Ongelma liikennevaloissa

Anonyymi-ap

Siis eilen. Aivan järkyttävää. Liikennevaloissa. Miespyöräilijät niissä pyöräilykamppeissaan. Siis milloin noi vaatteet kielletään? Pienet liikennevalot joissa se valoissa odottava tulee ihan lähelle autoilijaa. Ja sitäkin pienemmät pyöräilyvarusteet. Siis autohan sammui siihen. Ei päässyt edes heti starttaamaan. Ja pakoon niitä spandexeja. Hiki pääse sai painella starttinappia ja pyöräilijät vaan tulivat lähemmäksi katsomaan. Ei! Karkuun. Lopulta pyöräilijät menivät ensin ja sitten autokin suostui rauhassa käynnistymään. Housut jalkaan näille vispaajille ettei eco-startin kanssa tule ongelmia!

33

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miesten juoksutrikoot ovat aika p*rnot. Niiden päälle kuuluisi mun mielestäni shortsit.

      Edes Martti Vainion aikaisten juoksushortsien vahinkoroikahdukset eivät ole niin häiritseviä kuin nykytrikoiden pullistumat 🍆🍒🍑

      xLiner

      • Anonyymi

        Niihin on näköjään ommeltu liikaa näkyvä ”lisävaippa”. Jos ravintolat kieltävät paljastavan pukeutumisen tiloissaan, kaupunkialue saisi kieltää räävittömän pyöräilyvarustuksen. Maaseudulle tuollaiset vaippapullokehousut kuuluisivat maantieajoon hus huisk! Minä en matalalla ohjaamossa valoissa tuommoisia suostu näköpiiriin ottamaan!


      • Anonyymi

        Niin kuuluisi. Onhan futareillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niihin on näköjään ommeltu liikaa näkyvä ”lisävaippa”. Jos ravintolat kieltävät paljastavan pukeutumisen tiloissaan, kaupunkialue saisi kieltää räävittömän pyöräilyvarustuksen. Maaseudulle tuollaiset vaippapullokehousut kuuluisivat maantieajoon hus huisk! Minä en matalalla ohjaamossa valoissa tuommoisia suostu näköpiiriin ottamaan!

        Varmaan ite olivat lisänneet eteen tarpeettoman toppauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ite olivat lisänneet eteen tarpeettoman toppauksen.

        Toisella ajajalla oli perheen kulmasohvan tyyny laitettu.


    • Anonyymi

      Fillaristeillä ei kikkeli seiso kun nivuset on hieroutunut rakoille ja ripustuskin on pettänyt. Tulipahan vaan tämmöinenkin asia mieleen.

      • Anonyymi

        Pyöräilyn vaikutus eturauhaseen on yllättävän positiivinen.
        Kyllä tanakasti seisoo ja usein.


    • Anonyymi

      Lopettakaa pyöräily!

    • Anonyymi

      Karmea mielikuva. Keväällä koirankakka ja kesällä tämä.

    • Anonyymi

      Ei muuta ku munat vahvaan vaahtoon, ettei pikku pullottelut ja perspehmikkeet haittaa herkkähipiäisiä palstaneitosia.

      Entäs nuorten naisten tiukat topit ja persvakotrikoot? Koskas ne kielletään? Setämiehiä oikein kiusoittelevat pyöreillä kiinteillä pakaroillaan.

      • Anonyymi

        Legginsit ovat olleet kyllä viime aikoina uutisissa, että milloin niistä muka tuli housut? Todennäköisesti nuo naisten vaatteet tullaankin kieltämään. Älä huoli.


      • Anonyymi

        Miesten kuuluu käyttäytyä! Sinäkin kuulostat oudolta!


      • Anonyymi

        Onneksi minä en mahdu enää trikoisiin ja toppeihin. Olenhan muheva matami.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi minä en mahdu enää trikoisiin ja toppeihin. Olenhan muheva matami.

        Höpöhöpö. Niihin vasta mahtuukin, venyvät vaikka sonnin päälle.

        xLiner


    • Anonyymi

      Minusta ainakin kauppa tai mikä tahansa firma saisi valita asiakkaansa eli jos tullaan pyöräilytrikoissa, ovi pannaan kiinni. Sisälle ei ole asiaa

    • Ne on oikeastikin kusemista varten ne toppaukset aka vaipat. Ei siinä pitkänmatkan pyöräilyssä välillä juosta kuselle johonkin.

      • Anonyymi

        Näitä puutteessa olevia neitoja täällä häiritsee oikeasti miehisen etumuksen pullotus.

        Tissit ja perseet ovat pullottaneet kautta aikojen, eikä miehet siitä valita.


      • Anonyymi

        No en tiiä. Pyöräilijät ja muut vispaajat näyttävät kuin he olisivat kovinkin ylpeitä niistä. Talvellahan niitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä puutteessa olevia neitoja täällä häiritsee oikeasti miehisen etumuksen pullotus.

        Tissit ja perseet ovat pullottaneet kautta aikojen, eikä miehet siitä valita.

        Tarpeettoman alueen turha korostaminen häiritsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näitä puutteessa olevia neitoja täällä häiritsee oikeasti miehisen etumuksen pullotus.

        Tissit ja perseet ovat pullottaneet kautta aikojen, eikä miehet siitä valita.

        Onneksi minulle miehen muna ei ole sen kummempi värkki, kun miehen nenäkään. Uloke mikä välillä näkyy vähän väärässä kohtaa, muttei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeettoman alueen turha korostaminen häiritsee.

        Kuten nuoren naisen hyvän muotoisen perseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiiä. Pyöräilijät ja muut vispaajat näyttävät kuin he olisivat kovinkin ylpeitä niistä. Talvellahan niitä ei ole.

        No ne ehkäisee hiertymien syntyä, satulassa on melkoista istua pitkiäkin matkoja ilman niitä ja niihin ihan oikeasti voi myös kusta. Olen tuntenut 2 kilpapyöräilijää, toinen lopettanut, toinen kuollut ja kyllä niihin kustaan, jos muutoin ei onnistu ajaessa (miehillä onnistuu) tai tilaisuutta ole hädän yllättäessä pysähtyä kuselle.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        No ne ehkäisee hiertymien syntyä, satulassa on melkoista istua pitkiäkin matkoja ilman niitä ja niihin ihan oikeasti voi myös kusta. Olen tuntenut 2 kilpapyöräilijää, toinen lopettanut, toinen kuollut ja kyllä niihin kustaan, jos muutoin ei onnistu ajaessa (miehillä onnistuu) tai tilaisuutta ole hädän yllättäessä pysähtyä kuselle.

        No hyi hlvetti vielä pahempi!!


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Onneksi minulle miehen muna ei ole sen kummempi värkki, kun miehen nenäkään. Uloke mikä välillä näkyy vähän väärässä kohtaa, muttei muuta.

        Minulle se kyllä on raivostuttava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle se kyllä on raivostuttava.

        Heh, osaa se sitäkin olla jos tyrkytetään, vaikkei kiinnosta pätkääkään pätkänen se. En oikein edes ymmärrä ihmisiä jotka miettii toisessa ihmisessä sukuelimiä heihin tutustuessa tai ollessaan muuten tekemisissä. Mä en mieti koskaan. Mua kiinnostaa ihminen muutoin.

        Joskus sitä tuntee ittensä ihan friikiksi muita ihmisiä kuunnellessaan, kun aika usein ihmisten (puheissa ainakin) sitä sukuelimen ympärillä pyörivät. Miten ihmeessä se voi olla niin ihmeellinen kapine joillekin??!


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, osaa se sitäkin olla jos tyrkytetään, vaikkei kiinnosta pätkääkään pätkänen se. En oikein edes ymmärrä ihmisiä jotka miettii toisessa ihmisessä sukuelimiä heihin tutustuessa tai ollessaan muuten tekemisissä. Mä en mieti koskaan. Mua kiinnostaa ihminen muutoin.

        Joskus sitä tuntee ittensä ihan friikiksi muita ihmisiä kuunnellessaan, kun aika usein ihmisten (puheissa ainakin) sitä sukuelimen ympärillä pyörivät. Miten ihmeessä se voi olla niin ihmeellinen kapine joillekin??!

        Ja tää ei ole mikään iän tuoma juttu, vaan ollu mulla ikäni näin. Aina.


    • Anonyymi

      Pyöräilijät ovat kuin heinäsirkkoja. Aina sotkevat autoilijan jaloissa.

    • Automaattilaatikkoauto...

      Siinä vastaus.

      Kickdown kun toimii, niin spandekspöksyt jää kskomaan siihen.... 😄

      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi

        Saako ikkunasta huutaa pyöräilijälle ”kick down!” ? Mä en edes tiedä mitä se meinaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako ikkunasta huutaa pyöräilijälle ”kick down!” ? Mä en edes tiedä mitä se meinaa.

        Saa ja voihan se olla, että spsndex-pöksyinen hippi ei tajua mikä kickdown on...

        Se vetää automaattilootasta kaiken irti....dieselvehkeessä jää musta savu leijumaan ja pyörteilee menosuuntaan...

        Se kertoo paljon...


      • Tietävätten, milloin pitää olla sanomatta mitään. 🙂


    • Anonyymi

      Triathlon-ihmiset pyöräilevät helpostikin 50km/h vauhtia ja pyörän kumi standardia E50.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe