Onko täällä

Anonyymi-ap

ollenkaan alle 26-vuotiaita naisia?

106

594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei..

    • Anonyymi

      Minäkin aion pysyä pois täältä, minä 34-vuotias sinkkumies.

      • Anonyymi

        Jatkossa siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkossa siis.

        Et ätminä pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ätminä pysty

        En ole ätmi, usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ätminä pysty

        Oot mulle kateellinen, koska oon naisten suosiossa. Ite oot jäänyt sinkuksi.


    • Anonyymi

      Eivät ole kiinnostuneita alimman tason vajaamittaisesta miehestä.

      • Anonyymi

        En oo alimman tason mies Enkä vajaamittainen!


      • Anonyymi

        Tuskinpa se vajaaälyisyykään kovin montaa naista viehattää.

        -Ätmän jostain sivusta-


    • Anonyymi

      Hojoho

    • Anonyymi

      Täällä on vain wanhuksia, 70-90v.

      • Anonyymi

        He sitten minua kiusaavat.


      • Anonyymi

        Ne löytyy kuulemma facebookista ne eläkeläiset jo noin kahdeksan vuotta sitte kuulemma ainakin tyttäreni mukaan


    • Anonyymi

      Ei ole, koska ei ole alle 26-vuotiaita miehiäkään.

    • On…

    • Anonyymi

      Eiköhän täällä ole kaiken ikäisiä lapsista vanhuksiin jotka vähintäänkin taustalta lueskelee näitä hölmöjä juttuja täältä

      • Anonyymi

        Olen niitä aloittanut, mutta nyt saa loppua.


      • Lapsia tuskin paljon kiinnostaa näin antiikkinen sivusto ja nämä jutut... Mutta teinit saattaa käydä trollaamassa.


    • Yks oli 15 vuotta sitten, mutta huomasi olevansa liian nuori.

    • Mitä he täällä tekis? Nämä on kuten facekin ikääntyneiden leikkialustoja. Nuorilla on omansa.

      • Joku harva voi käydä kääntymässä, mutta huomaa ettei oikein jutut ja ikä kohtaa. 😂

        Keski-ikäiset voi näyttää jämähtäneille fossiileille juttuineen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Joku harva voi käydä kääntymässä, mutta huomaa ettei oikein jutut ja ikä kohtaa. 😂

        Keski-ikäiset voi näyttää jämähtäneille fossiileille juttuineen.

        Tuossa ennen kun peruskoulussa jäätiin lomille, muutama yläasteelle siirtyvä nuori oli usein välkillä mun kanssa omasta aloitteestaan juttusilla. Ja he sanoi suorapuheisina mulle, että mun kanssa on kiva jutella kun oon avarakatseinen ja otan vastaan kaikki hymysuin tuomitsematta, mutta huomaa että oon vanha. Kun en enää oo yhtään perillä nykynuorten jutuista. 😂👍

        En varmaan ookkaan, saatika sitten jollei ole nuirten kanssa yhtään mitenkään tekemisissä ja vuorovaikutuksessa. Voin vaan arvata miten pihalla sitten on.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Joku harva voi käydä kääntymässä, mutta huomaa ettei oikein jutut ja ikä kohtaa. 😂

        Keski-ikäiset voi näyttää jämähtäneille fossiileille juttuineen.

        Kerro Heppiksen aikaisista biletyksistäsi niin nuoriso alkaa virrata palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro Heppiksen aikaisista biletyksistäsi niin nuoriso alkaa virrata palstalle.

        Mä en bilettänyt. Ja kuulemma siksi oon kiva poikkeus teinien mielestä. 😁


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mä en bilettänyt. Ja kuulemma siksi oon kiva poikkeus teinien mielestä. 😁

        Niistä on ollu kiva kuulla, että kirjoittelin runoja, tanssin ja käpöttelin maalla luonnossa, kun muut oli ryypyllä. Ja kun sain A-kortin ajelin pärrällä pitkin ja poikin.

        Ja ne kuskin hommat heistä kuulosti ankeilta. 😂 Pitää venaa jotain känniääliöitä taisi olla eräs kommentti jonka muistan.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tuossa ennen kun peruskoulussa jäätiin lomille, muutama yläasteelle siirtyvä nuori oli usein välkillä mun kanssa omasta aloitteestaan juttusilla. Ja he sanoi suorapuheisina mulle, että mun kanssa on kiva jutella kun oon avarakatseinen ja otan vastaan kaikki hymysuin tuomitsematta, mutta huomaa että oon vanha. Kun en enää oo yhtään perillä nykynuorten jutuista. 😂👍

        En varmaan ookkaan, saatika sitten jollei ole nuirten kanssa yhtään mitenkään tekemisissä ja vuorovaikutuksessa. Voin vaan arvata miten pihalla sitten on.

        "mutta huomaa että oon vanha. Kun en enää oo yhtään perillä nykynuorten jutuista."

        Varmasti noin, mutta ei ole enää parikymppinenkään perillä yläastelaisten jutuista, jollei oikein erikseen yritä pysyä niissä mukana. Tällä hetkellä nuo "jutut" vaihtuvat niin nopeaan tahtiin, että viidenkin vuoden ikäero on sukupolvikuilu. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        "mutta huomaa että oon vanha. Kun en enää oo yhtään perillä nykynuorten jutuista."

        Varmasti noin, mutta ei ole enää parikymppinenkään perillä yläastelaisten jutuista, jollei oikein erikseen yritä pysyä niissä mukana. Tällä hetkellä nuo "jutut" vaihtuvat niin nopeaan tahtiin, että viidenkin vuoden ikäero on sukupolvikuilu. 😀

        Totta. 😛👍

        Mutta mikä on ollu kivaa huomata nykynuorista, he on jollain tavoin avoimempia ja avarakatseisempia kun oman aikakauteni nuoret. Enää ei hävetä olla erilainen. Eikä erilaisuus ole niin tabu.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Totta. 😛👍

        Mutta mikä on ollu kivaa huomata nykynuorista, he on jollain tavoin avoimempia ja avarakatseisempia kun oman aikakauteni nuoret. Enää ei hävetä olla erilainen. Eikä erilaisuus ole niin tabu.

        Se on minusta kiva, koska soisin kaikille hyvän elämän ja siinä tärkeässä roolissa on se, että saa elää itsenään. Vaikka onkin erilainen, kun ei tuhoa muutten elämää ja onnea, se on upea juttu olla mitä on. 👍

        Ja onni pitäisi olla mahdollista kaikille, niin ettei ketään kiusata ja syrjitä.


    • Anonyymi

      Jaa että ei ole. Vetäydyn sitten palstalta lopullisesti!

      M38

      • Ei saa lannistua. Menkäämme mieluummin istumaan Mannerheimintielle ja vaatimaan muutosta. Kelokapina!


    • Anonyymi

      Minussa on kahdet kympit jo tuplana kuule

    • Anonyymi

      Minä en haaskaa aikaani kurppien kanssa chattailuun.

      • Anonyymi

        Sitten ei ole varmaan tarvetta sekaantua muidenkaan diskuteeraamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei ole varmaan tarvetta sekaantua muidenkaan diskuteeraamiseen

        Joo mutta palstan kuvaukseen pitää lisätä että tämä on kurpille ja heikkolahjaisille peräkammarinpojille.


    • Anonyymi

      Ei täällä muita naisia olekaan mitä alle 26 vuotiaita seksipetoja.
      Helvetin halukkaita, palsta on siitä jo kuuluisa. Pitävät miehiä arvossa, ja antavat kaikkensa tyydyttääkseen ne miehiset halut.

      AV

      • Jaa, jos miehestä ei muuhun ole kun miehisiin haluihin, niin hoitakoon itse nekin. Kyllähän tuota laiskotellessa runkatakin ehtii.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Jaa, jos miehestä ei muuhun ole kun miehisiin haluihin, niin hoitakoon itse nekin. Kyllähän tuota laiskotellessa runkatakin ehtii.

        Ehdottomasti, sano sinäkin tuo sama miehellesi kun hän tulee töistä, kun olet itse levännyt kotona se 8 tuntia? Kesälomalla tosin saattaa ne lapset häiritä päiväunia:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, sano sinäkin tuo sama miehellesi kun hän tulee töistä, kun olet itse levännyt kotona se 8 tuntia? Kesälomalla tosin saattaa ne lapset häiritä päiväunia:)

        AV

        Juhannus, on ihanaa aikaa.
        Tuli joku fiilis seuraavaan kappaleeseen.

        https://www.youtube.com/watch?v=vNYpREpdgsI

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, sano sinäkin tuo sama miehellesi kun hän tulee töistä, kun olet itse levännyt kotona se 8 tuntia? Kesälomalla tosin saattaa ne lapset häiritä päiväunia:)

        AV

        Millon mä oon levänny 8 tuntia? Hän istuu työkseen, minä en. Minä teen kaikki juoksevat hommat kotona ja tein myös töissä.

        Hän on nukkumassa nytkin. Sä olet joskus ihan umpimulkku, tiiätkö?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Millon mä oon levänny 8 tuntia? Hän istuu työkseen, minä en. Minä teen kaikki juoksevat hommat kotona ja tein myös töissä.

        Hän on nukkumassa nytkin. Sä olet joskus ihan umpimulkku, tiiätkö?

        Ja onni ettei me olla pari, tulis läpättyä päivittäin lärviin huonosta asenteesta ja puheista mitkä vähättelee itseä ahkerampaa ja tunnollisempaa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Millon mä oon levänny 8 tuntia? Hän istuu työkseen, minä en. Minä teen kaikki juoksevat hommat kotona ja tein myös töissä.

        Hän on nukkumassa nytkin. Sä olet joskus ihan umpimulkku, tiiätkö?

        Me miehet joskus olemme, kuten on oma miehesikin? Mutta vain sinun mielestäsi, lapset tykkäävät ja työnantaja, ongelma olet sinä? Ei kai:)

        AV



      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ja onni ettei me olla pari, tulis läpättyä päivittäin lärviin huonosta asenteesta ja puheista mitkä vähättelee itseä ahkerampaa ja tunnollisempaa.

        Tuo nainen laulaa, en ole nähnyt Shanghain valoja, Kruunun jalokiviä, tai miekkakaloja.
        Hitsi itse olen nähnyt nuo kaikki, mutta silti olen samaa mieltä hänen kanssaan.
        En ole kuullut sademetsän aamua, minareetin huutoja tai alppitorvia. Olen kokenut noista kaksi. Siitä huolimatta nainen laulaa asiaa, "mutta tänä yönä kuuntelen sun hengitystä, ei mulle kauniimpaa ois mikään". Vau, olen samaa mieltä.

        Onnea parisuhteeseen.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me miehet joskus olemme, kuten on oma miehesikin? Mutta vain sinun mielestäsi, lapset tykkäävät ja työnantaja, ongelma olet sinä? Ei kai:)

        AV

        Ei tykkää lapsetkaan ja työnantajalla ei ole vaihtoehtoja. Ongelma on asennevamma nimeltä mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nainen laulaa, en ole nähnyt Shanghain valoja, Kruunun jalokiviä, tai miekkakaloja.
        Hitsi itse olen nähnyt nuo kaikki, mutta silti olen samaa mieltä hänen kanssaan.
        En ole kuullut sademetsän aamua, minareetin huutoja tai alppitorvia. Olen kokenut noista kaksi. Siitä huolimatta nainen laulaa asiaa, "mutta tänä yönä kuuntelen sun hengitystä, ei mulle kauniimpaa ois mikään". Vau, olen samaa mieltä.

        Onnea parisuhteeseen.

        AV

        Ei siihen onnea tarvita, vaan älyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nainen laulaa, en ole nähnyt Shanghain valoja, Kruunun jalokiviä, tai miekkakaloja.
        Hitsi itse olen nähnyt nuo kaikki, mutta silti olen samaa mieltä hänen kanssaan.
        En ole kuullut sademetsän aamua, minareetin huutoja tai alppitorvia. Olen kokenut noista kaksi. Siitä huolimatta nainen laulaa asiaa, "mutta tänä yönä kuuntelen sun hengitystä, ei mulle kauniimpaa ois mikään". Vau, olen samaa mieltä.

        Onnea parisuhteeseen.

        AV

        Tää on parempi kun tuo shangai biisi. Sanat osuu oikeammin sisimpääni.

        https://youtu.be/xi2VbrXZp_A?si=zAvGMjv0bxjT2XWE


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei tykkää lapsetkaan ja työnantajalla ei ole vaihtoehtoja. Ongelma on asennevamma nimeltä mies.

        Hmm...jos sinulla ei ole nyt helppoa, ei ole miehellesikään.
        Joskus me "ukot" olemme lukossa jota ei ole helppo avata.

        AV


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tää on parempi kun tuo shangai biisi. Sanat osuu oikeammin sisimpääni.

        https://youtu.be/xi2VbrXZp_A?si=zAvGMjv0bxjT2XWE

        Wau, tuo kertoo meidän parisuhteesta vaikka "erosimme" jo 5-vuotta sitten.
        Jotta tuon laulun sanat pystyimme toteuttamaan, oli ero ainut vaihtoehto.

        AV


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...jos sinulla ei ole nyt helppoa, ei ole miehellesikään.
        Joskus me "ukot" olemme lukossa jota ei ole helppo avata.

        AV

        No ainahan voi linkitellä biisejä, kuten mieheni tämmöisen koki omakseen. Mitä lie yritti sanoa tuolloin.

        https://youtu.be/P1cQ0LVUVNQ?si=_xeyZQoFrFB7-HKN

        Vaan nyt on löydettävä sopiva pöytälevy. Kotoa löytyy liian lyhyitä. 😑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wau, tuo kertoo meidän parisuhteesta vaikka "erosimme" jo 5-vuotta sitten.
        Jotta tuon laulun sanat pystyimme toteuttamaan, oli ero ainut vaihtoehto.

        AV

        Jotenkin epäilen, mutta leikin että uskon. 🙂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        No ainahan voi linkitellä biisejä, kuten mieheni tämmöisen koki omakseen. Mitä lie yritti sanoa tuolloin.

        https://youtu.be/P1cQ0LVUVNQ?si=_xeyZQoFrFB7-HKN

        Vaan nyt on löydettävä sopiva pöytälevy. Kotoa löytyy liian lyhyitä. 😑

        Teoriassa palava vesi on oikeasti mahdollista toteuttaa, teillä ilmeisesti nyt sitä yritetään taas sytytellä:)

        AV


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ja onni ettei me olla pari, tulis läpättyä päivittäin lärviin huonosta asenteesta ja puheista mitkä vähättelee itseä ahkerampaa ja tunnollisempaa.

        No, minun mielestäni taas meillä olisi paljon toista huomioivaa hellää juttua, jopa sängyssä.
        Ottaisin heti kärpäslätkän mukaan ja hakkaisin kankkusi punaisiksi:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teoriassa palava vesi on oikeasti mahdollista toteuttaa, teillä ilmeisesti nyt sitä yritetään taas sytytellä:)

        AV

        Tiiän että on. Mun mies on jotenkin hukannut itsensä ja sitä se sen olemus on. Hukassa kun kusi lumessa, läntti näkyy muu on jossain.

        Epäilen jonkun asteista masennusta, kun mikään ei kerran tunnu yhtään miltään. Minä yritän parhaani mukaan olla tuki, mutten jaksa loputtomasti itsekkään ilman vastatukea.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tiiän että on. Mun mies on jotenkin hukannut itsensä ja sitä se sen olemus on. Hukassa kun kusi lumessa, läntti näkyy muu on jossain.

        Epäilen jonkun asteista masennusta, kun mikään ei kerran tunnu yhtään miltään. Minä yritän parhaani mukaan olla tuki, mutten jaksa loputtomasti itsekkään ilman vastatukea.

        Ja jatkuva kritisointi minua ja lapsia kohtaan. Ei sekään kivaa ole. Positiivista sanaa ei tuu, vain kritiikkiä. Ollaa aika kyllästyneitä siihen jo lasten kanssa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tiiän että on. Mun mies on jotenkin hukannut itsensä ja sitä se sen olemus on. Hukassa kun kusi lumessa, läntti näkyy muu on jossain.

        Epäilen jonkun asteista masennusta, kun mikään ei kerran tunnu yhtään miltään. Minä yritän parhaani mukaan olla tuki, mutten jaksa loputtomasti itsekkään ilman vastatukea.

        Ei vika ole miehessä, meissä kaikissa on samaa vikaa kun omaa lapset ja arkirytmin.
        Älä unelmoi, kohtaa arki ja ymmärrä miestä.
        Hänen käyttäytyminen vaikuttaa omaasi, ja se tuo negatiivista heijastumaa taas häneen.
        Teillä on menossa se negatiivisuuden kierre josta kumpikaan ei pääse pois vaikka miten tahtoisi.

        Tämän vuoksi kirjoitit, brake. Kun toista ei ole, alkaa toista arvostamaan jos olisi arvostuksen ansainnut?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minun mielestäni taas meillä olisi paljon toista huomioivaa hellää juttua, jopa sängyssä.
        Ottaisin heti kärpäslätkän mukaan ja hakkaisin kankkusi punaisiksi:)

        AV

        Mä en jaksaisi sun viisasteluja yhtään. Sä saat mut ärtyneeksi usein täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vika ole miehessä, meissä kaikissa on samaa vikaa kun omaa lapset ja arkirytmin.
        Älä unelmoi, kohtaa arki ja ymmärrä miestä.
        Hänen käyttäytyminen vaikuttaa omaasi, ja se tuo negatiivista heijastumaa taas häneen.
        Teillä on menossa se negatiivisuuden kierre josta kumpikaan ei pääse pois vaikka miten tahtoisi.

        Tämän vuoksi kirjoitit, brake. Kun toista ei ole, alkaa toista arvostamaan jos olisi arvostuksen ansainnut?

        AV

        Jos mä en olis tämmönen hyväsydäminen enkeli kun olen, en olis tässä ollu enää vuosiin. Jatkunu jo useamman vuoden toi mörkö leikki.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jos mä en olis tämmönen hyväsydäminen enkeli kun olen, en olis tässä ollu enää vuosiin. Jatkunu jo useamman vuoden toi mörkö leikki.

        Moni muu olis lähtenyt ovet paukkuen ajat sitten jo tyytymättömänä, minä voin sanoa olevani tervaskanto ja pitkämielinen.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Moni muu olis lähtenyt ovet paukkuen ajat sitten jo tyytymättömänä, minä voin sanoa olevani tervaskanto ja pitkämielinen.

        Muista, et elä yksin. Myös miehellä on tunteet jotka voivat olla hyvinkin syvällisiä. Riittää jos häntä olisi kerrankin loukattu, jollain tavalla eikä miehen sydän ole enää puhdas.
        Mieti elämää, ajattele, ja korjaa jos voit.

        AV


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Mä en jaksaisi sun viisasteluja yhtään. Sä saat mut ärtyneeksi usein täällä.

        Saanko anteeksi?
        Viha ja rakkaus kun ovat sukulaistunteita:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, sano sinäkin tuo sama miehellesi kun hän tulee töistä, kun olet itse levännyt kotona se 8 tuntia? Kesälomalla tosin saattaa ne lapset häiritä päiväunia:)

        AV

        Sivusta totean, että tuollaisiahan juuri miehet ovat. Kun tulin (huomioi mennyt aikamuoto) työpäivän jälkeen kotiin ja ukko oli istunut perseellään koko päivän, ei tehnyt kotitöitä, ei ruokaa, ei yhtään mitään järkeävää, niin jaksoi silti aina vinkua palveluita. Kyllä se, joka palvelee, olisi saanut olla hän. Täysi turhake koko ukko, kuten iso miehistä yleensäkin (ei kaikki).


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Millon mä oon levänny 8 tuntia? Hän istuu työkseen, minä en. Minä teen kaikki juoksevat hommat kotona ja tein myös töissä.

        Hän on nukkumassa nytkin. Sä olet joskus ihan umpimulkku, tiiätkö?

        Hän on pääosin täysi mulkku, mutta niinhän turhakkeet yleensä ovat. Puhuu paljon, ei todellisuudessa tee yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että tuollaisiahan juuri miehet ovat. Kun tulin (huomioi mennyt aikamuoto) työpäivän jälkeen kotiin ja ukko oli istunut perseellään koko päivän, ei tehnyt kotitöitä, ei ruokaa, ei yhtään mitään järkeävää, niin jaksoi silti aina vinkua palveluita. Kyllä se, joka palvelee, olisi saanut olla hän. Täysi turhake koko ukko, kuten iso miehistä yleensäkin (ei kaikki).

        Tasa-arvon Suomessa moni mies haluaa jäädä kotiin jos se vain taloudellisesti olisi järkevää.
        Menkäähän nyt naiset töihin mistä tienaa kunnolla, kyllä sen jälkeen miehet mielellään jäävät kodin hengettäriksi.

        Ja, kun tulet kotiin voi ruoka odottaa, ja lapset ovat iloisia ja mies antaa seksiä.
        Mamma betalar?
        Ei paineita.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vika ole miehessä, meissä kaikissa on samaa vikaa kun omaa lapset ja arkirytmin.
        Älä unelmoi, kohtaa arki ja ymmärrä miestä.
        Hänen käyttäytyminen vaikuttaa omaasi, ja se tuo negatiivista heijastumaa taas häneen.
        Teillä on menossa se negatiivisuuden kierre josta kumpikaan ei pääse pois vaikka miten tahtoisi.

        Tämän vuoksi kirjoitit, brake. Kun toista ei ole, alkaa toista arvostamaan jos olisi arvostuksen ansainnut?

        AV

        Susta huomaa miten et ole koskaan saanut yhtään parisuhdetta toimimasn, etkä tajua niistä yhtäön mitään. Naisten suhteen sä olet niin tajuttoman kömpelö, että tokkopa olet onnistunut koskaan oikeasti parisuhteeseen pääsemäänkään. Sä kosahdat aina jokaisen naisenkilön kanssa täysin alkeellisiin ongelmiin ja alat sitten kiukutella miten vika onkin naisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasa-arvon Suomessa moni mies haluaa jäädä kotiin jos se vain taloudellisesti olisi järkevää.
        Menkäähän nyt naiset töihin mistä tienaa kunnolla, kyllä sen jälkeen miehet mielellään jäävät kodin hengettäriksi.

        Ja, kun tulet kotiin voi ruoka odottaa, ja lapset ovat iloisia ja mies antaa seksiä.
        Mamma betalar?
        Ei paineita.

        AV

        Juurihan titesin, että olen ollut tuollaisessa parisuhteessa. Turhaan sä mua töihin patistat. Mulle on myös täysin ok, että mies on kotona. Tasa-arvoinen oletus on tuetysti, että hän, joka on päivät joutilaana kotona, hoitaa sen kodin. Vaan eipä sellaisia miehiä juuri ole, jotkanoin tekisivät. Yleensä se kotona oleva mies ei tee muuta kuin pelaa päivät pitkät perse homeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta huomaa miten et ole koskaan saanut yhtään parisuhdetta toimimasn, etkä tajua niistä yhtäön mitään. Naisten suhteen sä olet niin tajuttoman kömpelö, että tokkopa olet onnistunut koskaan oikeasti parisuhteeseen pääsemäänkään. Sä kosahdat aina jokaisen naisenkilön kanssa täysin alkeellisiin ongelmiin ja alat sitten kiukutella miten vika onkin naisissa.

        Mjaa, en tiedä enkä ymmärrä sitä miksi naiset tykkäävät minusta.
        Jopa eron jälkeen jonka itse olen valinnut.

        Nyt nykyisen kanssa menee hyvin, ja kommunikoitiin vasta tunti sitten. Hän on lomamatkalla tyttären kanssa, ja sama juttu on sitten kun oma loma koittaa.
        Koululaisilla on pitkät lomat. Kuka jaksaa olla koko ajan paita ja peppu? Joku tarrautuja, joka pelkää menettävänsä jotain? Pyh, vapaa maailma, ilman rajoja. Sitä elämä oikeasti on.

        https://www.youtube.com/watch?v=W2pdcts6p5w

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasa-arvon Suomessa moni mies haluaa jäädä kotiin jos se vain taloudellisesti olisi järkevää.
        Menkäähän nyt naiset töihin mistä tienaa kunnolla, kyllä sen jälkeen miehet mielellään jäävät kodin hengettäriksi.

        Ja, kun tulet kotiin voi ruoka odottaa, ja lapset ovat iloisia ja mies antaa seksiä.
        Mamma betalar?
        Ei paineita.

        AV

        Juu, mieheni hoisi tosiaan muksun kotona sen kolme vuotta. Tai mä olin kotona ensimmäiset 6 kk ja hän lopun kotihoidontukiajan. Jännä muuten miten kummasti miehen seksihalut vähenevät tuossa kohtaa, kun hän näkee mikä se lasten tekemiseen ja varsinkin sen puuhan jälkihoitoon liittyvä työmäärä oikeasti on. 😃

        Itse tulin töistä kotiin paljon vähemmän rasittuneena ja mies oli aina ihan poikki, kun hoitanut lapsen ja kodin. Työssäkäynti on mun mielestäni se helppo ja kevyt nakki, jos siis sen lapsen- ja kodinhoidon hoitaa kuten pitäisi. Ei todellakaan kannattanut mieheltä seksiä pyydellä sinä aikana. Sitten taas alko hänelläkin se puuha maittaa, kun palasi töihin. Haaveet toisesta lapsesta hän tosin hautasi. Mähän en koskaan varsinaisesti tuota ensimmäistäkään niin palavasti halunnut. Tietysti rakastan lastani ja hän oli toivottu, mutta en ole kokenut pakottavaa tarvetta lisääntyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, en tiedä enkä ymmärrä sitä miksi naiset tykkäävät minusta.
        Jopa eron jälkeen jonka itse olen valinnut.

        Nyt nykyisen kanssa menee hyvin, ja kommunikoitiin vasta tunti sitten. Hän on lomamatkalla tyttären kanssa, ja sama juttu on sitten kun oma loma koittaa.
        Koululaisilla on pitkät lomat. Kuka jaksaa olla koko ajan paita ja peppu? Joku tarrautuja, joka pelkää menettävänsä jotain? Pyh, vapaa maailma, ilman rajoja. Sitä elämä oikeasti on.

        https://www.youtube.com/watch?v=W2pdcts6p5w

        AV

        Haaveissa ja fantasioissahan käy kaikki. Todellinen elämä tietenkin on muuta, mutta saat sä fantasioida ja tarinoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mieheni hoisi tosiaan muksun kotona sen kolme vuotta. Tai mä olin kotona ensimmäiset 6 kk ja hän lopun kotihoidontukiajan. Jännä muuten miten kummasti miehen seksihalut vähenevät tuossa kohtaa, kun hän näkee mikä se lasten tekemiseen ja varsinkin sen puuhan jälkihoitoon liittyvä työmäärä oikeasti on. 😃

        Itse tulin töistä kotiin paljon vähemmän rasittuneena ja mies oli aina ihan poikki, kun hoitanut lapsen ja kodin. Työssäkäynti on mun mielestäni se helppo ja kevyt nakki, jos siis sen lapsen- ja kodinhoidon hoitaa kuten pitäisi. Ei todellakaan kannattanut mieheltä seksiä pyydellä sinä aikana. Sitten taas alko hänelläkin se puuha maittaa, kun palasi töihin. Haaveet toisesta lapsesta hän tosin hautasi. Mähän en koskaan varsinaisesti tuota ensimmäistäkään niin palavasti halunnut. Tietysti rakastan lastani ja hän oli toivottu, mutta en ole kokenut pakottavaa tarvetta lisääntyä.

        Mjoo, ei kannata asua samassa asunnossa. Asia korjattu:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, ei kannata asua samassa asunnossa. Asia korjattu:)

        AV

        Miten se seksin määrää lisäisi. Ei tietysti mitenkään. Sehän olisi vain lisännyt miehen työmäärää, jos mä en olisi ollut siinä edes iltaisin sitä hommaa jakamassa. En mä hänestä sentään yksinhuoltajaa olisi tehnyt, kun kerta olin yhdessä siihen lapsiarkeen lähtenyt. Jotain rajaa itsekkyydelläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se seksin määrää lisäisi. Ei tietysti mitenkään. Sehän olisi vain lisännyt miehen työmäärää, jos mä en olisi ollut siinä edes iltaisin sitä hommaa jakamassa. En mä hänestä sentään yksinhuoltajaa olisi tehnyt, kun kerta olin yhdessä siihen lapsiarkeen lähtenyt. Jotain rajaa itsekkyydelläkin.

        Joskus itsekkyys lisää seksuaalisia haluja.
        Tosin esimerkiksi nyt, se mikä on, on tärkeämpää mitä Suomen seksikkäin nainen.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus itsekkyys lisää seksuaalisia haluja.
        Tosin esimerkiksi nyt, se mikä on, on tärkeämpää mitä Suomen seksikkäin nainen.

        AV

        Ei minun seksihaluissani mitään vikaa ollut, joten ei lisä itsekkyys olisi ollut lainkaan tarpeen. Miehen seksihalut ne hukassa olivat ja minun lisä itsekkyyteni olisi vain heikentänyt niitä entisestään. Sä et ilmeisesti ole ihan penaalin terävin kynä, jos et tajua miten päin se ongelma oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun seksihaluissani mitään vikaa ollut, joten ei lisä itsekkyys olisi ollut lainkaan tarpeen. Miehen seksihalut ne hukassa olivat ja minun lisä itsekkyyteni olisi vain heikentänyt niitä entisestään. Sä et ilmeisesti ole ihan penaalin terävin kynä, jos et tajua miten päin se ongelma oli.

        Noin voi olla, tosin olen aina ollut tyytyväinen seksuaalisuuteen, myös kumppanin.
        Miten sinä, penaalin terävimpänä kynänä ajattelet toisin?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin voi olla, tosin olen aina ollut tyytyväinen seksuaalisuuteen, myös kumppanin.
        Miten sinä, penaalin terävimpänä kynänä ajattelet toisin?

        AV

        Missä mä sanoin, ettein olisi ollut tyytyväinen? En ole missäön sanonut noin. Mulla on terveet kädet, joilla voin homman hoitaa itsekin, kun toinen ei innostu. Se ei ole minkäänlainen ongelma. Ei se silti sitä tosiasiaa poista, että eipä miestäkään tuossa tilanteessa kiinnosta, kun lapsi ja koti ovat valtaosin hänen vastuullaan. Enemmän käsitöitä, sillä siitä selvisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mä sanoin, ettein olisi ollut tyytyväinen? En ole missäön sanonut noin. Mulla on terveet kädet, joilla voin homman hoitaa itsekin, kun toinen ei innostu. Se ei ole minkäänlainen ongelma. Ei se silti sitä tosiasiaa poista, että eipä miestäkään tuossa tilanteessa kiinnosta, kun lapsi ja koti ovat valtaosin hänen vastuullaan. Enemmän käsitöitä, sillä siitä selvisi.

        Aivan, kiitos kommentista.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin voi olla, tosin olen aina ollut tyytyväinen seksuaalisuuteen, myös kumppanin.
        Miten sinä, penaalin terävimpänä kynänä ajattelet toisin?

        AV

        Eikä se seksipuoli todellakaan sillä olisi ratkennut, että mä olisin hommannut oman kämpän ja jättänyt miehen keskenään muksun kanssa. Aika sekopäinen ehdotus. Paremmin se toimii, että tein vaikka ruokaa ja enemmän kotitöitä, enkä jättänyt kaikkea miehen hommiksi, vaikka hän kotona olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, kiitos kommentista.

        AV

        Eli viisastelusiko loppui tuohon? Ei keksi mitään tekonasevaa vastinetta, jolla yrittää korottaa itseäsi? Et keksi mitään miten voisit koettaa alentaa ja haukkua minua? Et keksi mitään miten nimitellä? Et edes "onnittele valitsemallani tiellä" ja "toivota onnea parisuhteeseen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli viisastelusiko loppui tuohon? Ei keksi mitään tekonasevaa vastinetta, jolla yrittää korottaa itseäsi? Et keksi mitään miten voisit koettaa alentaa ja haukkua minua? Et keksi mitään miten nimitellä? Et edes "onnittele valitsemallani tiellä" ja "toivota onnea parisuhteeseen"?

        Mjaa, en ole nyt kiinnostunut tässä hetkessä mistään syväluotaavasta, ja siihen minulla on mahdollisuus. On vain Juhannus ja sovin jo vanhan naistuttuni kanssa "treffeistä", naisen kanssa joka on hyvä ystävä. Toivottavasti tulee hyvä juhannus, MEILLE KAIKILLE.
        Mukava on joskus jutella elämästä myös sellaisten kanssa joita tuntee.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, ei kannata asua samassa asunnossa. Asia korjattu:)

        AV

        Tuo varmasti auttaisi, jos olisin niin miesmäinen yksilö, että töistä kotiin tultuani en tekisi mitään muuta kuin syön, sotken, makaan sohvalla ja vingun seksiä. Siinä kohtaa mieheni varmasti olisi ollut vain tyytyväinen, jos olisin hankkinut toisen asunnon (en voi sanoa, että hankkinut oman asunnon, sillä tämä yhteinenkin asunto on paperilla minun). Vaan tosiaan kun olen kuitenkin pohjimmiltani ihan nainen ja töistä kotiin tultuani ja viikonloppuisin hoisin oman osani kotitöistä ja lapsen hoitamisesta ja annoin miehelle lapsivapaata aikaa ja osasin rajoittaa seksin vinkumistakin, joten poismuuttamiseni olisi tehnyt homman vain rankemmaksi toiselle osapuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo varmasti auttaisi, jos olisin niin miesmäinen yksilö, että töistä kotiin tultuani en tekisi mitään muuta kuin syön, sotken, makaan sohvalla ja vingun seksiä. Siinä kohtaa mieheni varmasti olisi ollut vain tyytyväinen, jos olisin hankkinut toisen asunnon (en voi sanoa, että hankkinut oman asunnon, sillä tämä yhteinenkin asunto on paperilla minun). Vaan tosiaan kun olen kuitenkin pohjimmiltani ihan nainen ja töistä kotiin tultuani ja viikonloppuisin hoisin oman osani kotitöistä ja lapsen hoitamisesta ja annoin miehelle lapsivapaata aikaa ja osasin rajoittaa seksin vinkumistakin, joten poismuuttamiseni olisi tehnyt homman vain rankemmaksi toiselle osapuolelle.

        Aivan kauhea kommentti, itse olen neitsyt, järjestyksen ja siivoilun ylläpitäjä.
        Naiset sotkevat enemmän mitä siivoavat, asunto on yksin paremmassa kunnossa mitä naisen kanssa.
        Kiitos kuitenkin kommentista.
        Tuo seksin vinkuminen on ihan outo ajatus, jos jollain tekee mieli jotain, eihän se ole kun mennä ja ottaa? Itse en sido naistani itseeni seksuaalisessa merkityksessä, jos tykkää panna muita mikä ettei, se mies olisi sitten parempi mitä minä olisin ja tulisi hyväksyä tappio miehen tavoin?

        Mjoo, naiset, vapauttakaa itsenne.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kauhea kommentti, itse olen neitsyt, järjestyksen ja siivoilun ylläpitäjä.
        Naiset sotkevat enemmän mitä siivoavat, asunto on yksin paremmassa kunnossa mitä naisen kanssa.
        Kiitos kuitenkin kommentista.
        Tuo seksin vinkuminen on ihan outo ajatus, jos jollain tekee mieli jotain, eihän se ole kun mennä ja ottaa? Itse en sido naistani itseeni seksuaalisessa merkityksessä, jos tykkää panna muita mikä ettei, se mies olisi sitten parempi mitä minä olisin ja tulisi hyväksyä tappio miehen tavoin?

        Mjoo, naiset, vapauttakaa itsenne.

        AV

        Eipä se taida varsinaisesti mun ongelmani olla, jos et ole tyypillinen mies. Mä en ole koskaan elämässäni ollut vapaampi kuin nyt parisuhteessa olen. Sen puolesta ei siis tarvitse vapautta tavoitella.


      • Anonyymi

        Juu, en tosiaan pidä miehiä minkäänlaisessa arvossa. Arvostan kyllä useita ihmisiä ja moni heistä on myös miespuolinen, mutta mieheys ei mun silmissäni nosta kenenkään arvoa mihinkään. Se, että on mies, ei riitä minkäänlaiseen arvonantoon ja juu tiedän tuon olevan monille miehille mahdottoman vaikea asia sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, en ole nyt kiinnostunut tässä hetkessä mistään syväluotaavasta, ja siihen minulla on mahdollisuus. On vain Juhannus ja sovin jo vanhan naistuttuni kanssa "treffeistä", naisen kanssa joka on hyvä ystävä. Toivottavasti tulee hyvä juhannus, MEILLE KAIKILLE.
        Mukava on joskus jutella elämästä myös sellaisten kanssa joita tuntee.

        AV

        Ethän sä koskaan ole, joten ei sen väliä. Ei sulta koskaan näe täällä mitään muuta kuin keinotekoista omen kilpesi kiillostusta, jota yrität korostaa muita väheksymällä, eli kuten nyt tuossa juuri edellä Jasulle yritit tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä koskaan ole, joten ei sen väliä. Ei sulta koskaan näe täällä mitään muuta kuin keinotekoista omen kilpesi kiillostusta, jota yrität korostaa muita väheksymällä, eli kuten nyt tuossa juuri edellä Jasulle yritit tehdä.

        Voi olla keinotekoista, kuten kaikki mitä lyhyen elämän aikana saavutamme. Miköä ei olisi sitä?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla keinotekoista, kuten kaikki mitä lyhyen elämän aikana saavutamme. Miköä ei olisi sitä?

        AV

        Toiset asiat enemmän kuin toiset, mutta sinällään ihan hienoa, että et edes yritä kiistää tuota käytöstäsi. Aikaa turhaahan sen kiistäminen tosin olisi, kun jokainen näkee tuon mm. tuosta ylempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanko anteeksi?
        Viha ja rakkaus kun ovat sukulaistunteita:)

        AV

        Et saa anteeksi ärsyttävyyttäsi, mutta saat anteeksi olemassa olosi. Elämä oliskin liian kivaa, jos ärsyttäviä ihmisiä ei olisi, jonka vuoksi pysynkin ihmisistä mieluusti etäämpänä, jotta elämäni olisi mahdollisimman kivaa.

        Mylnnän että joskus kohtaa ihmisiä, joissa on sitä jitain, mistä on todella helppoa tykätä ihan vilpittömästi. Silloin viihdyn hyvin ihmisseurassa, eikä ole kiire kotiin omiin oloihini. Mutta se on niin harvinaista, että nuorempana melkein itketti, mutta nykyään ymmärrän sen olevan luxusta, jista töytyy nauttia kun hetki koittaa.


      • EivorCreed
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että tuollaisiahan juuri miehet ovat. Kun tulin (huomioi mennyt aikamuoto) työpäivän jälkeen kotiin ja ukko oli istunut perseellään koko päivän, ei tehnyt kotitöitä, ei ruokaa, ei yhtään mitään järkeävää, niin jaksoi silti aina vinkua palveluita. Kyllä se, joka palvelee, olisi saanut olla hän. Täysi turhake koko ukko, kuten iso miehistä yleensäkin (ei kaikki).

        Juu ja minua korpeaa erityisesti se, että aikuiselle ihmiselle pitää toistaa kuin papukaija, mitä on yhteiselämässä yhteisvastuu. Miten helpottaa, kun kotia hoidetaan yhdessä, enkä minä yksin tee kaikkea ja toinen arvostelee vielä sen kukkuraksi tekemiseni pöydän alle ja krutusoi kun oon väsynyt. Muttei vahingossakaan tartu toimeen oma-alotteisesti ja käskemättä.

        Käsittämätöntä, että muuten niin älykäs ja osaava ihminen voi olla tossa kohtaa niin saatanan tyhmä ja omahyväinen, että asenteellaan ja jatkuvalla arvistelulla ajaa mut nurkkaan ja saa karttamaan itseään lopulta.

        Tykkään siitä miehestä johon tutustuin aikonaan, mutta tuo mies on hävinnyt johonkin paskan alle. Eikä tuu esiin kun kaivamalla, minä vaan oon ihan loppu siihen kaivamiseenkin, kuten yksin kaiken pyörittämiseenkin, poislukien ne hetket kun olen saanu potkittua perseelle ja tekemään. Ne on ainoat huippuhetket nykyään. Muu on lähinnä sietämistä tai huomiotta jättämistä, että jaksaa painaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on pääosin täysi mulkku, mutta niinhän turhakkeet yleensä ovat. Puhuu paljon, ei todellisuudessa tee yhtään mitään.

        Aika usein ylimielinen ja sen takia mulkku.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Aika usein ylimielinen ja sen takia mulkku.

        On se outoa, itse saan pelkästään positiivista palautetta omalta perheeltäni.
        Tasapainoista elämää, se on tärkeintä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se outoa, itse saan pelkästään positiivista palautetta omalta perheeltäni.
        Tasapainoista elämää, se on tärkeintä.

        AV

        Perheelle tuskin viisastelet kuten täällä muille?

        Ootko koskaan miettinyt miksi koet täällä halua viisasteluun ja muitten ärsyttämiseen?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Perheelle tuskin viisastelet kuten täällä muille?

        Ootko koskaan miettinyt miksi koet täällä halua viisasteluun ja muitten ärsyttämiseen?

        Joskus oon ajatellut, että kyse on jostain henkisestä epäonnistumisesta tulevasta taakasta, jota purkaisit muihin tunteaksesi itsesi omakehujen kautta paremmaksi.

        Ikään kuin naureskelisit muitten epäonnelle, kun muutkin epäonnistuu etkä vain sinä. Joku kipeä kohta jäänyt epäonnistumisistasi, joilla oikeutat vahingonilon muita kohtaan?

        Jos, niin olet ilkeä ja pieni sieluinen. Muille räkättely vahingonilousena on keskenkasvuista ja vajaa älyistä. Siinä ei ole mitään aikavaa ja jaloa, keltään. Kertoo vain heikosta itsetunnosta, jos sitä pitää nostattaa muitten kustannuksella ja ilkkuen. Yym.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Perheelle tuskin viisastelet kuten täällä muille?

        Ootko koskaan miettinyt miksi koet täällä halua viisasteluun ja muitten ärsyttämiseen?

        Tällä pitää yrittää päteä, kun kotona kalahtaa käsi lippaan joka kohdassa ja tottelee kiltisti mitä rouva käskee. 😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä pitää yrittää päteä, kun kotona kalahtaa käsi lippaan joka kohdassa ja tottelee kiltisti mitä rouva käskee. 😝

        Jaa-a, luulen että hän vain kantaa jotain henkistä epäonnistumisen taakkaa menneisyydestään ja koittaa nyt olla parempi mies. Joskaan yhtään paremmaksi ihminen ei tule muita kiusaten, muita härnäten, muille naureskelle ja muita kohtaan ylimielisesti arvistellen. Ei ne hölmöt virheet sillä korjaannu mitä on tehnyt, eikä pöteminen muuttuneella elämäntyylillä muitten niskaan kustenkaan yhtään paremmaksi asioita tee.

        Näyttää ja kuulostaa vaan tyhmälle ja ilkeälle.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jaa-a, luulen että hän vain kantaa jotain henkistä epäonnistumisen taakkaa menneisyydestään ja koittaa nyt olla parempi mies. Joskaan yhtään paremmaksi ihminen ei tule muita kiusaten, muita härnäten, muille naureskelle ja muita kohtaan ylimielisesti arvistellen. Ei ne hölmöt virheet sillä korjaannu mitä on tehnyt, eikä pöteminen muuttuneella elämäntyylillä muitten niskaan kustenkaan yhtään paremmaksi asioita tee.

        Näyttää ja kuulostaa vaan tyhmälle ja ilkeälle.

        Omat tolloilut voisi kasvattaa ihmistä ja lisätä empatiaa ja mielummin ymmärtää, kun ilkeillä. Näin ainakin mulla käy, omat tyhmyydet, kipeät kokemukset kasvattaa empatiaani samassa jamassa olevia kohtaan, eikä aiheuta ilkeyttä kuin niitä jotka muut siihen jamaan on asettaneet ajattelemattomuuttaan tai suoraa pahuuttaan.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Joskus oon ajatellut, että kyse on jostain henkisestä epäonnistumisesta tulevasta taakasta, jota purkaisit muihin tunteaksesi itsesi omakehujen kautta paremmaksi.

        Ikään kuin naureskelisit muitten epäonnelle, kun muutkin epäonnistuu etkä vain sinä. Joku kipeä kohta jäänyt epäonnistumisistasi, joilla oikeutat vahingonilon muita kohtaan?

        Jos, niin olet ilkeä ja pieni sieluinen. Muille räkättely vahingonilousena on keskenkasvuista ja vajaa älyistä. Siinä ei ole mitään aikavaa ja jaloa, keltään. Kertoo vain heikosta itsetunnosta, jos sitä pitää nostattaa muitten kustannuksella ja ilkkuen. Yym.

        Ihan höpöjä kirjoittelet, eihän tältä palstalta saa muuta kuin haukkumisia.
        Jos joku etsisi itselleen sitä mitä ajattelet, ei palsta varmasti olisi sopiva paikka?
        Eikä tuo mitä olet kirjoitellut ole epäonnistumista, vaan ihan normaalia parisuhde-elämää.
        Joskus ihmiset kadottavat toisensa, molemmat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan höpöjä kirjoittelet, eihän tältä palstalta saa muuta kuin haukkumisia.
        Jos joku etsisi itselleen sitä mitä ajattelet, ei palsta varmasti olisi sopiva paikka?
        Eikä tuo mitä olet kirjoitellut ole epäonnistumista, vaan ihan normaalia parisuhde-elämää.
        Joskus ihmiset kadottavat toisensa, molemmat!

        Täällä ne ihmisten kioupisteet juuri näkyy, ei niitä monikaan irl esille tuo. Tämä on just sopiva paikka paljastaa aito ittensä.

        Epäonnistumiseksi lasketaan tilanne, jonka yksilö sellaiseksi on kokenut ja se on häntä jäänyt kalvamaan, niinpä käytämme sanaa kuten se koetaan, ei kuten olis luovempaa siitä puhua.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Täällä ne ihmisten kioupisteet juuri näkyy, ei niitä monikaan irl esille tuo. Tämä on just sopiva paikka paljastaa aito ittensä.

        Epäonnistumiseksi lasketaan tilanne, jonka yksilö sellaiseksi on kokenut ja se on häntä jäänyt kalvamaan, niinpä käytämme sanaa kuten se koetaan, ei kuten olis luovempaa siitä puhua.

        Ihminen voi vain tutkiskella omaa suhtautumista toisiin ihmisiin, ja siitä seuraavaa kaikua. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi vain tutkiskella omaa suhtautumista toisiin ihmisiin, ja siitä seuraavaa kaikua. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?

        Niin voi, kyllä.


    • Mitäpä tuolla on väliä, onko vai ei?

      • Jollekin voi olla väliä, vaikka sulle just ei olisikaan. Ei pidä olla niin itsekäs.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jollekin voi olla väliä, vaikka sulle just ei olisikaan. Ei pidä olla niin itsekäs.

        Siis mitä iällä on väliä, jos keskustelee keskustelusivulla?

        Mullekin oli joskus mukamas väliä, kumpaa sukupuolta tyyppi oli, mutta lopulta kun miettii, niin aivan sama...

        Kunhan tykkää tuumailla mietteitä ristiinrastiin...

        Maailmassa muutenkin pistetään ihmisiä jotenkin lokeroihin... tää mesta vois hiukan olla siitä vapaampi.


    • Anonyymi

      Minä olin miehenä kolmen lapsen koti-isänä 15 vuotta.
      Hoidin kaikki taloon ja autoihin, laskuihin, pyykkiin, kauppaan, ruokaan, lasten vaatteisiin saakka.

      Iltapäivällä olin kalu pystyssä valmiina tyydyttämään vaimoni tarpeet, mutta HÄN OLI TÖISTÄ TULTUAAN NIIN VÄSYNYT, ettei jaksanut ajatella seksiä.

      Repikää naiset siitä.

      P.S. Viisi vuotta sitten mulle riitti ja otin eron (sekä lapset).
      Sinne jäi akka väsymään töihinsä saatana. Onneksi talo ja autot olivat minun ja avioehto tuli sekin onneksi aikanaan tehdyksi.

      Nyt olen parisuhteessa uusperheessä itseäni 23 vuotta nuoremman naisen kanssa ja olen erittäin tyytyväinen.
      Meillä toimii niin seksi kuin perhe-elämäkin loistavasti ja pennut pärjäävät hyvin koulussa ja keskenäänkin.
      Entinen puolisoni lienee edelleen töistään väsynyt.

      • Anonyymi

        Miksi sen vaimosi edes tarvitsi tehdä töitä, kun sulla kerta oli talot ja autot ja omaisuudet? Miksi ihmeessä hänen tarvitsi käydä töissä, kun kerta oli nainut rahamiehen, jonka ei tarvii käydä töissä, mutta joka silti omistaa kaiken perheessä? Mihin ihmeeseen ne vaimosi palkat sitten menivät, kun kaikki omaisuus oli kerta sinun?


      • Anonyymi

        Ex rouvalles jäi varmaan sitten melkoset massit säästöön. Asu sun talossas ja ajo sun autollas, teki töitä ku pieni eläin ja sijotti kaikki palkkansa. Jos kerta vaan "veit" lapset, niin sekin sitte tais olla hälle ihan ok. Eihän Suomessa kukaan lapsia noin vaan vie. Ilmeisesti se vain eleli sun kustannuksellas ja sillä oli joku toinen ori panemassa. Väsymys oli vain tekosyy, kun ei napannu enää sun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ex rouvalles jäi varmaan sitten melkoset massit säästöön. Asu sun talossas ja ajo sun autollas, teki töitä ku pieni eläin ja sijotti kaikki palkkansa. Jos kerta vaan "veit" lapset, niin sekin sitte tais olla hälle ihan ok. Eihän Suomessa kukaan lapsia noin vaan vie. Ilmeisesti se vain eleli sun kustannuksellas ja sillä oli joku toinen ori panemassa. Väsymys oli vain tekosyy, kun ei napannu enää sun kanssa.

        Juuri näin. Se muija oli takuulla kyllästynyt äijäänsä. Kipinä hiipunut kauan sitten. Mutta onneksi mies löysi itselleen paremman. Ei varmaan tarvitse sinisiä pillereitä nuoren nättipyllyn kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe