Jokaiselle luotu on yksi vain?

Anonyymi-ap

Tuo voi joskus tuntua jopa hyvältä ajatukselta, mutta toisaalta aika hankala olisi löytää se yksi, ainut oikea, 4 miljardin naisen joukosta. Miten se oikea, olisi edes mahdollista löytää?
Tuskin sattuisi palstan kapeaan otantaan:)

Bingo. Mitä huutelet? Rastita vaan lisää lappuja. Höh, ei kai se ole mitään laivanupotusta. Osuma, kääntyy jo kyljelleen.

Tuntuuko että olette, tai olisitte olleet jo sen ainoan oikean kanssa?!

AV

32

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis mä olen ihminen, joka tosiaan olisin ollut aina yhden ja ainoan kanssa, jos olisin onnistunut kohtaamaan ihmisen jonka kanssa se olis mahdollista ilman massiivisia erimielisyyksiä.

Jonka kanssa sujuis harmonisesti. Vaan en ole osannut, nyttemmin olen vaan tottunut ja ajatellut ettei enää huvita vaihtaakkaan. Liikaa työnsarkaa vaan olis, enkä mä jaksa. Joten totun.

• Pääsee helpommalla, vaikka ei ihan nappaakkaan aina.. näin kun ei kaipaa mitään ihastumisiakaan tai uutuuden viehätystä, lähinnä vaan että sujuu.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Pääsee helpommalla, vaikka ei ihan nappaakkaan aina.. näin kun ei kaipaa mitään ihastumisiakaan tai uutuuden viehätystä, lähinnä vaan että sujuu.

Noin se usein menee, palava halu muuttuu välittämiseksi.

AV

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Pääsee helpommalla, vaikka ei ihan nappaakkaan aina.. näin kun ei kaipaa mitään ihastumisiakaan tai uutuuden viehätystä, lähinnä vaan että sujuu.

Eli vierasta miestä ja kikkelii tekis kovasti mieli

• Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään. Seksiä ei tee mieli kenenkään kanssa yhtään. Mä olen nyt sitten oikeasti aseksuaali, ei enää vain mutua. Äitiini tullu.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin se usein menee, palava halu muuttuu välittämiseksi.

AV

Juu ja mukavuudenhaluksi. On helpompaa tottua vallitsevaan elämään, kuin muuttaa kaikki radikaalisti ja olla jossain tunkemyräkässä sitten.

• EivorCreed kirjoitti:

Ei yhtään. Seksiä ei tee mieli kenenkään kanssa yhtään. Mä olen nyt sitten oikeasti aseksuaali, ei enää vain mutua. Äitiini tullu.

Mulle riittää tunteet, halailu, hellyys mutten kaipaa mitään alapään jynssäämistä kumminkaan päin. Mun libido on ollu aina heikko, mutta nyt sitä ei ole enää ollenkaan ja olen itse tyytyväinen olotilaani. Kumppanista ei ota selvää, se ei osaa vieläkään puhua ja kertoa mitä ajattelee. Joten olkoon tietämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko että tämä mies, joka esiintyy tällä kertaa omana itsenään ns on merkitty mies vai mitä yrität selostaa? Terapian tarpeessa taidat olla

• Anonyymi kirjoitti:

Koetko että tämä mies, joka esiintyy tällä kertaa omana itsenään ns on merkitty mies vai mitä yrität selostaa? Terapian tarpeessa taidat olla

Kuvassa on Eivor se naispuolinen. Ei omakuva.

• Anonyymi

jokaiselle naiselle on luotu vain yksi mies-oklio

• Anonyymi

Jos vain yksi olio eli alienkin eli miwes saa olla koko elämän aina.

• Anonyymi

On vaan enemmän tai vähemmän sopivia. Jos joku iskee tarpeeksi kovasti, niin hän voi tuntua siltä ainoalta oikealta, kun tunteet vaan vievät mennessään. Silti vaikka naapurin pertti voi olla paljon sopivampi, mutta sitähän ei saa välttämättä koskaan tietää.

• Anonyymi

Näin se myös on, toinen ihminen tuntuu hyvältä siinä hetkessä ja ajassa.
        Aika muuttuu, ihmiset muuttuvat, suhde kokee inflaation.
        Sitä voi jopa itkeä mennyttä mutta muutaman vuoden kuluttua tapaa taas jonkun joka tuntuu ajassa sopivalta, siltä oikealta. Menee aikaa, ja taas suhde kokee inflaatiota.

Helkkari, monenko naisen kanssa sitä tulisi olla että löytäisi sen ainoan oikea? Moni tuntuu oikealta mutta pitääkö lonia se 4 miljardia ennen kuin tietää kuka olisi ollut se ainut oikea?
        Sairasta, no pitää tyytyä korvikkeisiin, sitä ainoaa oikeaa odotellessa:)

AV

• Anonyymi

Mies ja nainen kohtaavat baarissa kun juovat viinaa. Baarissa on mahdollisuus löytää se elämäsi rakkaus. Sama se oletko baarissa turussa vai pariisissa niin voit löytää kumppanin.

T: viinamies

• Anonyymi

Tämä on kyllä totta.

AV

• Anonyymi

ajattele näin: Maailmassa on vitusti jengiä, ja on aika utopistista uskoa, että siellä olis vaan se yks ja ainoa oikea sulle. Ihmiset muuttuu ja kasvaa, ja sama pätee niiden tarpeisiin ja unelmiin.

Sen sijaan, että hakkaisit päätä seinään ja etsisit sitä täydellistä osumaa, anna elämän viedä ja nauti niistä tyypeistä, jotka sattuu kohdalle. Rakkaus on duunia ja vaatii sitoutumista, eli vaikka löytäisit jonkun, joka tuntuu täydelliseltä, suhteen onnistuminen on kiinni siitä, miten hyvin te teette töitä sen eteen.

Ja hei, jotkut tuntee löytäneensä sen oikean useamman kerran, kun taas toiset vaan kerran. Tärkeintä on mennä fiiliksen mukaan ja arvostaa niitä ihmisiä ja suhteita, jotka tekee sun elämästä siistimpää.

• Anonyymi

No, tuota on tehty jo ihan tarpeeksi.
        Pitääkin siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Ohje mitä annoit tuntuu ihan sopivalta.
        Arvostaa ihmisiä ja suhteita, jotka tekevät elämästä siistimpää.

• Anonyymi

Ihan oma vika, jos ajattelee väärin "oikean" olevan sama kuin "täydellinen osuma". "Oikea" voi olla "vain" kokemus ja tunne siitä, että toinen on itselle oikea, pätee tietysti myös toisinpäin.

• Anonyymi

Voi olla useampia oikeita, ei vain yhtä. Ihan niin miltä kustakin tuntuu.

- Sheena

• Anonyymi

Olen kyllä. Niin oikea kuin mikään voi olla :) Liian paljon onnea, ettei ole jäljellä enää kuin huonoa :(
      🐾

• Anonyymi

Hyvä kysymys. En koskaan löytänyt "sitä oikeaa". Sen takia ei ole lapsiakaan. Eivät kaikki siis löydä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mennä tuijottamaan kuin Tuija.. kaikkia hirmumyrskyjäkin läheltä oikei kuin 1cm etäisyydeltäkin Islannin tulivuoren purkaustaqkin.

• Nooh.. henkilökohtaisesti en usko koko "oikeaan".
      Se ainoa ja oikea on mielestäni illuusio. Aivokemioiden harhauma.

Ja kuten jokunen tuossa jo asiaa valoitti, se, mikä tuntuu oikealta, ei ole sitä enää kun elämä vie eteenpäin.

Uskon, että nk. oikea on vain veruke olla itse kehittymättä ja kasvamatta erilaisuuksiin ihmissuhteissa. Sitä vedotaan siihen oikeaan ja sen löytymisen puutteeseen. Oikeasti ihmissuhteet ovat aina kompromisseja.

Ihmissuhteissa pitää aina säätää ja soveltaa. Hieroa asioita toimiviksi. Ja se työ ei lopu koskaan.

Tässäkin asiassa ihmisten ego ja itsekeskeisyys nostaa päätään. Kumppanilta halutaan ominaisuuksia. Sen sijasta, että nautittaisiin toisen yksilöllisyydestä ja omanlaisuudesta, odotetaan että se "oikea" täyttää ne odotukset ilman, että joutuu itse laittamaan tikkua ristiin. Eletään vain siellä mukavuusalueella.

Ihmiset haluavat ihan järjettömiä asioita siltä "oikealtaan".
      Vaikkapa silmien tai hiusten väri.. ei vaikuta millään tavalla parisuhteen onnistumiseen. Tai muuta yhtä tyhmää. Pituus, paino.. sama juttu.
      Mutta kun kumppaniksi halutaan sellainen joka miellyttää itseä.. toki, mutta pitäisi myös miettiä joskus sen egon.. minä,minä laatikon ulkopuolelle.

Se "oikea" on haavekuva. Illuusio, johon niin moni haluaa uskoa. Kai se sitten lohduttaa. En tiedä.

Minä haluaisin että ihmiset kohtaisivat toisiaan ihmisinä, yksilöinä. Jos tuollaisesta kohtaamisesta jotakin syntyy, niin se, jos mikä on arvokasta. Ei ole koiraa karvoihin katsomista. Eli kun torppaa jonkun siksi, ettei hän ole se "oikea", niin saattaa juurikin menettää parhaan mahdollisen kumppanin.

• Anonyymi

No mutta pirpana, kamalaa pessimismiä. Ei tarvitse olla mitään aivokemioiden harhaumaa, jos kokee olevansa oikean ihmisen kanssa. Ihminen kun ei voi kerrallaan elää kuin tätä hetkeä, tehdä valintoja ja päätöksiä sen mukaan. Ei kukaan tiedä etukäteen mitä elämä tuo mukanaan sekä vie mennessään, se on elämän juju. Jos myöhemmin vahvasti siltä tuntuu, että kumppanista kannattaa erota niin sitten eroaa. Ero ei kuitenkaan tarkoita, että mennyt aika kumppanin kanssa olisi ollut turhaa, tai että kumppani olisi ollut väärä. Aikansa kutakin. Parisuhteessa pätee ihan samat systeemit kuin ystävyyssuhteissakin. Joskus hyvätkin "oikeat" ystävät "eroavat" syystä tai toisesta, tai ainakin yhteydenpito jää. Ei sekään tarkoita, että ystävä olisi ollut väärä.

"kun torppaa jonkun siksi, ettei hän ole se "oikea", niin saattaa juurikin menettää parhaan mahdollisen kumppanin."

Kumppani, jota ei ole koskaan ollut, ei kuitenkaan ole se "oikea", ei voi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta pirpana, kamalaa pessimismiä. Ei tarvitse olla mitään aivokemioiden harhaumaa, jos kokee olevansa oikean ihmisen kanssa. Ihminen kun ei voi kerrallaan elää kuin tätä hetkeä, tehdä valintoja ja päätöksiä sen mukaan. Ei kukaan tiedä etukäteen mitä elämä tuo mukanaan sekä vie mennessään, se on elämän juju. Jos myöhemmin vahvasti siltä tuntuu, että kumppanista kannattaa erota niin sitten eroaa. Ero ei kuitenkaan tarkoita, että mennyt aika kumppanin kanssa olisi ollut turhaa, tai että kumppani olisi ollut väärä. Aikansa kutakin. Parisuhteessa pätee ihan samat systeemit kuin ystävyyssuhteissakin. Joskus hyvätkin "oikeat" ystävät "eroavat" syystä tai toisesta, tai ainakin yhteydenpito jää. Ei sekään tarkoita, että ystävä olisi ollut väärä.

"kun torppaa jonkun siksi, ettei hän ole se "oikea", niin saattaa juurikin menettää parhaan mahdollisen kumppanin."

Minusta taas Pirpanan ajatukset on järkeviä ja kannatan samaa mieltä ollen. Ihmiset toljottaa ihan ihme asioihin ja vaatii kummia ominaisuuksia. Sitten annetaan lioua sormien välistä ne joissa oikeesti oli potentiaalia, mutta oli vaan väärän värinen karvoitus tms.

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt sanoisi pessimistiseksi näkemystäni. En itse koe sitä negatiivisenä ettei usko siihen oikeaan. Kai se on jokaisen valinta, uskooko siihen vai ei. Enhän minä usko joulupukkiinkaan, sellaisia kyllä joulunaikaan kulkeepi jopa ihan kaduillakin. :)

Näen vain turhaksi koko uskomisasian. Ja mulla on vähän fundamentalistinen ajatusmaailma. Se "oikea" on se koko elämän kumppani. Ja siitä ei vaihdeta. Eli mä ja sä lähtökohtaisesti puhutaan pikkuisen eri asioista. Sä puhut kulloisesta oikeasta ja mä siitä ainoasta oikeasta. Ja siihen ainoaan oikeaan en usko.

• Anonyymi

Valitaan elämiimme, jotkut toiset sopivammat.

Mjoo, itse kun olen hedelmöittynyt jo kolmen naisen kanssa, en ehkä usko, tai luule olevan sopivampia. Jos itse ei ole sopiva normisuhteisiin, ei mitään perusjuttua kannata edes etsiä.

Ja mitäpä sitä etsimään. Onhan elämässä jo paljon ihmisiä joista tulee huolehtia, olla mukana.

Parisuhteiden viimeinen tanssi taisi jo mennä, mutta en todellakaan ole siitä EDES pahoillani. Tuli tanssittua jo muutamat tanssikengät puhki:)

AV

• Kyllä ja ei, täyttä vastaavuutta ei ole löytynyt, tuskin löytyykään 🤔. Vaatimattomana luonteena minulle saattaa kelvata kyllä paras mahdollinenkin korvikkeeksi 😁

• Anonyymi

Joskus sitä miettii olisiko joku asia oikein vai väärin.

Esimerkiksi jos kesäisellä terassilla tapaisi mukavan naisen joka osoittaisi mielenkiintoaan minua kohtaan. Keskustelun ja illanvieton jälkeen tulisi tilanne jossa tulisi tehdä jotain syvällisempää, antaisiko mahdollisuuden itselleen vieden pois joltain toisilta?

Mjääh, parempi näyttää vittumaiselta mieheltä, jonka otsassa lukee teksti, pysy kaukana:)

AV

• Anonyymi

Ainoa mitä voi tehdä, on itse koittaa olla se oikea toiselle. Omaa vastuuta parisuhteesta ei voi ulkoistaa yksin toiselle.

• Anonyymi

No enpä tiedä. Kaikki ovat niin ääliöitä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe