Juhannus on ja me ikisinkut palstaillaan.

Anonyymi-ap

Hauskaa juhannusta siis tulin itse juuri saunasta. Menen vielä saunaan kunhan olen ensin grillannut.

13

163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseäsi vai syömistä.

    • Anonyymi

      Sauna on lämpiämässä ja grilli myös. Kohta syödään pitkän kaavan mukaan.

    • Teetauko ja menen kohta hitsaamaan sitä projektiani.

      • Mun piti kans hitsata, mutta en uskaltanut, kun aattelin, että koska on kovin uskovia naapureita, niin voi tulla sanomista, tulin tänne kotiin ja alan lukeen tenttiin. No ei kai sitäkään sais tehdä raamatun papereiden mukaan, mutta ei ne sitä huomaa. Mutta se oli ihan totta, kun heitin takavuosina raamatun roskiin, niin salama iski.


      • JeroP kirjoitti:

        Mun piti kans hitsata, mutta en uskaltanut, kun aattelin, että koska on kovin uskovia naapureita, niin voi tulla sanomista, tulin tänne kotiin ja alan lukeen tenttiin. No ei kai sitäkään sais tehdä raamatun papereiden mukaan, mutta ei ne sitä huomaa. Mutta se oli ihan totta, kun heitin takavuosina raamatun roskiin, niin salama iski.

        Hitsausosuus loppui nyt ja kohta se vaihtuu hitsin huoltoon, sillä jatkuvasti tulee häiriö langansyötöstä. Langassa tai syöttöletkussa ei ole vikaa ja otan kohta koko syöttömoottorin irti ja tutkin mikä siellä sisällä oikein jumittaa.
        Pöh jne.
        (aina on jotain mikä ei toimi)


    • No sopivaa sivuhupia, kun muuten on töitä. Hyvät rahat tiedossa, joten ihan jees.

    • Anonyymi

      No huoh. Koneen rassailussa meni täälläkin päivä :) mutta sain sentää yhteen taskiin rastin

      🐾

      • Anonyymi

        .. tai siis, mikä ero on kojeella ja koneella? :) Oma koneeni mahtuu käteen. Oikeastaan niin kuin vieläkin

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        .. tai siis, mikä ero on kojeella ja koneella? :) Oma koneeni mahtuu käteen. Oikeastaan niin kuin vieläkin

        🐾

        Tatuointilaitteiden suunnittelu on jäänyt pahasti kesken.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Tatuointilaitteiden suunnittelu on jäänyt pahasti kesken.

        Se oli kyllä "task", eli itselle asetettu tehtävä 😀Kenenkään nahkaan en uskaltaisi koskea 😂

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kyllä "task", eli itselle asetettu tehtävä 😀Kenenkään nahkaan en uskaltaisi koskea 😂

        🐾

        Höh. Mikä pieni kone vaatisi koko päivän huoltoa.
        Kynäruisku?
        (Paasche turbo)

        Grillivartaan pyöritin?

        Kameran optiikka?

        Television kaukosäädin?


      • buddy-love kirjoitti:

        Höh. Mikä pieni kone vaatisi koko päivän huoltoa.
        Kynäruisku?
        (Paasche turbo)

        Grillivartaan pyöritin?

        Kameran optiikka?

        Television kaukosäädin?

        Ei vaan, sen täytyy olla ruohonleikkurin kaasutin.


    • Anonyymi

      Olen ryypännyt ja saunonut. Jalista olen katsellut pian alkaa päivän kolmas peli. Ens viikolla alkaa raittius taas 4kk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe