Nyt tuli hirmu nikotiinihimo

Anonyymi-ap

Joutui ottamaan 2 nikotiinipussia.. aika paljon. Mutta en kuitenkaan savuttanut.

>simiti<

10

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi olkoon.. sait kertaalleen taitettua himosi. Hyvä juttu.

      Muista, että minä uskon sinuun ja tiedän, että pystyt olemaan ilman käryttämistä.

      • Anonyymi

        Oletko itse entinen savuaja, kun tunnut ymmärtävän mua niin kovasti?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse entinen savuaja, kun tunnut ymmärtävän mua niin kovasti?

        >simiti<

        Savusin 28 vuotta. Eli koko nuoruuteni ja aikuisuuteni. Eroon pääsin kymmenen vuotta sitten. Eli siis ketjupolttajasta saa savuttoman.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Savusin 28 vuotta. Eli koko nuoruuteni ja aikuisuuteni. Eroon pääsin kymmenen vuotta sitten. Eli siis ketjupolttajasta saa savuttoman.

        Loppuiko perheenäitejä esittävän miehen eli sinun tuprutus raskausaikaan? Pötsi on ja kärsä näkyy jo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loppuiko perheenäitejä esittävän miehen eli sinun tuprutus raskausaikaan? Pötsi on ja kärsä näkyy jo

        Hähh?? En jaksa sinua nyt. Tällä hetkellä olet vain rasittava.


    • Joskus aikoinaan otin nikotiinitabletin ja tupakan himo ei mennyt ohi. Päädyin sitten vetämään vielä röökin siihen päälle. Ihme kyllä huomasin sen maistuvan ihan paskalle kun nikotiinin himo oli jo taltutettu tabletilla. Monesti se mielikuva polttamisesta on paljon makoisampi kuin itse tupakka oikeasti.

    • Anonyymi

      Sehän on se nikotiininhimo ja polttamisen tapa, mitkä pitää ihmisen tupakoinnissa kiinni.
      On henkilöstä kiinni, mitkä ovat mittasuhteet. Toisella tupakointi tapana on se, mikä on tärkeämpi ja toiselle on se rehellinen fyysinen riippuvuus nikotiinista, mikä pitää röökissä kiinni.
      Itse olen käyttänyt pidemmän aikaa nikotiinipusseja ja ne auttaa kyllä hyvin tupakanhimoon.
      Aikanaan poltin pari askia päivässä, turhan usein meni se kolmaskin.
      Nyt olen kohta vuoden ollut nikotiinipussien varassa ja polttaminen on jäänyt melkeinpä kokonaan.
      Aamulla tulee joskus poltettua 1 tai 2 röökiä ja joskus satunnaisesti 1, jos tekee hitosti mieli. Mutta savuttomia päiviä elämä on jo on suurimmaksi osaksi.
      Jossain vaiheessa heivaan nuo pussitkin helvettiin ja opettelen elämään nikotiinivapaasti, kunhan tuo polttaminen lähtee takaraivosta pois kokonaan tapana. Ehdin kuitenkin polttaa 25v "täyttä häkää", niin ei käy nyt ihan sormia naputellen tuo vieroittautuminen.
      Se on jännä, minkä olen huomannut, että nikotiinipussien vahvuuskin on jo hyvinkin puolittunut tämän vuoden aikana.
      Ensi alkuun käytin näitä pusseja, joiden vahvuus oli 20-25mg/annos, nyt pärjää jo aika hyvin tällaisilla, joiden vahvuus on 10-12mg/annos.
      Mulla on kylläkin vielä viime vuodelta muutamia purkkeja näitä vahvoja pusseja jäljellä, kun tilasin netistä vähän reilummin niitä.
      Siinä ovat hyviä, jos nyt joskus käy kuin aloittajalla, että tulee ihan järkyt niksat, niin heittää yhden tuollaisen 20mg-vahvuisen pussin hetkeksi huuleen, niin kyllä jumalauta niksahimot lähtee hetkessä, eikä tarvitse kyllä enää miettiä, että tarvisi polttaa.
      Tuo nyt vaan on vähän tyhmää hallitukselta, että nuo pussit laitettiin tupakkaveron piiriin ym. Nostaa hintoja älyttömästi, eikä se nyt kuitenkaan valtion asiaa auta juurikaan.
      Vedottiin siihen, että kun niihin jää koukkuun ja moni mieluummin alkaa niitä imemään kuin polttamaan tupakkaa. Mutta no, pitäisi ottaa huomioon sekin, että ainakin omassa tuttavapiirissäni on hitosti näitäkin, jotka ovat koukussa Nicoretteen ja Zonniciin, mitkä ovat kuitenkin lääkeluokituksen saaneita nikotiinituotteita.

    • Onneksi et savuttanut.. Minä en ole koskaan sauhutellut, enkä kokenut nikotiininhimoa. Onneki!

      Tupakka haisee pahalle.

      • Anonyymi

        Kenen kuvaa olet multinikkimies tällä kertaa käyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kuvaa olet multinikkimies tällä kertaa käyttänyt?

        Näyttää kulmunilta pöllityltä kuva, sitten alkais jo ehkä persulandiassa tapahtuaki jotai


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe