Hyvännäköinen nainen tuli kysymään pöydässä istuvaa kilttimiestä yön viimeisille hitaille, mutta kilttimiehen vastaus oli tyly "emmä nyt voi kun mun täytyy vahtia kaverien kaljoja" kun kaverit olivat lähteneet käymään pisulaarilla.
Ja tämä tarina on tosi.
Olipa kerran kiltimpääkin kiltimpi kilttimies
34
881
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sekin oli naisen vika.
- Anonyymi
Ja niin kilttimies päätyi jälleen yksin kotiinsa nukkumaan..
- Anonyymi
Kiltillä miehellä meni tosipaikan tullen pupu pöksyyn ja piti keksiä tekosyy päästä pakoon.
Kiltti mies oli juuri päivää ennen vinkunut suomi24-nettideittipalstalla ettei kiltillä taviksella ole mitään mahdollisuuksia. Mikä tavallaan pitääkin paikkansa, koska hän itse pelkää naisia kuollakseen. On helpompaa ja turvallisempaa vain sääliä itseään ja valittaa yksinäisyyttään. - Anonyymi
Jos on luvannut vahtia kaverien kaljoja, niin sitten niitä vahditaan. Itsekin tekisin samalla tavalla, vaikka lähden kyllä ujoudesta huolimatta muuten tanssimaan kysyttäessä.
- Anonyymi
Kiltti mies olisi voinut sanoa että ”lähtisin oikein mielelläni mutta lupasin vahtia kaverin kaljoja, missäpäin istut, tulen hakemaan sinua kun kaveri tulee tähän takaisin, vai ostitko tähän seurakseni siksi aikaa kunnes kaveri tulee?”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti mies olisi voinut sanoa että ”lähtisin oikein mielelläni mutta lupasin vahtia kaverin kaljoja, missäpäin istut, tulen hakemaan sinua kun kaveri tulee tähän takaisin, vai ostitko tähän seurakseni siksi aikaa kunnes kaveri tulee?”
Niin olisi voinut. Tosin illan viimeisen hitaan jälkeen ei kyllä enää paljon tanssita, mutta aina voi jutella sen jälkeen. Itse katson sitä paljon tanssivan ihmisen näkökulmasta, enkä lämpene helposti, jos nainen hakee vasta viimeisille hitaille vähän kuin viimeisenä oljenkortena.
- Anonyymi
Kiltille miehelle ei kelpaa aloitteellinen ja eläväinen nainen. Pitää olla joku samanlainen nyhverö, joka passaa miestä kyselemättä. Miten nää voi edes ikinä kohdata, kun kumpikaan ei tee mitään asialle?
- Anonyymi
Tarina voi hyvinkin olla tosi. Mitä kiltti mies voisi oppia kokemuksestaan? Hänhän todella koki jotain eikä vain jutellut netissä.
- Anonyymi
Itse olisin tuollaisessa tilanteessa jäänyt odottelee että ne muut tulisi vahtimaan sen kiltin miehen juomaa vuorostaan.
- Anonyymi
Se olisi ollut järkevää. Ilmeisesti kiltti mies meni niin hämilleen että ei osannut toimia järkevästi. Pasmat menivät sekaisin. Jälkeenpäin harmitti ja kadutti ettei hoksannut miten toimia.
Tai entä jos hän ei oikeastaan edes halunnut mennä tanssimaan? Ehkä hän ei halunnut sen naisen lähelle? Jospa hän haaveilee naisista mutta todellisuudessa pelkää heitä kuollakseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ollut järkevää. Ilmeisesti kiltti mies meni niin hämilleen että ei osannut toimia järkevästi. Pasmat menivät sekaisin. Jälkeenpäin harmitti ja kadutti ettei hoksannut miten toimia.
Tai entä jos hän ei oikeastaan edes halunnut mennä tanssimaan? Ehkä hän ei halunnut sen naisen lähelle? Jospa hän haaveilee naisista mutta todellisuudessa pelkää heitä kuollakseen?Selvääkin selvempää että oon täys turhake.
Kiva kiitos ja hyvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvääkin selvempää että oon täys turhake.
Kiva kiitos ja hyvästi.Itsesääli vain jatkuu, vaikka itse mokasit sen naisen kanssa. Nyt sitten selität olevasi turhake. Hohhoijaa. Tuollainen uhriutuminen on epämiehekästä.
- Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
Selvääkin selvempää että oon täys turhake.
Kiva kiitos ja hyvästi."Selvääkin selvempää että oon täys turhake.
Kiva kiitos ja hyvästi."
Tuon kommentin perusteella olettaisin, että sinulla on ehkä vähän huono itsetunto?
Sinun kannattaisi ensin vahvistaa sinun itsetuntoa ja opetella tervettä itserakkautta, koska vasta sitten kun ihminen on sinut itsensä kanssa ja rakastaa itseään terveesti niin hän voi löytää itselleen terveen parisuhteen, jossa tulee aidosti kohdatuksi omana itsenään ja rakastetuksi.
Tsemppiä sinulle. 💖 Kaikki me ihmiset haluamme rakastaa ja tulla rakastetuiksi ja minä uskon, että ennenpitkää sinäkin löydät vielä itsellesi sinua aidosti rakastavan kumppanin, joka hyväksyy sinut sellaisenaan kuin sinä olet.
- Anonyymi
Olipa viisas mies.
- Anonyymi
Tämä oli lähes ensimmäinen tällä palstalla oleva juttu jossa todella kerrottiin kiltin taviksen OMASTA ja TODELLISESTA kokemuksesta! Tätä olen odottanut! Palstaprinssit väittävät että naiset vetävät täällä miesten kokemukset vessasta alas. No miten on, vedettiinkö tämä kokemus vessasta alas? Ei todellakaan! Suhtautuminen oli myönteistä,
Aitoja omia todellisia kokemuksia täällä kuunnellaan mielellään. Oikea elävä elämä päihittää nettijutut mennen tullen.
Emme halua kuulla mielikuvitusjuttuja ja sellaista mikä on luettu netistä tai katsottu telkkarista.
Tämä ei ollut nettijuttu eikä telkkarijuttu. Tässä kerrottiin kiltin miehen omasta elämästä jota hän eli kotisohvalta poistuttuaan. - Anonyymi
Lopulta nainen kuitenkin valitsi bad boyn eli sen pahiksen joka sitten tekee rötöksiä ja kohtelee naista huonosti. Sitten nainen valittaa päivälehdessä valintaansa.
Sitten kun suhde on päättynyt eroon, niin nainen valittaa kun ei löydä ketään ja kun ketään miestä ei kiinnosta ottaa toisen miehen eli bad boyn lapsia siipiensä suojaan.- Anonyymi
Nyt sinä keksit todelliselle tapahtumalle lopun. Juttu joka kerrottiin on tosi. Nainen valitsi sen tavismiehen mutta sai pakit. Sinä et kestä ajatusta että niin kävi. Sinun on pakko taas päästää mielikuvituksesi valloilleen ja kertoa tarina jossa kaunis nainen on tyhmä ja ansaitsee kohtalonsa.
- Anonyymi
Mutta kyseessähän on kaunis nainen! Sinähän olet tähän mennessä väittänyt että kauniille kelpaa vain superkomea, superrikas ja superkiltti.
- Anonyymi00018
cool
- Anonyymi00019
oli munaa kieltäytyä
tosi miehillä kun ei ole munaa - Anonyymi00020
Ehkä tämän tarinan opetus oli paremminkin, että ihmiset luulevat olevansa vaikutusvaltaisempia kun oikeasti ovat ja helposti katsovat alaspäin ja aliarvioivat muita. Mitään muuta opetuksellista tässä en näe.
- Anonyymi00021
""Jos on luvannut vahtia kaverien kaljoja, niin sitten niitä vahditaan.""
Kyllä pelimies vastaa naisen kutsuun myöntävästi ja ottaa kaverien kaljat mukaan tanssilattialle tai jättää ne pöytään ja hyvittää kaljat kavereille sitten myöhemmin.
Tässä tapauksessa kilttimiehen liika kiltteys maksoi kilttimiehelle jälleen yhden naiskokemuksen. Tuotakin naista talutti baari-illan jälkeen kotiinsa varmaan joku jännämies kun kilttimies meni kiltisti kotiin nukkumaan NallePuhin viereen.- Anonyymi00022
No jos nainen haksahtaa kerta toisensa jälkeen "jännämieheen", hän olisikin täysin sopimaton kilttimiehelle, joka ei halua ajatella naista yleensäkään "maksullisena" naisena.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
No jos nainen haksahtaa kerta toisensa jälkeen "jännämieheen", hän olisikin täysin sopimaton kilttimiehelle, joka ei halua ajatella naista yleensäkään "maksullisena" naisena.
Muutenkin usein jännämiehet ovat niin sisäisesti että ulkoisesti rumia, joten pitää ihmetellä onko ainoa kriteeri raha.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Muutenkin usein jännämiehet ovat niin sisäisesti että ulkoisesti rumia, joten pitää ihmetellä onko ainoa kriteeri raha.
Kuitenkin niin monet naiset haksahtavat jännämiehiin ja pahoihin poikiin ylä-asteelta lähtien. Kriteeri on juurikin se ns. jännämiehisyys eli poikaa pidetään kovana, koska kuuluu koulun tupakkarinkiin ja kiusaa isolla joukolla.
Jos mietitään kumman on vaikeampaa saada naista eli siis kilttimiehen vai jännämiehen, niin kilttimiehen todellakin. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuitenkin niin monet naiset haksahtavat jännämiehiin ja pahoihin poikiin ylä-asteelta lähtien. Kriteeri on juurikin se ns. jännämiehisyys eli poikaa pidetään kovana, koska kuuluu koulun tupakkarinkiin ja kiusaa isolla joukolla.
Jos mietitään kumman on vaikeampaa saada naista eli siis kilttimiehen vai jännämiehen, niin kilttimiehen todellakin.Sanot asian väärin päin. Naiset eivät haksahda vaan ovat todennäköisesti alistetussa asemassa tai passiivisia. Mies saattaa käyttää vaikka väkivaltaa saadakseen naisen olemaan kanssaan. Aktiivinen nainen, joka tietää mitä haluaa ja joka ei ole riippuvainen kenenkään miehen rahoista, ottaan sen hänelle parhaimman vaihtoehdon ja siinä ratkaisee ainoastaan ja vain se, onko miehellä annettavaa vähintään yhtä paljon kun jollakin tyypillisellä miehellä ja koska naisella on rahaa, hän pystyy keskittymään oikeisiin asioihin kuten miehen luonteeseen, persoonaan ja miehen sisäiseen ja sydämen sivistykseen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sanot asian väärin päin. Naiset eivät haksahda vaan ovat todennäköisesti alistetussa asemassa tai passiivisia. Mies saattaa käyttää vaikka väkivaltaa saadakseen naisen olemaan kanssaan. Aktiivinen nainen, joka tietää mitä haluaa ja joka ei ole riippuvainen kenenkään miehen rahoista, ottaan sen hänelle parhaimman vaihtoehdon ja siinä ratkaisee ainoastaan ja vain se, onko miehellä annettavaa vähintään yhtä paljon kun jollakin tyypillisellä miehellä ja koska naisella on rahaa, hän pystyy keskittymään oikeisiin asioihin kuten miehen luonteeseen, persoonaan ja miehen sisäiseen ja sydämen sivistykseen.
Intätkö ihan pokkana, että miehet tekevät valintoja naisten puolesta tai pakkonaittavat naiset itselleen? Ei Suomessa sellaista tapahdu. Kyllä naiset ovat itse vastuussa kun pariutuvat tuollaisten miesten kanssa. Kukaan muu ei tee valintaa kuin nainen itse.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Intätkö ihan pokkana, että miehet tekevät valintoja naisten puolesta tai pakkonaittavat naiset itselleen? Ei Suomessa sellaista tapahdu. Kyllä naiset ovat itse vastuussa kun pariutuvat tuollaisten miesten kanssa. Kukaan muu ei tee valintaa kuin nainen itse.
Ei tarvitse väittää. Ihan jokainen tietää mitä tarkoittaa "jännämies" tai "pahamies". Se on juuri sellainen miestyyppi, joka haluaa ottaa väkisin asioita, eikä välttämättä kunnioita muita ihmisiä, koska ajattelee että voi tehdä niin ja uhrina on suomessakin vaikka hirveän paljon naisia, jotka ovat pakotettuja olemaan sellaisen miehen kanssa esim. toimeentulon ja elämisen vuoksi. Tälläinen jännämies voi vaikuttaa ensi tapaamisella ihan herrasmiehelle kun hän näyttää kaikki parhaat puolensa, mutta totuus voi paljastua jo seuraavana aamuna kun arki koittaa ja sen jälkeen naisella on erittäin vaikeata päästä eroon tästä miehestä.
- Anonyymi00027
Suomessa on satoja tuhansia kilttimiehiä ilman piparia. Ei ole kilttimiehillä joulun aikaan edes joulumieltä kun joulua tulee viettää lasten kanssa. Naisen ja jänniksen lapsia ei kukaan halua katsoa. Siitä tulee vain suru puseroon.
- Anonyymi00029
Siinä taas itsestään ylpeä "jännämies". Voi hyvä luoja, kun jonkin 3-vuotiaan suusta!
- Anonyymi00033
Päiväunta näit. Eikös?🤷♀️
- Anonyymi00035
"Aluksi oikeinkirjoituksesta. Sellaista yhdyssanaa kuin kilttimies ei ole olemassakaan, tai jos on niin siinä tapauksessa se tarkoittaa skottien kilttiin pukeutunutta miestä. Kiltti suomen kielessä on adjektiivi, mies on substantiivi. Kiltti mies, kiltti nainen, kiltti ihminen. Ne kirjoitetaan erikseen."
Kiltti mies ei ole yhdyssana, kuten sinulle jo aikaisemmin asiasta huomautiinkin toisen kommentoijan toimesta, toisessa keskustelussa jossa puhuit "kilttimiehistä".
Miksi et mene uudelleen kyseiseen baariin, jossa saattaisit kohdata tuon sinua tanssimaan pyytäneen naisen, kun asia näyttää sinua selkeästi vaivaamaan?
Voisit tällä kertaa olla se pro-aktiivinen osapuoli, joka kenties jopa pyytäisi häntä tanssimaan?
Internetissä asian vatvominen ei auta mitään, kun kyseinen nainen tuskin tunnistaisi itseään sinun julkaisusta, vaikka sattuisikin tätä sivustoa selaamaan. - Anonyymi00040
minä ainakin voin hyvin vartioida kavereiden kaljoja minnulta ei tule kysymään rumat eikä kauniit mitään tansseja korkeintaan saatttavat ihmetellä milloin kaverit tulee sieltä vessasta että voi kysyä heiltä. Ravintola on täysin vaaraton paikka moisille kyssäreille.
- Anonyymi00041
Kyllä joku tulee ennenpitkää vielä sinuakin varmasti kysymään tanssimaan. :)
Minä uskon, että jokaiselle on jossain varattuna se oikea, pitää vain lähteä ulos rohkeasti etsimään sitä oikeaa kun ne harvemmin tulee kotoa hakemaan. :)
Tsemppiä sinulle. Toivottavasti löydät vielä sinulle sen oikean. :) 👍🏽
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1443206EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101473
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451227Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23843- 41827