Nainen kumman kanssa

Anonyymi-ap

Jos riitelet kinaat toraat ym tappelette niin kumman kanssa kivempi ns tapella miehen vai toisen naisen kanssa ja kumman kanssa on kivempi alkaa sopua tekemään ja kummalle mieluummin häviät miehelle vai toiselle naiselle ja jos voitat niin kumpi kivempi voittaa ja kumpi on helpompi vastus mies vai toinen nainen

18

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietty näin naisena miesten kanssa on kiva vähän kinastella. Ne tuo jännitteitä ja on oikeastaan ihan hauskaa ilman sen kummempia kiihkeitä tunteita. Tälläkin hetkellä on yksi hieman vanhempi mies työpaikalla, jonka kanssa ajoittain kinastellaan. Tiedän, että hän pitää siitä ja samoin minä. Se on sellaista hyväksyttyä seksuaalienergian purkua 😘

      • Anonyymi

        Kvailisitko vähän tarkemmin, koska tuohan kuulostaa minusta aivan kamalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kvailisitko vähän tarkemmin, koska tuohan kuulostaa minusta aivan kamalalta.

        Se on semmoista läimäyttelelyä, hiuksista vetämistä, nipistelyä ja paperitolloilla heittelyä, tykkään kovasti 🤗


    • Anonyymi

      Miehet haluavat olla kodissaan rauhassa. Naiset kotonaan luovat draamaa, haastavat riittaa ja tappelevat.

    • Anonyymi

      Tappeleminen on aina yhtä perceestä. Olipa se vastapuoli mitä sukupuolta tahansa, niin hänen pitäisi opetella keskustelemaan riitelemättä. Asioista voi olla eri mieltä ja sovitella ristiriitoja ja olla silti tappelematta.

      • Anonyymi

        Eli miehen kanssa kivempi riidellä ja tosi kivaa sopua tehdä pussaillen plus muuta mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen kanssa kivempi riidellä ja tosi kivaa sopua tehdä pussaillen plus muuta mukavaa

        Toikin on joku psykologinen vamma, että pitää aina tapella voidakseen harrastaa sovintoseksiä. Sellaseen kun sekaantuu, niin loppu elämä on perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toikin on joku psykologinen vamma, että pitää aina tapella voidakseen harrastaa sovintoseksiä. Sellaseen kun sekaantuu, niin loppu elämä on perseestä.

        Totta siinä on vauvavaara eli jos tuleekin vauva niin loppu elämä on pilalla mutta muutoin ei naisen kanssa riidoissa halua olla vaan haluaa sopua hänen kanssaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen kanssa kivempi riidellä ja tosi kivaa sopua tehdä pussaillen plus muuta mukavaa

        Sä välis oletkin hyvä esimerkki sellaisesta yksilöstä, joka ei osaa keskustella asioista asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen kanssa kivempi riidellä ja tosi kivaa sopua tehdä pussaillen plus muuta mukavaa

        Mahdollinen riita tappaa seksihaluni pidemmäksi aikaa. En päästä epämiellyttävästi mua kohtaan käyttäytynyttä miestä lähelleni pitkään aikaan. Sovintoseksiä on turha odotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollinen riita tappaa seksihaluni pidemmäksi aikaa. En päästä epämiellyttävästi mua kohtaan käyttäytynyttä miestä lähelleni pitkään aikaan. Sovintoseksiä on turha odotella.

        Just tämä sama on itselläni.. ei tule pieneen mieleenikään harrastaa sovintoseksiä.. tätä kovasti ex puoliso yritti.. mua ällöttää koko ajatus.

        🌠🌠🌠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tämä sama on itselläni.. ei tule pieneen mieleenikään harrastaa sovintoseksiä.. tätä kovasti ex puoliso yritti.. mua ällöttää koko ajatus.

        🌠🌠🌠

        Niinpä. En tajua miten kenelläkään voi tehdä mieli päästää huonokäytöksinen yksilö lähelle itseään. Itselläni menee väistämättä aikaa, että päästään takaisin normitilanteeseen


    • Miehen kanssa mieluummin...
      Kinastelu on ihan kivaa joskus...
      Tietty sellainen kiva kinastelu,
      ei oikeesti tappelu..
      Ja mä en häviä kinastelua...
      Mut voin antaa miehen ajatella niin...
      Sovittelu on mukavaa varmasti jos pieni kinastelu johtaa ....

      <3

    • En kinaa tai tappele. Kieltäydyn moisesta.

      Moni aloittaa kyllä kinaamista, mutta nousen sen yläpuolelle ja annan toisen kinata ihan yssikseen. En välitä jos minua solvataan ja haastetaan riitaa. En ota moisia itseeni. Nostatan itseni moisen käytöksen yläpuolelle ja en alenna itseäni vastaamaan. Kun tekee tiukkaa, niin muistutan itseäni, että voin valita olla isompi ihminen.

      Se on valinta.

      • Mä olen samanlainen. Mun kanssa jos riitaa yrittää haastaa, niin ei vastusta saa. Äkkiä huomaa kinaavansa ihan keskenään. Konfliktitilanteissa pyrin olemaan asiallinen, jos toinen ei samaan pysty niin annan olla. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Jos taas mun on vaikea käyttäytyä asiallisesti, niin peräännyin koko sopasta.


    • Ei kummankaan kanssa ole kivaa kinata, torata, tapella. Mielummin välttelee toisiaan, kun riitelee.

    • Anonyymi

      En pysty riitelemään, enkä halua. Riidanhaastajat ja draamaqueenit pidän loitolla. Ihan oman henkisen terveyteni takia.

    • En pidä riitelystä yhtään, inhoan sitä. Eli ei kummankaan kanssa ole kiva tapella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3167
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      2614
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1475
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      341
      1204
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1116
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe