Täälläkin + 30 kotona. Minä olen ihan alasti.
Oletteko alasti koska on näin kuuma.
113
621
Vastaukset
- Anonyymi
En. Sittenhän sitä vasta nahkeaa ja tukalaa olisikin. Kevyt kerros vaatteita on minusta viileämpää ja mukavampaa.
No en todellakaan. Älkää muuttakoon niihin betonitaloihin. Ne on todella kuumia ja varsinkin ne energia tehokkaat. Niitä joutuu vastaavasti enemmän jäähdyttää. En sitten tiedä miten sen energian kulutuksen laskee, koska viehän se jäähdytyskin energiaa. Ei oikei sovellu noi laskelmat tänne, kun voi olla 70 astettakin lämpötila vaihtelua vuoden aikana.
- Anonyymi
Paidattomia miespyöräilijöitä on tullut joitain kappaleita vastaan, mutta missä ovat paidattomat naiset? He loistavat poissaolollaan! Vapauttakaa tissinne ja satulaan. Älkää sulojanne peitelkö, naiset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paidattomia miespyöräilijöitä on tullut joitain kappaleita vastaan, mutta missä ovat paidattomat naiset? He loistavat poissaolollaan! Vapauttakaa tissinne ja satulaan. Älkää sulojanne peitelkö, naiset!
Siitä voipi saada sakot, jos et sattunut tietämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voipi saada sakot, jos et sattunut tietämään.
Se on ehdottomasti väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ehdottomasti väärin
Niin no, yleensä kun joku nainen toteaa, että naistenkin pitäisi saad kulkea yläosattomina, niin joku mieheksi itsensä identifioiva lakaa vaati siihen ulkonäkörajaa. Yleisin valitushan on, että miksi tuota vaativat aina "läskit feministit". 🤷♀️
- Anonyymi
Juu, nollaenergia taloja ei ole edes olemassa.
Kumma, kun nollaenergia talojen osalta puhutaan, että ne eivät kuluta ollenkaan energiaa lämmitykseen.
Nollaenergia talojen jäähdytys syö paljon enemmän energiaa, kuin harvemman talon lämmitys talvella. - Anonyymi
Asun energiasäästöbetonitalossa. Täytyy sanoa, että on huomattavasti viileämpi kuin vanhanajan rintamamiestalo. Kummassakaan ei ole mitään viilennyslaitteita.
- Sheena - Anonyymi
Kaukokylmä helpottaa ja auttaa, jos liikaa kuumottaa?
Anonyymi kirjoitti:
Asun energiasäästöbetonitalossa. Täytyy sanoa, että on huomattavasti viileämpi kuin vanhanajan rintamamiestalo. Kummassakaan ei ole mitään viilennyslaitteita.
- SheenaMä vertasin tälläseen tiilitaloon, missä ei oo eristettä. Ns. 50 luvun taloon. Mutta siihen vaikuttaa moni muukin asia. Eli tää on läpitalon huoneisto, niin sekin viilentää. Kun taas naapurin kaksiossa näyttää olevan lämpöpumppu.
- Anonyymi
Pihapiirissä vanhoista farkuista leikatut shortsit jalassa. Kaikenlaista työtä, metallien erottelua toiseen kasaan, vanhojen työkalujen purkua. Metallit pois ja puu toiseen kasaan, laatikoihin.
Jääkaapissa pihalla kylmää vettä, vichyä, tölkeissä limpparia. Välillä kiikkuun istumaan tauolle.
On tämä mukavaa puuhastella pihapiirissä. Kesä voisi jatkua joulukuuhun asti. - Anonyymi
kylmä suihku auttaa jokin aikaa,
- Anonyymi
Lämmin suihku auttaa pidempään. 🙂
- Anonyymi
Kesällä vain lyhyet alushousut sisällä ollessa ja ohuet lyhytvartiset sukat niin jalkapohjat ei kerää lattialta "moskaa", taas yksi hyvä puoli sinkkuudessa. Pöytätuulettimia kaksi vakipaikoissa, eipä tuo ilmavirta paljoa auta jos esim T-paita päällä.
- Anonyymi
Koetas teippiharjaa, niin voit todeta, kuinka paljon mosrkaa sukissa on ja skanpohjat helpsoti saa niin puhtaaksi irtomoskasta.
Ei kannata ostaa kaupasta teippiharjoja, kuin yksi ja sen loputtua ostaa pakkausteippiä ja pyörittää sitä teippiharjalle teippipuoli ylöspäin, niin on halpa teippiharja.
No kyllä jotku pikkarit täytyy jalassa olla. Ei tunnu hyvältä muuten. 🩲
- Anonyymi
😂..😘
Ilman housuja oon hengannut koko päivän, kevyt paita on päällä. Rintsikat ja pikkarit on myös. Sukkia ei.
Tuuletin tuossa on pyörinyt jo kauan, vaan eipä tunnu paljon auttavan.- Anonyymi
Hihhih 🤭🐰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhih 🤭🐰
🐰🍳👨🍳hihhih
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onko sulla housut jalassa? 🤭
On mulla shortsihousut 😇 ainaki vielä 🤣
Anonyymi kirjoitti:
On mulla shortsihousut 😇 ainaki vielä 🤣
Mulla ei ole enää tota paitaa. Aloin pestä pyykkiä ja heitin sen sinne😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mulla ei ole enää tota paitaa. Aloin pestä pyykkiä ja heitin sen sinne😊
Mitääh? 🤭 voi säälisit Pupun vitsaa, nyt se on taas kovilla 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Mitääh? 🤭 voi säälisit Pupun vitsaa, nyt se on taas kovilla 🥰
Hihii ai pyykinpesusta? 🫢😅 no joo, voi vitsaa🥹
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii ai pyykinpesusta? 🫢😅 no joo, voi vitsaa🥹
No ei ku oot ilman paitaa hassu 😇
Anonyymi kirjoitti:
No ei ku oot ilman paitaa hassu 😇
Ymmärsin kyllä kunhan vitsailin🤭 hihi vitsa🫢
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä kunhan vitsailin🤭 hihi vitsa🫢
Pupukin voi heittää paidan pois ja auttaa pyykinpesussa 🫢😇
Anonyymi kirjoitti:
Pupukin voi heittää paidan pois ja auttaa pyykinpesussa 🫢😇
Voin keskeyttää ohjelman niin saat paitasi sinne mukaan☺️
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voin keskeyttää ohjelman niin saat paitasi sinne mukaan☺️
Joo kiva 😊 pitäskö shortsitkin laittaa 🫢 ei kannata vajaata koneellista pestä 😅
Anonyymi kirjoitti:
Juu sinne vain😇
Anonyymi kirjoitti:
Kalle ja Petri alkaa virpomaan🫣😆
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kalle ja Petri alkaa virpomaan🫣😆
Niin tekivät. Mä veikkaan et Petri on se konna jona tilaa Akilta huumeita.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekivät. Mä veikkaan et Petri on se konna jona tilaa Akilta huumeita.
Mä arvasin siitä kun joka kerta kun Kalle sanoo että nyt menee hyvin niin aina tapahtuu jotain🙈😂
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mä arvasin siitä kun joka kerta kun Kalle sanoo että nyt menee hyvin niin aina tapahtuu jotain🙈😂
Se on totta😂🙉
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Juu sinne vain😇
Kaun pesu kestää? Oiskohan siin välis ehtin virpomaan 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Kaun pesu kestää? Oiskohan siin välis ehtin virpomaan 🤭
Yli kolme tuntii että kyllä ehtii🤭😅
Nyt näyttöis olevan 33min jäljellä🤔- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt näyttöis olevan 33min jäljellä🤔Oho no sit kyö pitäs olla nopee 😊🤭 3 tunnissa ehtis kyllä😅
Anonyymi kirjoitti:
Oho no sit kyö pitäs olla nopee 😊🤭 3 tunnissa ehtis kyllä😅
Jos aikaa olis 33min, siinä tulis stressi että ehtiikö. Kolme tuntia on hyvä, niin saa virpoa rauhassa eikä tarvii kiirehtiä 🤭😌
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt näyttöis olevan 33min jäljellä🤔Ja kyllähän 33 minuuttiakin on aika kauan jos sen ajan koko ajan virpoo 🤭 mut eka pitäs pussailla ja muuta 😅
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jos aikaa olis 33min, siinä tulis stressi että ehtiikö. Kolme tuntia on hyvä, niin saa virpoa rauhassa eikä tarvii kiirehtiä 🤭😌
Niinpä! Ei sitä kiireel kannata 🥰 ja mukavempi laittaa pyykit kuivuun eka, sit voi rauhassa pötkötellä eikä oo kiire mihkää 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllähän 33 minuuttiakin on aika kauan jos sen ajan koko ajan virpoo 🤭 mut eka pitäs pussailla ja muuta 😅
Ensin täytyy lämmitellä🫢
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Ei sitä kiireel kannata 🥰 ja mukavempi laittaa pyykit kuivuun eka, sit voi rauhassa pötkötellä eikä oo kiire mihkää 🤭
Ja kyllä ne pyykitkin voivat hetken odottaa😌
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ensin täytyy lämmitellä🫢
Kyllä hyvä lämmittely pitää olla😊 paikkojen pitää olla 💦 ja 🔥
Hih 🤭🤭 - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja kyllä ne pyykitkin voivat hetken odottaa😌
No täytyy myöntää ettei siinö kohtaa kyl pyykit Pupua kiinnostaisi 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyvä lämmittely pitää olla😊 paikkojen pitää olla 💦 ja 🔥
Hih 🤭🤭Pupuu🫢🤭
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy myöntää ettei siinö kohtaa kyl pyykit Pupua kiinnostaisi 🤭
Taitaa olla molemmilla parempaa tekemistä🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupuu🫢🤭
Mitääh. Tottahan se on 😚
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Taitaa olla molemmilla parempaa tekemistä🤭
Saattas pyykit jäädä yöksi koneesee 😂
Anonyymi kirjoitti:
Saattas pyykit jäädä yöksi koneesee 😂
Ei sekään niin vaarallista ole, mutta ei se hyväkään juttu ole😅
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei sekään niin vaarallista ole, mutta ei se hyväkään juttu ole😅
No eii 😅 pyykit voidaa laittaa eka yhdessä kuivuun 😊
Anonyymi kirjoitti:
No eii 😅 pyykit voidaa laittaa eka yhdessä kuivuun 😊
Mennään sen jälkeen takaisin sänkyyn halimaan🤗
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mennään sen jälkeen takaisin sänkyyn halimaan🤗
Mennään 🤗🤗 minua ei haittaa vaikkaa tulee kuumakin, koska sehän on selvää et kuuma tulee jo kun Prinsessaa katselee 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Mennään 🤗🤗 minua ei haittaa vaikkaa tulee kuumakin, koska sehän on selvää et kuuma tulee jo kun Prinsessaa katselee 🤭
Prinsessaa punastuttaa🫢 peitto varmaan täytyy jättää pois, tai sitten laitetaan joku silkkilakana päällemme😚
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Prinsessaa punastuttaa🫢 peitto varmaan täytyy jättää pois, tai sitten laitetaan joku silkkilakana päällemme😚
Silkkilakana kuulostaa ihanalta 😚 Ihan mikä sinusta tuntuu parhaalta, Pupu sitten sopeutuu siihen! 🥰 jos on kuuma pupu voi kyllä puhallella hellästi ihoosi 🤭💨
Anonyymi kirjoitti:
Silkkilakana kuulostaa ihanalta 😚 Ihan mikä sinusta tuntuu parhaalta, Pupu sitten sopeutuu siihen! 🥰 jos on kuuma pupu voi kyllä puhallella hellästi ihoosi 🤭💨
Oi niinkuin pieni viileä tuuli 😊 Puhaltele vaan, minä puhallan sitten Pupua☺️😮💨
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oi niinkuin pieni viileä tuuli 😊 Puhaltele vaan, minä puhallan sitten Pupua☺️😮💨
Puhaltelen, phhhhh 💨 puhalluksesi tuntuu kivalta turkissani 😊😇 varo ettei pupun korvat kutittele masuasi kun puhaltelen 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Puhaltelen, phhhhh 💨 puhalluksesi tuntuu kivalta turkissani 😊😇 varo ettei pupun korvat kutittele masuasi kun puhaltelen 🤭
Hihii minnekäs sinä oikeen puhaltelet, jos korvat ovat masun kohdalla?🤭🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii minnekäs sinä oikeen puhaltelet, jos korvat ovat masun kohdalla?🤭🤭
No eka kylkiä pitkin alaspäin ja kai se viuhkakii kaipaa viilennystä 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eka kylkiä pitkin alaspäin ja kai se viuhkakii kaipaa viilennystä 🫢
Vai pitäskö sitä lämmitellä vähän 🤭🤭
Anonyymi kirjoitti:
Vai pitäskö sitä lämmitellä vähän 🤭🤭
Puhaltaminen tuntuisi viuhkassa hassulta😇 saa sitä lämmitelläkin, siinä olet hyvä🤭🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Puhaltaminen tuntuisi viuhkassa hassulta😇 saa sitä lämmitelläkin, siinä olet hyvä🤭🤭
Pupun käpälät on kyl lämmät nyt 😊 jospa vähä silitän niillä viuhkaa 🤭 samalla saat puhalluksia ja pusuja 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Pupun käpälät on kyl lämmät nyt 😊 jospa vähä silitän niillä viuhkaa 🤭 samalla saat puhalluksia ja pusuja 🥰
Kyllä sitä saat silitellä, puhallella ja suukotella, olehyvä vain 🤭🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kyllä sitä saat silitellä, puhallella ja suukotella, olehyvä vain 🤭🤭
No tunnepa se kuinka pupu antaa sinne pusuja 😘 nyt ne korvat voi kyllä kutiella masua tosiaan 🐰 samalla pupu sivelee reisiäsi käpälillään 🤗
Anonyymi kirjoitti:
No tunnepa se kuinka pupu antaa sinne pusuja 😘 nyt ne korvat voi kyllä kutiella masua tosiaan 🐰 samalla pupu sivelee reisiäsi käpälillään 🤗
Ooohh nyt kyllä villiinnytät Prinsessaa🥰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ooohh nyt kyllä villiinnytät Prinsessaa🥰
Välillä toinen käpälä silittää viuhkaasi pupun samalla pussatessa sitä 😘 Välillä pupu kiusoittelee ja lopettaa, antaa pusuja pitkin ihanan pehmeitä jalkojasi 🥰 jos käyt mahallesi pupu voi välillä sivellä pohkeitasi ja takareisiäsi 🐇🐇
Anonyymi kirjoitti:
Välillä toinen käpälä silittää viuhkaasi pupun samalla pussatessa sitä 😘 Välillä pupu kiusoittelee ja lopettaa, antaa pusuja pitkin ihanan pehmeitä jalkojasi 🥰 jos käyt mahallesi pupu voi välillä sivellä pohkeitasi ja takareisiäsi 🐇🐇
Se tuntuu tosi hyvältä🥰 tuollainen kiusoittelu ja kesken jättäminen lisää vaan vettä myllyyn💦🤭 jos ymmärrät..
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se tuntuu tosi hyvältä🥰 tuollainen kiusoittelu ja kesken jättäminen lisää vaan vettä myllyyn💦🤭 jos ymmärrät..
Ymmärrän hyvin 😘 sen huomaaminen saa Pupun vitsankin villiintymään... nyt kun vettä on myllyssä, hih, pitäisiköhän Pupun sovittaa vitsaa sinne? 🫢
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän hyvin 😘 sen huomaaminen saa Pupun vitsankin villiintymään... nyt kun vettä on myllyssä, hih, pitäisiköhän Pupun sovittaa vitsaa sinne? 🫢
Hihii laita vaan sinne🤭😍
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii laita vaan sinne🤭😍
Pupu laittaa oikein hitaasti aluksi, voi miten hyvälle tunnutkaan kaunis Prinsessainen 🥰 pupu kietoo käpälät ympärillesi ja työntelee ees taas hiljalleen 🤭
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii laita vaan sinne🤭😍
Tykkäisitkö jos pupu ois taas siinä jalkojesi välissä? Se olisi ihanaa kun voisi samalla tuijotella kauniita silmiäsi 😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii laita vaan sinne🤭😍
Hyvää yötä
- Anonyymi
Naisena esiintyvä mies, joka käyttää sanaa pikkarit on aika luotaantyöntävä tapaus, oletko mies koskaan miettinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet mies itsesi kanssa hyvin makaaberilla tavalla- oletko treenannut tuota lässytyskieltä sitä varten, että mietit söpöstelyn olevan ratkaiseva tekijä?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä
Huuuoomentaa🥱 nukahdin.. ihania ajatuksia ovat nuo mitä laitoit Pupu🥰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huuuoomentaa🥱 nukahdin.. ihania ajatuksia ovat nuo mitä laitoit Pupu🥰
Päivää, ei se mitää 🐰
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Päivää että pätkähti🤗
Hassu sanonta muuten tuo 🐰😇
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nii on🤭
Joskus aina mietin mistä ne juontaa juurensa 😇
- Anonyymi
Olen tietenkin. Istun sohvalla ja välillä heitän vettä seinälle. Sihisee kivasti ja tulee hyvät löylyt.
Kärpänen lensi tuosta ohi ja tipahti grillattuna maahan. Oli muuten yllättävän maukasta. - Anonyymi
Jännä juttu,täällä ei ole kuuma,betonitalossa,sälekaihtimet ja verhot kiinni.Tuuletusikkunatkin päivällä kiinni.
- Anonyymi
Me ei voida n
- Anonyymi
Menikö naiselle?
- Anonyymi
Ei olla nahkakalusteitten takia.
- Anonyymi
ihan alasti, ihan alasti 🦜
- Anonyymi
Vaatteet viilentävät olemista, eli siis vaatteet päällä kotona aina. Nukkuessakin alkkarit ja toppi
- Anonyymi
En vietä aikaa alasti kotona/sisällä enkä missään.
Oletko ollut ikinä salilla kesällä tai tanssimassa ulkona tropiikissa? Mm näissäkin paikoissa käytän aina vaatteita, muuten ei pärjää millään. Kun tulee hiki puseroon, se viilentää. Jos hiki valuu pitkin ja poikin se on kovin ällöä.
- Sheena En ole, mulle alastomuus ei auta kuumuuteen. Mielummin joku vaate ja muuten viilennys.
- Anonyymi
Täällä on 24 astetta joka on ihan sopivasti kun päällä on pitkähihainen t-paita ja legginsit.
- Anonyymi
Olin mä vähän aikaa.
Mutta en siis nyt kuitenkaan ihan kaiken aikaa nakuile, vaikka joskus saatan asialla vitsailla. - Anonyymi
Eksyin lähes pihalle kuumuuden johdosta. Taiii oliko see johdossa......
- Anonyymi
Pikkarit, ohuet urheiluliivit ja torilta ostettu ohut mekko. Alasti ei oikein osaa olla.
🐾 - Anonyymi
Ei ole vielä kuuma nukkua, vaikkei ole ilmastointia ja lämpötila +25
Pyjama ja peitto päällä.
Jalat peiton ulkopuolella nilkkoihin saakka, tulee vilvoittava olo. - Anonyymi
Täysissä vaatteissa 19 astetta koneella viilennetty!
- Anonyymi
Pikkarit jättää yöksi pois pimbero saa tuuletusta
- Anonyymi
No siinähän sul on aika reviirinomaiset ratkaisut! Kylmät yötkin saattaa vähän lämmetä tolla taktiikalla, jos ymmärrätkö mitä tarkotan. Tuntuuko se toimivan?
- Anonyymi
Oikein👍
- Anonyymi
Halusisitko mies, että sinulla olisi sellainen?
- Anonyymi
Haluaisin viereesi tuulettamaan sitä
- Anonyymi
Haha, kuulostaa siltä, että kaipaat seuraa ja ehkä vähän vilvoitusta tähän helteeseen. Täällä ollaan kuitenkin vain virtuaalisesti, mutta toivottavasti löydät jonkun lähistöltä, jonka kanssa jaat tän kuumuuden!
- Anonyymi
Damn, kuumuus on kyllä ihan infernaalista! Mut jos se auttaa, niin rock the no-clothes look, ei oo mitään häpeemistä olla vähän skintastic näin kuumalla! Paljaat varpaat ja vapaat fiilikset, eiks oo parasta?
- Anonyymi
Kotona on kiva olla nakuna ja nukunkin alasti
- Anonyymi
ei aivan ilkosillaan alasti boxeri-housut voi olla.
olisi hyvä jos tulisi vettä ja ukkosta välillä... pöly laskeutuisi pois varsin siiteepölly-allergiaa on. - Anonyymi
Minä en ihan.
- Anonyymi
Olen koko kesän kotona alasti. Sohvalla pidän lakanaa jonka vaihdan usein. Samoin pyyheliinaa parilla tuolilla joita käytän. Alastomuus on ihanan vapauttavaa. Joskus suihkutan olkapäille vettä suihkepullosta vaikka harvoin on liian kuuma. Muualla puuvillapikkarit ja -sortsit sekä mistään kiristämättömät uhreilurintsikat ja toppi. Ja ei kun menox...
- Anonyymi
joku voi pitää elefantin kokoisista tisseistä naisella minä en
- Anonyymi
Köyhän pitää alasti parvekkeella pyörittää helikopteria, kun ei ole varaa tuulettimeen!
Ei kuumalla ihan alasti ole hyvä edes olla... liikkuessa ehkä, mutta iho vasten ihoa tuntuu inhottavalta... shortsit ja t-paita on ihan jees. 🙂
- Anonyymi
Olen järvessä kuin virtahepo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241