Niin he sanoivat mutta olikin aivan jotain muuta kamalan kauhean hirveää. Kemijärvelle ei enään koskaan. Seuraava vuosi meneekin terapiassa. Älkää hyvät ihmiset uskoko mitään positiivista valhetta ja ÄLKÄÄ varsinkaan eksykö sinne, yhyyy.
👽😱👻
Kemijärvi on hauska paikka
6
443
Vastaukset
- Anonyymi
poistettiin viesti kun vähä vittuulnn juoppppo atiNTI-NEGA-17LLE!!
- Anonyymi
Onko positiivisuuden lähettiläs eksynyt Suomun metsiin kun ei ole kuulunut mitään.
- Anonyymi
Lähti Korsoon hippulat vinkuen
- Anonyymi
M Tahvo on kunnan pomoista parhain. Hänellä ei ole tuskaa kun tieto (ymmärrys) sitä lisää.
- Anonyymi
Kemijärvi on hämärän rajamailla.
- Anonyymi
Kemppa-city on paras paikka!
Täällä ei toista kiusata, täällä on ihmiset torilla yhdessä, kaikki ovat veljiä ja sisaria keskenään. Jokainen asukas hymyilee, kun tulee vastaan. Naiset varsinkin ovat todella kauniita ja tyylikkäitä, laittavat itsensä huolitelluiksi ja pukeutuminen on verratonta! Ihmisten sivistys on korkea, ei kiroilla eikä juoruta eikä haukuta toisia. Tämä on todella mallikaupunki ja yhteisö, jossa ilo läikkyy. Kaupunginvaltuusto on todella korkeatasoinen, sivistynyt, siellä ei räyhätä eikä näytetä käsimerkkejä toisten puhuessa eikä kiihdytä kiroiluun. Tämä on paratiisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929