Onko täällä muita jotka ovat alkaneet treenata ikäkriisissä maratonille? Itse aloitin ensin kolmekymppisenä kun ei pariutumisesta tullut mitään, ja juoksin sub 3.30. Sitten jatkoin nelikymppisenä. Seuraavaksi vissiin viisikymppisenä? Hölkännyt tok iolen aina, mutta maraton tulee mukaan kuvioon kriiseillessä. Jutussa puhutaan, että jo 25v kriiseilevät. Maratoneilla alle kolmekymppisiä mukana enemmän kuin ennen. Onhan se hyvä aloittaa jo nuorena, niin pääsee sub 3h.
https://www.apu.fi/artikkelit/yha-useampi-nuori-treenaa-neljanneselaman-kriisin-maratonille
Maraton ja ikäkriisit
14
539
Vastaukset
- Anonyymi
Juu parempi tömistellä lenkkitossuja kuin kilistellä puteleja.
- Anonyymi
25v:nä hyvä aloittaa juokseminen, jos meinaa sub 3 päästä.
- Anonyymi
Juu. 25v:nä myöskin hyvä tehdä vaikutuksia naisiin juoksutuloksilla. Sub 3 tulos herättää naisissa lisääntymisvietin.
- Anonyymi
Kuule maratonkeräily suosittua. Koolla ja ajalla ei väliä.
- Anonyymi
Toisaalta vähän sääli, että juoksuharrastus ei ole sellainen koko elämän juttu vaan lähdetään heti pikatreenaamaan lähestyvää maratonia varten mikä tietää vammakierrettä eikä käsitystä juoksun ihanuudesta varmasti pääse syntymään.
Ainakin Thaimaassa on vielä viehkeän herttaisia naisia, jotka oikeasti haaveilevat perinteisestä avioliitosta ja perheestä. Juoskaa sinne, miehet! - Anonyymi
Maraton on ahnehtimista. Kymppi ja puokki rentoja matkoja.
- Anonyymi
Kuulostat pierulta
- Anonyymi
Miula ikäkriisi oli ja meni. Olen luovuttanut tavojen suhteen. Ei enää vaikutusta juoksemalla naisiin. Oman hyvinvoinnin ehdoilla liikutaan.
- Anonyymi
Juu. Kolmen kympin kriiseillessä mäni alle 3.30. Siinä lähti työ ja nainen.
- Anonyymi
Kolmen kympin kriisi oli paha. Neljän kympin ei tuntunut miltään. Viittäkymppiä odotellessa.
- Anonyymi
Kolmen kympin kriisin maraton tavoista selvisin ahnehtimalla. Viisikymppisenä sama ei enää onnistu. Pitää harjoitella fiksummin.
- Anonyymi
Naisiin ei tehdä vaikutusta tiukka pipoisilla sub3 tavoilla. Tärkeämpää olla rento ja mukava.
- Anonyymi
Ai että. Minä kyllä aijon juosta sub3 ennen kuin täytän 50v,
- Anonyymi
Sub3 tavoittelu vähän sama kuin bodauksen aloittaminen. Äijät kiinnostuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626