Tuleekohan HA ja UB Jänkhällä Jytisee tapahtumaan tänä vuonna!?

Anonyymi-ap

Luin tuolta netistä, että he on Lauri Petteri IVALO Kiviniemen ystäviä!

He varmaan YSTÄVÄNSÄ KUNNIAKSI päräyttää HARRIKAT HAAROJEN välissä ja nahkaliivit läpättäen Ivalon läpi MC MANGER kylään!

7

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on itse omasta vapaasta tahdostaan liittynyt sekä salannut olevansa oikeesti MANGERIN kylästä eli suomeksi Koppelon kylästä ja jos oikein muistan niin saameksi on KUAPPIL!

      Kansainvälisissä moottoripyörä kerhoissa käytetään kansainvälisiä nimiä eli Koppelo on silloin The Manger!

      Kunnanhallitus/valtuusto vois kyllä sen verran KUNNIOITTAA Lauri Petteri IVALO Kiviniemeä, että laittaa Koppelo merkin yläpuolelle kyltin jossa lukee ” MC MANGER ”
      Vois sinne Koppelon tien päähän laittaa patsaan Lauri Petteri IVALO Kiviniemestä ja kirjoittaa jalustaan ” HONOR FOR MC MANGER OF HELL’S ANGEL’S AND UNITED BROTHER’S FINLAND”
      Voivat laittaa vaikka kesäkahvilan jossa myyvät MC MANGER kahvia sekä kaikkea muuta…

      • Anonyymi

        MC MANGER kahvilla tienaisivat miljoonia ja Koppelosta saatas KAUPUNKI virallisesti eli THE CITY OF MANGER!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MC MANGER kahvilla tienaisivat miljoonia ja Koppelosta saatas KAUPUNKI virallisesti eli THE CITY OF MANGER!

        Tuo on kyllä niin halveksuttava teko Lauri Petteri IVALO Kiviniemeltä väittää olevansa Ivalosta vaikka kaikki tietää, että hänen suku on KOPPELON kylästä!

        Koppelon kyläläiset on sentään olleet Inarin kunnallis politiikassa mukana SKDL puolueen edustajina ja edistäneet tässäkin kunnassa paljon asioita, niin YKSI HELVETIN ENKELI ESITTÄÄ olevansa IVALO vaikka oikeesti hän on KOPPELO eli englanniksi MANGER!!!

        Ei minkäänlaista kunnioitusta omaa sukuaan ja Koppelon kyläläisiä kohtaan vaan LEUHOTTAA IVALONA joka lehdessä ja pilaa Suomen Helvetin Enkeleidenkin maineen salaamalla olevansa oikeesti KOPPELOSTA!

        Kyllä minäkin olen aina korjannut etelässä, kun ovat sanoneet mulle : Niin sinähän olet Inarista!
        Olen vastannut : En ole vaan Ivalosta ja Inari on ihan eri kylä!
        Olen Espoossakin kysynyt ihmisiltä : Oletkos espoolainen?
        Helsinkiläinen sano : En vaan olen HELSINKILÄINEN!
        Muualta muuttaneet on joko HESALAISIA tai STADILAISIA ja he puhuu jotain random SNÄGÄRI SLANGIA jota ei edes alkuperäiset STADILAISET ymmärrä!


    • Anonyymi

      Minusta tuo Jänkhällä Jytsee tapahtuma on TÖRKEÄ KUNNIALOUKKAUS Saariselän kylätoimikunnalta jättää kutsumatta Helvetin enkelit, Cannonball, United Brotherhood ja monet muut MOOTTORIPYÖRÄ KERHOT tuohon tapahtumaan!

      Heidät kuuluu kutsua ENSIMMÄISENÄ!

      • Anonyymi

        Jos heidät kutsutaan KUNNIA VIERAINA tuollaiseen tapahtumaan niin he ei ole tule RIITELEMÄÄN vaan he järjestää ajon läpi Suomen niin, että HE SAA POSITIIVISTA näkyvyyttä Suomessa sekä ympäri maailman!

        Syy on se, että HE HALUAA PASKASTA MAINESTAAN EROON koska muutaman kusipään takia he kärsii kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos heidät kutsutaan KUNNIA VIERAINA tuollaiseen tapahtumaan niin he ei ole tule RIITELEMÄÄN vaan he järjestää ajon läpi Suomen niin, että HE SAA POSITIIVISTA näkyvyyttä Suomessa sekä ympäri maailman!

        Syy on se, että HE HALUAA PASKASTA MAINESTAAN EROON koska muutaman kusipään takia he kärsii kaikki!

        Anteeksi mitä, mitä.. Lauri ivalo mikä lie, ei voi kovin hyvää mainetta niittää ihmishenkiä ottaneena. Vai mitä paska maine pitää sisällään, se on subjektiivinen käsite tietysti.


    • Anonyymi

      Kuka on tämä kirjoittaja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe