Palstan paras ihminen?

Anonyymi-ap

Itse pidän pikkupirpanasta.
Muistanko väärin, että hän on jopa minua vammautuneempi?

Tosin lääkärit edelleen kauhistelevat ja kysyvät miksi olen elossa?

No mistä vtu:sta mä voin tietää? Kysykää kaikkitietävältä trolliarmeijalta!

>simiti<

48

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun puhutaan ihmisistä ei sellaista, kun paras ole olemassakaan. Mun mielestäni. Itseä miellyttäviä voi ollakin. Niitäkin hyvin harvassa, ihan jees kuitenkin enemmistö.

    • Kiitos vain Simiti, en vielä ole sinua vammautuneempi.. mutta on mahikset siihen. Mulla on ms-tauti joka vaurioittaa aivojen valkeaa ainetta.

      Tällä hetkellä toimintakykyni on normaali. Lieviä oireita on, kuten pientä satunnaista nykinää vasemmasa etusormessa, silmäluomessa tai suupielessä. Joskus huimaa ja tasapainon kanssa on haasteita. Tasamaalla se ei niinkään vaikuta.
      Ikävin oireeni on satunnaiset nielemisvaikeudet. Mutta niiden kanssa pärjää.

      Ei siis mitään verrattuna sinun haasteisiisi. Ainakaan nyt. Toki on muistettava, että sairauteni on etenevä, vaikka minun sairauteni eteneminen on ollut pysähdyksissä jo joitakin vuosia.

      Aivovammainen siis olen minäkin.

      • Anonyymi

        Nìn no joo. Pohjanmaalaisena otin kaikki kerralla. Eipähän etene lommoutunut aivo, jos ei parannekkaan.

        Tokihhan on hankaaluuksia, mutta en vaihtaisi ms tautiiin..
        Toivottavasti siihen keksitään kunnon lääke.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nìn no joo. Pohjanmaalaisena otin kaikki kerralla. Eipähän etene lommoutunut aivo, jos ei parannekkaan.

        Tokihhan on hankaaluuksia, mutta en vaihtaisi ms tautiiin..
        Toivottavasti siihen keksitään kunnon lääke.

        >simiti<

        Niin.. vittumaisintahan tässä taudissa on se, kun ei tiedä mihin, milloin ja kuinka pahasti se iskee.

        Mut juu. Nää kortit on jaettu ja näillä pelataan.


    • Anonyymi

      Mä oon paras. https://www.pokemon.com/fi/pokedex/paras. Pääsisi mainiolle tripille kun olisi sienet jo omasta takaa kasvamassa selästäni 🍄. Rapu sopii minun persoonaani siksi koska sillä on suojakuori minkä alla se on piilossa. Tämä on siis symboliikkaa eikä liity tässä yhteydessä horoskooppeihin. En edes ole rapu horoskoopiltani. Kuolemaa olen puijannut yhden jos toisenkin kerran, eli taidan olla kuin ollakin eräänlainen "trolli" 😗.

      • Anonyymi

        Noh joo. Kirjoituksesi anon muumina toki kuulostaa trollilta.
        Mutta sinähät voit olla se puhekyvytön naine, josta tuli telkussa dokkari.

        En siis tuomitse, ellet hauku muita. Ja pysyt edes hädinkuten asiassa..

        >simiti<


    • Anonyymi

      Kun unrssaki8n on vaihwita, n sw missä näkee kuvia... sitten ei näe mitään unia.. deep sleep, kun parikin päivää ollur että kun ajatukset katoaa unesta, sybässä unitilassa... kuvailisin.. vähän kuin jossainkoomassa..

    • No minä tietysti. ✌️😀✌️

      En mä nyt ihan viimesen päälle hyvä ole, mutta ei ole parempiakaan, minuja siis...

      Mä oon palstan paras mä. 😬

      • Niin mäkin ajattelen. Taino minkäs mahtaa jos muut ei näe ja tajua. Ei täällä muille tartte kelvata kuin ittelleen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Niin mäkin ajattelen. Taino minkäs mahtaa jos muut ei näe ja tajua. Ei täällä muille tartte kelvata kuin ittelleen.

        No piti pistää, kun oli mahku. 😁

        En mä muita pystyiskään jaottelemaan paremmuusjärjestykseen. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No piti pistää, kun oli mahku. 😁

        En mä muita pystyiskään jaottelemaan paremmuusjärjestykseen. 😊

        Eihän sitä oikeasti pystykkään, kun kaikissa on jotain plussaa ja miinusta. Ja ei ole edes tarvetta ajatella, että joku on paras. Tulee aateltua, että olkoon jokainen parasta itselleen, se riittää mulle ja sullekin varmaan.

        En oikeestaan edes nää mitään tarvetta paras ajattelulle. Hyväkin riittää.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eihän sitä oikeasti pystykkään, kun kaikissa on jotain plussaa ja miinusta. Ja ei ole edes tarvetta ajatella, että joku on paras. Tulee aateltua, että olkoon jokainen parasta itselleen, se riittää mulle ja sullekin varmaan.

        En oikeestaan edes nää mitään tarvetta paras ajattelulle. Hyväkin riittää.

        Tai toimiva on ehkä oikeempi termi vielä, kun hyvä. Moni asia toimii, vaikkei parhaaksi ole määriteltykkään.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tai toimiva on ehkä oikeempi termi vielä, kun hyvä. Moni asia toimii, vaikkei parhaaksi ole määriteltykkään.

        Niin. Joillekin lopputulos on tärkeä, joillekin siihrn käytetty matka...😊

        Itse sen tietää, tai luulis tietävän, mikä on parhautta ja toimivaa. 😀


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin. Joillekin lopputulos on tärkeä, joillekin siihrn käytetty matka...😊

        Itse sen tietää, tai luulis tietävän, mikä on parhautta ja toimivaa. 😀

        Joo. Ja ihminen pitää parhaana vain sen verran minkä tietää, jos ei paremmastakaan tiedä. 👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Joo. Ja ihminen pitää parhaana vain sen verran minkä tietää, jos ei paremmastakaan tiedä. 👍

        Siksi on tosi vaikeaa kellekkään toteen näyttää jonkun olevan paremmin näin, kuin vaikka noin. Eihän ihminen pruukaa uskoa mitään mitä ei ole itse parhaaksi kokenut, joko kokemuuttaan tai muusta syystä.

        Usein pitää oppia itte, kantapäänkautta sitten.


      • Kyllä sinä ole suoraselkäisempi kuin pirpana 😁 se on ainakin on totta. Sinä olet rohkeampi sanomaan päin näköä mitä ajattelet vaikka ei se aina minun totuuden kanssa esim perhe elämästäni pidä paikkaansa mutta uskon, että elämme niin erilaista elämää.

        Kyllä uskon että kaikki se menee sen mukaan ihminen tietää tilanteensa parhaiten itse.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Siksi on tosi vaikeaa kellekkään toteen näyttää jonkun olevan paremmin näin, kuin vaikka noin. Eihän ihminen pruukaa uskoa mitään mitä ei ole itse parhaaksi kokenut, joko kokemuuttaan tai muusta syystä.

        Usein pitää oppia itte, kantapäänkautta sitten.

        Näinpä. 😊


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä sinä ole suoraselkäisempi kuin pirpana 😁 se on ainakin on totta. Sinä olet rohkeampi sanomaan päin näköä mitä ajattelet vaikka ei se aina minun totuuden kanssa esim perhe elämästäni pidä paikkaansa mutta uskon, että elämme niin erilaista elämää.

        Kyllä uskon että kaikki se menee sen mukaan ihminen tietää tilanteensa parhaiten itse.

        Pirpana on kohteliaampi. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Pirpana on kohteliaampi. 😊

        Tekopyhyys ei ole arvo minulle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tekopyhyys ei ole arvo minulle.

        Ei Pirppis ole tekopyhä, vaan oikeasti miettii muiden tunteita paljon...vähän välillä liikaakin, mutta Pirppis on Pirppis. 😊

        Ihana ihminen. 😍


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei Pirppis ole tekopyhä, vaan oikeasti miettii muiden tunteita paljon...vähän välillä liikaakin, mutta Pirppis on Pirppis. 😊

        Ihana ihminen. 😍

        Ei se kyllä näyttänyt siltä 💁🏻‍♀️ henkisen väkivallan merkki on mitä sanoi minulle” etten saa loukkaantua muiden takia ” Vähätteli tunteitani, sellainen henkistä väkivaltaa. Sellainen ei kyllä miettinyt muiden tunteita.

        Kuin toista kiusattu ja puolustan sitä, kyllä se selkeästi on väkivaltaa kun kieltää minua ja minun pitää vain niellä minua kohtaa valheita. tuollainen empatia kyvyttömyyttä. Kyllä se tekopyhä on . Olen nähnyt tämän. Eli en arvosta.
        Mutta tottakai jos olet hurmiossa tuollaiset viat annat periksi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se kyllä näyttänyt siltä 💁🏻‍♀️ henkisen väkivallan merkki on mitä sanoi minulle” etten saa loukkaantua muiden takia ” Vähätteli tunteitani, sellainen henkistä väkivaltaa. Sellainen ei kyllä miettinyt muiden tunteita.

        Kuin toista kiusattu ja puolustan sitä, kyllä se selkeästi on väkivaltaa kun kieltää minua ja minun pitää vain niellä minua kohtaa valheita. tuollainen empatia kyvyttömyyttä. Kyllä se tekopyhä on . Olen nähnyt tämän. Eli en arvosta.
        Mutta tottakai jos olet hurmiossa tuollaiset viat annat periksi.

        Mä oon tavannut Pirppiksen, sekä tiedän hänestä ja hänen elämästä paljon.

        Mä sanon, että sen naisen täällä kirjoitukset on totta. Aitoa ja välittämistä.

        Sua mä en tunne samoin... ja en jaa montaakaan ajatusta sun kaa samoin. En siis ihmettele, että et hiffaa Pirppistä...


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon tavannut Pirppiksen, sekä tiedän hänestä ja hänen elämästä paljon.

        Mä sanon, että sen naisen täällä kirjoitukset on totta. Aitoa ja välittämistä.

        Sua mä en tunne samoin... ja en jaa montaakaan ajatusta sun kaa samoin. En siis ihmettele, että et hiffaa Pirppistä...

        Minulla syyni pitää yksityisyyteni turvassa etten täällä muita edes näe. Ettet ole ainoa joka ei näe minua. Ei kiinnosta saada ihmisiä lähelle, varsinkin mitä minä pelkään.


        Etkä sinä ainakaan ole eri näkemyksien takia turvalliselta vaikuttanut.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon tavannut Pirppiksen, sekä tiedän hänestä ja hänen elämästä paljon.

        Mä sanon, että sen naisen täällä kirjoitukset on totta. Aitoa ja välittämistä.

        Sua mä en tunne samoin... ja en jaa montaakaan ajatusta sun kaa samoin. En siis ihmettele, että et hiffaa Pirppistä...

        Voisiko sanoa minä haluan turvallisen ympäristön. Minulla ei ole kunniahimoa tavata ketään. Enemmänkin kun kerron vaikeuksista toivonut ihmisten auttavan ihmisiä enemmän.


      • valtakunta kirjoitti:

        Voisiko sanoa minä haluan turvallisen ympäristön. Minulla ei ole kunniahimoa tavata ketään. Enemmänkin kun kerron vaikeuksista toivonut ihmisten auttavan ihmisiä enemmän.

        En minä tarvitse sua henkilökohtaisesti tunteakaan.

        Mutta tiedän Pirppiksestä paljon enemmän kuin mitä täällä palstalla puhutaan..

        Ja se on fakta...


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon tavannut Pirppiksen, sekä tiedän hänestä ja hänen elämästä paljon.

        Mä sanon, että sen naisen täällä kirjoitukset on totta. Aitoa ja välittämistä.

        Sua mä en tunne samoin... ja en jaa montaakaan ajatusta sun kaa samoin. En siis ihmettele, että et hiffaa Pirppistä...

        Minulla ei ole tarvetta ketään lähteä näkemään se on sellainen että kun pidän turvavälin muihin ihmisiin ja suhteeni turvassa. En koe hyvänä että mieheni kokisi mitään stressiä se sovi sille. Pelkästää kun puhuin miehelle jolla oli myös suurperhe(7lapsen) rannalla, se ei tykännyt siitä kun puhuin hänelle.

        Harvemmin avaan suutani, miksi haluan stressata häntä lisää olen onnellinen kun hän minun. Lapseni oli mangeeetti kalastamassa , miksi halusin kehua lapseni yllättävää synttärilahja toivetta. Miksi tuli avattua suuni.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon tavannut Pirppiksen, sekä tiedän hänestä ja hänen elämästä paljon.

        Mä sanon, että sen naisen täällä kirjoitukset on totta. Aitoa ja välittämistä.

        Sua mä en tunne samoin... ja en jaa montaakaan ajatusta sun kaa samoin. En siis ihmettele, että et hiffaa Pirppistä...

        Olen vain sellainen ihminen. En kuitenkaan puhu paljoa tai ole mielin kielin. Ei ole minun tapani puhua kenellekkään. Mutta tykkäsivät ihmiset siitä kun lapseni ruosteisia nauloja vei pohjalta pois, mutta meillä onkin ihan erilaisia toiveita lapsilla kun kaikki on eriluonteisia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen vain sellainen ihminen. En kuitenkaan puhu paljoa tai ole mielin kielin. Ei ole minun tapani puhua kenellekkään. Mutta tykkäsivät ihmiset siitä kun lapseni ruosteisia nauloja vei pohjalta pois, mutta meillä onkin ihan erilaisia toiveita lapsilla kun kaikki on eriluonteisia.

        Mulle sun systeemit on ok..

        Mutta kun mä livenä tapaan jonkun ihnisen, kuten nyt vaikka Pirppiksen, niin kyllä mä vaan ihmisestä tajuan enempi...


      • Disseisback kirjoitti:

        En minä tarvitse sua henkilökohtaisesti tunteakaan.

        Mutta tiedän Pirppiksestä paljon enemmän kuin mitä täällä palstalla puhutaan..

        Ja se on fakta...

        Se on kiva että pidät. En tiedä mitä täällä palstalla puhutaan. En niin usein ole täällä. Tämä ei tuo enää sellaista mukavuutta kuin joskus toi iloa. tämä on epämukava paikka miksi vähemmän käyn täällä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se on kiva että pidät. En tiedä mitä täällä palstalla puhutaan. En niin usein ole täällä. Tämä ei tuo enää sellaista mukavuutta kuin joskus toi iloa. tämä on epämukava paikka miksi vähemmän käyn täällä.

        Täälhä ei kannata hakea mitään tukea itselleen... sitä ei varmaan saa..


      • Disseisback kirjoitti:

        Mulle sun systeemit on ok..

        Mutta kun mä livenä tapaan jonkun ihnisen, kuten nyt vaikka Pirppiksen, niin kyllä mä vaan ihmisestä tajuan enempi...

        En ihmettele että ymmärrät sitä enempi viestittely on hitaampaa täällä kuin puhuminen. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Täälhä ei kannata hakea mitään tukea itselleen... sitä ei varmaan saa..

        Täällä vain sain sosiaalista tukea ja empatia tilanteelleni mitä tarvitsinkin . Vaikka tilanteeni vain on huonontunut olen sitä mieltä etten puhu siitä koska asia on arka. Siitäkin saisi niin kuraa niskaa x-liner nauttisi pahoinvoinnistani. .
        Ja nyt joutuu menee oikeuteen asti. Se on parempi niin että puhun liikaa täällä niin opettelen sulkeutumaan ja itkemään hiljaa.



    • Anonyymi

      Jero. Äärimmäisen hyvä ihminen.

    • Trollit ovat kotoisin ruotsista, Trollhättanista kuulemma 🤔. Se on invaasio jos ne tänne rynnivät

    • Anonyymi

      En ärytä tahalliseasti, vaan tahalllani voi.... ...MIKSI ISÄSI ON MULKUNPENIKKA?

    • Minä en pidä. Voisin kysyä pitäisitkö henkilöstä itsestä, jos sinua henkisen pahoipidellään ja hän kääntyy tämän henkisen pahoipitelijän puolelle koska puolustan kiusattuja

    • Anonyymi

      arvaa numero onko se 483 vai 777 vai joku muu.. noniin kaupungin voi ollaa tyttöjäkin käsittelemässä puistomuotoilua jotain..

      oahin numero on 1009

      https://www.youtube.com/watch?v=WxnN05vOuSM

      oikeasti hauskaa on kesätyöläisille hommia siistiä asveja

    • Anonyymi

      Heppiksen oma Jazuli <3

    • Anonyymi

      Minä 34-vuotias sinkkumies.

      • Anonyymi

        Sinä olet tyhmin ja lapsellisin palstailija ikinä.


    • Anonyymi

      Viinamies on paras eihän siitä mihinkään pääse. Sillä sentään järkevää sanottavaa miten sen kumppanin voisi löytää.

    • Anonyymi

      tiesitkö että disseback että isoisäsi ol.i eunukki-meskaliini-eskimo, sinuton siitetty jostain lehmäbn soluist hhhahha

    • Anonyymi

      little-bit huppelissaq ... joo yritän olla kirjoittamattaq erittäin törkeitä viestejä kuin ... ensano..

    • En mä osaa parasta nimetä ja vaikka osaisikin, niin sekin on päivä/asiayhteyssidonnaista.

      Aloittaja itse on ajoittaisesta terävyydestään huolimatta jättänyt varsin hyvän mielikuvan, karskin kuoren alla sykkii todella hyvä sydän.

      Mä luulen, että noin keskimäärin parhaat oliot palstalta olen isoilta osin ehtinyt jo tapaamaan IRL. Vielä pitää muutama tavata, niin sitten maailma on valmis.

    • Anonyymi

      jyvin tuli vettä kuuro... olin kuulevinani että naapurikin ajeli jollain yliktonnikuutoisell hondalla, jotain .. hyvä lähteä sellaista sweuraamnaab biowya viu biyst aejybbeussau tku 299jng

    • Anonyymi

      Hänen nimensä voisi olla Ilmari-Inkeri Paras, nimenä.
      Sukunimenä Paras.

      t. Aatos Ahne.

    • Voi, kyllä miekin tykkään Pirpanasta. Sinusta myös Timppa. Mutta tykkään tosi monesta monesta muustakin.

      Ei oikein voi laittaa ketään paremmuusjärjestykseen. Miten joku voisi olla toista parempi? Ihmiset ovat lähinnä erilaisia, siksi he yksilöinä ovat kiehtovia.

      Halaankin nyt virtuaalisesti jokaista. Ottaakaa halaus vastaan tai olkaa ottamatta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe