Jos olisin päässyt kuuhun, olisin kirjoittanut 10 metriä pitkillä kirjaimilla kuun pintaan että ..... ..... olin täällä silloin ja silloin.
Yksikään astronautti ei kuitenkaan näin tehnyt. 6 kuulentoa. 12 astronauttia kuussa. Aikaa oli kirmailla, pelata jalispalloa, leikkiä seuraleikkejä, ajella kikkeliskokkelis-autolla, pomppia ja hypellä kuin aropuput. Mutta kukaan ei halunnut puumerkkiään kuuhun.
Tämä on minun todiste siitä että kuussa ei ole käyty. Toinen todiste tietenkin on se että viime vuodet ovat osoittaneet että edes miehitetylle kuulennolle ei olla päästy pyöreästi 50 vuoteen. Ajatelkaapa aivoillanne tätä. Kovasti yritetään, mutta homma kusee aina vaan.
Menee vielä vuosi ta pari kunnes asiasta lyödään selkeät todisteet pöytään. Nasa on tästä tietoinen. odotelkaa vaan. Minä olen ollut oikeassa niin Marsin ilmakehä-huijauksesta kuin Van allenin vöiden mikroaaltosäteilyn tasosta. Marsissa on ilmakehä joka vastaa maanilmakehää noin 5000 km korkeudessa. Allenin vöiden säteily on sellaista mistä ei yksikään eläväinen pääse läpi. Ei ainakaan maasta käsin.
I WAS HERE
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mahottoman viisas mies!
- Anonyymi
Astronauteilla oli oikeaakin tekemistä kuureissullaan. Salkkareilla maalitolpat siirtyvät sitä mukaa kun joku salaliittoteoria todisteiden (esim LRO:n ja muiden myöhempien kuuluotaimien ottamat kuvat) perusteella osoittautuu vääräksi joten heitä on turha huomioida millään tavalla.
Aikanaan 1970- luvulla ei ymmärretty että tulevaisuudessa voisi mitenkään olla niinkin tyhmiä ihmisiä kuin mitä kuusalaliittoon uskovat ovat. Silloin uskottiin että ihmiset tulevaisuudessa olisivat silloista viisaampia. - Anonyymi
Niin. Kuhun pääsyn est-ää avaruuden hirvittävä säteily. Tappaa sekunneissa ihmisen.
- Anonyymi
Väitetty ja kumottu monasti tälläkin palstalla.
- Anonyymi
tällä palstalla ei ole pystytty kumoamaan mitään. No miksei sinne kuuhun mennä? Kovasti uhotaan mutta mitään ei tapahdu. Miksi ei edes mieheitettyä koelentoa ole saatu aikaiseksi.
- Anonyymi
Yksiinkertainen selitys: Apollo - lennot tehtiin järkyttävän suuren ihmisjoukon voimalla oikaisten mutkista ja ottaen isoja riskejä kun Kuuhun laskeutuminen ennen Neuvostoliittoa oli tavoitteena poliittsesti niin tärkeä propagandavoitto. Nykyisellään silloin otetut riskit katsotaan aivan liian suuriksi joten joudutaan ratkomaan monia turvallisuuteen liittyviä riskejä joista silloin ei välitetty.
https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_program
Apollo - ohjelma oli suurin rauhanajan hanke mihin mikään valtio oli ryhtynyt. Työtä tuon saavuttamiseksi tehtiin 1.5 miljoonaa miestyövuotta. Nykyisellään rahalle ja ihmisille on muuta käyttöä joten hommaan tietenkin kuluu kauemmin. Kun Nasan byrokratia on tässä välissä varmaan monikymmenkertaistunut niin sekään ei helpota projektia.
Tästä aiheesta vastaileminen salkkareille on ajan tuhlausta. Samat asiat on helle kerrottu niin monta kertaa aiemminkin.
- Anonyymi
Tähän väliin kappale https://youtu.be/rAIN3TII2dM?si=xtcwmDTLihYboNwP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192330- 1482194
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522079Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292032Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191625Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3741510Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään901467Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121346- 2681339
- 1301336