SIIS ONKO ENERGIAJUOMIEN KOFEIINI OIKEASTI KUSESTA TEHTY?

Anonyymi-ap

Katoin slim millin tourii marketis (oisko ollu k citymarket), niin siellä se sanoi että energiajuoman kofeiini olisi kusesta peräisin... siis TÄLLAISTAKO PORUKKA LYKKÄÄ ELIMISTÖÖNSÄ? Itsekin lykkäilin ei kauankaan aikaa sitten energia juomia kuin viimeistä päivää, mutta lopetin koska mieleni ei kestänyt enää kofeiinia koska ensinnäkin olin pitänyt pitkää kofeiinitonta tuossa välillä!

Ihmisen keho tottuu kaikenlaiseen roskaan, mutta se että se tottuu siihen kuormitukseen ei tee siitä kuormituksesta terveellistä vaan päinvastoin! Katsokaa siis mitä suuhunne pistätte! Itse joskus paljon nuorempana kuulin siskoltani energiajuomien haitoista ja myrkyistä, mutta olkiani kohautellen vain jatkoin niiden juomista koska ovat niin pirun hyviä. Nämä ovat juuri niitä saatanan herkullisia ja kekseliäitä juonia jotka oikeasti nostavat kiusausta niin suureksi jotta ihminen lankeaisi. tiiäk... seassamme on ihmisiä jotka eivät välitä PASKAAKAAN lähimmäisensä terveydestä!

Tehdään niin pirun hyviksi ja luonnollisen makuisiksi että ihminen ei enää erota tiskivesi litkua oikeista hedelmistä tehdyistä juomista! Tiiäk ihminen ahneuksissaan, rahaa säästääkseen ja omaa etuaan muna pystyssä tavoitellen on valmis jopa aiheuttamaan muille kärsimystä. Tiedän että maailmassa on hyvää tarkoittavia ihmisiä ja juuri hyvää tarkoittavat hyvät joutuvat kusetetuksi...

Eli jos jotain kofeiinii juuaan niin sitten se pitää olla LUONNOLLISESTI KASVATETUISTA kahvipavuista jauhettua kahvia... kannattaa olla siis tietoinen mitä prosessia kahvi on käynyt läpi. Ehkä siis suuntaisin Ruohonjuuren hyllyille tsekkailemaan... onhan siel niit luomu energy drinkkei, mut kahvi varmin jos ei siis omilla energioillaan pysty heräämään. Itse olen tässä yrittänyt heräillä omilla energioillani ja ihan hyvin onnistuu!

Tässä viel linkki siihe vidii:
https://www.youtube.com/watch?v=iZUzXWreNWk

0

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
        Seinäjoki
        41
        2665
      2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
        Maailman menoa
        409
        2180
      3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
        Ikävä
        21
        2056
      4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
        Ikävä
        17
        1775
      5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
        Ikävä
        139
        1736
      6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
        Maailman menoa
        137
        1669
      7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
        Tv-sarjat
        21
        1143
      8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
        Ruoka ja juoma
        0
        1132
      9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
        Ikävä
        74
        1039
      10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
        Ikävä
        63
        925
      Aihe