En ole noin KOSTON HIMOINEN SENTÄÄN.

Anonyymi-ap

Vaatisin Suomesta sähköt sekä netit pois, koska ERÄÄT KUVITTELEE OMISTAVANSA yksin sähköyhtiöt ja operaattorit joiden kautta päästään Googlen ja sekä muiden selainten kautta nettiin ja sieltä mm Suomi24 sivustolle!

Asiahan on vielä kesken, koska ALUESYYTTÄJÄ on vasta nostanut syytteen!
Minulla on edelleen oikeus perustella asia ja vedota lakipykäliin!

Kommunistit omii sekä päättää ketkä saa käyttää toisten OMISTAMIEN YRITYSTEN LUOMIA PALVELUITA ja kyllä SOME sivustoille kirjoitetut kirjoitukset OMISTAA Suomi24:kin City Digital Group.

Tuossa on faktaa ” Verkkoalustoihin erikoistunut City Digital Groupin on ostanut Suomi24. fin ja siihen kuuluvan Treffit24-deittipalvelun. Myyjänä on mediayhtiö Aller. Suomi24 on Suomen suurimpia sosiaalisen median palveluita, jolla on yli kaksi miljoonaa käyttäjää kuukaudessa. ”

Kyllä KOMMUNISTEJA näköjään Suomessa riittää jotka EI EROTA TOISEN JA OMAA OMAISUTTA TOISISTAAN!

Kommunismi on KIELLETTYÄ SUOMESSA!!!

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä EN REKISTÖIDY Facebookin käyttäjäksi enää, koska tuo on KUNNIANLOUKKAUS ja siitä pidän kiinni vaikka META sekä monet muut yrittäjät joiden palvelujen avulla pääsen nettiin EI OLE SYYTTÄNEET MINUA MISTÄÄN!

      Jos ei osaa käyttää SOMEA niin kannattaa netti pistää kiinni!

      Luuleeko he oikeesti jotka KUNNIANLOUKKAUS rikosilmoituksia on minusta tehneet, että asia pysyy salassa?
      Minusta tuossa paperissa luki, että kyseessä on JULKISET KÄRÄJÄT ja minun on mentävä paikalle vaikka olisin KUOLLUT!

      Syyttäjä haluaa tietää, että mihin vetoan kun kiistän kunnianloukkaukset!

      Suomen media on HYVIN KIINNOSTUNUT FACEBOOKIIN liittyvistä käräjistä ja EN ESTÄ HEITÄ TULEMASTA PAIKALLE vaikka EN HALUA ASTELLA JULKISUUTEEN, koska julkisuuden henkilöillä EI OLE MITÄÄN SUOJAA!

      • Anonyymi

        Minua on useampi PSYKIATRI tutkinut ja ei ole muuta, kuin ADHD ja en minä tarvi edes tuohon lääkkeitä koska ei tuo ole mikään sairaus minun kohdalla vaan LUONTEEN PIIRRE!

        Jos olisi sairaus niin minä OLISIN SAANUT jo lapsena lääkkeet siihen, koska adhd kulki nimellä MDB ja tuo oli löydetty jo 1960 luvulla!

        Aika heikkoa on ollut Inarin kunnan opettajien osaaminen jos eivät ole YMMÄRTÄNEET, että KÄYTÖSHÄIRIÖ LIITTYY KESKITTYMISHÄIRIÖÖN ja jos ei pysty keskittymään niin MITÄPÄ SIELLÄ KOULUSSA TURHAA VENYY JA VANUU!

        Kehitysvammaset ei kyllä minua opeta ENÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on useampi PSYKIATRI tutkinut ja ei ole muuta, kuin ADHD ja en minä tarvi edes tuohon lääkkeitä koska ei tuo ole mikään sairaus minun kohdalla vaan LUONTEEN PIIRRE!

        Jos olisi sairaus niin minä OLISIN SAANUT jo lapsena lääkkeet siihen, koska adhd kulki nimellä MDB ja tuo oli löydetty jo 1960 luvulla!

        Aika heikkoa on ollut Inarin kunnan opettajien osaaminen jos eivät ole YMMÄRTÄNEET, että KÄYTÖSHÄIRIÖ LIITTYY KESKITTYMISHÄIRIÖÖN ja jos ei pysty keskittymään niin MITÄPÄ SIELLÄ KOULUSSA TURHAA VENYY JA VANUU!

        Kehitysvammaset ei kyllä minua opeta ENÄÄ!

        Ei Ruotsi eikä Norja ole ainakaan ilmoittanut, että olen käynyt heidän kunnioiden päälle!
        Espoo, Rovaniemi, Oulu eikä Raasepori ole myöskään ilmoittaneet, että olisin käynyt heidän kunnioiden päälle asumalla kyseissä kaupungeissa/kunnissa somettamalla Facebookissa!

        Oulussa olin asuin vankilassa, koska sakko vankina joutuu asumaan pakosta VANKILASSA!

        Valtion tiedoista varmaan löytyy mistä he ovat syntyjään joiden kunnialle olen käynyt!

        Valtio kyllä pitäis silloin pystyä myös päättämään, että missä voin Suomessa asua aiheuttamatta enempää turhaa HÄIRINTÄÄ.

        En nyt ainakaan Inarin kuntaan jää koska on jo KUNNIANLOUKKAUS SYNTYÄ tähän kuntaan!

        Suomessa on paljon paikkoja jonne minun luonteiset ihmiset on Tervetulleita asumaan ja jos tästä iso media juttukin tulee niin MEDIAN AVULLA LÖYTYY varmaan PETSAMON/KARJALAN EVAKOLLE PAIKKA jonne hänet voidaan KOTOUTTAA, koska Inarin kunnassa tuo ei onnistu vieläkään vaikka evakot ovat kuolleet jotka jättivät omat EVAKKOUDET minulle perintönä!


    • Anonyymi

      Oletko PS:n jäsen? Noilla meriiteillä pääsee heti sisäpiiriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe