Tissihikeä

Anonyymi-ap

Mites, kun on näin kuma, niin hikoileeko palstanaisten tisulit kovasti.
Tissihiki on naisten ongelma, ei miehillä tissihikeä esiinny, kun miehellä ei ole tissejä, vaan rintalihakset.
Sen vaan olen huomanut muutaman kerran, kun len kuumalla ilmalla autolla ajanut
ilmastointi päällä, niin kainaloista alkaa tippumaan hikipisaroita ja tuntuu, kun kainalohikipisara tipahtaa vatsan alueelle.
Ei kävelelssä tai pyörillessä niin tapahdu, vain autolla ajaessa,

29

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No arvaa vaan hikoaako?! hikoaa tissien lisäksi kaikki muutkin paikat.

      • Anonyymi

        Tällä tavalla sivullisena miehenä arvelen, että tissien aluset ne on mitkä hikoaa. Siis jos naisella on sen kokoiset rinnat, että painautuvat alustaansa. Jos on hyvin kiinteä A-kuppi, niin ongelma tuskin on sen isompi kuin karvaisen miehen rintalihaksilla.


      • Anonyymi

        Huutaako se muu paikka kikkelii eli se haluu kikkelii ja äkkii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavalla sivullisena miehenä arvelen, että tissien aluset ne on mitkä hikoaa. Siis jos naisella on sen kokoiset rinnat, että painautuvat alustaansa. Jos on hyvin kiinteä A-kuppi, niin ongelma tuskin on sen isompi kuin karvaisen miehen rintalihaksilla.

        Niitä alusia tarkoitinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavalla sivullisena miehenä arvelen, että tissien aluset ne on mitkä hikoaa. Siis jos naisella on sen kokoiset rinnat, että painautuvat alustaansa. Jos on hyvin kiinteä A-kuppi, niin ongelma tuskin on sen isompi kuin karvaisen miehen rintalihaksilla.

        Ei mun pienet tissit hikoile ainakaan


      • Anonyymi

        Älä valehtele. Ei sulla susitrolliäijä mikään hikoa, kun et töitäkään tee🪓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavalla sivullisena miehenä arvelen, että tissien aluset ne on mitkä hikoaa. Siis jos naisella on sen kokoiset rinnat, että painautuvat alustaansa. Jos on hyvin kiinteä A-kuppi, niin ongelma tuskin on sen isompi kuin karvaisen miehen rintalihaksilla.

        Miesten joo mutta miten sinulla läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutaako se muu paikka kikkelii eli se haluu kikkelii ja äkkii

        Kuumuus sekoitaa pervojenpään entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun pienet tissit hikoile ainakaan

        Älä äläsitä tuolle pervolle kerro, voi olla fantasioita suuriin kun kyselee.
        Sinun rinnat ovat sopivat.


    • Anonyymi

      Arvaakos naiset, kuinka näillä helteille miehen muna hikoilee.
      Jos naisella hikoilee tissit, niin miehellä munat.

      • Anonyymi

        Ei ne munatkaan kaikilla hikoile. Hikoileminenkin on niin yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne munatkaan kaikilla hikoile. Hikoileminenkin on niin yksilöllistä.

        Nahkeat ainakin ovat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne munatkaan kaikilla hikoile. Hikoileminenkin on niin yksilöllistä.

        Eipä seisokkaan jos noin heikko verenkirto.


    • Tihiä helteellä piisaa. Ja kun en käytä rintsikoita,niin paitaan ilmestyy puolikuut tissien alle..
      Vähänkö noloa.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Oisko sellainen tissin kannantus teline, joka kannattelis naisen tissiä, niin, ettei se vastaa ihoon, vaan lepäin kannattimien varassa ja sit olis pienet puhaltimet, jotka vilvoittais tissiä.
      Vai olisko tissinkannattaja mies, joka kannattais naisen tissiä, ettei se vastasi ihoon, niin ei hikoilis?

      • Anonyymi

        Helvetti runkkari.


    • Anonyymi

      No ni, pienet rulez

    • Ei kyllä enää oo tuota ongelmaa, kun kummastakin rinnasta leikattiin pois puolet. Nyt on kivat terhakat rinnat minkä alle ei mee mitään, kun ei ole minkä alle menisi. 😃

      Ne hautuvat ja haavaiset rinnanaluset oli karmeat, ei edes terveellistä. 😔

      • Adominoplastia saattaa olla vielä edessä. Tulee kirveleviä haavoja vatsanahan alle. Ja diabetes mulla.

        Nahka menetti raskauden jälkeen kimmoisuuden ja repesi niin pahoin raskaus-ja sektioarvista, ettei se palaudu ikinä ennalleen ilman saksimista.


      • Anonyymi

        sama täällä jäi kamalat löllöt leikkassaliin


      • Anonyymi kirjoitti:

        sama täällä jäi kamalat löllöt leikkassaliin

        Mulla ne meni heti patologille talteen ja tutkittavaksi. Hyvänlaatuisia muutoksia löytyi molemmasta rinnasta, rintarauhasen liikakasvulle tyypilliseen tapaan rauhasmassaa oli paljon. Ei rasvaa, rauhasta.

        Ajattelin joskus rinnoistani etten voi sietää niitä, ne oli aina kipeätkin. Kosketusarat. Nyt vaikka tuli leikkauskomplikaatio mistä kesti pari kuukautta pidempään toioua, kun normi leikkauksesta niin oon sangen tyytyväinen ja tykkään jopa ekaa kertaa elämässäni rinnoistani. En hypetä, mutta tykkään niin että pidän niistä. Ne ei ällötä enää.

        En ikinä ole tykännyt suurista rinnoista ja nyt ne on kivan pienet, sopivat mulle.


      • Anonyymi

        Aloittaja sai taas uuden fantasian.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Mulla ne meni heti patologille talteen ja tutkittavaksi. Hyvänlaatuisia muutoksia löytyi molemmasta rinnasta, rintarauhasen liikakasvulle tyypilliseen tapaan rauhasmassaa oli paljon. Ei rasvaa, rauhasta.

        Ajattelin joskus rinnoistani etten voi sietää niitä, ne oli aina kipeätkin. Kosketusarat. Nyt vaikka tuli leikkauskomplikaatio mistä kesti pari kuukautta pidempään toioua, kun normi leikkauksesta niin oon sangen tyytyväinen ja tykkään jopa ekaa kertaa elämässäni rinnoistani. En hypetä, mutta tykkään niin että pidän niistä. Ne ei ällötä enää.

        En ikinä ole tykännyt suurista rinnoista ja nyt ne on kivan pienet, sopivat mulle.

        Hyvä että pärjäät paremmin. 👍👍👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että pärjäät paremmin. 👍👍👍👍

        Kiitos, paljon paremmin. Ei enää etureppua joka vetää yliliikkuvaa rankaa etukumaraan ja aiheuttaa kipuja, eikä niitä pirun haavoja joka kesä! Ja ulkonäkökin on kivempi kun ei ole kävelevä tissi. 🙂👍


    • Kun touhuaa jotain tällä kelillä, ei löydy paikkaa kropasta mikä ei hikoaisi.

      Tietty jos on sellainen kuivakesän orava, niin ei sitä ole mistä hiota. 😁

    • Anonyymi

      No siis toki kun tekee jotain, mikä pistää hikoilemaan, niin luonnollisesti koko kroppa hikoilee. Ei mulla tissit kuitenkaan mitenkään erityisesti hikoile, vaikka niillä kokoa onkin, eivät edes alapuolelta. Ei ne siellä alapuolellakaan mitenkään nahka nahkaa vasten makaa, eikä rintaliiveistäkään joudu nestettä pois puristelemaan.

    • Anonyymi

      Trolliäijä on käyttänyt nyt lähes kaikki lapselliset nikkinsä tähän itse aloittamaansa höpinään🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Juu ei ole kokemusta tissihiestä, mut välillä on kyllä koko kroppa karpaloilla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe