Korkokengät paljaissa jaloissa

Anonyymi-ap

Tuleeko sillä tavalla liian kuuma?

22

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällaisellä helteellä siis?

    • Sillä tavalla saa hiertymiä ja rakkoja jalkoihin. Ei kiva.

      • Anonyymi

        Silti usein lämpimillä ilmoilla näkee sellaista kun on jotkut juhlat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti usein lämpimillä ilmoilla näkee sellaista kun on jotkut juhlat.

        Noh.. on olemassa sellaisia avokassukkia joita käytetään korkokenkien kanssa. Eli niitä ei pidetä oikeasti paljasjaloin.


    • Anonyymi

      Ätmin kysymys

      • Anonyymi

        En ole ätmi, usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ätmi, usko jo!

        Olet ätmein koskaan palstoille kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ätmein koskaan palstoille kirjoittanut.

        En ole!


    • Anonyymi

      Laita korkkarit ätmy jalkaan ja käy kysymässä ärrän tytöiltä

      • Anonyymi

        Oot ätmi ite.


    • En laittais... hikois jalkapohjat, ihan talvellakin. Sukka pitää olla välissä, tai sitten joku ihme kuplapojallinen...

      Sama sandaaleissa...nilkkasukka....

      • Jaa, sä korkkareissa?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, sä korkkareissa?

        No miksi ei? Mutta en ilman sukkia... niissähän on kovat ja sliipit pohjat...var.aan hikois jalat niitä vasten... yyyyh...

        Ennemmin mä oon ilman kfnkiäkin, kuin ilman sukkia...

        Veneestä saatan jollais krokseilla hiippailla oluselle baariin ja takas, mut muuten pitää olla sukat. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No miksi ei? Mutta en ilman sukkia... niissähän on kovat ja sliipit pohjat...var.aan hikois jalat niitä vasten... yyyyh...

        Ennemmin mä oon ilman kfnkiäkin, kuin ilman sukkia...

        Veneestä saatan jollais krokseilla hiippailla oluselle baariin ja takas, mut muuten pitää olla sukat. 😁

        Sama. Minulla on sukat aina jalassa. Minulla on myös erittäin huono verenkierto jaloissa ja varpaani palelevat heti kun jätän sukat pois.

        Ja niiden kylmettyneiden varpaiden lämmittämiseen voip mennä tuntikaupalla aikaa.
        Illalla en saa nukutuksi jos minulla ei ole sukat jalassa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sama. Minulla on sukat aina jalassa. Minulla on myös erittäin huono verenkierto jaloissa ja varpaani palelevat heti kun jätän sukat pois.

        Ja niiden kylmettyneiden varpaiden lämmittämiseen voip mennä tuntikaupalla aikaa.
        Illalla en saa nukutuksi jos minulla ei ole sukat jalassa.

        No mulla on taas siitäkin edestä verenkiertoa... mun jalat on kuin lämmityspatterit. Ja suurin syy helteillä on se, että mun pitäis saada jalat viileiksi, ennenkuin nukahdan...😂

        Mulla on hyvä metallinen sängynpääty, missä usein viilrnnän jalkateriä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mulla on taas siitäkin edestä verenkiertoa... mun jalat on kuin lämmityspatterit. Ja suurin syy helteillä on se, että mun pitäis saada jalat viileiksi, ennenkuin nukahdan...😂

        Mulla on hyvä metallinen sängynpääty, missä usein viilrnnän jalkateriä. 😁

        Minä käytän lämmittääkseni jalkojani kuumavesipulloa. Miksipä ei toimisi sinulle kylmävesipullo..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä käytän lämmittääkseni jalkojani kuumavesipulloa. Miksipä ei toimisi sinulle kylmävesipullo..?

        Siitä tulee kuumalla märkä...😬

        Sängyn rauta riittää, se on viileää. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Siitä tulee kuumalla märkä...😬

        Sängyn rauta riittää, se on viileää. 😃

        Totta. Kylmä hikoilee kuumassa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Totta. Kylmä hikoilee kuumassa.

        Jep... rnkä tykkää märistä koivista...😬


    • Luultavasti ikävät nihkeet ja hankaa..

      • Muistelen vuotta 2006, kun viimeisen kerran käytin korkokenkiä. Ne tuntui ikäviltä paljasta jalkapohjaani vasten, vaikka olivat avomallia.

        Olin ostanut omaan vihkitilaisuuteeni valkoiset klipklopit. Menin siis naimisiin sellaisissa ja oli niin kuuma, että meinasi korot upota asfalttiin. Elopainoni ehkä vähän myötävaikutti silloin myös. 😅


    • Anonyymi

      Also suitable as a hammer

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2535
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1884
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      105
      1565
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1497
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1423
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1359
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      347
      1344
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      203
      1177
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1139
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe