Karvat nostattava kahvila Cajsan Helmi! Omistaja huutaa työntekijöilleen, joita haukkuu asiakkaille.
Todella hääppöiset tarjottavat. Saaristolaisleivän päällä järjettömän kokoinen kasa ylisuolaista sienisalaattimössöä. Kaukana käsitys laadusta.
Gourmeekahvilaksi tällä tuvalla valovuosi.
Nostaisin keskusteluun myös mahdolliset harmaantyöntekijät!
Pihalla pyörii joku virolainen?
Besserwisser Marianne Järvinen on omistajan todellinen löytö.
En suosittele kyseistä kahvilaa kenellekkään.
Työntekijöitä ette löydä, jos ette heitä arvosta.
Kohta varmaan myydään rätei ja lumpui :)
Cajsan Helmi
Anonyymi-ap
2
660
Vastaukset
- Anonyymi
Kilpailija vai mikä kiukkukasa siellä huutelee?
- Anonyymi
Kahvilassa asiakkaat saivat epäasiallista kohtelua ja inhottavaa kun vapaana olevat koirat hyppivät tuoleilla ja pyörivät jaloissa. Sisustus on kuin kirpputorilta haalittua. Tarjoilut näyttävät hyviltä, mutta maut ovat kaikkea muuta. Jopa suolaiset piirakat jäivät syömättä. Valitettavasti en voi suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600