Luin näistä Rajaseutu kuntien asioista.

Anonyymi-ap

Mainittiin, että Lännen kanssa tehdään yhteistyötä ei IDÄN!

Minusta Kirkkoniemi on Suomesta katsottuna IDÄSSÄ niin, kuin VENÄJÄ!
Ei siellä mainittu, että Suomesta pitää siirtyä töihin RAJASEUTU KUNTAAN joka on LÄNNESSÄ.

Ei siellä mainittu myöskään, että TERVEYTEEN sekä TURVALLISUUTEEN liittyvät PALVELUT pitää hoitaa yhteistyössä LÄNSI NAAPURI MAAN KANSSA!
Jokaisella maalla on velvollisuus hoitaa oman maan kansalaisten TURVALLISUUTEN sekä TERVEYTEEN liittyvät palvelut!

Suomella ei ole edes velvotteita ottaa vastaan pakolaisia mistään maastaan, koska Venäjä ja pieni osa Norjaa on AINOAT maat joista Suomi on HEIDÄN LÄNSI NAAPURIMAA.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ymmärsin, että jos venäläinen menee suomalaisen kanssa naimisiin niin heidän pitää viedä Venäjälle se taito mitä he ovat Suomessa oppineet niin tuo RAJASEUTU ALUEIDEN kehitys toteutuu Suomen ja Venäjän välillä.

      Idässä olevan RAJASEUTU NAAPURI MAAN asukkaat ei voi hakea, kuin LÄNNESTÄ olevasta oppia sekä taitoa jonka he vievät omaan maahansa takaisin niin RAJASEUTU ALUEIDEN KEHITTYMISET TOTEUTUU.

      Jos suomalainen menee venäläisen kanssa naimisiin niin ei he saa SYRJIÄ SEKÄ ESTÄÄ Venäjää kehittymästä sekä Venäjän rajaseudulla asuvien ihmisten ajamista kohti köyhyyttä!
      Kyllä miesten pitää ARVOSTAA VENÄJÄÄ MAANAKIN eikä vain omaa KAUNISTA VAIMOA joka voi olla myös heidän lasten äiti!
      Lapset on positiivinen asia ja heidän avulla voivat sentää RAKENTAA TULEVAA VENÄJÄLLÄ!

      Ei Suomi ole maa jossa ihmiset EI OPI TEKEMÄLLÄ!
      Ivalon S-marketissa on vaikka kuinka paljon venäläisiä jotka osaa tehdä KAUPPAA ja Venäjän Rajaseutu alueella EI OLE KUULEMMA EDES KAUPPAA vaan siellä on pelkkä HUOLTOASEMA jossa on hyvin pieni valikoima tuotteita!
      R-kioskillakin oli venäläinen nainen töissä joka oppi sentään hoitamaan myös POSTIA ja paljon muutakin mitä kaupan tai pitämiseen tarvitaan!
      Oppi yhtä paljon R-kioskilla mitä oppivat S-marketissa jossa oppivat myös PANKKISSA OLEMAAN TÖISSÄ!
      Heidän miehet osaa lentää sekä ovat myös KUNNALLIS POLITIIKASSA mukana AINAKIN Ivalossa.
      Yhellä oli ainakin hotelli jos ei useampikin ja hänellä on bisnes taitoa jota Venäjällä kyllä tarvitaan ja hänellä on perhe myös!
      Suomessa on vaikka kuinka paljon venäläisiä jotka ovat oppineet muutakin, kuin VARASTAMAAN JA MYYMÄÄN SEKSIÄ!

      Kyllähän nämä LUKUTAIDOT on HENGENVAARALLISIA TAITOJA VARSINKIN minulle HOLOMAN VITUN ÄMMÄLLE!
      Helpommalla olisin PÄÄSSYT, kun EN OLIS IKINÄ OPPINUT LUKEMAAN TAI KIRJOITTAMAAN!
      Mielisairaita nuo opettajat kyllä, koska koulussa OVAT OPETTANEET LUKEMAAN JA KIRJOITTAMAAN JA EIVÄT OSAA ITSE LUKEA SENKÄÄN VERTAA INARIN KUNNASSA MITÄ MINÄ!
      Jos osaisivat niin kyllä he olis hoitaneet asiatkin tässä kunnassa kuntoon!

      • Anonyymi

        Opettajat sano aina : Pitää kerrata eli lukekaa KOTONA NIIN OPITTE!!!
        Kyllähän minä heitä KUNNIOITAN EDEELLINKIN, mutta Ivalon ala-asteella ollut opettaja on minun muistin mukaan kuollut jo aikoja sitten.

        Jätti minut HISTORIAN PISTOKKAISTA JÄLKI-ISTUNTOON, koska minä olin yksi heistä joka ei ollut viittinyt lukea läksyjä.
        En muista keitä pojat oli, mutta minusta samat pojat istu aina jälki-istunnossa. He istu vielä YLÄ-ASTEELLAKIN, kun minä istuin yhden tunnin.
        3 kertaa jos myöhästy tunnilta niin sai TUNNIN JÄLKI-ISTUNTOA, mutta jätti menemättä kokonaan tunnille niin EI SAANUT MITÄÄN!
        Kyllä kai sitä mielummin LINTSAS TUNNILTA, kun menin myöhässä ja ISTU JÄLKI-ISTUNTOSSA KOULUN JÄLKEEN!
        Lintsaamisesta jos olis jäänyt kiinni niin olis ehkä LENTÄNYT KOULUSTA PIHALLE KIITOKSENA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajat sano aina : Pitää kerrata eli lukekaa KOTONA NIIN OPITTE!!!
        Kyllähän minä heitä KUNNIOITAN EDEELLINKIN, mutta Ivalon ala-asteella ollut opettaja on minun muistin mukaan kuollut jo aikoja sitten.

        Jätti minut HISTORIAN PISTOKKAISTA JÄLKI-ISTUNTOON, koska minä olin yksi heistä joka ei ollut viittinyt lukea läksyjä.
        En muista keitä pojat oli, mutta minusta samat pojat istu aina jälki-istunnossa. He istu vielä YLÄ-ASTEELLAKIN, kun minä istuin yhden tunnin.
        3 kertaa jos myöhästy tunnilta niin sai TUNNIN JÄLKI-ISTUNTOA, mutta jätti menemättä kokonaan tunnille niin EI SAANUT MITÄÄN!
        Kyllä kai sitä mielummin LINTSAS TUNNILTA, kun menin myöhässä ja ISTU JÄLKI-ISTUNTOSSA KOULUN JÄLKEEN!
        Lintsaamisesta jos olis jäänyt kiinni niin olis ehkä LENTÄNYT KOULUSTA PIHALLE KIITOKSENA!

        En ole vieläkään sisäistänyt, että miksi minun piti PERUSKOULUSSA opiskella SUOMEN HISTORIAA JOKA EI VARSINAISESTI OLE KOSKAAN LIITTYNYT MINUN SUVUN HISTORIAAN!

        Minun pitää AIKUISEN OPETELLA LUKEMAAN HISTORIAA joka LIITTYY MINUUN!
        Sama, kun luen niin minä JOUDUN OPETTELEMAAN KAIKKI ASIAT LUKEMALLA OIKEIN, koska TÄÄLLÄ ON OPETTU KAIKKI PÄIN HELEVETTIÄ!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe