Ööö mitä sitä tekisi?

Siis tätä viikonloppua olen taas odotellut. 🤩 Mutta nyt kun saan olla itsekseni ilman lapsia.. niin on niin orpo olo🤪🙈 Huomiseksi on kyllä tekemistä.. mutta nyt mietin nukkuisko vielä päiväunet, nälkä kurnii mahassa (tilaanko ruokaa), lähdenkö leffaan.. ääh valinnanvapaus..🤣

Mukavaa viikonloppua tänne palstailijoille!!🤗

82

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putleri Urpo on täysi vajakki.

    • Anonyymi

      No tietysti baariin ja illan päälle korot kattoon niin kuin Suomenpankissa. Johan tuo viinamies komensi teitä.

    • Anonyymi

      Baariin juttelee muiden kanssa.Tai hyvän leffan parissa ja sen jälkeen kunnon yöunet.

    • juuh, hiljaisuus on joskus kovin äänekästä 🤔

      • Jännä tää orpo olo😅 ja juu liian hiljaista.. koira vaan rapisuttelee kynsiä lattiaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Jännä tää orpo olo😅 ja juu liian hiljaista.. koira vaan rapisuttelee kynsiä lattiaan.

        Aha, meillä toinen kateista jättää ulos aina yhden kynsiparin, laivakissageeni ja ei hallitse sen ylimääräisen varpaan kynsiä täysin. Mennä rapsuttelee ja ajelee nastoilla ympäri vuoden 🙂


    • Kylläpä tulee shittiä suodattimeen.. mutta kommentit poistuu saman tien, 😇

      • Siis kylläpä on jollain hauskaa maailman vanhinta ammattiakin jo tarjotaan😳


    • Anonyymi

      Hanki tinderistä miehen tai miehiä viikonlopuksi esim joka päivä eri mies tai eri miehiä joka päivä niin menee vauhdilla viikonloppu

      • Juu ei siinä muuta mutta olisi hyvin hyvin väsynyt sosiaalisuudesta sitten koko ensi viikon..🤔


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ei siinä muuta mutta olisi hyvin hyvin väsynyt sosiaalisuudesta sitten koko ensi viikon..🤔

        No hankit nyt aluksi vain viikonlopuksi seuraa ja älä viikolla hanki miehiä jos et jaksa eli viikolla lepäilet ja kai miehet riittää sisiaalisuudessa mitä muita siihen vielä kaipaisit eli hanki nyt vain viikonlopuksi miehiä näin aluksi


    • Joku iltalenkki karkkiostosten kera ja katsomaan kotiin jotain leffaa? Kesäilta ulkosalla jouten, sekin on ihan rentouttavaa.

      Kuulostele sisintäs mikä nyt tuntuisi kaikista mukavimmalle ja tee se! 🙂👍

      Mullakin on huomenna ukkovapaa, ajattelin tehdä muksuille jotain niitten herkkuruokaa (iskä ei oo narisemassa), sitten kiskalta kasa karkkia ja pelataan lautapelejä tai katellaan joku leffa. Voi olla että tilaan ihan pitsaa ja kebabbiakin kotiin asti. 🤤

      Ollaa tyttöporukalla just niin herkkusuita, kun halutaan olla kun iskä ei oo paasaamassa, että tommosta ette syö. Mäkämäkä jne. 😛

      • Kävin kävelyllä ja nyt pötköttelen ja katselen TV:tä leffaa rakkauden rasvaprosentti🤪 Kuuntelin sisintäni.. en siis jaksanut lähteä tekemään mitään ihmeempiä..

        Kivalta kuulostaa teidän huominen päivä🤗

        Jännä juttu oletko sinäkin huomannut, että myös miehet mäkättää🙈🤣🥰 Tuttu juttu😉 Herkutelkaa niin että napa paukkuu..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kävin kävelyllä ja nyt pötköttelen ja katselen TV:tä leffaa rakkauden rasvaprosentti🤪 Kuuntelin sisintäni.. en siis jaksanut lähteä tekemään mitään ihmeempiä..

        Kivalta kuulostaa teidän huominen päivä🤗

        Jännä juttu oletko sinäkin huomannut, että myös miehet mäkättää🙈🤣🥰 Tuttu juttu😉 Herkutelkaa niin että napa paukkuu..

        Kuulostaa hyvältä. Silloin kun on mahkuja, muista aina kuunnella sisintäs ja antaa itelles tilaisuus toteuttaa se. Oon huomannut, että niin rentoutuu vasta oikeasti. 👍

        Oon huomannut, mäkättää jopa enemmän kun minä. Välillä ihan raivostuttavaa narinaa ja nurinaa. Hyvä että häipyy välillä nurkista muualle marisemaan. 😂

        Asioista kun voisi ihan asiallisestikin sanoa ja puhua, mutta kun ei vaan osaa kun mäkättää. Kritisoida kaikkea 24/7.😒😞

        Mehän mussutetaan! 🤤🍔🍕🍬🍫🍭🍩🍨

        Kyllä ihmisen täytyy saada nauttiakin, eikä kytätä saako. Jännä juttu kun ite vetää kaljaa, lonkeroa, syö sipsejä, hampurilaisia himassakin, millon mitäkin mässyn mässyn ja muut ei saisi.


    • Anonyymi

      Huorapelle Pasi pikkukylästä pitää tappaa!

    • Anonyymi

      Vajakki persupelle luulee olevansa joku. Oikeasti on alemman älykkyysosamäärän omaava.

    • Anonyymi

      Vajaa pellepersu yrittää päteä.

    • Anonyymi

      Pellepersu homoilee, mutta ei uskalla tunnustaa.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki vajakit idaripersut on homoja? Yhdelläkään ei ole naisystävää.

    • Tule maalle saunomaan. :o) Voisin syöttää sut itikoille. :oD

      • Tai en mä siellä vielä ole, vasta huomenna. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        Tai en mä siellä vielä ole, vasta huomenna. :o)

        Kiva kaveri pidät siis mua itikka syöttinä🤣 Kiitos tästä👍🏼😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiva kaveri pidät siis mua itikka syöttinä🤣 Kiitos tästä👍🏼😂

        No sä oot sopivankokoinen itikkasyötti. :oD

        No ei sentään, on siellä Thermacell, se häätää itikat. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        No sä oot sopivankokoinen itikkasyötti. :oD

        No ei sentään, on siellä Thermacell, se häätää itikat. :o)

        Thermasellit on kyllä tosi tehokkaita👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Thermasellit on kyllä tosi tehokkaita👍🏼

        Joo, tuolla maalla on ihan pakko sellaista jossain ulkosaunassa vaikka pitää, muuten oikeesti syövät hengiltä. :oO


      • Anonyymi

        Täytyy tähän sivusta todeta, että toivottavasti Haaveilija olisi parempi syötti kuin esimetkiksi minä. Mä olen nimittäin maailman huonoin itikkasyötti, sillä ne valitsevat likipitäen minkä tahansa muun kohteen paitsi minut. Olen kuullut tuosta valitusta vaikka kuinja usein, että mikä ittu siinä on, kun minä saan aina olla ihan rauhassa, jos paikalla on ihan mikä tahansa muu kohde.😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tähän sivusta todeta, että toivottavasti Haaveilija olisi parempi syötti kuin esimetkiksi minä. Mä olen nimittäin maailman huonoin itikkasyötti, sillä ne valitsevat likipitäen minkä tahansa muun kohteen paitsi minut. Olen kuullut tuosta valitusta vaikka kuinja usein, että mikä ittu siinä on, kun minä saan aina olla ihan rauhassa, jos paikalla on ihan mikä tahansa muu kohde.😂

        Jos sä et oo niin herkku kuin esimekiks mä. Itikat käy todella kuumana minuun. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jos sä et oo niin herkku kuin esimekiks mä. Itikat käy todella kuumana minuun. :oD

        Juu, mä olen niiden mielestä selvästi äärimmäisen pahan makuinen ja hyvä niin. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mä olen niiden mielestä selvästi äärimmäisen pahan makuinen ja hyvä niin. 👍

        Ilmankos mä oon sinkku, kun vaan verenimiät diggaa. :oD


    • No niin tilasin 1 rullakebabin, kanapastan ja pizzan. 😂 No niin luulen, että nämä riittää tähän viikonloppuun.. Ainakin nyt meinaan syödä… Se on paha kun on kauhee nälkä!!!

      • Kyllähän ihmisen syödä pitää. Bon appetit. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kyllähän ihmisen syödä pitää. Bon appetit. 🙂

        Kiitos👍🏼


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos👍🏼

        Ja nyt jälkkäriksi hommaat tinderistä miehen perjantain kunniaksi ja nauti kesästä


      • Nytkö on kupuravittu? :oD
        Eli maha ravinteita täynnä. :o)


      • Disseisback kirjoitti:

        Nytkö on kupuravittu? :oD
        Eli maha ravinteita täynnä. :o)

        On hyvin hyvin hyvin ravittu🤣 pyörin kohta sänkyyn😴


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        On hyvin hyvin hyvin ravittu🤣 pyörin kohta sänkyyn😴

        Ai niin kun se on ilta!? Mä oon vielä yhden yövuoron ja sit vapaille....töistä...muuten riittää vielä puuhommia. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        Ai niin kun se on ilta!? Mä oon vielä yhden yövuoron ja sit vapaille....töistä...muuten riittää vielä puuhommia. :oD

        Hyvää työyötä sitten!🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hyvää työyötä sitten!🤗

        Kiitosta vaan. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Nytkö on kupuravittu? :oD
        Eli maha ravinteita täynnä. :o)

        Kupuravittu 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kupuravittu 🤣

        No jos vetää tuollaisen satsin illassa, niin taatusti on kupuravittu. 😄


    • Mä oon ihan väärä vastaan tähän, kun todella nautin siitä kun saa vain olla ja nimenomaan ihan itekseen. Tai no onhan noi karvakamut tossa joo, mutta kun on ihmisvapaa viikonloppu, niin se on ihan huippua 😂

      • Kyllä mä sun kommentin ymmärrän.. 😅 mut kun en oo vielä itse tottunut tähän. 🙈 Nyt mulla on joka kuukausi yksi viikonloppu ”vapaana”. Tämä on nyt toinen kokonainen viikonloppu.. Enköhän tähänkin totu ja nautin näistä hetkistä enemmän..🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä mä sun kommentin ymmärrän.. 😅 mut kun en oo vielä itse tottunut tähän. 🙈 Nyt mulla on joka kuukausi yksi viikonloppu ”vapaana”. Tämä on nyt toinen kokonainen viikonloppu.. Enköhän tähänkin totu ja nautin näistä hetkistä enemmän..🤗

        Se on just loistavaa, että sulla on nää vapaat viikonloput, niin sen kuuluu ollakin, on edes mahdollisuus täysin omaan aikaan. Ja varmasti pian opit ottamaan niistä irti kaiken ja vähän ylikin. Toisaalta mä ymmärrän hyvin, että on orpo olo ilman vintiöitä, on mullakin orpo olo ilman katteja jos vien ne mummolaan ottamaan vapaata musta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on just loistavaa, että sulla on nää vapaat viikonloput, niin sen kuuluu ollakin, on edes mahdollisuus täysin omaan aikaan. Ja varmasti pian opit ottamaan niistä irti kaiken ja vähän ylikin. Toisaalta mä ymmärrän hyvin, että on orpo olo ilman vintiöitä, on mullakin orpo olo ilman katteja jos vien ne mummolaan ottamaan vapaata musta 😂

        Olis pitänyt olla vaan itsellensä jo vuosi sitten rehellinen ja sanoa päättäjille että nyt on seinä tullut vastaan. Syksyllä kun sanoin niin lähti pyörät pyörimään.. Tavallaan suhtauduttiin vakavammin siihen että oikeesti tarvitsen hengähdys taukoa.

        Liian hiljaista sulla kotona eikä kissat ole komentamassa aamulla nyt sitä ruokaa senkin laiskiainen🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olis pitänyt olla vaan itsellensä jo vuosi sitten rehellinen ja sanoa päättäjille että nyt on seinä tullut vastaan. Syksyllä kun sanoin niin lähti pyörät pyörimään.. Tavallaan suhtauduttiin vakavammin siihen että oikeesti tarvitsen hengähdys taukoa.

        Liian hiljaista sulla kotona eikä kissat ole komentamassa aamulla nyt sitä ruokaa senkin laiskiainen🤣

        Niin varmaan olisi pitänyt. Onneksi viranomaiset yleensä alkaa kuuntelemaan, kun vanhempi sanoo, että nyt loppui voimat. On tässä yhteiskunnassa paljon hyvääkin, vaikka voikin olla, että sitä hyvää joutuu vähän vaatimaan.

        Täysi hiljaisuus on ihanaa. Mutta kyllä niitä karvaisia paskiaisia silti kaipaa, pakko myöntää, ei mies osaa olla ellei ole naisia komentamassa 😂


    • Anonyymi

      Lähdet huomenna kalaan samoin sunnuntaina eli vietät kalastusviikonlopun

      • Hyvä jos on mielekästä tekemistä.👍🏼


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hyvä jos on mielekästä tekemistä.👍🏼

        Keksin mielekästä tekemistä, vanha paikka ja huomenta vaan, ketale!!😍💋


    • Anonyymi

      Mjaa, ainakin oma ajatus villistä viikonlopusta koki kovan kolahduksen.
      Tyttären ja hänen kaverien kanssa meni harrasteissa liian kauan, eikä ole enää mitään järkeä alkaa kunnolla rentoutumaan jos vapautuu "tehtävistä" kello 20:15.

      Pakko jättää seuraavaan kertaan. Ja niitähän elämässä riittää.
      Ei harmita ollenkaan:)

      AV

      • Juu pitää aloittaa ajoissa jos meinaa saada kunnon rentoutukset.. Muuten on hetkenpäästä joko kukkuu tai 😴😴😴


    • Anonyymi

      Mun viikonloppu menee tavaroiden kasaan haalimisessa ja pakkaamisessa. Maanantaina olisi lähtö pois kotoa lähes kahdeksi kuukaudeksi. :(
      Tulee ikävä omaa sohvaa. :D

      • Pitkä reissu tiedossa?


      • Anonyymi

        Ole onnellinen, ei kannata olla samassa olosuhteessa liian kauan. Ihmiset "raamittuvat" ja näkevät vain sen mitä on...

        AV


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta ja itselleni olemattomalta luksukselta. Varmasti tuntuu oudolta, mutta kyllä sä opit niihin itsellesi ohjelmaa keksimään. Itse olen totaaliyksinhuoltaja, joten mulla ei ole ollut yhtään ainoaa vapaata viikonloppua viimeiseen yhdeksään vuoteen. Vapaat illatkin voi laskea yhden käden sormin. Tosin ihan itse tän valkkasin, kun lapseni itseellisesti tein. Kyllä mä itselleni lapsivapaata saisin järjestettyä, mutta siinä on oma vaivansa. Nauti viikonlopusta. 🙂

    • Anonyymi

      ETTÄ aiia tewkisai jortain hassua... no ntuo on hassua jooh kun monia vuosia ihastrunut johonkin tyttöön...

    • Anonyymi

      Faqk6qt: ikä tekee tyhmäksi ja vanhuus tappaa.

    • 1h. Takanapäin ja melkein kolme edessä.. istun siis kampaajantuolissa… teki niin hyvää työtä tuossa. Meinasin nukahtaa hiusten näpräilyyn. 🤭Teki siis työtään harvinaisen hellästi. Yleensä aina jossain välissä joku hiusuortuva jää johonkin ikävästi kiinni..

      • Anonyymi

        Eikös tunnu mukavalta kädet, jotka vaikuttavat hyvinvointiisi?
        Päänahan hieronta, hiusten pesu ja kasvojen hieronta.
        Kasvojen hieronnasta en itse tykkää, lähinnä naurattaa koko hoito.

        AV


      • Anonyymi

        Huomenta vaan, kultamuru!!
        Aamukahvit kohta juotu ja pitäis kohtapuoliin töihin lähteä...vähän oli tarinan jatkaminen mielessä, mutta ei nyt kuitenkaan startannu, vaikka twister ois kyllä mielessä!!😍💋🙈
        Mikä on päivän väri?? Repäisitkö jtn uutta vai vieläkö pinkki on pop??
        Elvis puki sanoiksi tään jo kauan sitten:
        You are always on my mind......ja hyvää viikonalkua, kutale!!💋💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan, kultamuru!!
        Aamukahvit kohta juotu ja pitäis kohtapuoliin töihin lähteä...vähän oli tarinan jatkaminen mielessä, mutta ei nyt kuitenkaan startannu, vaikka twister ois kyllä mielessä!!😍💋🙈
        Mikä on päivän väri?? Repäisitkö jtn uutta vai vieläkö pinkki on pop??
        Elvis puki sanoiksi tään jo kauan sitten:
        You are always on my mind......ja hyvää viikonalkua, kutale!!💋💋💋

        Puolipitkät hiukset, nämä kuulemma nuorentaa.😁 ihan täysin uusi tukka😉 päältä vaaleat ja alaosa tumma..

        Kuin myös sulle Ketale💋💋💋


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Puolipitkät hiukset, nämä kuulemma nuorentaa.😁 ihan täysin uusi tukka😉 päältä vaaleat ja alaosa tumma..

        Kuin myös sulle Ketale💋💋💋

        Väri kuulostaa hyvältä, sulle sopivalta. Mietin kasvonpiirteitäsi, niin bueno. 😊


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Puolipitkät hiukset, nämä kuulemma nuorentaa.😁 ihan täysin uusi tukka😉 päältä vaaleat ja alaosa tumma..

        Kuin myös sulle Ketale💋💋💋

        Ei kai sun nyt nuortua tarvi, nuori tytönhupakko!!😂 kohta sulla samat värit kun mulla, mulla tosin orkkis melkein musta, nyttemmin greyboomer.....
        Lomailin tossa viikon, nyt taas raadetaan pari kuukautta, sitte lisää...mites sulla??💋💋


      • EivorCreed kirjoitti:

        Väri kuulostaa hyvältä, sulle sopivalta. Mietin kasvonpiirteitäsi, niin bueno. 😊

        Kiitos kiitos🤗 Tämä on kyllä aika kiva. Todennäköisesti tämä tyyli löytyy fb profiilini kuvista🤔


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Puolipitkät hiukset, nämä kuulemma nuorentaa.😁 ihan täysin uusi tukka😉 päältä vaaleat ja alaosa tumma..

        Kuin myös sulle Ketale💋💋💋

        Olet siis mies ns ristiverinen peruukissasi?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos kiitos🤗 Tämä on kyllä aika kiva. Todennäköisesti tämä tyyli löytyy fb profiilini kuvista🤔

        Löytyy joo, ajattelin siitä kuvasta heti että wau, upea. Sopii hyvin piirteisiisi. ☺️👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sun nyt nuortua tarvi, nuori tytönhupakko!!😂 kohta sulla samat värit kun mulla, mulla tosin orkkis melkein musta, nyttemmin greyboomer.....
        Lomailin tossa viikon, nyt taas raadetaan pari kuukautta, sitte lisää...mites sulla??💋💋

        En mä voi sille mitään jos tukkatyyli nuorentaa😅 Paiskin vielä töitä ja ensi kuussa vasta lomailen.. mutta ihanaa loma on vasta edessäpäin😍

        Tsemppiä sulle työviikkoihin! Mä kohta lekottelee ja otan vaan arskaa🥳🥳


      • EivorCreed kirjoitti:

        Löytyy joo, ajattelin siitä kuvasta heti että wau, upea. Sopii hyvin piirteisiisi. ☺️👍

        Pidin tästä jo silloin, mutta vuosien varrella vähän fiiliksen mukaan on vaihellut värit. 😊 Ootko koskaan värjäillyt hiuksiasi?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Pidin tästä jo silloin, mutta vuosien varrella vähän fiiliksen mukaan on vaihellut värit. 😊 Ootko koskaan värjäillyt hiuksiasi?

        Oon mielin määrin. Mun turhamaisuuteni ulkonäössä on aina liittyny hiuksiini, vaikka muuten mua ei kiinnosta itseäni ehostella. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Oon mielin määrin. Mun turhamaisuuteni ulkonäössä on aina liittyny hiuksiini, vaikka muuten mua ei kiinnosta itseäni ehostella. 🙂

        Aika kauan ollut jo oma väri. Eli semmonen suomalainen tummanvaalea tai vaaleanrusehtava, hiukan punertavaa laatua. Tuntuu vuodenaikojen mukaan sävy muuttuvan luonnostaan.

        Olen leikannu itse hiuksenikin jo parisen vuotta. Undercut mallit on helppoja. 😉


      • EivorCreed kirjoitti:

        Aika kauan ollut jo oma väri. Eli semmonen suomalainen tummanvaalea tai vaaleanrusehtava, hiukan punertavaa laatua. Tuntuu vuodenaikojen mukaan sävy muuttuvan luonnostaan.

        Olen leikannu itse hiuksenikin jo parisen vuotta. Undercut mallit on helppoja. 😉

        Mustasta hiusväristä tykkäsin pitkissä hiuksissa, kun se korosti kivasti silmieni sinisyyttä ja ihoni vaaleutta. Ei muuta syytä.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        En mä voi sille mitään jos tukkatyyli nuorentaa😅 Paiskin vielä töitä ja ensi kuussa vasta lomailen.. mutta ihanaa loma on vasta edessäpäin😍

        Tsemppiä sulle työviikkoihin! Mä kohta lekottelee ja otan vaan arskaa🥳🥳

        Hah, täällä pilvistelee ja vähä rippas vettä, jaa, nyt ripsii taas. Vielä täs hetki menee, boomerin elämä on joskus kovaa! Itehän läksin, ei auta valittaa!!
        Oispa kiva nähä sut arskailemassa....💋💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        En mä voi sille mitään jos tukkatyyli nuorentaa😅 Paiskin vielä töitä ja ensi kuussa vasta lomailen.. mutta ihanaa loma on vasta edessäpäin😍

        Tsemppiä sulle työviikkoihin! Mä kohta lekottelee ja otan vaan arskaa🥳🥳

        Joko sä oot nukkumassa??


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        En mä voi sille mitään jos tukkatyyli nuorentaa😅 Paiskin vielä töitä ja ensi kuussa vasta lomailen.. mutta ihanaa loma on vasta edessäpäin😍

        Tsemppiä sulle työviikkoihin! Mä kohta lekottelee ja otan vaan arskaa🥳🥳

        Hyvää juhannusta, kultamuru!!!💋💋💋


    • Anonyymi

      Tee miljoonittain hallintokanteluja kaikista suojelupoliisin päälliköistä ja ja keskusrikospoliisin päälliköistä, poliisipäälliköistä ja poliitikoista, pääministeristäkin heti 234 hallintookantelua rikoksista mitä presidenttikin on tehnyt..

      • Anonyymi

        Tämä kokonaisuus tuntuu kovin irralliselta suhteessa naista esittävän äijän viikendiin. Tuliko sulla vedettyä paljo häppää?


    • Anonyymi

      Kerrotko mies näille jästeille sen tarkan lapsiluvun vai liukuuko sekin kuten sillä toisella hahmollasi valtakunnalla ku tukki rännistä

    • Anonyymi

      Kun olet vapaalla viikonlopun älä ihmeessä tee MITÄÄN, ole vaan. Ei aina tarvitse tehdä 🤷‍♀️

      - Sheena

      • Anonyymi

        PS Kunpa itse muistaisin tuon neuvon 😂

        - Sheena


    • Oi, miten mahtavaa, että saat jatkossa enemmän aikaa itsellesi 😊 On niin tärkeää sekä itsesi että lastesi hyvinvoinnin kannalta, että huolehdit myös itsestäsi ❤️

      Muistan hyvin tuon tunteen joskus muinoin, kun olin ensimmäisiä kertoja pitempiä aikoja yksin ilman lasta. Olo oli orpo, outo, yksinäinen ja tunsin jatkuvaa levottomuutta. Mietin vain lastani ja tunsin jopa syyllisyyttä. Hiljalleen siihen tottui ja alkoi ymmärtämään, että omista hetkistä on lupa nauttia.

      Tärkeintä on, että teet jotain sellaista, mitä sinä haluat. Et jotain sellaista, mitä on pakko tehdä vaan sellaista, mikä tuo sinulle hyvää oloa. Hemmottele itseäsi niinä hetkinä, kun sinulla on vapaus tehdä ihan, mitä haluat. Olet enemmän kuin ansainnut sen 🥰

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe