Tauko alko halko

15

193

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siinä on halkoa poikineen klapeina....

      • Onhan siinä, pikkuhiljaa tehtynä, kahden keskimmäisen looshin puut tehty nyt kesällä ja keväällä


    • No onhan noita. 😍

      • Mullakin taitaa tulla halkotauko, kun tytsy tulee käymään poitsukaverinsa kanssa ja sit on työvuoroja, sekä ylitöitä tekeilä juhannuksena ja sen jälkeen.

        Mutta ens viikolla voisi napsutella halki mitä pihassa on ja käydä ehkä yksi kuorma enolta hakemassa. Samalla reissulla vois lainata enon A85;sta ja käydä pihasta peräkärrin sillä pois.

        Mutta jos mä saisin jonkun 18 pinomottia nyt sopimaan pihaan puuta, niin hyvä ois. Sit joku motti halkoja saunaan vielä, niin avot. Ei tarttis talvella hakea maalta lisää. 😄


      • No tuossahan tuota tuli selitettyä, että hyvälle näyttää, mutta pitää vielä ahnehtia pystyynkuivaneita lisää.

        Syksystä vielä putsaan kaverin kuusikosta koivuja ja haapaa, mutta niille hommaan traktorikyydin ja napsuttelen sitten talvella niitä seuraavaksi kaudeksi.

        Niin ja keväällä tein metrisiä halkoja n. 8 kuutiota reserviks maalle. 😄

        Mulla melkein samannäköinen liiteri maalla muuten. 3 looshia vaan ja seinät seipäistä pystyssä. 🙂


      • Disseisback kirjoitti:

        No tuossahan tuota tuli selitettyä, että hyvälle näyttää, mutta pitää vielä ahnehtia pystyynkuivaneita lisää.

        Syksystä vielä putsaan kaverin kuusikosta koivuja ja haapaa, mutta niille hommaan traktorikyydin ja napsuttelen sitten talvella niitä seuraavaksi kaudeksi.

        Niin ja keväällä tein metrisiä halkoja n. 8 kuutiota reserviks maalle. 😄

        Mulla melkein samannäköinen liiteri maalla muuten. 3 looshia vaan ja seinät seipäistä pystyssä. 🙂

        Minunkin pitäs hakea pystyynkuivaneita, ois tarkotus tehdä talon varastoon, mikä on täynnä tyhjää


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minunkin pitäs hakea pystyynkuivaneita, ois tarkotus tehdä talon varastoon, mikä on täynnä tyhjää

        Joo, kyllä uuneille ja kattiloille viime talvena puu kelpas. 🙄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo, kyllä uuneille ja kattiloille viime talvena puu kelpas. 🙄

        Hyvinhän pystyynkuivaneet palaa, lämpöä nyt ei ihan hirveesti tule


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvinhän pystyynkuivaneet palaa, lämpöä nyt ei ihan hirveesti tule

        No mä meinasin pistää niitä kattilaan aina pohjalle. Sitten lehtipuuta päälle. Kyllä kattila nätisti niistäkin saa lämmön pois.

        Huomasin vaan, ettei kattilassa täysi pesällinen neulaspuuta pala hyvin...tarvitsee painavampaa päälle. Mutta sitten toimii hyvin. Kyllä kuusessa on liki samat tehot kuin lrpässä ja haavassa, se vaan palaa eritavoin. Eikä juuri tule hiillosta....sellaista sälää vaan...


    • Anonyymi

      Huikeeta

    • Anonyymi

      Ei tota sirkkeli/ruuvihalkaisijaa ainakaan suojilla ja turvajutuilla ole pilattu...😂
      Nykyiset niin suojattu että moni saattaa ihmetellä että mikäs kumma peli se tämä on...🤔

      • Onhan se kokemattomalle vaarallinen peli, ja vähän muillekin


    • Teitkö nuo myyntiin? On siinä polteltavaa. 🙂👍

      • On niistä yleensä vähän myyty, suurin osa palaa minulla veljelläni


    • Anonyymi

      Noi riittäis talveksi mun kartanon toiseen päätyyn. :)))))))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe