Kalassa olen ollut koko juhannuksen.
49kg taimenen sain uistimeen, sitä saikin väsyttää yli 10 minuttia ja kanoottia veti taimen perässään varmaan kilometrin matkan, oli siimat tiukilla ja hyvä, ettei katkennut siimat.
Olen ollut siis kalassa Fishin Planet kalastuspelissä, johon tuli suuri päivitys juhannusena.
Tyynen meren päivitys, siellä on sitten tonnikalaa ja muita suuria kaloja ja todella laaja pelialue.
Tasolla 80 pääsee vasta sinne pelaamaan, olen tasolla 56, joten vielä on matkaa ja kestää muutaman kuukauden kalastella, että on tasolla 80.
Siellä sitten maksaa kalastus välineetkin vähän paljon enemmän, että täytyy grindata rahaa säästöön.....
Tällainen kalastus simulaatio on hieno juttu, voi vaan alkaa kotona kalastamaan, ei tarvi lähteä autolla kilometrien/kymmenien kilometrien päähän kalaan ja itikoiden syötäväksi.
Otetaan välillä olutta ja nautiskellaan virtuaali kalastuksesta.......
Kalassa olen ollut koko juhannuksen
9
278
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma ettei se ollut vedenneito, jollainen triptyykkin keskimmäisessä kuvassa
https://www.kansallisgalleria.fi/fi/object/392351 - Anonyymi
Hankit lisäosasta hirvikiväärin tuollaisten lopettamiseen.
- Anonyymi
Onko edes noin isoja taimenia? Taitaa olla enempi niitä kalajuttuja vain?
- Anonyymi
Tietokonepeleissä kaikki on mahdollista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokonepeleissä kaikki on mahdollista!
Tietokonepeleissä/pelkonsoleissa peli on myös erittäin realistinen.
Ei siinä vaan paineta nappia ja kala tulee ilman vastaanpanemista sieltä ylös, vaan ihan oikeasti tuntuu, kuin väsyttäisi sitä kalaa, tuntuu että se kalastusvapa on kädessä ja saa ihan tosissaan huhkia.
Myös vesi, kalan aiheuttamat veden kuohut, siima ja kaikki on realistista, miten ne on saaneetkaan pelissä veden pinnan näyttämään, kuin oikea veden pinta.
- Anonyymi
Olitko siikoja ongimassa?
- Anonyymi
En ollut siikoja onkimassa....
- Anonyymi
Peleissä on yli kahen kilon siikoja..
Koko Juhannuspäivän vietin pää vessanpytyssä, yrjön loisketta kuunnellen.
En kuitenkaan sinne hukkunut, joten Jussi sujui paremmin kuin odotin.
Siinä narratiivia uuteen krapulasimulaatio-peliin.
(In Real Life, vältin krapulan pelaamalla Cossacks kolmea)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104