Rakastutaanko siuhu

Anonyymi-ap

helpolla vai miten?

26

368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei rakastuta naiset sanoo oot niin köyhä ei yhtään rahaa ei rakkautta eli köyhäks olen syntynyt ei oo rahaa eikä omaisuutta

• Anonyymi

ei miehet rakastu minuun

• Anonyymi

Naiset juoksee minnuu karkuun siinä vaiheessa kun minä tajuan.

• Olen ruma, joten ei. Mutta toisaalta tykkään olla juuri tällainen millaiseksi Luoja on minut luonut.

• Ei, en usko. Kokemukseni mukaan minusta ehkä pidetään ihmisenä kyllä, mun kanssa on helppo tulla juttuun ja toimeen erilaisten ihmisten. En ole tuomitsija, mikä tekee helpoksi kanssakäymisen.

Mutta rakastuminen, niin luulen olevani liian vaikea tunnetasolla saavuttaa ja ylläpitää. Mulla on omanlaiseni maailmankuva, mikä ei ihmisiä ihastuta jopa vihastuttaa.

Enkä ole ulkoisestikkaan prototyyppiä mikä saisi sydämet sykkimään pelkästä näkemisestä. 🙂

• Kun ajattelee tuttavapiiriä, siellä ei ole ketään joka olisi edes ihastunut minuun.
      Keski-ikäiset naiset sortuvat harvoin sentimentaaliseen haihatteluun.

• Anonyymi

Ja näin sanoo itse vaatimattomuus 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Ja näin sanoo itse vaatimattomuus 🤭

😊No nuorena oli aika hyvä suksee.
        Mutta tässä iässä voi vain toivoa, että vaatimattomuus kaunistaa.

• Ei minuun helpolla rakastuta.

• Anonyymi

niin harvoin 17 vuotias tyttö rakastuu yli 30 vuotta vanhempaan mieheen jota ei tunne

• Anonyymi

En usko että rakastuvat mutta miehet ihastuvat helposti minuun. On kirjoiteltu runoja, joita olen säästänytkin. Ehkä olen ensi tutustumiselta kiva. Avioliitossa rakkaus loppui mieheltä. Muissa on ollut muut syyt.

• Enpä usko. Tuskin minussa mitään sen erityisempää on, joka vauhdittaisi minuun rakastumista.

• Anonyymi

Ei enää nykyään. Olen jo vanha.
      Nuorena ollessani miehet ainakin ihastuivat minuun helposti. Toiset rakaåstuivatkin.

• Anonyymi

Miehet ihastuu naiset vihastuu.

• Anonyymi

Kannattaa olla Salaa Sinkku, Salainen Sinkku eli SS.

• Anonyymi

On rakastuttu aika helpolla.

Rakastaminen onkin sitten ollut vaikeampaa.

xLiner

• Anonyymi

Se on aina niin ja kaikkien kohdalla.
        Tiukkaa tekee että muistaa rakastaa itseään.

• Anonyymi

Calll of Kthulhu... onkin joku mussikappelikkin, voisi suomentaa: demonin kutsuhuuto.

Meteoriitti yle uutissää, kuin joku yöpuku päällä unohtunut vihreä.

Välillä jos tulisi välillä ukkosta vesikuuroja, pieniä välillä ja seuraavana tuntina jo hellettä.

• Anonyymi

Öitä höpöttäjä

• Anonyymi

Lambo-tiloja. Lamborghini Countach lämpötiloja... katon nappia painan kone näyttää 19.2 nyt

• Anonyymi

Rakastuin sun murteeseen. ❤️🙂

• Anonyymi

Joo, jos annan siihen mahdollisuuden. Joskus silloinkin kun en anna.

• Anonyymi

Minä olen näkymätön. Jokin mentaalinen yliluonnollinen kyky. Naiset ei voi rakastua siihen mitä eivät näe.

• Anonyymi

Kyllä varmasti, eivät vaan tunnusta 😀 Täytyisi ehkä vähän koviatella 😂
      🐾

• Varmaan se toinen vaihtoehto "vai miten" on todennäköisempi 🤔 näin äkkiseltään arvioiden 🙂. Aika epätodennäköinen tapahtuma joka tapauksessa

• Ei todellakaan, en anna siihen mahdollisuutta, olen sen verran k-pää ja ihan tietoisesti. Jos joku sen kestää, niin sitten voidaan ehkä jutustella. Hilijaasta on ollunna, which is nice.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7819
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      383
      2028
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1715
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1675
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      292
      1375
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      75
      1133
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1063
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      809
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      796
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      759
    Aihe