Tämäntyyppinen vartalo naisella on PALJON kauniimpi kuin se "Marilyn-kroppa", jota jotkut jaksavat aina hehkuttaa! Mielestäni Marilynin vartalo oli KAUKANA täydellisestä. Kun ensimmäisen kerran nuorena näin Marilynin valkokankaalla, koin hänen vartalonsa jopa vastenmielisenä tietyistä kuvakulmista katsottuna. Jokin hänen jalkojensa muodossa , ja vartalossa ylipäätään ei vaan natsaa yhtään. Vartalo, jossa on hieman kulmikkuutta mukana harteissa ja muualla, on sen sijaan
paljon kauniimpaa ja tyylikkäämpää kuin sellainen lihapullamaimen pehmeys eri puolilla kehoa. Ja uskon että löytyy paljon muitakin jotka ovat kanssani täysin samaa mieltä!
https://www.google.com/search?q=dramatic%20essence&hl=fi&tbs=rimg:CeA1VitMSCxQYVe7mrsAzIx4sgIAwAIA2AIB4AIA&udm=2&uds=ADvngMg6Q0mwSNoULKN8tZh6vlSyTpTK5inzZAUgd6JsQ1OV4Scs27FSbZp7GRanKKwWi6Qw56kc&client=ms-android-samsung-ss&sa=X&ved=0CBMQuIIBahcKEwioiLXhh6mGAxUAAAAAHQAAAAAQIA&biw=384&bih=712&dpr=2.81#vhid=K2mHvx7DV7_kqM&vssid=mosaic
"Marilyn-kroppa" ei ole se upein naisella!
5
273
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen tykkää mistä tykkää ja se on ok.
- Anonyymi
Jep. Ihan turhaan sä siellä toisten mieliä yrität muokata. Osta ropotti roska joka tarjoo sulle lisää roskaa. Sinun takia naiset ei saa olla oma itsensä. Sinun takia nuoret naiset syö psyykelääkkeitä. Mieti vähän jeesustelija. Anna ihmisten olla sellaisia kuin on. Veikkaan että olet itse paskaa sisältä.
- Anonyymi
Kerroin oman mielipiteeni niin kuin muutkin täällä tekevät joten turhaan hikeennyt! Ja minä en ole syyllinen mihinkään, päin vastoin moni nainen voi olla iloinen ettei tarvitse olla mikään Marilyn
-kroppainen (koska moni nainen uskoo juuri sen olevan eniten miesten mieleen!) vaan muunkinlaisista tykätään!!
- Anonyymi
Tiimalasin sijaan minun mielestäni kaunista on jos naisella on:
-Isot rinnat
-päärynän muotoinen pyöreä iso vatsa
-Vyötärö tai kapein kohta rintojen alla
-Levät iso pyöreä takamus
-Paksut reidet
Tai sitten että se nainen on vähän niin kuin kokonaan semmoisen vauvarasvakerroksen peittämä, ei kuitenkaan ranteista ja nilkoista.
Joka tapauksessa, ei mitään kuivan kesän oravaa minulle. - Anonyymi
Minäkin tykkään enemmän sellaisista isorintaisista, hoikkasäärisistä naisista, joilla on nätti pyöreä peppu. En tykkään isoista ihratakamuksista enkä myöskään pullo-olkapäistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167