Onko täällä muita jotka ovat alkaneet treenata ikäkriisissä maratonille? Itse aloitin ensin kolmekymppisenä kun ei pariutumisesta tullut mitään, ja juoksin sub 3.30. Sitten jatkoin nelikymppisenä. Seuraavaksi vissiin viisikymppisenä? Hölkännyt tok iolen aina, mutta maraton tulee mukaan kuvioon kriiseillessä. Jutussa puhutaan, että jo 25v kriiseilevät. Maratoneilla alle kolmekymppisiä mukana enemmän kuin ennen. Onhan se hyvä aloittaa jo nuorena, niin pääsee sub 3h.
https://www.apu.fi/artikkelit/yha-useampi-nuori-treenaa-neljanneselaman-kriisin-maratonille
Maraton ja ikäkriisit
9
301
Vastaukset
- Anonyymi
Juu parempi tömistellä lenkkitossuja kuin kilistellä puteleja.
- Anonyymi
25v:nä hyvä aloittaa juokseminen, jos meinaa sub 3 päästä.
- Anonyymi
Juu. 25v:nä myöskin hyvä tehdä vaikutuksia naisiin juoksutuloksilla. Sub 3 tulos herättää naisissa lisääntymisvietin.
- Anonyymi
Kuule maratonkeräily suosittua. Koolla ja ajalla ei väliä.
- Anonyymi
Toisaalta vähän sääli, että juoksuharrastus ei ole sellainen koko elämän juttu vaan lähdetään heti pikatreenaamaan lähestyvää maratonia varten mikä tietää vammakierrettä eikä käsitystä juoksun ihanuudesta varmasti pääse syntymään.
Ainakin Thaimaassa on vielä viehkeän herttaisia naisia, jotka oikeasti haaveilevat perinteisestä avioliitosta ja perheestä. Juoskaa sinne, miehet! - Anonyymi
Maraton on ahnehtimista. Kymppi ja puokki rentoja matkoja.
- Anonyymi
Kuulostat pierulta
- Anonyymi
Miula ikäkriisi oli ja meni. Olen luovuttanut tavojen suhteen. Ei enää vaikutusta juoksemalla naisiin. Oman hyvinvoinnin ehdoilla liikutaan.
- Anonyymi
Juu. Kolmen kympin kriiseillessä mäni alle 3.30. Siinä lähti työ ja nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015