Juvalainen 40 v Mikael ei usko koskaan löytävänsä naiskumppania.

Anonyymi-ap

27

313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No viinamiehen jo alkoholista syöpyneet aivosolut eivät jsksa lukea kuin otsikon. Tyyppi sanoi, ettei baareissa ole oikein ketään.

      Taisi siinä olla nuorempi heppu Mikkelistäkin, mikä tuumi, ettei flaksi käy...

      Kumpikin haaveilee isompiin kaupunkeihin muutosta nsinen mielessä...mutta... minusta pakenevat elämänmuutosta, eivätkä kotikylää...

      Kotikylilläkin naiset kiinnostuvat sellaisista, joilla on fokus elämään. On kavereita, on jotain suunnitelmia ja ovat tyytyväisiä, eloisia sekä iloisia. Sellainrn valmiiksi riippakiven tyylinen haahuilija ei kuullosta kenestäkään mieluiselle kumppaniehdokkaalle.

      Tosin osalle miehistä sekin käy, kunhan on kannustinloukku jalkojen välissä.

      • Anonyymi

        Minä olen palstaltakin saanut tapaamisia, jotka johtivat seksiin. Toki olin kännissä.
        Revi körttinörtti siitä!

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen palstaltakin saanut tapaamisia, jotka johtivat seksiin. Toki olin kännissä.
        Revi körttinörtti siitä!

        >simiti<

        Hei, mutta sehän on ainakin sinun puolesta ilmeisen hienoa... ainakin ymmärrän niin. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen palstaltakin saanut tapaamisia, jotka johtivat seksiin. Toki olin kännissä.
        Revi körttinörtti siitä!

        >simiti<

        Hyih!!


    • Juupajuu, nämä hippaleikit alkaa kyllä riittää 🤔vähitellen

    • Anonyymi

      Seksikumppaneita aina löytyy, mutta onko maailmassa ollenkaan olemassa sellaista naistajonka kanssa kehtaisi mennä naimisiin?

    • Anonyymi

      Mikä on viinamiehen aviopuolison etunimi?

      • Anonyymi

        Ja perillisten lukumäärä? 🤭


    • Anonyymi

      Jos ei ketään löydy 50 000 asukkaan Mikkelistä, ei löydy muualtakaan. Pitää jalkautua. Ei treffipalstoilta mitään löydä. Tuossa ei myöskään mainittu, että millainen nainen näille kelpaa.

    • Anonyymi

      Eipä taida juottola auttaa, jos asuu paikkakunnalla, jossa vapaita naisia ei ole.

    • Anonyymi

      Aamulla kun vierailin lähikaupassa jälleen joku hauskaq tuttu nuori myyjätyttö.... amppari-paita päällä oli, sanoin kohteliaisuudesta että huomasin hänen olemuksen... toisesta olemusmuutoksesta en pitänyt joten en sanonut mitään erittäin tuuheat mustat kulmakarvat...

      Mutta jooh ajattelinkin siirtyä jo puolittain tupakan polttamisesta näihin nikotiinipusseihin, ostin rasion Klint-struuna-limen-maqkuista testiksi rasian..

    • Korvien välissä oleva karvapesäke on ällöttävä.
      Edessä on vaativa kauneusleikkaus, jonka suorittaa AMK-tasoinen estenomi.

      Nyt arvuuttelen leikkauksen hintaa.

      Kuuluuko leikkaus kategoriaan
      A) Hiusten siistiminen 36 €
      B) Uusi kampaus 70 €

      • C) millä sen kaljun peittäisi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        C) millä sen kaljun peittäisi.

        Hinnastossa oli toistakymmentä eriteltyä palvelua, kuten koneajo, siistiminen, parturileikkaus, uusi kampaus, kulmien muotoilu jne.
        Kaljun peittämistä ei mainittu.

        Haluaisin, että hiuksiani lyhennettäisiin 5cm. Jos parturi tulkitsee, että kyse ei ole enää siistimisestä vaan uudesta kampauksesta (hinta alk. 70€) , pihinä miehenä saan sydärin.

        Nämä hienostuneet hiusstudiot maksavat enemmän kuin perinteiset parturit.
        Siistiminen studiossa lienee sitä, että kuivaajalla vähän puhalletaan, että päästä lähtee irtohiukset ja pöly.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Hinnastossa oli toistakymmentä eriteltyä palvelua, kuten koneajo, siistiminen, parturileikkaus, uusi kampaus, kulmien muotoilu jne.
        Kaljun peittämistä ei mainittu.

        Haluaisin, että hiuksiani lyhennettäisiin 5cm. Jos parturi tulkitsee, että kyse ei ole enää siistimisestä vaan uudesta kampauksesta (hinta alk. 70€) , pihinä miehenä saan sydärin.

        Nämä hienostuneet hiusstudiot maksavat enemmän kuin perinteiset parturit.
        Siistiminen studiossa lienee sitä, että kuivaajalla vähän puhalletaan, että päästä lähtee irtohiukset ja pöly.

        Luulen, että kohdallasi laskutetaan mallinmuutosleikkauksesta.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Hinnastossa oli toistakymmentä eriteltyä palvelua, kuten koneajo, siistiminen, parturileikkaus, uusi kampaus, kulmien muotoilu jne.
        Kaljun peittämistä ei mainittu.

        Haluaisin, että hiuksiani lyhennettäisiin 5cm. Jos parturi tulkitsee, että kyse ei ole enää siistimisestä vaan uudesta kampauksesta (hinta alk. 70€) , pihinä miehenä saan sydärin.

        Nämä hienostuneet hiusstudiot maksavat enemmän kuin perinteiset parturit.
        Siistiminen studiossa lienee sitä, että kuivaajalla vähän puhalletaan, että päästä lähtee irtohiukset ja pöly.

        70 €, mallinmuutosleikkauksesta miehelle ... onko sulla siis pitkät hiukset? Jos ei niin johan on hintaa hiustenleikkuulla. Itselläni (paksut, pitkät hiukset) 5 cm pois on ihan vain siistintää ja maksaa 50 € ( mikä ei minusta ole sekään halpa, mutta kuitenkin perusteltavissa. Jotain hyvää siinäkin, että alueella on reilusti kilpailua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        70 €, mallinmuutosleikkauksesta miehelle ... onko sulla siis pitkät hiukset? Jos ei niin johan on hintaa hiustenleikkuulla. Itselläni (paksut, pitkät hiukset) 5 cm pois on ihan vain siistintää ja maksaa 50 € ( mikä ei minusta ole sekään halpa, mutta kuitenkin perusteltavissa. Jotain hyvää siinäkin, että alueella on reilusti kilpailua.

        Viimeksi leikkautin hiukseni tammikuussa. Minulle riittää pelkkä leikkaus. Hiustyyppi on paksu ja kihartuva.
        Hinta oli tuolloin 26 €.

        Sitten käyttämäni parturi-kampaamo lopetti toimintansa. Nyt kun katselen palveluiden yleistä hintatasoa, tuntuu, että miehet maksavat pian saman verran hiusten siisteydestä kuin naisetkin.


    • Anonyymi

      Kyllä siis baareissa naisia on mutta ei miehet jaksa käydä koska ei ole itseluottamusta lähestyä naisia. Siitä se on kiinni ettei miehet vaan uskalla.

    • Anonyymi

      Jossain 6000 asukkaan kunnassa voi olla ja tuolta kantilta helposti onkin vitsit vähissä. Tyyppi lienee edelleen työkyvytön mutta ei oikein käynyt ilmi, että miten muuten pärjää arjessaan. Iäkkäiden vanhempien auttaminen voi olla aika sitovaa, joten siihen nähden olisiko syytä unohtaa haaveet isompaan kylään muutosta ja vaikuttaa itsekin tiedostavan, että mahdollista naista saattaa jurppia töihin lähtö aamulla ja tuo jää koisimaan. Kuka haluaa kotiin(sa) lisäkuormitusta. Sieltä kylän raitilta pitäisi määrätietoisesti haluta pois johonkin määränpäähän, muuten taitaa tallustella tuolla hautaan saakka. - cu-

    • Surullinen mutta siinä mielessä asiallinen juttu että ei haettu syyllisiä vaan todettiin asiat ja mietittiin ratkaisuja.

      Sinänsä fiksu miettiä juuri Oulua tai Jyväskylää eli yliopistokaupunkeja. Täytyy vain toivoa että Juvalla saadulla koulutuksella ja hieman alaspainetulla itsetunnolla homma natsaa. Muutto itsessään on aina mahdollisuus joten ehkä sitten elämän muillakin osa-alueilla onnistaa kuten työpaikan saannissa.

      Joku ika sitten lueskelin kainuun (lähinnä Kajaanin ympäristön) elinkeinoelämästä jolla menee hyvin. On data-ja peliteollisuutta, kiskovaunutuotantoa, lääketeollisuutta ja esim kaivostoimintaa. Paljon työpaikkoja miesvaltaisilla aloilla mutta palvelusektori laahaa hieman perässä.
      Käytännössä pienien paikkakuntien pojilla on kaksi mahdollisuutta; Kajaanista työpaikan etsintään tai yliopistokaupungeista kumppanin hakuun. Tämä siis näin kärjistettynä.

      Ihan sivuajatuksena tuo kommentti jossa kertoi auttavansa vanhempiaan. Vähän mietityttää että ollaanko menossa siihen suuntaan että yhteiskunta ei enää kaikkia auta vaan oletetaan heidän itse hommaamaan auttajansa.

      • Tohon sivuajatukseen. Että esim. vanhusten hoito ei itsessään mitään tuota, joten sitä täytyy yhteiskunnan rahoittaa. Ja että saadaan sitä rahotusta siihen, tarvitaan verovaroja ja verovaroja saadaan taas teollisuudesta, noista juuri mitä luettelit. Että jos noi miehet jää paikkakunnalle, tekee töitä, niin tulee tuloja, saa vanhemmat hyvän hoidon. Jos taas lähtee niin sitten teollisuus menettää työpaikkoja, eikä voi kasvaa, eikä tuu veroja, hoitaminen jää omaisten vastuulle. Tollaset isot tehtaat on vaikee sijoittaa mihinkään helsingin keskustaan. Toisaalta oliko teollisuutta alunperinkään järkee ripotella ympäriinsä aluepoliittisin perustein. Tuntuu ettei poliitikotkaan ymmärrä palvelualojen ja vientialojen suhdetta.


      • JeroP kirjoitti:

        Tohon sivuajatukseen. Että esim. vanhusten hoito ei itsessään mitään tuota, joten sitä täytyy yhteiskunnan rahoittaa. Ja että saadaan sitä rahotusta siihen, tarvitaan verovaroja ja verovaroja saadaan taas teollisuudesta, noista juuri mitä luettelit. Että jos noi miehet jää paikkakunnalle, tekee töitä, niin tulee tuloja, saa vanhemmat hyvän hoidon. Jos taas lähtee niin sitten teollisuus menettää työpaikkoja, eikä voi kasvaa, eikä tuu veroja, hoitaminen jää omaisten vastuulle. Tollaset isot tehtaat on vaikee sijoittaa mihinkään helsingin keskustaan. Toisaalta oliko teollisuutta alunperinkään järkee ripotella ympäriinsä aluepoliittisin perustein. Tuntuu ettei poliitikotkaan ymmärrä palvelualojen ja vientialojen suhdetta.

        Näinhän se on että elämän alku- ja loppuvaiheessa ihminen on kulu yhteiskunnalle ja työelämässä ollessaan taas tuottava. Siksi pitäisi jaksaa työelämässä pidempään ja hyvä jos aikaisin sinne menee.

        Meidänkin seudulla on se ongelma että miesvaltaisilla aloilla on työvoimapula ja naisvaltaiset työpaikat puuttuvat. Lapsimäärät vähenevät ja yhä vähemmän on naisvaltaisilla aloilla kuten opetuksessa ja varhaiskasvatuksessa työpaikkoja. Jos ei mitään keksitä niin tämä on sellainen miesreservaatti.


    • Anonyymi

      Niin, mikä on viinamiehen baimon etunimi`

    • Anonyymi

      Jos viinamiehellä ei ole vaimoa, hänellä ei kai myöskään ole pippeliä`

      NHäin kummallise4n unen kun jotain ideoita moottor4i ja mopo... niin Baqndidow-BOWW jonkin näin unessa näytti että joku Kolumbiqlqainen jot6ai ja saqnoi että: teit hyvän ide4aqn meille... kun on särkyä selässä.. niin 1 tuollaqinen pilleri voisi aquttaqaq tehokkqaqammin kuin ibuprofeeni, mutta niin et jää koukkuun sinänsä...

    • Anonyymi

      Areena tarjoaa hartwallia ensiviikolla. Ei siinä akkoja tarvi.

    • Anonyymi

      Tolla on ollut vientiä minuun verrattuna. Mutta yksinäisyys on jo identiteettini. Minä en lähesty ketään, eikä kukaan lähesty minua. En oikeastaan edes tunne yksinäisyyttä täysin eristäytyneenä.

    • Anonyymi

      Eikö viinamies vieläkään ole kertonut teille vaimonsa etunimeä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3187
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2632
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1485
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      342
      1212
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1126
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe