Mihin se yksi mies hävisi?

Anonyymi-ap

Olisikohan nimi ollut Johan, Juhan? Se mukavan oloinen, jolla oli joku kumppani olikohan Belgiassa tai Ranskassa. Mitä hänelle mahtaa kuulua?

39

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikkojuhan on ihana <3

        T. Pullea kaveripoika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan on ihana <3

        T. Pullea kaveripoika

        Yhdyn mielipiteeseesi.


    • Anonyymi

      Saisi tulla takaisin! Minä tarvitsisin lisää kehuja ja ylistystä. 🤔

      🦄

      • Anonyymi

        No hyvä on, sokeroituja ja hunajaisia tervehdyksen muotoon asetettuja aurinkoisia itsetuntoa kohottavia terveisiä ihanalle yksisarviselle tälle päivälle Mikkojuhan puolesta 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä on, sokeroituja ja hunajaisia tervehdyksen muotoon asetettuja aurinkoisia itsetuntoa kohottavia terveisiä ihanalle yksisarviselle tälle päivälle Mikkojuhan puolesta 😘

        Kiitos mutta et sinä ole Mikkojuhan! 😥

        🦄


      • Anonyymi

        Miksi? Kehujen pitäisi olla ansaittuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Kehujen pitäisi olla ansaittuja.

        Kyllähän minä kehuja ansaitsen!

        Olen palstan virallinen ylifeministi, sigma-mummo, tasa-arvon ja muiden länsimaisten humanismin arvojen vankka puolustaja, järkevä oikeistolainen, kaunis ja lihaksikas. Ja mies sanoo herttaiseksikin vielä. :3

        Mitäs sinä olet saavuttanut?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä kehuja ansaitsen!

        Olen palstan virallinen ylifeministi, sigma-mummo, tasa-arvon ja muiden länsimaisten humanismin arvojen vankka puolustaja, järkevä oikeistolainen, kaunis ja lihaksikas. Ja mies sanoo herttaiseksikin vielä. :3

        Mitäs sinä olet saavuttanut?

        🦄

        Nyt kyllä purskahti limonaadi ulos😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä purskahti limonaadi ulos😂

        Ja klassikko mitähän mestä ei olee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä kehuja ansaitsen!

        Olen palstan virallinen ylifeministi, sigma-mummo, tasa-arvon ja muiden länsimaisten humanismin arvojen vankka puolustaja, järkevä oikeistolainen, kaunis ja lihaksikas. Ja mies sanoo herttaiseksikin vielä. :3

        Mitäs sinä olet saavuttanut?

        🦄

        Olen kasvattanut sukuani, hankkinut maallista omaisuutta ja valtaa! Näillä ajan jälkeläisteni etuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä purskahti limonaadi ulos😂

        No ei se ollut ihan tosissaan kirjoitettu. 😉 Että nyt joudut vain siistimään limonadit pois. Mitäs kysyit!

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja klassikko mitähän mestä ei olee

        Miestä? Kyllä sellainen on, ja vieläpä ihana sellainen. 😍

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kasvattanut sukuani, hankkinut maallista omaisuutta ja valtaa! Näillä ajan jälkeläisteni etuja.

        Kuitenkin tuhlaavat kaiken vaivalla hankkimasi omaisuuden heti kun pääsevät siihen käsiksi. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tuhlaavat kaiken vaivalla hankkimasi omaisuuden heti kun pääsevät siihen käsiksi. 🤔

        🦄

        Ei se haittaa. Geenini jatkavat kuitenkin leviämistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa. Geenini jatkavat kuitenkin leviämistään.

        Mistä sinä sen tiedät? Lapsesi tai lapsenlapsesi voivat olla tahattomasti tai tahallaan lapsettomia.

        Pahoittelut tästä ikävästä uhkakuvasta, mutta palautan sinut vain tähän biologiseen todellisuuteen. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät? Lapsesi tai lapsenlapsesi voivat olla tahattomasti tai tahallaan lapsettomia.

        Pahoittelut tästä ikävästä uhkakuvasta, mutta palautan sinut vain tähän biologiseen todellisuuteen. 😁

        🦄

        On mulla jo lapsenlapsia ja todennäköisesti minä ehdin kuolla ennen kuin he ovat lisääntymiskyvyttömiä.
        Voin siis edelleen jatkaa hyvillä mielin siinä uskossa että jälkeläisiin panostetut resurssit edesauttavat heitä panostamaan edelleen :)
        Kuivakat feministisuvut kuivahtavat pois :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla jo lapsenlapsia ja todennäköisesti minä ehdin kuolla ennen kuin he ovat lisääntymiskyvyttömiä.
        Voin siis edelleen jatkaa hyvillä mielin siinä uskossa että jälkeläisiin panostetut resurssit edesauttavat heitä panostamaan edelleen :)
        Kuivakat feministisuvut kuivahtavat pois :))

        Feminismi ei leviä geenien välityksellä. Tämä aate leviää ihan toisenlaisten mekanismien kautta. Siltä osin sinunkaan geeniesi tuotokset (sukupuolesta riippumatta) eivät ole suojassa feminismin vaikutuksilta. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi ei leviä geenien välityksellä. Tämä aate leviää ihan toisenlaisten mekanismien kautta. Siltä osin sinunkaan geeniesi tuotokset (sukupuolesta riippumatta) eivät ole suojassa feminismin vaikutuksilta. 🤔

        🦄

        Tuo on totta, mutta perheen sisäisesti, kasvatuksella ja omalla esimerkillä on suurimmat vaikutukset siihen miten jälkikasvu näkee maailman.
        Jatkan siis hyvässä uskossa olemistani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi ei leviä geenien välityksellä. Tämä aate leviää ihan toisenlaisten mekanismien kautta. Siltä osin sinunkaan geeniesi tuotokset (sukupuolesta riippumatta) eivät ole suojassa feminismin vaikutuksilta. 🤔

        🦄

        Ethän oo selektiivinen feministi, että kaikki muut käy paitsi toi? Se olis prinsessaleikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, mutta perheen sisäisesti, kasvatuksella ja omalla esimerkillä on suurimmat vaikutukset siihen miten jälkikasvu näkee maailman.
        Jatkan siis hyvässä uskossa olemistani :)

        Näin on, mutta perheen esimerkki voi kääntyä myös itseään vastaan, mikä on toisinaan oikein hyvä asia. Epätasa-arvoisessa ympäristössä kasvanut tai myöhemmin elänyt henkilö voi saada feministisen herätyksen ja huomata, että tasa-arvo on parempi tie.

        Käsittääkseni juuri näin kävi myös Mikkojuhanille. ☺️👍

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän oo selektiivinen feministi, että kaikki muut käy paitsi toi? Se olis prinsessaleikkiä

        Minä olen prinsessa ja valitsen juuri itselleni sopivat asiat. ✨👸🏼🎊

        Menepäs jo siitä narisemasta! En kaipaa sinun kanssasi keskustelua. Kaipaan kunnon feministejä, kuten Mikkojuhan!

        Näkemiin sinulle! ✋

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, mutta perheen esimerkki voi kääntyä myös itseään vastaan, mikä on toisinaan oikein hyvä asia. Epätasa-arvoisessa ympäristössä kasvanut tai myöhemmin elänyt henkilö voi saada feministisen herätyksen ja huomata, että tasa-arvo on parempi tie.

        Käsittääkseni juuri näin kävi myös Mikkojuhanille. ☺️👍

        🦄

        En tiedä tuollaisesta Mikkojuhanista yhtään mitään, mutta sinä tiedät varmaan sen, että kasvatuksessa täytyy olla vähän ovela. Mitään ei tyrkytetä, mutta esimerkkiä näytetään. Jälkikasvun älyyn luotetaan. Ovathan he puolet geeneistään minulta saaneet ja toisen puolen valitsemaltani naiselta :)
        Kyllä he ovat tajunneet mikä mihinkäkin johtaa ihan oma-aloitteisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tuollaisesta Mikkojuhanista yhtään mitään, mutta sinä tiedät varmaan sen, että kasvatuksessa täytyy olla vähän ovela. Mitään ei tyrkytetä, mutta esimerkkiä näytetään. Jälkikasvun älyyn luotetaan. Ovathan he puolet geeneistään minulta saaneet ja toisen puolen valitsemaltani naiselta :)
        Kyllä he ovat tajunneet mikä mihinkäkin johtaa ihan oma-aloitteisesti.

        "Mitään ei tyrkytetä, mutta esimerkkiä näytetään."

        Sivusta totean, että nimenomaan se esimerkin näyttäminen usein tuottaa sen lopputuloksen, että jälkikasvu päättää toimia tyystin toisin. Tyrkyttäminen ja kunnon aivopesu toimii paremmin, jos haluaa jälkikasvultaan juuri tietynlaista käytöstä. Sekään ei (onneksi?) ole täysin varma toimintatapa, mutta toimii ehdottomasti paremmin, kuin esimerkki ja vapaus valita.


    • Anonyymi

      Sina on Saksalainen

      • Mäkin muistan että ois jostain saksalaisesta naisesta puhunu, mutta mä oon joskus niin sekasin etten varmaksi osaa sanoo. Mutta tosissaan takaisin häntä kaipaisi. Ois pitäny mennä sinne hänen miittiin, mutta mulla oli ne henk koht traumat sieltä asemaravintolasta kaikkine partamiehineen, etten sinne jalallani astu. Hauskaahan heillä oli ollut, ettei siihen ois sopinutkaan viidenneksi pyöräksi.


      • JeroP kirjoitti:

        Mäkin muistan että ois jostain saksalaisesta naisesta puhunu, mutta mä oon joskus niin sekasin etten varmaksi osaa sanoo. Mutta tosissaan takaisin häntä kaipaisi. Ois pitäny mennä sinne hänen miittiin, mutta mulla oli ne henk koht traumat sieltä asemaravintolasta kaikkine partamiehineen, etten sinne jalallani astu. Hauskaahan heillä oli ollut, ettei siihen ois sopinutkaan viidenneksi pyöräksi.

        Juu oli oikein hauska Halloween-miitti. Jos se oli oikeasti noin iso asia se asemaravintola, niin olisithan voinut liittyä seuraan myöhemminkin. Kiersimme kai puoli Hämeenlinnaa...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu oli oikein hauska Halloween-miitti. Jos se oli oikeasti noin iso asia se asemaravintola, niin olisithan voinut liittyä seuraan myöhemminkin. Kiersimme kai puoli Hämeenlinnaa...

        Juu, tietenkin ois voinut, talvisin käyn jotenkin hitaalla. Se oli karu paikka se asemaravintola 80-luvulla. Sitä vaan tajuaa vasta sitten tosiasian, kun toinen on palstalta poistunut, että ois sitä voinu paremminkin tutustua.


      • JeroP kirjoitti:

        Juu, tietenkin ois voinut, talvisin käyn jotenkin hitaalla. Se oli karu paikka se asemaravintola 80-luvulla. Sitä vaan tajuaa vasta sitten tosiasian, kun toinen on palstalta poistunut, että ois sitä voinu paremminkin tutustua.

        Mikkis oli ihanaa tavata, sillä hän on aidosti elämässään joutunut kokemaan kovia ja silti jaksaa niin hyvällä asenteella porskuttaa.


    • Mikkis taisi kyllä löytää jo kumppanin kun hävisi palstalta. Siinä samassa rytäkässä hävisi Norppakin, joten spekuloidaan täällä, josko olisivat yhdessä.. heillä synkkasi palstalla kovin hyvin.
      Jos noin on, niin en voi kuin toivottaa heille mitä parhainta onnea. Kaksi todella kivaa persoonaa.

      • Anonyymi

        Peittoavat sinut ja palstahahmokollegasi nurmivasaran.


      • Anonyymi

        Kiva jos noin on näynyt! Oli vaan niin mukava mies.


      • Joo, norppa oli tosi mukava, se vastaili mullekin paljon. Mikkis taas ei aina ehtiny, vaikka ei läheskään niin vaikeesti saavutettava kun rande.


      • Ei olla, ei todellakaan.


      • Enää 6 päivää treffeihin. Vastasin tähän kun viimeisin viestisi poistettiin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Enää 6 päivää treffeihin. Vastasin tähän kun viimeisin viestisi poistettiin

        Niin. Poistoon lähti rietasteluviestini.

        Juu.. lauantaina, niinkö me sovittiin?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin. Poistoon lähti rietasteluviestini.

        Juu.. lauantaina, niinkö me sovittiin?

        Täällä ei hyväksytä rietastelua

        Niihän myö muistaakseni sovittiin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Täällä ei hyväksytä rietastelua

        Niihän myö muistaakseni sovittiin

        Juu.. lauantai sopii minulle. Oikein hyvin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe