Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit ruispeltoon piehtaroimaan?

-flowersreally-

28

372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun tietenkin.

      • Anonyymi

        Voisit mennä buddyn kanssa.


    • Käärmeitten sekaan, en helvetissä mee.

      • Anonyymi

        Punkkeja vilisee pellolla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Punkkeja vilisee pellolla...

        Käärmeitä myös. Missä jyrsijöitä, siellä käärmeitä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Käärmeitä myös. Missä jyrsijöitä, siellä käärmeitä.

        Ja jyrsijätkin menee peltoon mm. ruoan perässä.


    • Anonyymi

      Jazulin <3

      T. Topi

    • Pupun kanssa tietysti. 😊🐇🌾

      • Anonyymi

        Hihih 🥰


    • Anonyymi

      Se on kaurapelto minulle tai ei mitään.

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta piehtaroida missään pellossa.

    • Anonyymi

      Ei kenenkään peltoon saa mennä piehtaroimaan ja tallomaan viljaa.
      Se ei kuulu jokamiehen oikeuksiin sellainen pelleily, joka aihauttaa tuhoa toisen omaisuudelle, kuten viljapelto.
      Hus, hus, pois pellolta, tule piehtaroimaan sänkyyni!!!

    • Anonyymi

      Suomalaisten haave?

      Se on mennä mökille vetämään kännejä hyttysten kanssa, mikä ihmisiä oikein vaivaa?

      AV

      • Anonyymi

        Mikä sinun haave sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun haave sitten?

        Olen nykyisin enemmän city ihminen.
        Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.

        Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.

        Historialliset paikat, aurinkoinen taivas, kulttuurit joita ei vielä tunne.
        Metsä itikkoineen on niin nähty. En pidä.

        AV


      • Anonyymi

        Pitäähän hyttysenkin maistaa tequilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nykyisin enemmän city ihminen.
        Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.

        Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.

        Historialliset paikat, aurinkoinen taivas, kulttuurit joita ei vielä tunne.
        Metsä itikkoineen on niin nähty. En pidä.

        AV

        Sama täällä.


      • Anonyymi

        Itse laitoin merkille tänä juhannuksena että sekä eilen aattona että tänään oli kaupungissakin terasseilla ja sisälläkin baareissa porukkaa, nykyään ei kaikki enää menekään mökille itikoiden syötäväksi. Festaritkin on niin arvokkaita lippuineen & majoituksineen että moni jää mieluummin ihan kotiympyröihin juhannuksen viettoon.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nykyisin enemmän city ihminen.
        Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.

        Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.

        Historialliset paikat, aurinkoinen taivas, kulttuurit joita ei vielä tunne.
        Metsä itikkoineen on niin nähty. En pidä.

        AV

        Siinäpä haaste jos meinaa piehtaroida millään genevenjärven laivaristeilyllä! 🤪Ei ne mitään ranskiksia ole siinä vaikka ranskankielisiä…ihan vimpan päälle tiukkapipoista vastaanottoa odotettavissa jos jotain yrittää ⛴️ …


    • Anonyymi

      Kellä täällä on isoimmat tissit?

      • Anonyymi

        sillä joka kävelee eniten kumarassa


    • Anonyymi

      Olemme täällä jo ;)

      • Anonyymi

        Ai missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai missä?

        Unohditko jo kysymyksen?


    • Ei kyllä viittis kenenkään peltoja mennä pilaamaan, maanviljelijöillä on muutenkin aika tiukkaa ollut.

      • Ehkä hän tarkotti muhkuraista ylijäämä peltoo, joka jää muutenkin puimatta, kun ei rattorilla pääse ja rikkaruohookin kasvaa. Mutta mun mielestä Ohrapelto on romanttisempi.


      • JeroP kirjoitti:

        Ehkä hän tarkotti muhkuraista ylijäämä peltoo, joka jää muutenkin puimatta, kun ei rattorilla pääse ja rikkaruohookin kasvaa. Mutta mun mielestä Ohrapelto on romanttisempi.

        No jos kyseessä on alikasvanut ruis/ohra/venhä/kaurapelto, niin antaa mennä vaan, kun ei sitä puida voi kuitenkaan ja EU maksaa viulut. Eli me maksamme viulut, mutta puida ei silti voi.


    • Anonyymi

      Y44mu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe