Minä olen tuntenut ilmastotieteen kasvihuoneteorian jo lapsena !!!!

Anonyymi-ap

Siitä on nyt jo yli 60 vuotta, Ei minulla kuitenkaan ole koskaan ollut tarvetta tehdä siitä itselleni uskontoa, jota pitäisi pakkomielteisesti koko ajan puolustaa, niinkuin jotkut muut tällä palstalla tekee.

Minä sitten olen mukamas ääliö, kun en usko vanhoihin harhaoppeihin. En minä edelleenkään aio uskoa, koska minä tiedän paljon enemmän, kuin harhaoppeihin uskovat.

Totuus on selvinnyt vasta avaruuslentojen aikakaudella, mutta ilmastotiede ei ole sitä koskaan ottanut huomioon opissaan. Sitkeästi on vaan säilytetty voimassa 1800 luvun harhakuvitelmat. Niiden perusteella meitä uhkaillaan ilmastolla.

Tosin se uhkailija ei ole Suomalainen ilmastotiede. Uhkailija on täysin asiantuntematon vihervasemisto. Mitä ne mukamas ymmärtää ilmakehän toiminnasta. Ei ne ymmärrä yhtään mitään.

Minun kuvitellaan olevan denialisti, kun olen eri mieltä harhaoppisten kanssa. Todellisuudessa minä luotan nimenomaan tieteen tutkimustuloksiin, mutta minä luotan 1900 luvun tieteen tutkimustuloksiin.

1800 luvulla uskottiin, että kaikki auringosta tuleva energia pääsee maanpinnalle asti. Nykyään tiedetään, että näin ei todellisuudessa ole, Maanpinnalle siitä energiasta pääsee vain noin 35 %.

Tuota tosiasiaa oli mahdotonta havaita ennen avaruuslentoja, ja nehän alkoivat vasta 1950 luvun lopulla. Kuitenkin vasta 1970 luvulla oli käytännön mahdollisuus mitata, kuinka suuri osa auringon säteilystä pääsee maanpinnalle asti.

Avaruuslentojen aikakaudella tiedetään, että noin 35 % auringosta tulevasta energiasta absorboituu jo tullessaan ilmakehään. Maailman ilmastotiede ei ole ottanut tätä vieläkään huomioon.

Minä tajusin jo 6,5 vuotta sitten, että kasvihuoneteoriassa on aivan kaikki pielessä. Siihen asti olin pitänyt sitä suurinpiirtein luotettavana, vaikka todisteita sitä vastaan oli vuosikymmenien aikana kertynyt aikalailla.

Ne todisteet tulivat muilta aloilta, aloilta joille sain kouluksen. Niillä aloilla on aivan pakko tietää ilmakehän kaasujen todelliset ominaisuudet, Sitä tietoa voi sitten soveltaa ilmakehäänkin. Luonnonlait ovat aivan samat sekä sisätiloissa että ulkona.

36

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dunning-Kruger on Sinussa vahva.

      Voimaa ja jaksamisia!

      • Anonyymi

        On se kummallista ajattelua tuo, kun tietämätön luulee aina, että paljon tietävällä on joku Dunning-Kruger. Eikö sitä nyt millään koskaan voi tunnustaa, että onkin itse vajakki.

        Minulla kysymys on mm. siitä, että minulla on erittäin monta ammatia, ja niihin erittäin hyvät todistukset.

        Onko se muka Dunning-Krugeria, että opettelee ensimmäisen tietokoneohjatun koneen ilman opettajaa 12 tunnissa. Minulla olisi sen ammatin opetteluun riittänyt 2 viikkoa ja kurssin pituus oli 8 kk.

        Noin tyhmä ei tietenkään pysty erottamaan ikinä, mikä on todellista osaamista, ja mikä on Dunning-Krugeria. Kun on nopea oppimaan, niin tietoa kertyy valtavasti.

        Kuvitteletko sinä, että myös tohtori Roineella ja diplomi-insinööreillä on Dunning-Kruger, kun he ovat minun kanssani samaa mieltä. Insinöörit on kouluttaneet minut erittäin moneen ammattiin, ja jakaneet minulle kiitettäviä todistuksia.


    • Anonyymi

      Voi itku. Luulin että tuo on jo kuollu.

    • Anonyymi

      Taasen yksi ilmastodenialisti joka julistautuu kaikentietäväksi yli ihmiseksi,,,

    • Anonyymi

      Kyllä näitä "kyllä minä tiedän" henkilöitä on työpaikalla tullut nähtyä, eivät ole kauaa olleet, kun totuus on paljastunut.
      Aloittajallakin erittäin monta ammattia kertoo jo kaiken, mistään ei tullut mitään.

      • Anonyymi

        Sitä kun on huono vähän kaikessa on pakko yrittää kaikenlaista, jos jokin toimisi jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kun on huono vähän kaikessa on pakko yrittää kaikenlaista, jos jokin toimisi jotenkin.

        Kuulostaa aivan alarmistihihhulin toimenkuvalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aivan alarmistihihhulin toimenkuvalta.

        Jännä miten jaksat jaanat noita samoja jorinoita. Sisältö on tasan nolla, toisin kuin älykkyysosamäärä, joka ei pääse edes plussalle. Onko se aloituskitisijä joku sinun sukulainen vai peräti sinä itse? Olette tosi tärkeitä palstalle. Varmaan täällä rutisette, kun kukaan todellisessa elämässä ei teitä siedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä miten jaksat jaanat noita samoja jorinoita. Sisältö on tasan nolla, toisin kuin älykkyysosamäärä, joka ei pääse edes plussalle. Onko se aloituskitisijä joku sinun sukulainen vai peräti sinä itse? Olette tosi tärkeitä palstalle. Varmaan täällä rutisette, kun kukaan todellisessa elämässä ei teitä siedä.

        On se hyvä että alarmistihihhulia harmittaa kun sen idioottimaiselle uskonnolle nauretaan.
        Aloittaja ilmiselvästi matkii alarmistien kaikkitietävän apostolikuoron julistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä että alarmistihihhulia harmittaa kun sen idioottimaiselle uskonnolle nauretaan.
        Aloittaja ilmiselvästi matkii alarmistien kaikkitietävän apostolikuoron julistuksia.

        Sinun jälkijättöiset jaarittelut ovat ainoa mikä minua häiritsee. Samat jutut kerta toisensa jälkeen kuin dementikolla. Horiset jotain alarmisteista vaikka keskustelu olisi kakkureseptistä. Voi olla että sinun suvussa on vuosisataiset perinteet sisäsiittoisuudesta, mutta koeta nyt vähän tsempata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun jälkijättöiset jaarittelut ovat ainoa mikä minua häiritsee. Samat jutut kerta toisensa jälkeen kuin dementikolla. Horiset jotain alarmisteista vaikka keskustelu olisi kakkureseptistä. Voi olla että sinun suvussa on vuosisataiset perinteet sisäsiittoisuudesta, mutta koeta nyt vähän tsempata.

        Ja hihupelle se itkee taas ja hyvä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hihupelle se itkee taas ja hyvä tulee.

        Oho taas tuli viiden sanan sanavarastosta jotain nerokasta. Oli kyllä niin noheva heitto että varmaan huomattiin ympäri maailman. Kumma miten täällä on kyöhulluja kuten sinä, aloituspillittäjä, aph ja olli. Ehkä suomi24 on ainoa sivu minne suljetulla pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho taas tuli viiden sanan sanavarastosta jotain nerokasta. Oli kyllä niin noheva heitto että varmaan huomattiin ympäri maailman. Kumma miten täällä on kyöhulluja kuten sinä, aloituspillittäjä, aph ja olli. Ehkä suomi24 on ainoa sivu minne suljetulla pääsee.

        Et sinä tuolla lurituksella pärjää aph:lle alkuunkaan. Yritä keksiä jotain nasevampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho taas tuli viiden sanan sanavarastosta jotain nerokasta. Oli kyllä niin noheva heitto että varmaan huomattiin ympäri maailman. Kumma miten täällä on kyöhulluja kuten sinä, aloituspillittäjä, aph ja olli. Ehkä suomi24 on ainoa sivu minne suljetulla pääsee.

        Kun argumentit loppuu, mennään henkilökohtaiseen haukkumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun argumentit loppuu, mennään henkilökohtaiseen haukkumiseen.

        Ei ilmastonlämmitystarinoinnissa ole mistään argumenteista kysymys. Kysymys on siitä, kuka osaa heittää kaikkein nasevimman tarinan palstalle.
        Aiheena voivat olla esimerkiksi ilmastoapostoliset saarnat tai sitten ihan itsekeksityt sekopäisyydet.
        Minun mielestäni aph johtaa tässä ketjussa 10-0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ilmastonlämmitystarinoinnissa ole mistään argumenteista kysymys. Kysymys on siitä, kuka osaa heittää kaikkein nasevimman tarinan palstalle.
        Aiheena voivat olla esimerkiksi ilmastoapostoliset saarnat tai sitten ihan itsekeksityt sekopäisyydet.
        Minun mielestäni aph johtaa tässä ketjussa 10-0.

        Minä (aloittaja) olen tottunut johtamaan 10-0. Sitä ei vaan millään ymmärrä tällä palstalla melskaavat luuserit. Yksi minun ammateistani oli sairaankuljettaja. Siinä ammatissa todellakin johdetaan 10-0.

        No Suomessahan on näitä idiootteja, jotka ei anna sille ammatille mitään arvoa, mutta Amerikassa heitä kunnioitetaan todella paljon. Siellä ne ovat julkkiksia, joilta pyydetään nimmareita.

        Tästä kertoi viime vuosikymmenellä suomalainen nuorimies, joka oli päässyt Amerikassa palokuntaan sairaankuljetajaksi. Kun hän meni virkapuvussa lähikauppaan, niin siellä pokkuroitiin. Suomessa taas on vallalla mielipuolinen kyykyttämis kulttuuri.

        Jotta 1970 luvulla pääsi kouluun, jossa valmistui sairaakuljettajaksi, täytyi läpäistä todella rankka psykologinen testi, joka kesti noin 4 tuntia. Siihen sisältyi myös älykkyystesti, vaikka ei meille silloin sitä kerrottu.

        Minä siis läpäisin sen testin. Myöhemmin kuulin, että siitä olisi ollut mahdollista pyytää myös lausunto itselleen. No minä sain kyllä myöhemmistä psykologisista testeistä lausunnon kirjallisena. Minä siis olen palstalla ainoa, joka todella tietää, mitä minä olen.

        Minun ei siis tarvitse luulla itsestäni sellaista, mitä minä en ole. Minulla on kirjalliset todisteet niitä Dunnin-Kruger houreita vastaan, joita luuserit toistuvasti esittävät. Luuserit kun eivät koskaan tajua edes sitä, että ovat luusereita.

        Joku hourupää, jolla itsellään ei ilmeisesti ole edes yhtä ammattia, kuvittelee, että se jolla on monta ammattia, ei ole pärjännyt missään. Minä olin sairaalatyössä 6 vuotta ja pärjäsin erittäin hyvin. Ambulanssihommissa olin 8 vuotta, ja pärjäsin erittäin hyvin.

        Jotkut pystyy oppimaan kiitettävästi tarvittaessa hyvinkin monia ammatteja, ja jotkut ei pysty oppimaan edes yhtä ammattia niin hyvin, että pääsisivät töihin. Metsäkoneen kuljettajan koulutus kestää 3 vuotta ja 20 % sen käyneistä ei kelpaa töihin.

        Minä olisi varmaan oppinut sen homman ilman koulutustakin. Pääasiassa itseopiskeluahan ammattien opettelu useimmiten on. Teoriatunteja saatta olla alle 10 % kokonaisajasta. Minulla niitä oli 1990 luvulla vielä vähemmän.

        Kun aloitin CNC koneistajan kurssin, väittelin heti alkuun opettajan kanssa yhdestä ohjelmointikikasta, jota olin kokeillut jo koneistajan peruskurssilla. Opettaja väitti, että ei onnistu, mutta minä olin jo onnistunut.

        Olin käynyt koneistajan peruskurssia vissiin 6 vk, kun menin itsenäisesti opettelemaan CNC työstokeskusta. Sen opettelussa meni minulta 12 tuntia, joka oli minun kohdallani maksimi. Muut CNC koneet opin paljon nopeammin.

        Työssä sitten oli pakko oppia nopeasti. Kun jouduin yllättäen vieraalle koneelle, niin opettelin sen alle 3 tunnin. Tätä on tietysti palstan alarmisti luuserien mahdotonta ymmärtää. Eihän ne pysty oppimaan yhtään mitään, mikä on totta.

        Kun viime vuonna tyrkytin yhtä hommaa CNC kurssille, niin se opettaja sanoi, että menee 2 kk, ennenkuin oppilaat voi päästää työskentelemään itsenäisesti. Minä taas en tarvinnut opetusta ollenkaan.

        Minä aloitin erittäin monimutkaisen itse suunnittelemani työn ilman aiempaa kokemusta ja ilman opettajan ohjausta. Sillä tavalla niitä ylivoimaisen hyviä todistuksia hankitaan. Tehdään mahdottomia.

        Kaiken aiemmin oppimani rinnalla ilmastotieteen oikein oppiminen oli minulle aivan läpihuutojuttu. Käytin siihen puoli vuotta. Perustiedoista suurin osa oli minulla jo hallussa ammattieni ja harrastusteni pohjalta.

        Minulla oli perusasioista aivan toisenlainen tieto kuin maailman ilmastotieteellä, ja minä tiesin, että minun tietoni ovat täysin varmasti totta. Ne tiedot on tiede hankkinut 1900 luvulla, mutta ilmastotieteelle ne eivät ole kelvanneet.

        Ei minun ollut ollenkaan vaikea luopua ilmastotieteen opeista, vaikka olin tuntenut ne jo noin 56 vuotta. Vanhassa tieteessähän mikä tahansa voi olla pelkkää väärinkäsitystä. Minä olin tiennyt sen jo kauan. Menneisyytessä on arvailtu vähän mitä sattuu.

        Monissa tieteissä niitä arvailuita on oiottu sitten 1900 luvulla, ja se työ kyllä jatkuu yhä edelleen. Vain tyhmät uskovat, että tieteessä kaikki on varmasti totta. Viisaat taas etsivät virheitä, ja löytävät niitä. Minä olen seurannut niitä viisaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (aloittaja) olen tottunut johtamaan 10-0. Sitä ei vaan millään ymmärrä tällä palstalla melskaavat luuserit. Yksi minun ammateistani oli sairaankuljettaja. Siinä ammatissa todellakin johdetaan 10-0.

        No Suomessahan on näitä idiootteja, jotka ei anna sille ammatille mitään arvoa, mutta Amerikassa heitä kunnioitetaan todella paljon. Siellä ne ovat julkkiksia, joilta pyydetään nimmareita.

        Tästä kertoi viime vuosikymmenellä suomalainen nuorimies, joka oli päässyt Amerikassa palokuntaan sairaankuljetajaksi. Kun hän meni virkapuvussa lähikauppaan, niin siellä pokkuroitiin. Suomessa taas on vallalla mielipuolinen kyykyttämis kulttuuri.

        Jotta 1970 luvulla pääsi kouluun, jossa valmistui sairaakuljettajaksi, täytyi läpäistä todella rankka psykologinen testi, joka kesti noin 4 tuntia. Siihen sisältyi myös älykkyystesti, vaikka ei meille silloin sitä kerrottu.

        Minä siis läpäisin sen testin. Myöhemmin kuulin, että siitä olisi ollut mahdollista pyytää myös lausunto itselleen. No minä sain kyllä myöhemmistä psykologisista testeistä lausunnon kirjallisena. Minä siis olen palstalla ainoa, joka todella tietää, mitä minä olen.

        Minun ei siis tarvitse luulla itsestäni sellaista, mitä minä en ole. Minulla on kirjalliset todisteet niitä Dunnin-Kruger houreita vastaan, joita luuserit toistuvasti esittävät. Luuserit kun eivät koskaan tajua edes sitä, että ovat luusereita.

        Joku hourupää, jolla itsellään ei ilmeisesti ole edes yhtä ammattia, kuvittelee, että se jolla on monta ammattia, ei ole pärjännyt missään. Minä olin sairaalatyössä 6 vuotta ja pärjäsin erittäin hyvin. Ambulanssihommissa olin 8 vuotta, ja pärjäsin erittäin hyvin.

        Jotkut pystyy oppimaan kiitettävästi tarvittaessa hyvinkin monia ammatteja, ja jotkut ei pysty oppimaan edes yhtä ammattia niin hyvin, että pääsisivät töihin. Metsäkoneen kuljettajan koulutus kestää 3 vuotta ja 20 % sen käyneistä ei kelpaa töihin.

        Minä olisi varmaan oppinut sen homman ilman koulutustakin. Pääasiassa itseopiskeluahan ammattien opettelu useimmiten on. Teoriatunteja saatta olla alle 10 % kokonaisajasta. Minulla niitä oli 1990 luvulla vielä vähemmän.

        Kun aloitin CNC koneistajan kurssin, väittelin heti alkuun opettajan kanssa yhdestä ohjelmointikikasta, jota olin kokeillut jo koneistajan peruskurssilla. Opettaja väitti, että ei onnistu, mutta minä olin jo onnistunut.

        Olin käynyt koneistajan peruskurssia vissiin 6 vk, kun menin itsenäisesti opettelemaan CNC työstokeskusta. Sen opettelussa meni minulta 12 tuntia, joka oli minun kohdallani maksimi. Muut CNC koneet opin paljon nopeammin.

        Työssä sitten oli pakko oppia nopeasti. Kun jouduin yllättäen vieraalle koneelle, niin opettelin sen alle 3 tunnin. Tätä on tietysti palstan alarmisti luuserien mahdotonta ymmärtää. Eihän ne pysty oppimaan yhtään mitään, mikä on totta.

        Kun viime vuonna tyrkytin yhtä hommaa CNC kurssille, niin se opettaja sanoi, että menee 2 kk, ennenkuin oppilaat voi päästää työskentelemään itsenäisesti. Minä taas en tarvinnut opetusta ollenkaan.

        Minä aloitin erittäin monimutkaisen itse suunnittelemani työn ilman aiempaa kokemusta ja ilman opettajan ohjausta. Sillä tavalla niitä ylivoimaisen hyviä todistuksia hankitaan. Tehdään mahdottomia.

        Kaiken aiemmin oppimani rinnalla ilmastotieteen oikein oppiminen oli minulle aivan läpihuutojuttu. Käytin siihen puoli vuotta. Perustiedoista suurin osa oli minulla jo hallussa ammattieni ja harrastusteni pohjalta.

        Minulla oli perusasioista aivan toisenlainen tieto kuin maailman ilmastotieteellä, ja minä tiesin, että minun tietoni ovat täysin varmasti totta. Ne tiedot on tiede hankkinut 1900 luvulla, mutta ilmastotieteelle ne eivät ole kelvanneet.

        Ei minun ollut ollenkaan vaikea luopua ilmastotieteen opeista, vaikka olin tuntenut ne jo noin 56 vuotta. Vanhassa tieteessähän mikä tahansa voi olla pelkkää väärinkäsitystä. Minä olin tiennyt sen jo kauan. Menneisyytessä on arvailtu vähän mitä sattuu.

        Monissa tieteissä niitä arvailuita on oiottu sitten 1900 luvulla, ja se työ kyllä jatkuu yhä edelleen. Vain tyhmät uskovat, että tieteessä kaikki on varmasti totta. Viisaat taas etsivät virheitä, ja löytävät niitä. Minä olen seurannut niitä viisaita.

        Kaikki kyllä tietää ettet ikinä ole mitään noista ammateista tehnyt etkä todellakaan ole hyvä missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun argumentit loppuu, mennään henkilökohtaiseen haukkumiseen.

        Se on just noin. Kun ei ole päässä mitään järkeä eikä keksi mitään sanottavaa, täytyy horista hihupelleistä vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kyllä tietää ettet ikinä ole mitään noista ammateista tehnyt etkä todellakaan ole hyvä missään.

        Sinulla on ne harhakuvitelmat ja minulla taas on todisteet. Mitä ihmeen järkeä tuollaisessa horinassa on. Tuo on sitä kaikista pahinta hourimista, että uskoo, että minä en osaa sellaista, mikä minun on ollut pakko osata. Mitä sinä kuvittelet tuolla hourimisella saavuttavasi.

        Tottakait tuollaisista täydellisistä vajakeista tuntuvat minun jutut satuilulta. Minulla nyt vaan sattuu olemaan viisi kiitettävää viitosen todistusta eri ammatteihin. Oletko sinä läpäissyt edes peruskoulua. Ei niitä viitosia saa kuin äärimmäiset huiput.

        ATK kurssilla vitsailtiin, että kolmonen kuuluu oppilaille ja nelonen kuuluu opettajille ja viitonen kuuluu jumalalle. Sillä kuvattiin sitä, kuinka rankka arviointi kursseilla todellisuudessa on.

        Aloittelija sai armotta kakkosen, vaikka olisi kuinka hyvin pärjännyt. Ensimmäiseltä hitsaajakurssilta sain todellakin kakkosen, vaikka läpäisin luokkakokeet usealla eri menetelmällä, Seuraavalta kurssilta sain nelosen ja sitä seuraavalta viitosen.

        Sen jälkeen en viitosta huonompaa saanut muilta kursseilta kuin ATK kurssilta, koska siinä olin aloittelija. Vaikeahan sitä tietysti on ymmärtää tuollaisen lahjattoman luuserin.

        Lisätäänpä vielä vettä myllyyn sillä, että nopeimmillaan minulle on opetettu uusi ammatti viidessä minuutissa. Tein muotteja rautavaluun, joka painoi 28 tonnia. Ensimmäisestä kappaleesta lähtien laatu täytyi olla täydellinen.

        Sen ammatin opettelussa meni viikko, mutta laatu kyllä kelpasi alusta asti. Sitä hommaa tein vain puoli vuotta, ja menin sitten hoitoalan koulutukseen. Nykynuoria koulutetaan vuosikausia, eikä ne osaa sittenkään. Sellainen kait sinäkin olet.

        Kyllä minä nyt vaan olin CNC sorvari viimeiset 15 vuotta. Siihen hommaan päästäkseni kävin kaksi kurssia. Ensin täytyy olla manuaalikoneistaja, ennenkuin pääsee CNC kurssille, joka kestää normaalisti 9 kk.

        Alarmistit ovat nykyään todella pahasti sekaisin. Niitähän sinäkin ilmeisesti edustat. Eihän alarmistien tavoitteet tule koskaan toteutumaan, ja mitä enemmän aikaa kuluu, niin sitä pahemmin vintti sekoaa. Siitä oivallisena pahana esimerkkinä on elokapina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ne harhakuvitelmat ja minulla taas on todisteet. Mitä ihmeen järkeä tuollaisessa horinassa on. Tuo on sitä kaikista pahinta hourimista, että uskoo, että minä en osaa sellaista, mikä minun on ollut pakko osata. Mitä sinä kuvittelet tuolla hourimisella saavuttavasi.

        Tottakait tuollaisista täydellisistä vajakeista tuntuvat minun jutut satuilulta. Minulla nyt vaan sattuu olemaan viisi kiitettävää viitosen todistusta eri ammatteihin. Oletko sinä läpäissyt edes peruskoulua. Ei niitä viitosia saa kuin äärimmäiset huiput.

        ATK kurssilla vitsailtiin, että kolmonen kuuluu oppilaille ja nelonen kuuluu opettajille ja viitonen kuuluu jumalalle. Sillä kuvattiin sitä, kuinka rankka arviointi kursseilla todellisuudessa on.

        Aloittelija sai armotta kakkosen, vaikka olisi kuinka hyvin pärjännyt. Ensimmäiseltä hitsaajakurssilta sain todellakin kakkosen, vaikka läpäisin luokkakokeet usealla eri menetelmällä, Seuraavalta kurssilta sain nelosen ja sitä seuraavalta viitosen.

        Sen jälkeen en viitosta huonompaa saanut muilta kursseilta kuin ATK kurssilta, koska siinä olin aloittelija. Vaikeahan sitä tietysti on ymmärtää tuollaisen lahjattoman luuserin.

        Lisätäänpä vielä vettä myllyyn sillä, että nopeimmillaan minulle on opetettu uusi ammatti viidessä minuutissa. Tein muotteja rautavaluun, joka painoi 28 tonnia. Ensimmäisestä kappaleesta lähtien laatu täytyi olla täydellinen.

        Sen ammatin opettelussa meni viikko, mutta laatu kyllä kelpasi alusta asti. Sitä hommaa tein vain puoli vuotta, ja menin sitten hoitoalan koulutukseen. Nykynuoria koulutetaan vuosikausia, eikä ne osaa sittenkään. Sellainen kait sinäkin olet.

        Kyllä minä nyt vaan olin CNC sorvari viimeiset 15 vuotta. Siihen hommaan päästäkseni kävin kaksi kurssia. Ensin täytyy olla manuaalikoneistaja, ennenkuin pääsee CNC kurssille, joka kestää normaalisti 9 kk.

        Alarmistit ovat nykyään todella pahasti sekaisin. Niitähän sinäkin ilmeisesti edustat. Eihän alarmistien tavoitteet tule koskaan toteutumaan, ja mitä enemmän aikaa kuluu, niin sitä pahemmin vintti sekoaa. Siitä oivallisena pahana esimerkkinä on elokapina.

        Juttelin sinun vanhan opettajan kanssa ja se sanoi että olit aika tohelo. Oli kuulemma surkeaa katsella sinun sähellystä. Kuulemma silti luulit olevasi tosi hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun jälkijättöiset jaarittelut ovat ainoa mikä minua häiritsee. Samat jutut kerta toisensa jälkeen kuin dementikolla. Horiset jotain alarmisteista vaikka keskustelu olisi kakkureseptistä. Voi olla että sinun suvussa on vuosisataiset perinteet sisäsiittoisuudesta, mutta koeta nyt vähän tsempata.

        Tuon kymmenisen vuotta täällä pyörineen muutaman lauseen toistajan kommentit joskus huvittivat, nyt eivät edes säälitä. Täällä hän voi ehkä kokea olevansa jollakin tavalla tärkeä. Ja onhan hän ehkä täällä poissa kuormittamasta mielenterveyspalveluita. Ei kannata vastailla hänelle.


    • Anonyymi

      #1800 luvulla uskottiin, että kaikki auringosta tuleva energia pääsee maanpinnalle asti. Nykyään tiedetään, että näin ei todellisuudessa ole, Maanpinnalle siitä energiasta pääsee vain noin 35 %."

      Sähän kuitenkin muistat, että Joseph Fourier mittasi lämpötiloja jo 1820-luvulla. Matemaatikkona ja fyysikkona hän laski, että Auringon sähkömagneettisesta säteilystä avaruuteen heijastuu vähemmän kuin pitäisi. Siitä hän päätteli, että jokin ilmakehässä toimii eristeenä, joka estää lämpöä karkaamasta. Eunice Newton Foote tutki kaasujen lämmönsitomista 1850-luvulla ja vahvisti, että hiilidioksidi, metaani ja vesihöyry sitovat lämpöä.

      1900-luvun vaihteessa ruotsalainen kemisti Svante Arrhenius vahvisti nämä havainnot. 1950-luvulla uskottiin, että suurin osa fossiilisten polttoaineiden vapauttamasta hiilidioksidista sitoutuu valtameriin, mutta atomipommikokeisiin Bikinin atollilla osallistunut Roger Revelle vahvisti, että meriin sitoutuvasta ihmislähtöisestä hiilestä 80 % palaa ilmakehään haihtumisen seurauksena. Hans Suess puolestaan osoitti samoihin aikoihin hiili-14-menetelmän tutkimuksissa, että fossiilisista polttoaineista peräisin olevan hiilen isotoopit eroavat vanhasta hiilestä - eli, että hiilen lähde voidaan tunnistaa.

      Sen jälkeen tietenkin Exxon Mobilin ja Shell Oilin tutkijat ovat vahvistaneet kasvihuoneilmiön vahvistuvan ihmisten hiilidioksidipäästöjen seurauksena. Exxonin tutkijoiden laskelmat vuodelta 1978 ovat toteutuneet hyvin täsmällisesti. Hiilidioksidipitoisuus korreloi lämpötilojen kasvun kanssa. Viimeisen sadan vuoden aikana pitoisuus ilmakehässä on lisääntynyt yli 50 % (287 ppm --> 423 ppm).

      • Anonyymi

        Tuolla hörhöilyllä saa jo pisteitä. 8-2 taitaa olla tilanne tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Kasvihuoneteoriatpa hyvinkin tunnet. Olet ollut melkoinen vihannes jo syntymästä lähtien.

    • Anonyymi

      Taas alkoi sama ralli.
      Tulkaa kertomaan vaikka uudessa ketjussa, kun APH on löytänyt imupumpun, joka imee 20 m vettä. Eihän se vaadi kuin 2 barin alipaineen vakuumiin nähden. Helppo homma, kun 300 baria kehoittävä kompurakin joutuu kehittämään imupuolella 300 barin alipaineen.

      • Anonyymi

        Antakaa dementikon olla. Ei sen juttuja kukaan enää noteraa. Jääkööt horisemaan omiaan ihan yksin. Vastaamalla vaan yllyttää hullua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa dementikon olla. Ei sen juttuja kukaan enää noteraa. Jääkööt horisemaan omiaan ihan yksin. Vastaamalla vaan yllyttää hullua.

        Kyllä oikein näppärästi kehitellyllä ilmastotarinalla saattaa saada aivan mukavasti piteitä satukilpailussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oikein näppärästi kehitellyllä ilmastotarinalla saattaa saada aivan mukavasti piteitä satukilpailussa.

        Onko APH osallistunut sellaiseenkin? No ehkä tosiaan oikeampi paikka näille "autofiktioille".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko APH osallistunut sellaiseenkin? No ehkä tosiaan oikeampi paikka näille "autofiktioille".

        Kyllä ilmastonlämpenemispalstalla on jatkuvasti käynnissä satuilukilpailu.


    • Anonyymi

      Nykyään kaikki oppivat tuntemaan ilmastotieteen kasvihuoneteorian jo lapsena, ei tuossa ole mitään ihmeellistä kuten näytät kuvittelevan. Tosin 60 vuodessa tietämys kasvihuoneilmiöstä on vain tarkentunut ja se tunnetaan paljon yksityiskohtaisemmin ja varmemmin kuin lapsuudessasi. Mutta sinä oletkin jämähtänyt tiedoissasi vanhoihin hatariin muistikuviin.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Nykyään tyrkytetään sanomalehtienkin palstoilla jotain ilmastonlämpenemistiedettä vaikka on tullut aivan selväksi ettei sillä ole mitään tekemistä ilmastotieteen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Nykyään tyrkytetään sanomalehtienkin palstoilla jotain ilmastonlämpenemistiedettä vaikka on tullut aivan selväksi ettei sillä ole mitään tekemistä ilmastotieteen kanssa.

        Pätkämummo mölähti taas. Kommenttisi on pantu merkille. Mene nyt rauhassa jatkamaan kesken jääneitä uniasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkämummo mölähti taas. Kommenttisi on pantu merkille. Mene nyt rauhassa jatkamaan kesken jääneitä uniasi.

        Hihhulimummo se jaksaa itkeä aina kun sen uskonnolle nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhulimummo se jaksaa itkeä aina kun sen uskonnolle nauretaan.

        Yhyyulisijan jorinoita osa 4500.


    • Anonyymi

      Jollakin on lääkkeet taas lopussa.

      • Anonyymi

        Alarmisteilla on krooninen pula rauhoittavista pillereistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe