jos maailmasta tulee rikas ja ihmiset eivät enää ole köyhiä
kun samaan aikaan jostakin syystä luonnossa luonto itse
taistelee rikkaita vastaan koska pitäisi elämässä olla kärsimystä tarpeeksi
ja ihminen itsekin tietää, että ilman kärsimyksiä ei selviää
kuten sanonta kuuluu 'onni on onnettomuudessa'
niin hyvinvoinnissa ja aikoja sitten ihmiset pelkäävät koko ajan maailman loppua
sen lisäkseen että ihmiset eivät voi leikkiä pitkään tyhmiäkään
että kun on pakko olla rikas ja hyvinvoiva, niin ei ole valinnan varaa
ihmisen parempi hyväksyä olla rikas koko ajan ja jättää köyhyys spekulaatiota pois
niin rikkaat ihmiset elävät ja tietävät että koko ajan iskee vaara heihin
jostakin alhaalta bakteerien tasolta, fysiikan molekyylien tasolta tai avaruuden tasolta asteroidien ym kautta
tai ehkä maapallo ei ole entisellään mutta ihan muu planeetta mitä se ennen ollut
maapallo on valmis olemaan alien ufo
ainakin lääkärien on rehellisesti kysyttävä bakteereilta
miksi ne vihaavat rikkaita ja hyvinvoivia
miksi solut vihaavat rikkaita?
tosin tiede ei ole todistanut, että solu on elävä kuin ihminen
eikä se osaa tahtoa, valita ja kertoa
hyvinvoinnin pääty
3
172
Vastaukset
- Anonyymi
pitääkö 2000 luvulla ihmisen pyytää anteeksi että on olemassa?
kaikki merkit viittaavat kuolemaan
mutta tulee aikakausi kun ihminen voittaa kuolemankin eikä enää vanhene
aika pysähtyy
mikä virus herää ensimmäisenä, että toi pysäytetty ihminen olisi tosi hyvä ruoka minulle ja helppo saalis...miksi niin?
eikös se ihminen pyöri?
tai ihmisen pelastusta olisi lentää pois maapallolta avaruuteen ja tulla ikuiseksi matkaajaksi pelastuakseen bakteerien vihalta - Anonyymi
Ilmastonmuutos ja yhäti kiihtyvä matkustelu paikasta paikkaan tuo pohjoiseen uusia tauteja ja osa vanhoista kuten lepra saattaa nousta uuteen kukoistukseen.
Nähtiin Covindin yhteydessä kuinka parissa kuukaudessa tauti levisi koko maailmaan.
Samalla tulee maailmanlaajuinen kansalaispalkka joka nostaa civistyksen ja kulttuurin ja yhteiskunnan kukoistamaan vauraudessa ennen näkemättömällä tavalla. Tosin raaka-aineiden niukkuus rajoittaa. Yhä on mahdollista 70 vuotta pitää yllä vaurautta mutta sen jälkeen konservatiivinen asiaintila palaa voimaan.
Väestön kasvua pitää voimakkaasti rajoittaa joka tapauksessa. Nyt onkin terveydenhoito purettu eikä sairauksia enää paranneta vaan oireita lievennetään. Jääkö maailmaan lopulta 500 miljoonan asukkaan vauras eliitti. Tuo hillitön väestönkasvu on Etelän kuninkaan sotavoiman mobilisaatiota pohjoista vastaan. Pohjoisen Kuningas kaatuu ja tuhoutuu sen tähden.
Väestönkasvua voisi parhaiten rajoittaa juuri taudit ja laajat nälänhädät. Niihin pitäisi siis pyrkiä.- Anonyymi
"Väestönkasvua voisi parhaiten rajoittaa juuri taudit ja laajat nälänhädät. Niihin pitäisi siis pyrkiä."
Sinä olet sitten ilmeisesti heti ensimmäinen joka saa tauteja ja on nälässä?
Vai oliko tämä vaan provosointia?
Väestönkasvu taittuu tulevaisuudessa. Ilmeisesti se on suurta vaan Saharan eteläpuolisessa Afrikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657