Niin... Tosiaan

Anonyymi-ap

Kun kerran joku täälä haukkui minua reptiiliksi, niin ehkäpä olen kuin olenkin sellainen 🐍🦎🐢🐉🐊🦖🤔? Rohkea krokotiili, kun uskaltaa puraista louhikäärmettä takalistosta. Se ON louhikäärme, sillä Aku Ankassakin se oli niin. Tuo reptiiliys pohjautuu siis siihen että koska matelijoilla ei yleisesti ottaen ole karvoja ja tälleen iän myötä hiukseni ovat harvenemaan päin, niin siksi epäilykseni heräsi. Toinen todiste on tässä eräänä kesänä ottama selfie itsestäni missä yritin näyttää häijyltä. Huomasin että minulla oli tuolloin kyynsilmät, eli sellaiset viiruiset. Pupillini olivat siis kaiketi shapeshiftanneet psykopaattisen mentaliteetin esittämisen ajaksi.

Icke totesi kerran yhdessä haastattelussa että joku nainen oli kertonut hänelle olleensa miehen kanssa p*nolla. Sitten mies oli muuttunut todella aggressiiviseksi ja kovaotteiseksi jolloin nainen oli väittänyt huomanneensa miehen ottaneen reptiilin muodon. Ne kykenevät siis muodonmuutoksiin kuin kameleontit taikka mustekalat. Ps. Trolliko olen 🤭? Loppuun vielä se, että kun reptiilit ovat käytökseltään aggressiivisia ja kokevat olonsa uhatuksi 24/7 (vaikkei siihen olisi mitään syytä edes), niin iän mukana minun katkeroitumiseni ja kyynistymiseni on jo johtanut vihalevelien kasvuun. Olisinpa tyhmä kuin saapas.

18

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kissahan on reptiili. 🐈‍⬛Voit olla söpö ja peloittava samaan aikaan.

• Anonyymi

Kaikki kissaeläimet kiehtovat minua. Ne ovat niin atleettisia, itsenäisiä ja todellisia petoja. Joskus olen nähnyt unta missä kissa raapii minua. Selvitin netistä että se kertoo unennäkijän ristiriidasta omaa feminiinistä puoltaan kohtaan. - Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kissaeläimet kiehtovat minua. Ne ovat niin atleettisia, itsenäisiä ja todellisia petoja. Joskus olen nähnyt unta missä kissa raapii minua. Selvitin netistä että se kertoo unennäkijän ristiriidasta omaa feminiinistä puoltaan kohtaan. - Ap.

Maskuliinisen ja feminiinisen tasapainoitus oli tässä hetki sitten kuulemma. Ihan maailmanlaajuinen juttu. Tiedä häntä? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinhän tuo puoli näyttää sulla usein naisena esiintyvällä gubella olevan hallussa

• Vaikka kettu olenkin, niin liskot ovat lähellä sydäntä. Omistan kilpikonnankin :3

• Palstakamu

Kreikankilpikonna herra nimeltään Elvis. Hyvä tapainen, eikä purekaan edes. Paitsi kerran kun lämmittelin varpaita sen lampun alla. Olin hänen reviirillään nääs.

• Palstakamu kirjoitti:

Kreikankilpikonna herra nimeltään Elvis. Hyvä tapainen, eikä purekaan edes. Paitsi kerran kun lämmittelin varpaita sen lampun alla. Olin hänen reviirillään nääs.

Kiitos sait naurahtamaan ja sellasta.

Joskus on parempi pysyy niiden reviireiltä pois.

Nyt tosin mietin miten toi tapahtui,
        kun tuskin se lattialla asuu..

Kilpureiden kans on hyvä varoo ettei pure,
        Purevat joskus aika kovasti..

Ettei nyt kuitenkaan Elvis ajatellut saavansa jotain erikoisempaa herkkua kun nappas kii 😊

• originalpieninainen kirjoitti:

Kiitos sait naurahtamaan ja sellasta.

Joskus on parempi pysyy niiden reviireiltä pois.

Nyt tosin mietin miten toi tapahtui,
        kun tuskin se lattialla asuu..

Kilpureiden kans on hyvä varoo ettei pure,
        Purevat joskus aika kovasti..

Ettei nyt kuitenkaan Elvis ajatellut saavansa jotain erikoisempaa herkkua kun nappas kii 😊

Nostan sen joskus terrariosta lattialle ja sillä on lattialla oma lämpölamppu. Ei vissiin tykännyt kun lampun alle oli ilmaantuneet sine kuulumattomat varpaat.

• Palstakamu kirjoitti:

Nostan sen joskus terrariosta lattialle ja sillä on lattialla oma lämpölamppu. Ei vissiin tykännyt kun lampun alle oli ilmaantuneet sine kuulumattomat varpaat.

No toivottavasti ei kauheen kovasti napannut kii.

• originalpieninainen kirjoitti:

No toivottavasti ei kauheen kovasti napannut kii.

Se vaan näykkäisi pikkuisen. Olisi halutessaan voinut kyllä kovastikin puraista. Voi kuulemma lähteä jopa nahan palanenkin.

• Palstakamu kirjoitti:

Se vaan näykkäisi pikkuisen. Olisi halutessaan voinut kyllä kovastikin puraista. Voi kuulemma lähteä jopa nahan palanenkin.

Voi ihan palanenkin..

Puree ne jotkut lyijykyniäkin poikki..

Tollei pikkusen ku näykkäsee niin on vaan varoitus...
        Kun ei ne osaa puhua niin jotenki on sanottava..

• Anonyymi

Turtleseilla ei taida olla hampaita mutta on sitäkin vahvemmat leuat. Alligaattorikilpikonna näyttää aivan dinosaurukselta ja sen puruvoima on uskomaton. Jopa brave wildernessin jätkä joutui käyttämään apunaan suojausta silloin kun se antoi kilpikonnan purra sitä. Itse asiassa nyt en ole varma siitä oliko se alligaattorikilpikonna vai jokin muu. "Kautta likaisten varpaitteni". Ehkä se kilpparisi haistoi jalkasi ja halusi että ne siirtyisivät muualle. - Ap.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Voi ihan palanenkin..

Puree ne jotkut lyijykyniäkin poikki..

Tollei pikkusen ku näykkäsee niin on vaan varoitus...
        Kun ei ne osaa puhua niin jotenki on sanottava..

Oletko mies kynällesi siis vihainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies kynällesi siis vihainen?

Hae mies apua.

• Anonyymi

Louhikäärme on ihan jees, tykkään Kalevalasta. Koskahan se Ahti soisi antejaan? 🧙‍♂️

• Anonyymi

"Silliä" tarkoittanet 😁? Siin on sulle sillikuningas. https://fi.wikipedia.org/wiki/Sillikuningas. Möhkäkala olisi mielenkiintoinen ilmestys. Möhkäkala, ruijanpallas ja kampela muodostavat semmoisen omituisten otusten kerhon. Punamustavalkoinen calico cat-viehe on mielestäni yleishyödyllinen. - Ap.

• Anonyymi

Nostin sulle Ukon pakasta kortin, tuli Pohjantähti.
      Avainsanat: tähti, yhteys kaikkeuteen, inspiraatio, rajattomat mahdollisuudet, avautuminen tietoisuuden ylimmille kerroksille, karmasta vapautuminen, luovat visiot, henkiset ulottovuudet, viisauden lähde. 🌟

• Anonyymi

Millainen se sinun lohikäärme on? 🙄
      🐾

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe