Ovatko ne kuolleet koronaan vai mikä siinä on?
Missä on naisasialuuseri ja DarkFear?
17
387
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ups..
- Anonyymi
Viimeksi kun kuulin DarkFearista, hän viimeinkin uskaltautui sinne risteilylle. Olisiko pudonnut laidan yli tai hukkunut viinaan?
- Anonyymi
Koska uskaltautui risteilylle? Itse taida ainakaan vielä uskaltaa.
- Anonyymi
Veikkaan että molemmat laitoksessa. Darkkis teki uhkaamansa kirvesmurhan ja nallikin haaveili väkivallasta.
- Anonyymi
Löikö jotain 500 kertaa kirveellä päähän ja sano että tiedä se saatana!
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löikö jotain 500 kertaa kirveellä päähän ja sano että tiedä se saatana!
KilttiMies89Ja Nalli keitti jonkun elävältä?
- Anonyymi
Luin joku vuosi takaperin jutun, missä kerrottiin "jonkinlaisen autoliikkeen" omistajan surmanneen kaverinsa, kun oli kertonut tästä asioita tämän naisystävälle. Mieleen tuli heti tämä palstalainen ja paikkakuntakin taisi olla samalta suunnalta, mitä jutuissaan aina kertoi.
- Anonyymi
Millonkas nämä on viimeksi olleet täällä? Muistaako kukaan?
Kunhan pohdin tässä jotain vielä.- Anonyymi
Viimeinen merkinta hakukentalla on vuodelta 2019.
Luultavasti kyseisien trollien kirjoittaja ei enää saanut tarvittua kiksiä ja niin hahmot jäi pois...
Niin on käynyt monen trollin kohdalla...En usko Harmiksen ottavan palstaa niin tosissaan. Taisi vaan kyllästyä, kun kaikki muutkin ovat kaikonneet täältä.
- Anonyymi
Mä oon nykyään äitini kanssa naimisissa niin ei enään tartte keittää öljypadassa kiltteja sekä kunnollisia nuoria naisia.
- Anonyymi
Voit mennä ihan sinne syvään päähän ilman saattajaa.
- Anonyymi
Hani good night
- Anonyymi
Hienoja hahmoja. Jäin kaipaamaan.
- Anonyymi
Heilläkin Assburgerin oireyhtymä eteni lopulta terminaalivaiheeseen. Muistelemme lämmöllä heitä ja muita vaikean assburgerinsa riuduttamina luotamme poistuneita, kuten nimimerkkejä Mies1985 ja Joku vaan. Sekä "Balttian miestä", joka joi aivonsa.
Teemu Miltoa emme muistele, sillä hän elää, joskaan ei voi kovin hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293025- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61027- 58961
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38861Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774