Asuvansa RAJASEUTU ALUEELLA jossa ASUU ALKUPERÄISIÄ RAJASEUTU ASUKKAITA joiden ETUJA SEKÄ OIKEUKSIA PÄÄTTÄJÄT ON POLKENEET KOKOAJAN!
Muualta muuttaneet EI OLE YHDENVERTAISIA ALKUPERÄISVÄESTÖN KANSSA, mutta he olis saaneet samat OIKEUDET jos olisivat HOITANEET, että meidän EDUT JA OIKEUDET HOIDETAAN niin, kuin RAJASEUDUILLA KUULUU!
Rajaseutu kuntien päättäjät eivät näköjään ole ymmärtäneet.
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Olin risusavotassa ja naapurin TORPPARIT innostu myös piha hommiin.
Heitä oli vaikka kuinka monta ja minä olin yksin ja mulla oli 2 TYÖNJOHTAJAA!
Yks sano : Saadan hieno!
Huusin : Kommunisti turpa kiinni!!!
Toinen Työnjohtaja lähti ensin ja minä sanoin hänelle : Ainaki 20vuoden pihatyöt on tekemättä joten et voi vaatia, että 2 päivässä saan tätä pihaa raivattua!
Minulla on niin iso piha projekti, että syksyllä vasta valmis.
Ens viikolla pitää lähteä vähäksi aikaa muualle ja sen jälkeen alan istuttamaan PERUNOITA niin saadaan Jouluna oman perunoita syödä!
Jos enemmän tulee, kuin Joulu perunat niin sitten olen kyllä tullut VARMASTI TULLUT ÄITINI SUKUUN!
Onneksi on niin pieni perhe nykysin, että 10 perunaa riittää hyvin Joulupöytään meidän perheessä!
Jos olis vanha iso perhe niin pitäis olla ainakin 100 perunaa Joulupöytään.
En minä ole Pottu-Pekalle sukua jonka omaisten perinteisiin kuuluu KASVATTAA POTTUJA ja myydä niitä!
En kyllä niin paljoa ala edes kasvattamaan, koska en suostu SIPSIN KUNNIAA LOUKKAAMAAN vaikka hän ei perheensä kanssa ANSAITSE EDES KUNNIAA vaikka isänsä ja äitinsä hänelle jätti hyvän sekä varman ja tuottavan PERINNÖN!- Anonyymi
Minun vanhempi tyttö kyllä tekee perinteisesti samoja töitä mitä minä ja minun äiti ollaan tehty myös.
Me ollaan oltu ravintolan keittiöillä tekemässä ruokaa sekä MYYTY MYÖS VIINAA!
Ei me olla ravintolaa omistettu vaan me olla TOISTEN OMISTAMISSA RAVINTOLOISSA oltu töissä myymässä ruoka-annoksia sekä viinaa!
Nuorempi poika tekee myös perinteisiä suvun töitä eli on ravintolassa myös tekemässä ruoka-annoksia.
Käy lukiota samalla sekä on aktiivinen oman puolueensa poliitikan toiminnassa, mutta en tiedä onko hän tulevassa alkamassa kunnallis tai muuhun politiikkaan, koska hänelle voi käydä samalla tavalla kuin minulle.
Hänen kaverin äiti vaatii KUNNIOTTAMAAN ja toivottavasti ei syrji omaa lastaankin minun kautta.
En voi minä sanoa omalle lapselle, että : Et saa olla hänen kaveri! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vanhempi tyttö kyllä tekee perinteisesti samoja töitä mitä minä ja minun äiti ollaan tehty myös.
Me ollaan oltu ravintolan keittiöillä tekemässä ruokaa sekä MYYTY MYÖS VIINAA!
Ei me olla ravintolaa omistettu vaan me olla TOISTEN OMISTAMISSA RAVINTOLOISSA oltu töissä myymässä ruoka-annoksia sekä viinaa!
Nuorempi poika tekee myös perinteisiä suvun töitä eli on ravintolassa myös tekemässä ruoka-annoksia.
Käy lukiota samalla sekä on aktiivinen oman puolueensa poliitikan toiminnassa, mutta en tiedä onko hän tulevassa alkamassa kunnallis tai muuhun politiikkaan, koska hänelle voi käydä samalla tavalla kuin minulle.
Hänen kaverin äiti vaatii KUNNIOTTAMAAN ja toivottavasti ei syrji omaa lastaankin minun kautta.
En voi minä sanoa omalle lapselle, että : Et saa olla hänen kaveri!En voinu sanoa toisenkaan lapselle ettei saa puhua minun kanssa.
Hänen lapsi kertoi minulle, että hän joutu viemään ruokaa eräälle jolla korona, koska hänen omat lapset ei viittineet!
Minun lapsi ja hänen lapsi oli korona-aikana kaupassa töissä ja molemmat ajo pihalle asiakkaita joilla oli korona! Tämä toinen kerto minulle, koska kaikki toiset oli väittäneet, että KORONAAN EI VOI KUOLLA!
Minä sanoin hänelle, että : Kyllä KORONAAN VOI KUOLLA ja ihmisiä on kuollut vaikka kuinka paljon!
Minä en kyllä hyväksyä, että SYRJIVÄT minun lasta ja vielä omaa lastakin koska minä olen sanonut että KORONAAN VOI KUOLLA ja se ei ole mikään leikin asia jos koronan saa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voinu sanoa toisenkaan lapselle ettei saa puhua minun kanssa.
Hänen lapsi kertoi minulle, että hän joutu viemään ruokaa eräälle jolla korona, koska hänen omat lapset ei viittineet!
Minun lapsi ja hänen lapsi oli korona-aikana kaupassa töissä ja molemmat ajo pihalle asiakkaita joilla oli korona! Tämä toinen kerto minulle, koska kaikki toiset oli väittäneet, että KORONAAN EI VOI KUOLLA!
Minä sanoin hänelle, että : Kyllä KORONAAN VOI KUOLLA ja ihmisiä on kuollut vaikka kuinka paljon!
Minä en kyllä hyväksyä, että SYRJIVÄT minun lasta ja vielä omaa lastakin koska minä olen sanonut että KORONAAN VOI KUOLLA ja se ei ole mikään leikin asia jos koronan saa!Helvetti viime kesänä katsoin, kun yksi oli saanut koronan kuntouksesta.
Välillä valu limaa niin paljon, että lattialla oli isoja läiskiä ja hänen omaisilla EI KIINNOSTA vaikka pitäis kyllä kiinnostaa!
He ovat KORKEASTI KOULUTETTUJA ihmisiä joiden pitäis YMMÄRTÄÄ, että KORONAAN voi kuolla!
He tukehtuu limaan jota irtoaa välillä ja kyllä tuosta on kirjoitettu lehdissä joka päivä kun KORONA jylläs!
Heitä oli haastateltu jotka olivat SAIRASTUNEET KORONAAN ja he kerto, että KORONA ALKAA YSKÄLLÄ ja YSKÄ ON LIMAISTA sekä SITKASTA LIMAA joka EI IRTOA MILLÄÄN!
Hekin olivat luulleet kuolevansa limaan, mutta he oli toipuneet mutta korona oireilee vielä pitkään senkin jälkeen!
Nyt on uusi korona taas tulossa johon ei kuulemma edes rokotteet vaikuta, koska IHMISET EI NOUDATTANEET RAJOITUKSIA vaan tekivät mitä huvitti!
En ole vasta ollut, kuin 3-4 vuotta kotona KORONAN TAKIA niin EN SAIRASTU KORONAAN!
Minä olen sentään käynyt ROKOTUKSISSAKIN ja en halua edes LIEVÄÄ KORONAA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetti viime kesänä katsoin, kun yksi oli saanut koronan kuntouksesta.
Välillä valu limaa niin paljon, että lattialla oli isoja läiskiä ja hänen omaisilla EI KIINNOSTA vaikka pitäis kyllä kiinnostaa!
He ovat KORKEASTI KOULUTETTUJA ihmisiä joiden pitäis YMMÄRTÄÄ, että KORONAAN voi kuolla!
He tukehtuu limaan jota irtoaa välillä ja kyllä tuosta on kirjoitettu lehdissä joka päivä kun KORONA jylläs!
Heitä oli haastateltu jotka olivat SAIRASTUNEET KORONAAN ja he kerto, että KORONA ALKAA YSKÄLLÄ ja YSKÄ ON LIMAISTA sekä SITKASTA LIMAA joka EI IRTOA MILLÄÄN!
Hekin olivat luulleet kuolevansa limaan, mutta he oli toipuneet mutta korona oireilee vielä pitkään senkin jälkeen!
Nyt on uusi korona taas tulossa johon ei kuulemma edes rokotteet vaikuta, koska IHMISET EI NOUDATTANEET RAJOITUKSIA vaan tekivät mitä huvitti!
En ole vasta ollut, kuin 3-4 vuotta kotona KORONAN TAKIA niin EN SAIRASTU KORONAAN!
Minä olen sentään käynyt ROKOTUKSISSAKIN ja en halua edes LIEVÄÄ KORONAA!Presidentti Ahtisaari oli myös saanut koronan ja hän on minusta KUOLLUT eli kyllä KORONAAN VOI KUOLLA!
Siskoni vanhimman pojan isän isä kuoli KORONAAN myös! Jos oikein muistan niin hän oli Vantaalla hoivakodissa vielä saanut koronan.
Omaan limaan tuhketumalla kuoleminen ei ole IHMISARVOINEN asia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379