Ne fyysiset piirteet

Anonyymi-ap

Voiko nainen ihastua miehessä johonkin yksittäiseen fyysiseen piirteeseen?

AV

50

485

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua on aina viehättänyt miehen niska-, hartiaseutu. Hiusrajasta niskaan ja hartioihin. Mielelläni annan käteni vaeltaa.

      (en tarkoita mitään muskeleita, vaan miehekästä niskaa ja hartioita, siinä on jotain hyvin kiehtovaa)

    • Kyllä kai, minäkin ihastuin miehessäni ulkonäössä torsoon. Muu miestä vaati vähän sulattelua ja totuttelua, mutta kun tykästyin häneen ihmisenä, niin alkoi se loppu miestäkin näyttämään komealle jopa.

      Nykyään luonne rumentaa häntäkin. Ynseä viisastelija saa ulkokuorenkin rumenemaan.

    • Anonyymi

      Kai joku voi. Kyllähän ihmiset toisinaan ihastuvat mitä kummallisimpiin asioihin. Itse en pysty ihastumaan mihinkään tuollaiseen. Voin pitää jotain yksittäistä piirrettä viehättävänä, vaikkapa että miehellä on hyvin kauniit silmät, mutta ei se ihastumiseen riitä.

      • Anonyymi

        Täytyy myöskin kysyä, että mitä tarkoitetaan yksittäisellä piirteellä. Esimerkiksi hyvännäköiset kasvot eivät minusta ole yksi piirre, vaan monta piirrettä ja sama vaikka jos on hyvä yläkroppa tmv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy myöskin kysyä, että mitä tarkoitetaan yksittäisellä piirteellä. Esimerkiksi hyvännäköiset kasvot eivät minusta ole yksi piirre, vaan monta piirrettä ja sama vaikka jos on hyvä yläkroppa tmv.

        Niin, mielikuvat sitä "samaa kuvaa" katsoen voivat myös muuttua.
        Jotkin fyysiset piirteet viehättävät, ei kai ihminen sille voi mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mielikuvat sitä "samaa kuvaa" katsoen voivat myös muuttua.
        Jotkin fyysiset piirteet viehättävät, ei kai ihminen sille voi mitään?

        "Jotkin fyysiset piirteet viehättävät, ei kai ihminen sille voi mitään?"

        Miksi sille pitäisi voida mitään? Jokainen tykkää mistä tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jotkin fyysiset piirteet viehättävät, ei kai ihminen sille voi mitään?"

        Miksi sille pitäisi voida mitään? Jokainen tykkää mistä tykkää.

        Ei tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tykkää.

        Ei sinun ole pakko tykätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun ole pakko tykätä.

        En tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää.

        Et tykkää mistään? Sellainen elämä on varmaan hankalaa, kun ei yhtään mistään tykkää.


    • Kyllä mulle naiset on sanoneet montakin yksityiskohtaa, mihin mieli kiinnittää huomiota ja kiinnostus herää. On silmät, hartiat, käsivarret, hartiat....

      Mutta se on kai kun jokin sytytyslanka, mutta varsinainen räjähdys vaatinee muutakin...

      Itselläkin on monta monituista juttua, mitä ehkä voisin keksiä vst. "sytytyslankana" naisessa, mutta varsinkin iän tuoman kokemuksen myötä moni lanka ei pala loppuun asti.

      • Anonyymi

        Tuo on totta, huomaan itsekin olevan ihminen joka on vähän ehkä "hölmö". Ensimmäinen vilaus ja vaikutelma tuo mukanaan suuren mielikuvan. Ja se voi olla oikea, tai väärä.
        Silti, siihen mihin ihmisessä ihastuu, sehän on todistettavasti totta.

        Jatkoon tarvitaan muutakin.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, huomaan itsekin olevan ihminen joka on vähän ehkä "hölmö". Ensimmäinen vilaus ja vaikutelma tuo mukanaan suuren mielikuvan. Ja se voi olla oikea, tai väärä.
        Silti, siihen mihin ihmisessä ihastuu, sehän on todistettavasti totta.

        Jatkoon tarvitaan muutakin.

        AV

        Ihastumiseen tarvitsen muutakin...

        Mutta kiinnostumiseen riittää joku vaikka fyysinen ja joku muu pikkujuttu....

        Ihastua voi vähän "hönöönkin"... ehkä jokin koettu "aitous" ja mukiinmenevä kroppa riittää herättämään ihastuksen, noin niinkuin seksuaalisesti... muutenkin voin ihastua ihmiseen muuten... eikä se tarkoita mitään seksuaalista, vaan halua olla muuten ihmisen kanssa tekemisissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, huomaan itsekin olevan ihminen joka on vähän ehkä "hölmö". Ensimmäinen vilaus ja vaikutelma tuo mukanaan suuren mielikuvan. Ja se voi olla oikea, tai väärä.
        Silti, siihen mihin ihmisessä ihastuu, sehän on todistettavasti totta.

        Jatkoon tarvitaan muutakin.

        AV

        Kyllä olet! Se on sitten eri asia onko se positiivista!


    • Anonyymi

      No ei ainakaan tuohon h*lvetinmoiseen kuntoiluvouhkamiseen!

    • Anonyymi

      Kyllä, sytytyslankaan. :D

      • Anonyymi

        Pätkään


    • Anonyymi

      Kädet on tärkeä pitää näkyvillä

    • Anonyymi

      Ajotaitavuuteen ja otteeseen ratista!

    • Anonyymi

      Perunannostoasento. Hyvin tärkeä.

    • Anonyymi

      Valkeat hampaat ja virtaviivaiset korvat.

      • Anonyymi

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Spok!


    • Anonyymi

      Mjaa-a. Vene? 🤔

    • Anonyymi

      Tietysti nämä perinteiset. Miehellä leveät hartiat, naisella kapea vyötärö ja leveät lanteet jne…

    • Anonyymi

      Ei voi.

    • Anonyymi

      Minäkin ihastuin kerran. Mies oli komea kuin Spartan soturi, mutta mit vit kun avasi suunsa!

      Äkkiä karkuun

    • Anonyymi

      Voi. Siihen, miten mies käsittelee moottorisahaa ja siirtää tukkeja metsässä. Ah! <3

      • Anonyymi

        Eli liike.


    • Siis lyhyet miehet on kyllä mun heikkous.. enkä tiedä mikä siinä oikein on.😁 Niihin siis jotenkin tulee helpommin ihastuttua.

      Kivaa viikkoa sulle AV🤗

      • Anonyymi

        Sama. Tosin voinko sanoa vaikka nyt 170 senttistä, kun hän kuitenkin on minua pidempi. En myöskään koe heidän olevan heikkouteni, he vain miellyttävät enemmän mun silmääni ja mm. pusuttelu on mukavampaa, kun ei ole kauheasti pituuseroa. 😁


      • Anonyymi

        Kiitos, eli minulla ei olisi mitään toivoa sinun suuntaan:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, eli minulla ei olisi mitään toivoa sinun suuntaan:)

        AV

        Ei ole! Pakit tuli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole! Pakit tuli!

        Mjaa, no elämä voi kuitenkin olla helpompaa, jos ei usein tarvitse keittiöjakkaraa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, eli minulla ei olisi mitään toivoa sinun suuntaan:)

        AV

        Jotenkin vaan helpommin huomioin ne en niin pitkät.

        Kuinkas pitkä vartinen olet?🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Tosin voinko sanoa vaikka nyt 170 senttistä, kun hän kuitenkin on minua pidempi. En myöskään koe heidän olevan heikkouteni, he vain miellyttävät enemmän mun silmääni ja mm. pusuttelu on mukavampaa, kun ei ole kauheasti pituuseroa. 😁

        Juu ehkä tähän voisi käyttää nimitystä ei niin pitkät miehet😁

        Olen joskus seurustellut 30cm. Pidemmän kanssa ja se näky oli kyllä aika hauska kun rinnakkain käveltiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, eli minulla ei olisi mitään toivoa sinun suuntaan:)

        AV

        Ei kai se naistenmiehen mainetta vesitä, vaikkei kaikkia saa edes teletapeilta vietyä? 😜


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Jotenkin vaan helpommin huomioin ne en niin pitkät.

        Kuinkas pitkä vartinen olet?🤔

        Onnen luku, 188.

        AV


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ehkä tähän voisi käyttää nimitystä ei niin pitkät miehet😁

        Olen joskus seurustellut 30cm. Pidemmän kanssa ja se näky oli kyllä aika hauska kun rinnakkain käveltiin.

        Sama täällä. Olen myös ainakaan seurustellut yli 30 senttiä pidemmän kanssa ja silloin kaikki tuntui niin hiivatin hankalalta, jopa käsi kädessä käveleminen. Ei me nyt sentään sen pituuseron takia erottu, mutta ei kauhean kaukanakaan siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, no elämä voi kuitenkin olla helpompaa, jos ei usein tarvitse keittiöjakkaraa.

        AV

        No jaa. En mä ainakaan juuri sitä tarvitse, vaikka ei pitkää miestä olekaan. Ei mulla ole tarvetta laittaa mitään jatkuvasti tarvittavaa korkeimmille hyllyille.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ehkä tähän voisi käyttää nimitystä ei niin pitkät miehet😁

        Olen joskus seurustellut 30cm. Pidemmän kanssa ja se näky oli kyllä aika hauska kun rinnakkain käveltiin.

        Miksi alle 30 senttimetriset ei kelpaa


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ehkä tähän voisi käyttää nimitystä ei niin pitkät miehet😁

        Olen joskus seurustellut 30cm. Pidemmän kanssa ja se näky oli kyllä aika hauska kun rinnakkain käveltiin.

        Ja täytyykö sen minimi 30 senttimetrinen olla ruskea vai musta miksi vaalea ei kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi alle 30 senttimetriset ei kelpaa

        Näin sivusta totean, että vaikka tuossa olikin piste väärässä kohtaa, niin ei se nyt noin vaikeasti ymmärrettävä lause ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnen luku, 188.

        AV

        Aika pitkä olet😊


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Aika pitkä olet😊

        Oikeasti AV on 168cm. 188 on mainostustarkoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti AV on 168cm. 188 on mainostustarkoituksiin.

        Sivusta totean, että tuohan olisi liki täydellinen pituus. Noin suuri ero on kuitenkin selvästi silmällä havaittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että tuohan olisi liki täydellinen pituus. Noin suuri ero on kuitenkin selvästi silmällä havaittavissa.

        Hmm...nyt jos haluaisin tehdä vaikutuksen tulisi vastata 158 cm.
        Pääsisikö kontallaan lähelle?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...nyt jos haluaisin tehdä vaikutuksen tulisi vastata 158 cm.
        Pääsisikö kontallaan lähelle?

        AV

        En tiedä miksi tuon pitäisi tehdä vaikutus. Minulle tuokin pituus olisi ihan ok, mutta noin oman elämänkokemukseni perusteella olen todennut, että harvan miehen oma itsetunto kestää sen, että nainen on pidempi. Lisäksi ihmisen pituus on mitä on. Sille ei oikeastaan voi tehdä mitään omalla toiminnallaan, joten miten sillä voisi tehdä vaikutuksen?


    • Anonyymi

      Kun mietin ihastuksiani, niin mikään yksittäinen piirre ei yhdistä heitä ulkoisesti...

      Olen huomioinut kauniit pitkät sormet, silmien hymyrypyt, tuikkivat silmät, upean äänesävyn, pitkät laineiset hiukset, hellyyttävän tanakkuuden, innostuneisuuden, vanhanaikaisen pukeutumisen, poikamaiset pisamat, kaikkia hyväksyvän puhetyylin, itsevarmuuden ja huvittavan epävarmuuden.

      🐾

    • Anonyymi

      Kyllä se on katse suoraan silmiin. Lasketaanko fyysiseksi piirteeksi. Lisätään vielä lämmin ääni ja hymynkare huuliin. Tässä tuli jo monta... Eli ei taida minusta olla yhteen fyysiseen piirteeseen ihastujaksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe