Kun jokainen nainen osaa syntyjään tanssia
Rakastaako kaikki naiset tanssimisesta
32
324
Vastaukset
Ei kaikki, jotkut karsastaa tanssimista. Minä opin kävelemäänkin tanssien. Mulle tanssi on luontevaa kehon ja musiikin rakastelua. Liike tekee tanssissa energisen olon, saa onnellisuuden tunteita aikaa. Se oikein pulppuaa tuolla sisällä se ilo ja hyvä olo.
- Anonyymi
Mutta jokainen nainen osaa tanssia jos vaan haluavat
Ja mulle ei iloa tuo tanssiessa sen teknisyys. Onko kaikki kuviot teknisesti just vai melkein, vaan nimenomaan se kuinka se musiikki saa mut nauttimaan liikkeestä. Se virtaa läpi sielun ja sopukoiden. Puhdistaa pahasta olipa se paha mitä vaan mitä mielessäsi kannat.
Terapiaa siis, kuten kaikki kauniit ja hyvää oloa antavat asiat on.Anonyymi kirjoitti:
Mutta jokainen nainen osaa tanssia jos vaan haluavat
Kaikki ihmiset osaa, koska ei tanssiin ole olemassa mitään kiveen hakattua sääntöä. Ja hei, sellaiset säännöt, älyttömät voi rikkoa, ei niitä tartte noudattaa.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ja mulle ei iloa tuo tanssiessa sen teknisyys. Onko kaikki kuviot teknisesti just vai melkein, vaan nimenomaan se kuinka se musiikki saa mut nauttimaan liikkeestä. Se virtaa läpi sielun ja sopukoiden. Puhdistaa pahasta olipa se paha mitä vaan mitä mielessäsi kannat.
Terapiaa siis, kuten kaikki kauniit ja hyvää oloa antavat asiat on.Niinpä jokainen nainen osaa tanssia ja sitä on ilo katsella eli nainen osaa luonnostaan tanssia
EivorCreed kirjoitti:
Kaikki ihmiset osaa, koska ei tanssiin ole olemassa mitään kiveen hakattua sääntöä. Ja hei, sellaiset säännöt, älyttömät voi rikkoa, ei niitä tartte noudattaa.
Tekninen tanssi, missä hiotaan kaikki pilkulleen on ihan eria juttu. Se tuo erilaista nautintoa suoriutua teknisesti hyvin, kun vaan fiilistellä ja antautua musiikille.
Musiikin suhteen mä mielummin vaan antaudun, kun teknikoin ja kiristän pipoa jonkun askelkuvion takia. Menee ilo ohi muuten.EivorCreed kirjoitti:
Tekninen tanssi, missä hiotaan kaikki pilkulleen on ihan eria juttu. Se tuo erilaista nautintoa suoriutua teknisesti hyvin, kun vaan fiilistellä ja antautua musiikille.
Musiikin suhteen mä mielummin vaan antaudun, kun teknikoin ja kiristän pipoa jonkun askelkuvion takia. Menee ilo ohi muuten.Ole luova! Se on kivempaa.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Totta kaikki ihmiset eli naiset osaa tanssia
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä jokainen nainen osaa tanssia ja sitä on ilo katsella eli nainen osaa luonnostaan tanssia
Osaa mieskin. Moni mies vaan epäröi näyttääkö hölmölle tms. Jos tanssii.
Anonyymi kirjoitti:
Totta kaikki ihmiset eli naiset osaa tanssia
Ihmistä ei kultaseni määritellä sukupuolen mukaan. 😂
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ihmistä ei kultaseni määritellä sukupuolen mukaan. 😂
Nainen on ihminen ja vähänkin musiikkia niin peppu alkaa heilumaan on ne ihanii tapauksii
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on ihminen ja vähänkin musiikkia niin peppu alkaa heilumaan on ne ihanii tapauksii
Onhan toki nainen ihminen. Mä kumminkin esittelen itseni sukupuolien kohdalla sanalla ihminen. Se sukupuoli on epärelevantti asia mua kohdatessa. Keskity muhun, älä mun sukupuoleen ajatuksin.
- Anonyymi
Tietenkin nainen osaa tanssia, tanssilla nainen viettelee miehen ja tekee soidintanssin.
- Anonyymi
Se voi olla myös sotatanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla myös sotatanssi.
Niin, jos kyseessä on sotanorsu.
- Anonyymi
A) Pitävätkö kaikki naiset tanssimisesta
B) Rakastavatko kaikki naiset tanssia.
Oikeinkirjoitus! Jazz/Proge-miehenä rytmitän tanssini lisäämällä musiikkiin omia päänsisäisiä iskuja.
Ulospäin näyttää siltä, että tanssin ihan eri kappaletta, mikä on soimassa.
Tämä on yksi syy, miksi en halua tanssia naisten kanssa.- Anonyymi
Jazz kuusikkoon!
Anonyymi kirjoitti:
Jazz kuusikkoon!
Juhannuksena jazzia jossain kuusikossa, sitä minäkin toivoisin 😊.
Lavatanssien humppa ja muu hömppä ei inspiroi minua tanssimaan.
- Anonyymi
Tanssimistakin on niin monenlaista. Periaatteessahan kuka tahansa, sukupuolesta riippumatta, osaa vääntelehtiä musiikin mukana. Miten siis määritellään, että "osaa tanssi". Jos tanssiin vaaditaan rytmitajua ja koreografiaa ja ehkä jopa parityöskentelyä, niin kaikki naiset eivät osaa tanssia.
- Anonyymi
Paritanssissa naisena/vietävänä pitää myös osata luottaa siihen toiseen ehdoista, sulautua toisen liikkeeseen ja ensisijaisesti seurata toista eikä musiikkia. Arvele onko aina helppoa…siis noin yleisesti ja kaikille naisille tarkoitin tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paritanssissa naisena/vietävänä pitää myös osata luottaa siihen toiseen ehdoista, sulautua toisen liikkeeseen ja ensisijaisesti seurata toista eikä musiikkia. Arvele onko aina helppoa…siis noin yleisesti ja kaikille naisille tarkoitin tietysti.
Hän varmasti toimii noin, jota paritanssi ylipäänsä kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmasti toimii noin, jota paritanssi ylipäänsä kiinnostaa.
Voi kun osaisin heti kaikkea josta olen kiinnostunut. Tottakai parin kanssa toinen hahmottaa ympäristön ja vie ja toinen seuraa ja koristelee, sanoisin että kumpikaan ei välttämättä ole synnynnäisesti sellainen jota osataan, mutta nythän tässä puhuttiin naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten pitäisi opetella kunnon jämäkkä vienti suljetun otteen tansseissa ja uskaltaa ottaa nainen jota hakee kunnon otteeseen eikä pitää "metrin päässä" löysällä otteella. Ei siinä juuri seuraamaan pysty kun ei saa selkoa mihin suuntaan on aikomus viedä. Miksi edes hakea jos ei uskalla kunnolla kiinni ottaa. Näihin törmää joka tanssireissulla.
- Anonyymi
En. En osaa tanssia. Näytän ihan dorkalle.
- Anonyymi
Tanssiminen on parhaillaan itsensä ilmaisemista, samaa mitä taiteessa jos maalaisi tauluja.
Liike vastaa sitä mitä olet, jos on pökkelö, tanssi näyttää sen heti kyllä.
AV - Anonyymi
Joo rakastan tanssimista mutta tanssivat miehet ovat kyllä vähän hintahtavia!
- Anonyymi
Tuo johtuu varmasti kapeasta kasvatusalustasta, tanssivathan mies maailmalla paljonkin.
Itse ilahduin intialaisen miehen tanssista yökerhossa. Tutustuin ja hän kertoi miten heidän kulttuurissaan tanssi on läsnä.
Tässä muutama hauska video, siinä on jäykkyys kaukana.
https://www.youtube.com/watch?v=ardtvdR28SQ
Jopa vaarit ja mummut nuortuvat, ihan huippua tuo Bunjab.
https://www.youtube.com/watch?v=sondCEc7sF8
AV - Anonyymi
More like moose on the loose
- Anonyymi
Tanssista kieltäytyvät miehet eivät tajua että missaavat mahdollisuuden päästä lähikontaktiin ja tunnustella olisiko heissä potentiaalia johonkin - yhdessä. Naisena ja naiselle miehen tuoksu ja tuntu ja kosketus kertoo heti paljon. Nimenomaan miehen oma tuoksu, ei päällekäyvät hajusteet 👃🏻🧡🤍
- Anonyymi
No, minulla on ollut niitä karmeitakin kokemuksia tanssilattialla.
Se että saa stondiksen kesken tanssin, ja nainen alkaa käyttää sitä ilkeästi hyväkseen, se on kidutusta se. Hieroo itseään adonista vasten, meinaa lähteä taju.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, minulla on ollut niitä karmeitakin kokemuksia tanssilattialla.
Se että saa stondiksen kesken tanssin, ja nainen alkaa käyttää sitä ilkeästi hyväkseen, se on kidutusta se. Hieroo itseään adonista vasten, meinaa lähteä taju.
AVKuulostaa kamalalta 🤭😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760