Oikea ihminen väärään aikaan?

Anonyymi-ap

Oletko kokenut sellaista?

47

676

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärä ihminen oikeaan aikaan. Se aika meni jo.

    • Anonyymi

      Melkein joka kerta.

    • Anonyymi

      Juu ei Jasonin kanssa olla oltu samaan aikaan sinkkuja.

      • Anonyymi

        Jason Voorhees?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jason Voorhees?

        Taitaa olla kumminkin Statham kyseessä. Eikä moottorisahamurhaaja. 😛


    • Anonyymi

      Kyllä. Harmillinen juttu.

    • Onhan sitä tullut koettua monesti..🤔

      • Anonyymi

        Onko Daniel oikea torso oikeaan aikaan? 🙃


    • Anonyymi

      Mitähän hölynpölyä taas.

    • Anonyymi

      Väärä ihminen oikeaan aikaan.

    • Anonyymi

      Vaikea hyväksyä että niin on ollut.

    • Kaipa joskus...

    • Anonyymi

      Kommentteja 11 ja katseluita 111. Mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      Hän on oikea ihminen oikeaan aikaan. Kun pääsisin vielä jotenkin tekemisiin😍

      • Anonyymi

        Etkö näe häntä?


    • Jaa-a, ehkä niin että olen voinut päätyä väärien ihmisten kanssa yhteen, ehkä joku muu olisi voinut olla monessa määrin oikeampi. Mutta ei ole ollut käytössä mitään seismologista mittaria mikä olisi paljastanut asian. Eikä kukaan ole juossut kertomaan, että älä! Minä oon sulle se oikea. Ihan oon rauhassa saanut tehdä mokani ja valintani. 😀

      • Ja siis en ole tietoinen, että olisi ollut joku oikea väärään aikaan. Ihastumisia on kyllä mulla ollut kolmesti väärään aikaan, joista vain kerran olen saanut pontta lopettaa parisuhteen. Silloinkin epäröin teenkö oikein, hätiköinkö. Olenko ihan aasi ja pilaan kaiken kaikkialle.

        😐


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ja siis en ole tietoinen, että olisi ollut joku oikea väärään aikaan. Ihastumisia on kyllä mulla ollut kolmesti väärään aikaan, joista vain kerran olen saanut pontta lopettaa parisuhteen. Silloinkin epäröin teenkö oikein, hätiköinkö. Olenko ihan aasi ja pilaan kaiken kaikkialle.

        😐

        Oikea Lillis väärään aikaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikea Lillis väärään aikaan?

        Ei voi tietää, vieraaksi jääneestä ihmisestä kuin pintaraapaisun.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei voi tietää, vieraaksi jääneestä ihmisestä kuin pintaraapaisun.

        Joskin vahva mutu, että olisin ihan vääränlainen ihminen muutenkin kuin sukupuoleltani hänelle. Vähän liian outo ja omapäinen.


    • Anonyymi

      Olen. Me juttelimme eksäni kanssa tästä moneen kertaan, miten meidän olisi pitänyt tavata toisemme aiemmin, niin asiat olisivat olleet sovitettavissa yhteen.

    • Mahdoton tapahtuma, koska minä en ole oikea ihminen.

    • Oikean ihmisen olen muutamaan kertaan tavannut, mutta hän ei ole ollut "saatavilla".
      Väärä aika vai kertakaikkiaan väärä todellisuus?

      Toisaalta, mistä sitä voi tietää, onko toinen "se oikea" jos ei pääse kokeilemaan yhdessäoloa?

      Elämä on mahdollisuuksia täynnä, ja aika usein "tämä arpa ei voita".
      Ja joskus käy niinkin, että voittavalla arvalla saatu voittokin osoittautuu lopulta kelvottomaksi tai muuten sopimattomaksi.

      Parisuhdemielessä vertailtuna esimerkiksi jos voitat 70 miljoonan voiton mutta se paljastuukin monopolirahaksi ajan myötä?

      Kai jokainen ottaisi sen täydellisen vastapuolen, jos sen jotenkin voisi "valita" tai varmistaa ennen liipaisimesta vetämistä?

      Ah, niin monet jackpotia tavoitellessaan huomaavat ajan myötä vetäneensä vain vessan ja vuosia elämästään sen mukana :).

    • ..........lisäyksenä edelliseen - vika voi olla myös minussa, ei siinä, että vastapuoli välttämättä olisi mitenkään "viallinen" tai muuten epäkelpo.
      Kaksi yhteensopimatonta nyt vain eivät välttämättä löydä yhteistä säveltä ja siinä sitten hakkaa kumpikin genitaalinsa kiveen......

      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta.. Olen kaikille täällä sanonut, että kannattaa etsiä seuraa myös täältä! Onko tullut yhteydenottoja???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta.. Olen kaikille täällä sanonut, että kannattaa etsiä seuraa myös täältä! Onko tullut yhteydenottoja???

        Ei ole :).

        En ole mieltänyt tätä niinkään treffipalstaksi.
        On tietysti Suomi24 Treffit, mutta itse pidän noita nettideittejä ja Tindereitä pelkkänä ajan- ja rahan hukkaamisena.

        Livenä tuolla ulkona ihmisiä tavatessa selviää yleensä muutamassa minuutissa, onko

        a) vastapuoli ylipäätään vapaa
        b) ylipäätään kiinnostunut
        c) onko keskinäisessä jutustelussa aineksia kenties tapaamiseen jossain toisessakin yhteydessä paremmalla ajalla

        Täältä en usko mitään suhteita löytyvän - tosin voin olla siinäkin väärässä.
        Itse pidän tätä enemmänkin keskustelufoorumina ja tunteiden/ajatusten purkamisväylänä.

        Voi toki olla, että täältäkin joku voi itselleen suhteen löytää.
        Elämä on yllätyksiä täynnä...


    • Anonyymi

      Vääriä kyllä oikeaan aikaan.

    • Anonyymi

      Olen kyllä. Harmittaa kun oli esteitä vuosisadan rakkaustarinan tiellä.

    • Anonyymi

      Oikea nainen väärään aikaan tai väärä nainen oikeaan aikaan, näin minulle aina käy 🤔

      • Anonyymi

        Tai muuten vain ajoitus on aina väärä. T. Mies


    • Anonyymi

      Joskus on tullut vastaan henkilö, johon on lähes yliluonnollinen yhteys. Mutta sitten on myös vastapainona yliluonnolliset vastoinkäymiset. Johtuu siitä, että elämme simulaatiossa, ja simulaatio lisää tarvittaessa haastetta, kun ei-toivotut ihmiset löytävät toisensa.

    • Anonyymi

      Tomaatit säilyy hetken valolta suojassa kaapissa. Mustikat ja mansikat ovat marjoja. Aika selkeätä.

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että olen syntynyt täysin väärään paikkaan ja aikaan, olisi pitänyt syntyä 70-luvun alun Kaliforniaan...

    • Olihan se poikamiehen elämä jännää.

      Ehkä villit viinamiesvuoteni loppuivat oikeaan aikaan. Parikymppiselle se elämäntyyli istui hyvin. Kolmenkympin jälkeen siitä karisee seksikkyys.

    • Anonyymi

      Voi olla joka parillinen vuosi poikamies ja joka pariton vuosi varattu vakituisessa parisuhteessa.

      Vaihtelu virkistääpi.

    • Anonyymi

      Oikeasti päivittäinkin voi vaihdella että joka pariton päivä on varattu ja ja parillisina ei ole.

    • Anonyymi

      Aina perjantaisin sinkku, maanantaisin varattu.

    • Anonyymi

      Älä muistuta..

    • Anonyymi

      Eihän niitä muunlaisia olekaan. Vääriä ihmisiä oikeaan aikaan ja oikeita ihmisiä väärään aikaan. Kyse on lopulta aina siitä, että onko munaa hypätä tuntemattomaan ja ottaa selvää.

    • Anonyymi

      En kai, onneksi.. Jos aika on väärä, miten ihminen voi olla "oikea"?

      - Sheena

    • Enpä oikeastaan. Siĺloin kun itse en ole vapaa, en edes mieti muita ja jos joku muu ei ole vapaa, en mieti myöskään häntä.

      Joku ihminen voi olla ihastuttava, mutta muutapa se ei ihmisestä kerrokkaan.

      Silloin kun on kaksi vapaata ja mahku, on mahku ja muutoin ei. Suotta niitä siksi miettiä.

    • Anonyymi

      Mä en yleisesti usko asioissa tommoseen ajatukseen, että oikeaan aikaan. Sillä harvalla asialla ihan tosta vaan itsestään tupsahtaa oikea aika. Ehei, ihminen on toimiva ja oikea aikakin tulee tehdä tai sisäinen ääni voi kertoa sen. Mutta myönnän jotkut asiat voi joskus olla väärään aikaan.

    • Anonyymi

      jotain tapahytuu lähistöllä, mutta ei aaviasytustya mitä joyain kai poliiseja jne tai muuta porukkaa... takaisin nukkumaan siis.

    • Olen, mutta on sen verran kivuliaita muistoja ne tapaukset, että ennemmin jätän sen kummemmin vastaustani avaamatta.

      • Anonyymi

        Palstalla on kerrottava kaikki.


    • Anonyymi

      En mistä voi tietää onko ihminen oikea jos ei tähän tutustu oli aika oikea tai väärä

    • Juu, on koettu, ärsyttävä tilanne. Toki myöhemmin asiaa "ulkopuolelta" katsottuna on mahdollista, että se oikea ihminen ei kuitenkaan olisi ollut se oikea ihminen. Mutta tietty kokeilematta ei voi tietää, vaan eipä sillä väliä, oli ja meni jo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe