Olipa kerran kiltimpääkin kiltimpi kilttimies

Anonyymi-ap

Hyvännäköinen nainen tuli kysymään pöydässä istuvaa kilttimiestä yön viimeisille hitaille, mutta kilttimiehen vastaus oli tyly "emmä nyt voi kun mun täytyy vahtia kaverien kaljoja" kun kaverit olivat lähteneet käymään pisulaarilla.

Ja tämä tarina on tosi.

17

421

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sekin oli naisen vika.

    • Anonyymi

      Ja niin kilttimies päätyi jälleen yksin kotiinsa nukkumaan..

    • Anonyymi

      Kiltillä miehellä meni tosipaikan tullen pupu pöksyyn ja piti keksiä tekosyy päästä pakoon.

      Kiltti mies oli juuri päivää ennen vinkunut suomi24-nettideittipalstalla ettei kiltillä taviksella ole mitään mahdollisuuksia. Mikä tavallaan pitääkin paikkansa, koska hän itse pelkää naisia kuollakseen. On helpompaa ja turvallisempaa vain sääliä itseään ja valittaa yksinäisyyttään.

    • Anonyymi

      Jos on luvannut vahtia kaverien kaljoja, niin sitten niitä vahditaan. Itsekin tekisin samalla tavalla, vaikka lähden kyllä ujoudesta huolimatta muuten tanssimaan kysyttäessä.

      • Anonyymi

        Kiltti mies olisi voinut sanoa että ”lähtisin oikein mielelläni mutta lupasin vahtia kaverin kaljoja, missäpäin istut, tulen hakemaan sinua kun kaveri tulee tähän takaisin, vai ostitko tähän seurakseni siksi aikaa kunnes kaveri tulee?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti mies olisi voinut sanoa että ”lähtisin oikein mielelläni mutta lupasin vahtia kaverin kaljoja, missäpäin istut, tulen hakemaan sinua kun kaveri tulee tähän takaisin, vai ostitko tähän seurakseni siksi aikaa kunnes kaveri tulee?”

        Niin olisi voinut. Tosin illan viimeisen hitaan jälkeen ei kyllä enää paljon tanssita, mutta aina voi jutella sen jälkeen. Itse katson sitä paljon tanssivan ihmisen näkökulmasta, enkä lämpene helposti, jos nainen hakee vasta viimeisille hitaille vähän kuin viimeisenä oljenkortena.


    • Anonyymi

      Kiltille miehelle ei kelpaa aloitteellinen ja eläväinen nainen. Pitää olla joku samanlainen nyhverö, joka passaa miestä kyselemättä. Miten nää voi edes ikinä kohdata, kun kumpikaan ei tee mitään asialle?

    • Anonyymi

      Tarina voi hyvinkin olla tosi. Mitä kiltti mies voisi oppia kokemuksestaan? Hänhän todella koki jotain eikä vain jutellut netissä.

    • Anonyymi

      Itse olisin tuollaisessa tilanteessa jäänyt odottelee että ne muut tulisi vahtimaan sen kiltin miehen juomaa vuorostaan.

      • Anonyymi

        Se olisi ollut järkevää. Ilmeisesti kiltti mies meni niin hämilleen että ei osannut toimia järkevästi. Pasmat menivät sekaisin. Jälkeenpäin harmitti ja kadutti ettei hoksannut miten toimia.

        Tai entä jos hän ei oikeastaan edes halunnut mennä tanssimaan? Ehkä hän ei halunnut sen naisen lähelle? Jospa hän haaveilee naisista mutta todellisuudessa pelkää heitä kuollakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi ollut järkevää. Ilmeisesti kiltti mies meni niin hämilleen että ei osannut toimia järkevästi. Pasmat menivät sekaisin. Jälkeenpäin harmitti ja kadutti ettei hoksannut miten toimia.

        Tai entä jos hän ei oikeastaan edes halunnut mennä tanssimaan? Ehkä hän ei halunnut sen naisen lähelle? Jospa hän haaveilee naisista mutta todellisuudessa pelkää heitä kuollakseen?

        Selvääkin selvempää että oon täys turhake.
        Kiva kiitos ja hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvääkin selvempää että oon täys turhake.
        Kiva kiitos ja hyvästi.

        Itsesääli vain jatkuu, vaikka itse mokasit sen naisen kanssa. Nyt sitten selität olevasi turhake. Hohhoijaa. Tuollainen uhriutuminen on epämiehekästä.


    • Anonyymi

      Olipa viisas mies.

    • Anonyymi

      Tämä oli lähes ensimmäinen tällä palstalla oleva juttu jossa todella kerrottiin kiltin taviksen OMASTA ja TODELLISESTA kokemuksesta! Tätä olen odottanut! Palstaprinssit väittävät että naiset vetävät täällä miesten kokemukset vessasta alas. No miten on, vedettiinkö tämä kokemus vessasta alas? Ei todellakaan! Suhtautuminen oli myönteistä,

      Aitoja omia todellisia kokemuksia täällä kuunnellaan mielellään. Oikea elävä elämä päihittää nettijutut mennen tullen.

      Emme halua kuulla mielikuvitusjuttuja ja sellaista mikä on luettu netistä tai katsottu telkkarista.

      Tämä ei ollut nettijuttu eikä telkkarijuttu. Tässä kerrottiin kiltin miehen omasta elämästä jota hän eli kotisohvalta poistuttuaan.

    • Anonyymi

      Lopulta nainen kuitenkin valitsi bad boyn eli sen pahiksen joka sitten tekee rötöksiä ja kohtelee naista huonosti. Sitten nainen valittaa päivälehdessä valintaansa.

      Sitten kun suhde on päättynyt eroon, niin nainen valittaa kun ei löydä ketään ja kun ketään miestä ei kiinnosta ottaa toisen miehen eli bad boyn lapsia siipiensä suojaan.

      • Anonyymi

        Nyt sinä keksit todelliselle tapahtumalle lopun. Juttu joka kerrottiin on tosi. Nainen valitsi sen tavismiehen mutta sai pakit. Sinä et kestä ajatusta että niin kävi. Sinun on pakko taas päästää mielikuvituksesi valloilleen ja kertoa tarina jossa kaunis nainen on tyhmä ja ansaitsee kohtalonsa.


      • Anonyymi

        Mutta kyseessähän on kaunis nainen! Sinähän olet tähän mennessä väittänyt että kauniille kelpaa vain superkomea, superrikas ja superkiltti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe