käytössä kaikin tavoin 24/7.
Rakkaudella
Keijosi😘 - Anonyymi
Ei noin halvalla saa. Mutta käytä rahat maksulliseen seuraan lomakohteessasi.
Palstallehan on saatu huumormies! 😂
Minä voin lähteä seuraksi, jos tällainen karvaien karju käy :)
- Anonyymi
Laita sinäkin ehdoksi, että ei ei kuulu sanavarastoon 😄
Matkaraporttia sitten palstalle!
xLiner
- Anonyymi
Nyt tarvitaan itsesuojeluvaistoa.
KUKAAN EI LÄHDE TUOLLAISILLE REISSUILLE. - Anonyymi
Perinteinen luolafantasia.
- Anonyymi
Moi, Olen Milla 19v. Olenko liian nuori? Harrastan bikini fitnessiä. Olen täysin kokematon, haittaakse? Olen haaveillut vanhemmasta miehestä joka opettaisi mulle seksin salat.
- Anonyymi
Marrasketch ois kiva.
- Anonyymi
Olet ihan hölmö vaatimuksiesi kanssa.
- Anonyymi
Mene Thaimaaseen tai johonkin vastaavaan, niin elelet tuolla budjetilla herroiksi vaikka joka ilta eri naisen kanssa. Seuran löytyminenkin on todennäköisempää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1044703- 272425
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102362- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252020- 1761567
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1021291Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331097Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?80879