Musta tuntuu, että jos aloittaa Sinkuissa kirjoittelun, se saattaa ikäänkuin laukaista vaihdevuodet? Onko muilla kokemusta tästä?
Kirjoittelu sinkuissa ja seuraukset
49
402
Vastaukset
Hehehehee.. olipa hauskaa. On täällä kuule naisoletettuja jotka eivät kärsi vielä noista oireista..
Kysyjä tuskin on itse nainen🤔🙈- Anonyymi
Siis sekä miehillä että naisilla on tuo ilmiö.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eikä vaihdevuodet ihmistä pahenna…
Selvästi kokemattoman tekstiä. Kyllä pahentaa.
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi kokemattoman tekstiä. Kyllä pahentaa.
Jos kärsit oireista, niin fiksu ihminen ei pura niitä muihin.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Olen ennemminkin se kohde.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Juurihan poliisikin sanoi, että palstat ovat vihanpurkuväyliä ja ettei niitä pitäisi sulkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan poliisikin sanoi, että palstat ovat vihanpurkuväyliä ja ettei niitä pitäisi sulkea.
Hyvin sanottu. Täällä kiukuttelu ei loukkaa ketään, mutta voi helpottaa kiukuttelijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Täällä kiukuttelu ei loukkaa ketään, mutta voi helpottaa kiukuttelijaa.
Joo ja se kiukuttelija laantuu eikö mm. hakkaa miestään kotona näinhän se on.
- Anonyymi
Hän sai nuo oireet ihan ilman palstaa.
Yleensä moikkaan iloisesti, häivyn muualle ja palaan myöhemmin. Kyllä se siitä ohi menee sillä millä on tullutkin. Eli hormoniheilahteluilla. - Anonyymi
Siis en kyllä ymmärtänyt nyt itekään mutta joo jotenkin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä moikkaan iloisesti, häivyn muualle ja palaan myöhemmin. Kyllä se siitä ohi menee sillä millä on tullutkin. Eli hormoniheilahteluilla.Ihana kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä moikkaan iloisesti, häivyn muualle ja palaan myöhemmin. Kyllä se siitä ohi menee sillä millä on tullutkin. Eli hormoniheilahteluilla.Saatko kuitenkin nukuttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko kuitenkin nukuttua?
Kiitos kysymästä.
Minä nukun hyvin, ongelma on muijalla.
- Anonyymi
Ei aiheuta. Mutta raivohulluutta aiheuttaa.
- Anonyymi
Vaihdevuodethan voi laukaista myös loma- ja työstressin yhdistelmä kai?
- Anonyymi
Siis mulla on kuumia aaltoja täällä kirjoittelun jälkeen. Saatan olla myös kiukkuinen.
Mut heti kun ei oo täällä, niin ei mitään.- Anonyymi
Palsta herättää siis tunteita.
Oma vaihdevuosi-ikäinen muijani saa usein kuumia aaltoja, kun joku herättää hänessä ahdistavia tai muuten negatiivisia tunteita.
On se karua olla vaihdevuosi-ikäinen muija tai sen mies. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta herättää siis tunteita.
Oma vaihdevuosi-ikäinen muijani saa usein kuumia aaltoja, kun joku herättää hänessä ahdistavia tai muuten negatiivisia tunteita.
On se karua olla vaihdevuosi-ikäinen muija tai sen mies. :)No mä olen 32.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä olen 32.
Oma muija oli 35 kun oireet alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi nyt voi olla totta!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi nyt voi olla totta!?
Totta se on. Noita ikiä kun nainen alkaa olla ja huonosti unettaa, niin hormonitasoja mittauttamalla voi saada yllättävää tietoa. Toki kunnon hikikohtaukset alkoivat vasta 45 jälkeen, kun kuukautiset olivat jääneet kokonaan pois.
😁 jaahas, päätit sitten sohaista ampiaispesään...niinpä, kyllä nämä kirjoittelut varmaan jonkinlaisia oireita saavat aikaan 🙂
- Anonyymi
Istun ampiaispesän päällä. Kuuluu aika ajoin surinaa. Sillä vaan kyselen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istun ampiaispesän päällä. Kuuluu aika ajoin surinaa. Sillä vaan kyselen.
Siis se on alkanut surista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se on alkanut surista?
Ettekö kuule?
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö kuule?
ootkos varma ettei se ole mikään muu pattereilla toimiva suristin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö kuule?
Laita kännykkä pesän alle, niin ehkä sitten kuullaan.
- Anonyymi
Tämä keskustelu on niin tervetullut näin juhannuksen alla.
- Anonyymi
Kyllä. Tähän voivat niin miehet kuin naisetkin ja luut avautua (paitsi Kreikan matkaajat).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tähän voivat niin miehet kuin naisetkin ja luut avautua (paitsi Kreikan matkaajat).
Muut!
- Anonyymi
50 vuoden miehen jälkeen uni ongelmat alkoi, niin paikallis lääkäri tarjosi masennus ryhmään menoa, eli kunnaliseen ei kannata mennä vaihdevuosi ongelman kanssa,
- Anonyymi
Anteeksi miten?
Ei ole, sinkuissa olen vain ruvennut riisumaan naamareitani, joita joskus pidin suojanani muualla.
- Anonyymi
Toiveajattelua. Ei ole alkaneet, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Menepäs tuohon esim. AV:n ketjuun.
- Anonyymi
Aivojen vaihdevuodet alkavat 27-vuotiaana jolloin tyhmyys alkaa lisääntymään ja älykkyys vähenemään.
- Anonyymi
Nainen kurppaantuu hetkessä kun sinkkupalstalle ilmaantuu :D
-harmiseikirj-- Anonyymi
Pahoittelemme käyttäjäkokemustasi.
- Anonyymi
*kurps!* Juu, naama valahti yhtenä yönä kaulalle! 😳
Miehille käypi *lerps!* 😁 Av vähän yrittää lerppaa kovistella, muttei oikein onnistu. Sellaista munakokkelia...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*kurps!* Juu, naama valahti yhtenä yönä kaulalle! 😳
Miehille käypi *lerps!* 😁 Av vähän yrittää lerppaa kovistella, muttei oikein onnistu. Sellaista munakokkelia...
xLiner"Av vähän yrittää lerppaa kovistella, muttei oikein onnistu."
Täytyyhän sitä kai välillä yrittää ravistella, mutta ei se mikään aita. Veltto mikä veltto.
- Anonyymi
Lapsellista. Jokaisella tosimiehellä on ydinpommi kellarin jemmakätkössä.
Paitsi sivareilla on siellä kymmeniä rauhanturvaaja miehiä.
>simiti< - Anonyymi
Mitä vikaa on vaihdevuosissa? Sehän on samaa kuin uhmaikä tai murrosikä? Miksi et niitä ikiä mollaa? Siksi,koska olet itse vaihdevuosiiässä etkä ole elämästäsi oppinut yhtään mitään. Olet jäänyt uhmaiän asteelle. Voi surku. Kuis näi pääs käymään😳.💩
Mulla taitaa olla automaattivaihteisto, kun vuodet rullaa pehmeästi eteenpäin.
Olen odottanut viidenkympin villitystä ja olen huolissani, että tuleeko se ollenkaan.
En taida olla tarpeeksi "äijä".- Anonyymi
Kuka palstan miehistä olisi viimeksi siittänyt lapsen?
Olisi kyvyt ja tapin kovuus todistetusti testatut.
Kuka nainen olisi viimeksi synnyttänyt, ei kai vanhat synnytä.- Anonyymi
Eiköhän se valtakunta ole ja teksteistä päätellen seuraavakin on tulossa. Useampi naisista on kertonut että kotona on alle kouluikäisiä tai alakoulun alussa olevia.
Miehissä on vähemmän jos yhtään vajaan 10v aikana lisääntyneitä. Siis kurps taitaa olla todellisuudessa pikemminkin lurps. Pata soimaa kattilaa, mutta unohtaa katsoa samalla sitä omaa kylkeään. - Anonyymi
Uskovaisten horinoita tuollaiset että seksin pitäisi johtaa lisääntymiseen. Minä melkein viiskymppisenä miehenä rakastelen edelleen 3-4 kertaa viikossa, kuten edelliset 25 vuottakin, eikä minulla ole yhtään lasta eikä tule.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750