Trollaamalla naista?

Anonyymi-ap

Eli näyttelemällä, uhka vaiko mahdollisuus 🤔? Käyttäytymällä täysin päinvastoin kuin mitä oikeasti on. Siinä se jutun juju ilmeisesti piilee. Huijata itseään ja muita. Viinaa päälle jos alkaa jänskättämään liikaa. Niinkin voisi tehdä että hymyilee maireasti ja sitten antaa botoxin tehdä tehtävänsä. Sitten ilme jää syntymähumalaisen näköiseksi (paitsi että ei, sillä tuolloin kun kasvolihasten hermosto pettää niin ilme on kuin juuri infarktin saaneella. Lamaannuttaa). Viikonloppuna näin viimeksi jonkun rändomin huumeisen tyypin. Heikot sortuvat. Vaatii henkistä vahvuutta ja sinnikkyyttä näytellä läpi elämänsä. Itsehän en teeskentele, sillä se olisi liian kuluttavaa.

32

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on parempi olla vain juuri se kuka on, teeskentelemättä jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Olen itse aina ollut se omanlaiseni enkä ole huomannut että siitä haittaakaan olisi ollut. Ne tykkää jotka tykkää, eikä kaikkien tarvi tykätäkkään. Ei ole tarve miellyttää joka ikistä vastaan tulijaa. Tai jos nyt puhutaan vastakkaisesta sukupuolesta, niin ei ole tarve jokaista miestä miellyttää tai ylipäätään ketään erityisemmin. Kuten sanottu, tykkää jos tykkää sellaisena kuin olen.

    • Anonyymi

      kai nyky aikana aitous puree, kaiken virtuaali pomin jälkeen,

    • En ikinä suosittelisi teeskentelyä, se ei kauas kanna eikä kestä. Mielummin alusta asti avoin, rehellinen ja oikea itsensä esillä. Näin toinenkin näkee heti ottaako vai jättääkkö. Itse en edes vaivaudu näyttelemään täydellistä, kun en ole. Olen toope jossain asioissa, jostain en tajua yhtään mitään ja jotkut asiat tyrmään asenteella mikä voi olla junttia, mutta se on minua. 😛

      • Anonyymi

        Olet aikakaudelta, jolloin suunnilleen saman tyyppiset ihmiset "vaan löysivät toisensa, ja siitä se sitten alkoi". Ajat ovat nyt niin toiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aikakaudelta, jolloin suunnilleen saman tyyppiset ihmiset "vaan löysivät toisensa, ja siitä se sitten alkoi". Ajat ovat nyt niin toiset.

        Mahtaako olla, vai onko ihmiset vaan seonneet?


    • Anonyymi

      Parhaat puolet esiin, ja kaikki keinot käyttöön keinolla millä hyvänsä. Muuten jää yksin, tai epämääräiseksi säädöksi, jos joku ei superrakastu heti. Kaikilla on niin paljon valinnanvaraa tinderin ansiosta.

    • Anonyymi

      naiset rakastuu, mitä ole olemassakaan, kun arki vie arki todelisuuden,,

    • Anonyymi

      Teeskentely auttanee yhden yön juttuihin, nehän ovat pinnallisia suhteita. Parisuhteen alussa se voi olla välttämätön paha siihen saakka kunnes jää on saatu rikottua. Sen jälkeen voi sitten olla oma itsensä ja homma joko toimii tai sitten ei. Ehkä voisinkin olla oma itseni muuten paitsi pitäisi osata heittäytyä hetkeen ja olla ekstrovertti. Avoimuutta vaaditaan aloitteen tekemiseksi ja mielestäni ainoa mihin voi itse vaikuttaa on oma käytös ja aloitteellisuus. Auttaisiko kenties ayahuasca henkisiin tunnelukkoihin ja ujouteen 🙂? - Alottaja.

    • Anonyymi

      Ai palstalla trollaamalla?
      Älä ny höpötä, ei täällä mitään naisia ole!

    • Teeskentelemällä ajaa itsensä tilanteeseen, jota on todella kuluttavaa ylläpitää. Kuka jaksaa ikuisesti teeskennellä olevansa jotain muuta kuin on? Ja jos se teeskennelty minä sopii yhteen toisen kanssa, niin eihän sitä aidosti silloin edes olisi yhteensopiva toisen kanssa.

      On ymmärrettävää, että tutustumisen alussa haluaa korostaa hyviä puoliaan, mutta ennemmin tai myöhemmin ihmisen todellinen luonne tulee esiin. Tämän takia on parasta olla vain oma itsensä ihan alusta asti, vaikkei se todellinen minä aina niin hohdokas olisikaan.

      • Anonyymi

        Mutta jos se toinenkin teeskentelee ja roolit osuu hyvin yhteen?
        Eihän siitä sitten henno luopua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos se toinenkin teeskentelee ja roolit osuu hyvin yhteen?
        Eihän siitä sitten henno luopua.

        Sitten taitaa etken päästä olla kaksi aika väsynyttä ihmistä ja on vain ajan kysymys, kummalla kuohuu yli ensin.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Sitten taitaa etken päästä olla kaksi aika väsynyttä ihmistä ja on vain ajan kysymys, kummalla kuohuu yli ensin.

        Eikä ku Oscarit jaetaan vasta sitten kun toinen on jo kuopattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ku Oscarit jaetaan vasta sitten kun toinen on jo kuopattu.

        Kuluttavaa olisi moinen, mutta jokainen toki taplaa tyylillään.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kuluttavaa olisi moinen, mutta jokainen toki taplaa tyylillään.

        Monillehan elämä on suoritus. Toteutetaan jotain, jonkun muun tahtoa, tai haetaan yhteiskunnallista hyväksyntää jollain roolilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monillehan elämä on suoritus. Toteutetaan jotain, jonkun muun tahtoa, tai haetaan yhteiskunnallista hyväksyntää jollain roolilla.

        Noin se valitettavasti on monen kohdalla ja takuulla yhteiskunnan odotukset vaikuttavat meihin kaikkiin enemmän tai vähemmän. Vaatii rohkeutta uskaltaa elää itsensä näköistä elämää.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Noin se valitettavasti on monen kohdalla ja takuulla yhteiskunnan odotukset vaikuttavat meihin kaikkiin enemmän tai vähemmän. Vaatii rohkeutta uskaltaa elää itsensä näköistä elämää.

        Työkaveri sanoi joskus hyvin noista ikuisista yliopisto-opiskelijoista: He naamioivat luontaisen laiskuutensa ovelasti yhteiskunnallisesti hyväksyttävän roolin taakse :)


      • Anonyymi

        Totta. Jonkin arvion mukaan ihminen pystyy parisuhteessaan pitämään sitä ns. Pyhäpuoltaan esillä enintään pari vuotta. Sitten koittaa arki ja todellisuus astuu kuvaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työkaveri sanoi joskus hyvin noista ikuisista yliopisto-opiskelijoista: He naamioivat luontaisen laiskuutensa ovelasti yhteiskunnallisesti hyväksyttävän roolin taakse :)

        Voihan se olla noinkin 😊 Itse en tunne yhtäkään ikuista opiskelijaa enkä oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi opiskella ikuisesti, mutta olen aina ajatellut sen liittyvän jotenkin siihen, ettei tällainen ihminen oikein tiedä, mihin suuntaan elämäänsä veisi. Syitä varmasti löytyy yhtä monta kuin on ikuista opiskelijaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Jonkin arvion mukaan ihminen pystyy parisuhteessaan pitämään sitä ns. Pyhäpuoltaan esillä enintään pari vuotta. Sitten koittaa arki ja todellisuus astuu kuvaan.

        Yksikään ihminen ei pysty ikuisesti piilottelemaan aitoa itseään. Ainoa tapa, jolla tämä saattaa onnistua, on että vaihtaa elämänkuvioita niin tiheään, ettei kenenkään kanssa ehdi muodostua niin syvällistä suhdetta.


      • Aletheias kirjoitti:

        Yksikään ihminen ei pysty ikuisesti piilottelemaan aitoa itseään. Ainoa tapa, jolla tämä saattaa onnistua, on että vaihtaa elämänkuvioita niin tiheään, ettei kenenkään kanssa ehdi muodostua niin syvällistä suhdetta.

        Mä oon muuten tavannut ihmisen, joka näytti somessa ikivanhoja kuviaan ja antoi ulospäin aivan toisenlaisen kuvan, mitä oikea totuus oli.

        Että kyllä ihmiset kuvittelee, että "maskaamalla" voi saavuttaa jotain.
        Tosin silloin on jotain mt-pohjaa jo. 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä oon muuten tavannut ihmisen, joka näytti somessa ikivanhoja kuviaan ja antoi ulospäin aivan toisenlaisen kuvan, mitä oikea totuus oli.

        Että kyllä ihmiset kuvittelee, että "maskaamalla" voi saavuttaa jotain.
        Tosin silloin on jotain mt-pohjaa jo. 🤔

        tosiaan narsistit saavat naisia ,kun toinen pistetään pauloihin,


      • Anonyymi kirjoitti:

        tosiaan narsistit saavat naisia ,kun toinen pistetään pauloihin,

        Eipä taida hääppöisiä naisia olla, jos haluavat olla haaremissa.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon muuten tavannut ihmisen, joka näytti somessa ikivanhoja kuviaan ja antoi ulospäin aivan toisenlaisen kuvan, mitä oikea totuus oli.

        Että kyllä ihmiset kuvittelee, että "maskaamalla" voi saavuttaa jotain.
        Tosin silloin on jotain mt-pohjaa jo. 🤔

        Tuohan on aika yleistä, että somessa pyritään antamaan paljon ruusuisempi kuva elämästä, kuin mitä se todellisuudessa on. Toki on myös niin, että harva haluaakaan somessa jakaa esim parisuhdehuolia eli herkästi sinne itse kukin päivittääkin enemmän niitä positiivisia asioita, mutta in niitökin, jotka ihan tarkoituksella luovat elämästään hohdokkaampaa, kuin mitä se oikeasti on. Nurjana puolena tuossa on se, että moni alkaa elää harhaa todeksi eli alkaa uskomaan siihen, että kaikkien muiden elämä on jotenkin hohdokkaampaa kuin itsellä. Ja joillain saattaa ollakin, mutta omaa elämäänsä ei pitäisi koskaan verrata jonkun toisen elämään.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Tuohan on aika yleistä, että somessa pyritään antamaan paljon ruusuisempi kuva elämästä, kuin mitä se todellisuudessa on. Toki on myös niin, että harva haluaakaan somessa jakaa esim parisuhdehuolia eli herkästi sinne itse kukin päivittääkin enemmän niitä positiivisia asioita, mutta in niitökin, jotka ihan tarkoituksella luovat elämästään hohdokkaampaa, kuin mitä se oikeasti on. Nurjana puolena tuossa on se, että moni alkaa elää harhaa todeksi eli alkaa uskomaan siihen, että kaikkien muiden elämä on jotenkin hohdokkaampaa kuin itsellä. Ja joillain saattaa ollakin, mutta omaa elämäänsä ei pitäisi koskaan verrata jonkun toisen elämään.

        Viisaasti ajateltua.

        AV


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuohan on aika yleistä, että somessa pyritään antamaan paljon ruusuisempi kuva elämästä, kuin mitä se todellisuudessa on. Toki on myös niin, että harva haluaakaan somessa jakaa esim parisuhdehuolia eli herkästi sinne itse kukin päivittääkin enemmän niitä positiivisia asioita, mutta in niitökin, jotka ihan tarkoituksella luovat elämästään hohdokkaampaa, kuin mitä se oikeasti on. Nurjana puolena tuossa on se, että moni alkaa elää harhaa todeksi eli alkaa uskomaan siihen, että kaikkien muiden elämä on jotenkin hohdokkaampaa kuin itsellä. Ja joillain saattaa ollakin, mutta omaa elämäänsä ei pitäisi koskaan verrata jonkun toisen elämään.

        No itse koin tämän tapauksen osalla, että elämä oli vienyt jo niin pitkälle homman, että hän itse uskoi somensa antamaan kuvaan...


    • Hah... monet näyttelee selvinpäinkin ja vuosia. 😃

      Useat haluaa olla muuta mitä ovat...oma identiteetti perustuu haluun olla jonkinlainen, ei olla vaan mitä oikeasti on. 😄

      Huppelissa saattaa livahtaa jotain, mikä viittaisi siihen mitä on. Parempi olla selvinpäin. 😄

      • Anonyymi

        Olen joskus miettinyt kokopäiväjuopon uraa, mutta kun maksa ei kestä sitä määrää viinaa.


    • Anonyymi

      jas,soo.... mielestäsi naiset siis on kanan aivoisia?lycka till nelikymppinen nainen saattaa kuitenkin ollaollut niin fiksu ettei ole tuohon halpaan mennyt. nykyään kun naiset pystyy elättämään itsensä ja hankkimaan sinkkunakin lapsen, ei siihen miestä tarvita ½tuntia enenpää ja niile feikki sankarille, voi sanoa, heippa ja ärjäile, meidän tiet erkanee nyt! Ihan kokemuksesta kerron tämän. Tikku kynnen alla ei ole mielyttävä elää, joten parempi irtautua huonosta suhteesta kuin elää sellaisessa. Lapsella toki on oikeus tavata isäänsä, Mimmillä sekin on kyseen alaista, koska isillä on useampi lapsi ja ei aika miehellä oikein näytä riittävän jokaiselle lapselle.Mua se ei haittaa, mutt vaikea selittää 4 vuotiaalle, miksei isi enää hae Mimmiä, luokseen yö- kylään. Mulla on onnekseni pari veljeä ja vanhemman sisareni avio-mies, sekä joukko hyviä ystäviä, Faijan lisäksi,jotka omalta osaltaan täyttävät sen miehen roolin, perhe- ja ystävä-piirissä. Oikeesti luotto yleensäkin,miehiin on kokenut inflaation, joten parempi yksin kuin epä-luotettavan kumppanin kanssa.
      terveisin trollikka

      • Anonyymi

        Piristävä kommentti, pitkästä aikaa.

        AV


    • Anonyymi

      Tulispa se anomuumi 💩-meemin käyttäjä servaamaan minut tänne :). Kokisin sen viihteelliseksi toiminnaksi. Kiitos tosiaan teille kaikille ketkä ovat pitäneet elämänlankaani (eli aloitustani) hengissä. Muistutan teitä lukijoita siitä että tuon trollauksen tarve/tarpeettomuus on täysin subjektiivisen kokemus, sillä olemme kaikki omanlaisiamme tallaajia. Oma aspektini menee siten että jos jätkä on joko feikkaaja taikka känniääliö, niin hänen on helpompaa saada naista verrattuna muihin miehiin. Olen vain yksinkertaisesti havainnoinut näitä asioita sivusta. - Alottaja.

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus sinänsä, ainut asia mistä voisi huomauttaa on se että kaikki sortuvat aikanaan. Ennemmin tai myöhemmin, hyvän ja huonon elämäntyylin erona voi olla vain se 20-vuotta. Onhan se toki ikuisuus. Aikansa kaikella.

        AV


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe