Kiltin ja kunnollisen miehen kesä

Anonyymi-ap

Kiltin ja kunnollisen miehen kesä on täynnä kelpaamattomuuta. Ulkona kävelevät onnelliset pariskunnat muistuttavat siitä, että kesälläkään kiltti ja kunnollinen mies ei naisille kelpaa. Ei auta muuta kuin istua kotona ja olla juomatta viinaa.

t. kilttimies

31

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloita ratsastusharrastus. Siinä on menoa ja meininkiä.

      • Anonyymi

        Ei kai sellasta yhtäkkiä voi aloittaa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sellasta yhtäkkiä voi aloittaa 🙄

        Totta kai voi. Miksei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sellasta yhtäkkiä voi aloittaa 🙄

        Minkä painoinen ja pituinen olet? Sitten valitaan hevonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä painoinen ja pituinen olet? Sitten valitaan hevonen.

        Ai niin helppoa? Taitaisi olla meno ja meininki alaspäin jos minä ratsaille hyppäisin. 182/90+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin helppoa? Taitaisi olla meno ja meininki alaspäin jos minä ratsaille hyppäisin. 182/90

        Kyllä löytyy hevonen sinullekin. Laitamme Torin- tai Shirenhevosen alle. Se liekuttaa ilomielin kyytiläistä. Kepeästi. Hevonen valitaan aina painon ja pituuden sekä taitotason mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin helppoa? Taitaisi olla meno ja meininki alaspäin jos minä ratsaille hyppäisin. 182/90

        Unohda hevoset, olet vähän liian läski sellaiseen, hevosen selkä menee paskaks.

        Hanki moottoripyörä, niin tunnet olevasi jotakin, pääset myös nauttimaan monipuolisista kokemuksista, mitä et muuten voi kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda hevoset, olet vähän liian läski sellaiseen, hevosen selkä menee paskaks.

        Hanki moottoripyörä, niin tunnet olevasi jotakin, pääset myös nauttimaan monipuolisista kokemuksista, mitä et muuten voi kokea.

        Voi sua, et tiedäkään mitä olen painanut. Ja mulla ei tule ikinä olemaan, kun se aika joskus koittaa iän puolesta, kamalaa pujopartaa tai moottoripyörää. Kiitos kuitenkin vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyy hevonen sinullekin. Laitamme Torin- tai Shirenhevosen alle. Se liekuttaa ilomielin kyytiläistä. Kepeästi. Hevonen valitaan aina painon ja pituuden sekä taitotason mukaan.

        Niin jopas jotain , hyvä tietää 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda hevoset, olet vähän liian läski sellaiseen, hevosen selkä menee paskaks.

        Hanki moottoripyörä, niin tunnet olevasi jotakin, pääset myös nauttimaan monipuolisista kokemuksista, mitä et muuten voi kokea.

        Höpö höpö! Moottoripyörä on monta kertaa vaarallisempi kapine eikä sulla ole muutenkaan oikeutta puhua noin rumasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua, et tiedäkään mitä olen painanut. Ja mulla ei tule ikinä olemaan, kun se aika joskus koittaa iän puolesta, kamalaa pujopartaa tai moottoripyörää. Kiitos kuitenkin vinkistä.

        Olet näköjään luuseri, etkä mies. Kiltti mies on väärä määritelmä sinun kohdalla, olet toivoton tapaus, ei naiset tuollaisesta kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään luuseri, etkä mies. Kiltti mies on väärä määritelmä sinun kohdalla, olet toivoton tapaus, ei naiset tuollaisesta kiinnostu.

        Kävin äsken pissillä, niin kyllä mieheltä vaikutin. Kiitos taas mukavista sanoistasi, taidat kuulua niihin voittajiin 🙂


      • Katos kun hevosista tuli taas puhe. No mä en oo kiltti, mutta hevosille kyllä, niin se varmaan riittää. Tuskin oon liian painavakaan, oon 60 kg. Vaikken ratsastamisesta hirveesti pidä, mutta hevosista muuten kyllä. Mitkään röpsykät siis moottoripyörät ei vois vähempää kiinnostaa. Oon aloittamassa uuden ihmisläheisemmän elämän. Siihen kuuluis just eläimet noiden koneiden sijaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Katos kun hevosista tuli taas puhe. No mä en oo kiltti, mutta hevosille kyllä, niin se varmaan riittää. Tuskin oon liian painavakaan, oon 60 kg. Vaikken ratsastamisesta hirveesti pidä, mutta hevosista muuten kyllä. Mitkään röpsykät siis moottoripyörät ei vois vähempää kiinnostaa. Oon aloittamassa uuden ihmisläheisemmän elämän. Siihen kuuluis just eläimet noiden koneiden sijaa.

        Sinä nopeasti laihduit, äsken olit +90, eli todellisuudessa yli 100kg läski, sellainen tarvitsee alleen vähintään 100 hevosvoimaisen moottoripyörän, 1 hv tehoista hevosta.

        Eläimistä voi pitää, ja harrastaa moottoripyöriä, ilman että pitää hevosta rääkätä istumalla sen päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nopeasti laihduit, äsken olit 90, eli todellisuudessa yli 100kg läski, sellainen tarvitsee alleen vähintään 100 hevosvoimaisen moottoripyörän, 1 hv tehoista hevosta.

        Eläimistä voi pitää, ja harrastaa moottoripyöriä, ilman että pitää hevosta rääkätä istumalla sen päällä.

        Olet vähän höpö kun jankutat moottoripyöristä. Minä en halua talkita tai rasvata itseäni sitä varten että voin vetää nahkaa päälle ja harrastaa moottoripyöriä. Mitä kohtaa sinä et siitä ymmärrä? Ei kiinnosta moottoripyörät. Tunnen itseni mieheksi ilman moottoripyörääkin. Jos sinun haaroväli kasvaa siitä että voit sanoa vrum vrum, niin ihan vapaasti. Minä hirnuisin mielummin, kun sellaisesta tuli kerran puhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän höpö kun jankutat moottoripyöristä. Minä en halua talkita tai rasvata itseäni sitä varten että voin vetää nahkaa päälle ja harrastaa moottoripyöriä. Mitä kohtaa sinä et siitä ymmärrä? Ei kiinnosta moottoripyörät. Tunnen itseni mieheksi ilman moottoripyörääkin. Jos sinun haaroväli kasvaa siitä että voit sanoa vrum vrum, niin ihan vapaasti. Minä hirnuisin mielummin, kun sellaisesta tuli kerran puhe.

        Sivusta lisään että moottoripyörällä pääsee hevosta helpommin hengestään joko oman ajovirheen seurauksena tai sitten joku puusilmä autoilija tulee kolmion takaa eteen. Nämä on ne tyypillisimmät tavat.

        Ratsastusonnettomuuksia tapahtuu huomattavasti harvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta lisään että moottoripyörällä pääsee hevosta helpommin hengestään joko oman ajovirheen seurauksena tai sitten joku puusilmä autoilija tulee kolmion takaa eteen. Nämä on ne tyypillisimmät tavat.

        Ratsastusonnettomuuksia tapahtuu huomattavasti harvemmin.

        Sinulle sopii sitten vain makoilu lattialla, kädet levällään, katse kattoon, ettei vaan mitään satu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sopii sitten vain makoilu lattialla, kädet levällään, katse kattoon, ettei vaan mitään satu....

        Sinä et tiedä siitä mitään mikä sopii ja mikä ei. Voit vain esittää arvauksia.

        -motoristi.


    • Anonyymi

      Laukkaan ratsu-Reima!

    • Anonyymi

      Kiltin ja kunnollisen ätmin kannattaa hakeutua seurakunnan askartelukerhoon.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Hevonen tähän tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Hevonen tähän tarvitaan.

        Hevosen kanssa ei saa ottaa viinaa.
        Eikä sitten yksinkään.

        -palstan suuri ajattelija-


    • Anonyymi

      No mut jos ryhdyt ottamaan sitä viinaa. Maitokaupan kahdeksanprosenttisella kun aloittaa niin ruuansulatuskin sietää. Murheet muuttuvat iloksi.

      • Anonyymi

        niin ihminen muuttuu sosiaaliseksi,


      • Anonyymi

        Mielummin ruohoa, ei tule krapula ja kaikki näyttää kauniimmalta.


    • Anonyymi

      Lehmi-huutoa voi opetella. ”Truiii truiiii”

      Onhan sinulla parveke?

    • Anonyymi

      Kilttimiehen pitää mennä baariin juomaan viinaa ja baarissa kilttimies tutustuu naisiin ja niin sen kumppanin löytää. Kadulla kävelevät parit ovat löytäneet toisensa baarista.

      T: viinamies

    • Tää keskustelu meni hevosteluksi. Mutta tohon alotukseen. Vielä että miks tää kiltti ja kunnollinen ei oo onnellinen näistä onnellisista pariskunnista. Koska mäkin oon, vaikken oo kiltti. Ja toinen vielä että missä onnellisten saarella tää kiltti asuu jossa niitä pariskuntia on. Kun ei ainakaan meillä päin oo, eikä etenkään onnellisia.

    • Anonyymi

      Eihän tuo poikkea ruman, lihavan ja vanhan naisen kesästä mitenkään :) Ei auta muu kuin istua kotona ja vastailla kilttimiehen aloituksiin.

      • Öö, miks pitää olla kotona. Kai yksinkin voi mennä ulos. Mäkin meen, kun taas lämpenee, ostaan jätskiä, ja Vesipuistoon. Ottakaa ilo irti lämmöstä, se että kärsii helteestä on yleensä psyykkinen juttu. Ellei sitten oo jokin diabetes, niin sitten ei tietenkään kannata.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Öö, miks pitää olla kotona. Kai yksinkin voi mennä ulos. Mäkin meen, kun taas lämpenee, ostaan jätskiä, ja Vesipuistoon. Ottakaa ilo irti lämmöstä, se että kärsii helteestä on yleensä psyykkinen juttu. Ellei sitten oo jokin diabetes, niin sitten ei tietenkään kannata.

        Nooh, kunhan lämpimikseni kilttimiestä kiusasin. Enemmän sen vuoksi, että jatkuvasti oltava menossa paikasta toiseen, eikä hengen lepoa ja tämä pieni hetki sohvalla kiltin miehen kiusaamisen mahdollisti:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe