Rakastutaanko siuhu

Anonyymi-ap

helpolla vai miten?

26

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei rakastuta naiset sanoo oot niin köyhä ei yhtään rahaa ei rakkautta eli köyhäks olen syntynyt ei oo rahaa eikä omaisuutta

• Anonyymi

ei miehet rakastu minuun

• Anonyymi

Naiset juoksee minnuu karkuun siinä vaiheessa kun minä tajuan.

• Olen ruma, joten ei. Mutta toisaalta tykkään olla juuri tällainen millaiseksi Luoja on minut luonut.

• Ei, en usko. Kokemukseni mukaan minusta ehkä pidetään ihmisenä kyllä, mun kanssa on helppo tulla juttuun ja toimeen erilaisten ihmisten. En ole tuomitsija, mikä tekee helpoksi kanssakäymisen.

Mutta rakastuminen, niin luulen olevani liian vaikea tunnetasolla saavuttaa ja ylläpitää. Mulla on omanlaiseni maailmankuva, mikä ei ihmisiä ihastuta jopa vihastuttaa.

Enkä ole ulkoisestikkaan prototyyppiä mikä saisi sydämet sykkimään pelkästä näkemisestä. 🙂

• Kun ajattelee tuttavapiiriä, siellä ei ole ketään joka olisi edes ihastunut minuun.
      Keski-ikäiset naiset sortuvat harvoin sentimentaaliseen haihatteluun.

• Anonyymi

Ja näin sanoo itse vaatimattomuus 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Ja näin sanoo itse vaatimattomuus 🤭

😊No nuorena oli aika hyvä suksee.
        Mutta tässä iässä voi vain toivoa, että vaatimattomuus kaunistaa.

• Ei minuun helpolla rakastuta.

• Anonyymi

niin harvoin 17 vuotias tyttö rakastuu yli 30 vuotta vanhempaan mieheen jota ei tunne

• Anonyymi

En usko että rakastuvat mutta miehet ihastuvat helposti minuun. On kirjoiteltu runoja, joita olen säästänytkin. Ehkä olen ensi tutustumiselta kiva. Avioliitossa rakkaus loppui mieheltä. Muissa on ollut muut syyt.

• Enpä usko. Tuskin minussa mitään sen erityisempää on, joka vauhdittaisi minuun rakastumista.

• Anonyymi

Ei enää nykyään. Olen jo vanha.
      Nuorena ollessani miehet ainakin ihastuivat minuun helposti. Toiset rakaåstuivatkin.

• Anonyymi

Miehet ihastuu naiset vihastuu.

• Anonyymi

Kannattaa olla Salaa Sinkku, Salainen Sinkku eli SS.

• Anonyymi

On rakastuttu aika helpolla.

Rakastaminen onkin sitten ollut vaikeampaa.

xLiner

• Anonyymi

Se on aina niin ja kaikkien kohdalla.
        Tiukkaa tekee että muistaa rakastaa itseään.

• Anonyymi

Calll of Kthulhu... onkin joku mussikappelikkin, voisi suomentaa: demonin kutsuhuuto.

Meteoriitti yle uutissää, kuin joku yöpuku päällä unohtunut vihreä.

Välillä jos tulisi välillä ukkosta vesikuuroja, pieniä välillä ja seuraavana tuntina jo hellettä.

• Anonyymi

Öitä höpöttäjä

• Anonyymi

Lambo-tiloja. Lamborghini Countach lämpötiloja... katon nappia painan kone näyttää 19.2 nyt

• Anonyymi

Rakastuin sun murteeseen. ❤️🙂

• Anonyymi

Joo, jos annan siihen mahdollisuuden. Joskus silloinkin kun en anna.

• Anonyymi

Minä olen näkymätön. Jokin mentaalinen yliluonnollinen kyky. Naiset ei voi rakastua siihen mitä eivät näe.

• Anonyymi

Kyllä varmasti, eivät vaan tunnusta 😀 Täytyisi ehkä vähän koviatella 😂
      🐾

• Varmaan se toinen vaihtoehto "vai miten" on todennäköisempi 🤔 näin äkkiseltään arvioiden 🙂. Aika epätodennäköinen tapahtuma joka tapauksessa

• Ei todellakaan, en anna siihen mahdollisuutta, olen sen verran k-pää ja ihan tietoisesti. Jos joku sen kestää, niin sitten voidaan ehkä jutustella. Hilijaasta on ollunna, which is nice.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1632
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59