Persaukisuutta vai tyhmyyttä

Anonyymi-ap

Tässä nyt 5 vuotta seurannut pellolaisten touhuja ja häätyy sanoa että joko homoja perseaukisia tai työttömiä. Milloin varastetaan vaatteita milloin puhelin milloin työkaluja milloin radiopeltorit.
No kopla on nyt jäänyt kiinni ja odottelen viikon rahoja tai tavaroita takasin jonka jälkeen aloitan julkisen nimenhuudon ja syytelistan

18

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja vielä uskovaista porukkaa. Vaikea uskoa

      • Anonyymi

        Ilmankos minulta viethiin virsikirja, rukkoilit varhmaan ja veisasit siionin laulun pääle, antheeksiannettu?


    • Anonyymi

      Viime yönä kierteliki porukkaa, hakivat ilmeisesti rahanarvosta tavaraa. Antaisit ees pari viikkoa maksuaikaa, ettei tarttis joka yö olla töissä.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä tirkistelijöitä löytyy.Asensin mökille pari kameraa,niin heitti puoli kylää ramppaamasta mökillä kun lähdettiin kotiin,eikä tavaraa ole kadonnut.Kotiin laitoin kameran,eipä naapurin ukko enään käy tarkastuksia yö aikaan,onko varastot kunnossa,muutti pois paikkakunnalta nyt keväällä kun näytin valokuvan kun kantoi perämoottoria,kysyin vaan mihin oli viemässä moottoria.Myin sille moottorin ettei luvatta tarvi ite hakea ja särkeä oven ikkunaa enään,olisihan voinu kysyä lainaan moottoria,samalla löysin omia tarvikkeita naapurin varastosta,mitkä on ollu kadoksissa.Kannattee laittaa kamera valvonta,tulee reaali aikainen kuva heti puhelimeen.Sadalla eurolla saa huippu vehkeet kodin turvaksi.Viime kesänä kamera lähetti 270 kuvaa mökiltä.olin eläin kunnan kävijöitä.peuroja,poroja,lintuja kettuja kissoja,yks ilves

      • Anonyymi

        Pelkkä vitosen varoitus taulu kamerasta riittää.


    • Anonyymi

      Nuuska joppareita ja kukan kasvattaja porukkaa kolme neljä kymppisten harrastus.Varmaan entis ajan karhu koplan jäänteitä,Töitä ei tehdä kuin pimeässä,kun ei kestä päivän valoa olen naapurin elämää seurannut,siksi laitoin valvonta kameran ,omaan postilaatikon kylkeen varoitus merkin.Olkaa tarkkana mökin ja talon valvonnassa,

    • Anonyymi

      Kyllä pellolaiset on tosi mukavaa porukkaa. Muutin tänne toissa vuonna ja enkä ole katunut. Aivan loistava paikka ja ihanat ihmiset.

      • Anonyymi

        Kymmenen vuoden kokemuksella olen samaa mieltä


    • Anonyymi

      Niin paljon tyhjänpäivästä sakkia jotka toisiansa kyttäävät . Päivät istutaan FB:ssä niin ettei muuta ostakaan. Lihavia ja paksuja naisia ,aivan oksettaa kun näkee. Nuoret naisetkin ihan muodottomia.

      • Anonyymi

        Son hyä että Pellossa vartiointi toimii, jo vuodesta 2019, jos aloittajaa on uskominen. Ja miksei olisi?


      • Anonyymi

        Aika erikoista, jos istutaan fb:ssä päivät ja vielä pystytään kyttäämään muidenkin tekemiset, miten on mahd, itse en pysty siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoista, jos istutaan fb:ssä päivät ja vielä pystytään kyttäämään muidenkin tekemiset, miten on mahd, itse en pysty siihen.

        Kavereiden kanssa kommunikoidaan, tietsä. Sillai se kyttäys toimii.


    • Anonyymi

      Voi veikkosten Vili ,se älähtää mihin kalikka kalahtaa.

      • Anonyymi

        Mä en ole Vili, ettäs tiedät.


      • Anonyymi

        Noh Vili ,sepusta jotain,


      • Anonyymi

        Joo vaan mie satun olheen onneksi puhas pulmunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vaan mie satun olheen onneksi puhas pulmunen

        Noh niin naapuri


    • Anonyymi

      Minulta vietiin liki uusi lippis terveyskeskuksen naulakosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe