Yleensä mies tietää mitä haluaa

Anonyymi-ap

ja nainen miettii miettii ja miettii, asetelma ja suhde ei tule toiminaan.
Mun nuorikko mietti kaksi tai kolme kuukautta, ja on muuten suloisin nainen mun elämässä. Ja muuten, ei ole käytetty ja en hosu suhteeseen kiireellä.

18

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No enpä nyt kehuisi asian olevan noinkaan. Moni mies ei tiiä yhtään mitään haluamisistaan, lähinnä ajelehtii sylistä toiseen ja tilanteesta toiseen kuin roska laineilla. Sitten ne havahtuu jossain kohtaa, ei, ei tämä toimi ja itse on vaan ajelehtinut suhteeseen.

      • Siinä käy äkkiä niin, kun kelpaa joku melkein kuka vaan, kunhan saa munan pystyyn ja possua pannuun, porsii mukuloita mitä et tietenkään ajatellut haluavasi, mutta koska onnistuit pökkäsemään paksuksi, niin täytyyhän ne karvakauluksesta työntyvät olla merkki, että tässä mun paikkani on.

        Sitten havahtuu kaljan ääreltä miten mun elämästä tuli näin kamalaa? No siten kun ajelehdit elämääsi, etkä tiennyt mitä haluat. Joillain on sitten näitä ajelehtimisen hedelmiä pitkin ja poikin. Ja vielä ylpee siitä, että on ajelehtien elänyt ainoan elämänsä. Aamen.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Siinä käy äkkiä niin, kun kelpaa joku melkein kuka vaan, kunhan saa munan pystyyn ja possua pannuun, porsii mukuloita mitä et tietenkään ajatellut haluavasi, mutta koska onnistuit pökkäsemään paksuksi, niin täytyyhän ne karvakauluksesta työntyvät olla merkki, että tässä mun paikkani on.

        Sitten havahtuu kaljan ääreltä miten mun elämästä tuli näin kamalaa? No siten kun ajelehdit elämääsi, etkä tiennyt mitä haluat. Joillain on sitten näitä ajelehtimisen hedelmiä pitkin ja poikin. Ja vielä ylpee siitä, että on ajelehtien elänyt ainoan elämänsä. Aamen.

        Tuossa kahden kappaleen välissä kannattaa jättää se kalja juomatta.
        Tuuppaa vaan entiseen karvakaulukseen ja keskittyy elämässä muihin mielenkiintoisiin harrastuksiin kuin uusiin naisiin :)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kahden kappaleen välissä kannattaa jättää se kalja juomatta.
        Tuuppaa vaan entiseen karvakaulukseen ja keskittyy elämässä muihin mielenkiintoisiin harrastuksiin kuin uusiin naisiin :)))

        Miehissä on paljon niitä, jotka huomaa töpeksineensä jo lähdössä, mutta vetää kiltisti leuan rintaan ja kaksarit kainaloon, jatkaa elämää johon ihan sattumalta ajautui.

        Hyvä on jos keksii matkan varrella vakuuttavia tarinoita miksi näin kävi ja kuinka tyytyväinen on, vaikka oikeesti ottaa pumpusta kaiken taakan alla. Miehet on vähän pöljiä monesti. 😅

        Sattumat on elämän merkki ja suuntaviitta, sillä olishan se raskasta oikeasti miettiä mitä haluaa ja suunnata sitä kohti päättäväisesti.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Miehissä on paljon niitä, jotka huomaa töpeksineensä jo lähdössä, mutta vetää kiltisti leuan rintaan ja kaksarit kainaloon, jatkaa elämää johon ihan sattumalta ajautui.

        Hyvä on jos keksii matkan varrella vakuuttavia tarinoita miksi näin kävi ja kuinka tyytyväinen on, vaikka oikeesti ottaa pumpusta kaiken taakan alla. Miehet on vähän pöljiä monesti. 😅

        Sattumat on elämän merkki ja suuntaviitta, sillä olishan se raskasta oikeasti miettiä mitä haluaa ja suunnata sitä kohti päättäväisesti.

        Joo, lastuna laineilla on kivaa. Suvituuli ja veden virrat kapteenina :))

        Mutta niinhän sinäkin teet. Olet huomannut töppis, mutta ei mitään muuta ku pitkä päätyyn ja perään, niin ku edellisessäkin erässä. Kyllä se iso puhallus sieltä vielä tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, lastuna laineilla on kivaa. Suvituuli ja veden virrat kapteenina :))

        Mutta niinhän sinäkin teet. Olet huomannut töppis, mutta ei mitään muuta ku pitkä päätyyn ja perään, niin ku edellisessäkin erässä. Kyllä se iso puhallus sieltä vielä tulee.

        En oikeastaan tee. Oon miettinyt monta asiaa mitkä toteutan ja määrätietoisesti myös toteuttanut ne. Mä en erityisemmin tykkää ajelehtimisesta, mielummin pidän omissa käsissä kurssin ja ohjaimet. Ainii, mutta silleenhän mä oon tylsäksi koettukin. Just siks. Että tiiän mitä haluan ja teen myös. 😅


      • EivorCreed kirjoitti:

        En oikeastaan tee. Oon miettinyt monta asiaa mitkä toteutan ja määrätietoisesti myös toteuttanut ne. Mä en erityisemmin tykkää ajelehtimisesta, mielummin pidän omissa käsissä kurssin ja ohjaimet. Ainii, mutta silleenhän mä oon tylsäksi koettukin. Just siks. Että tiiän mitä haluan ja teen myös. 😅

        Mä oikeasti tuumaan ja sommittelen elämäni palikoita, mihin järjestykseen ne pistelen. Aika hyvin oon osannukkin. En oo muuhun tyytymätön kun siihen, että mies vaan ajelehti suhteeseen. Näkyy tollasena vetelyytenä. 😮‍💨


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En oikeastaan tee. Oon miettinyt monta asiaa mitkä toteutan ja määrätietoisesti myös toteuttanut ne. Mä en erityisemmin tykkää ajelehtimisesta, mielummin pidän omissa käsissä kurssin ja ohjaimet. Ainii, mutta silleenhän mä oon tylsäksi koettukin. Just siks. Että tiiän mitä haluan ja teen myös. 😅

        No, minä jatkan ainakin entisen karvakauluksen tuuppaamista. Aivan hyvä se on, ja tämmöiselle kaverille välttää. Ei jaksa alkaa säätämään enää tällä ikää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minä jatkan ainakin entisen karvakauluksen tuuppaamista. Aivan hyvä se on, ja tämmöiselle kaverille välttää. Ei jaksa alkaa säätämään enää tällä ikää.

        Juu, minä taas olen ajelehtijan valinnut siedettäväkseni, joten kattelen kulkua niin kauan, kunnes tulee tunne että nyt on aika laittaa uusille laineille löysäilemään. 😊👍

        Mulla on jo selvää sekin mitä teen, mihin meen jos sinkuksi jään, sitäkään en jätä sattuman varaan. Kuten en työtäkään jossa saan kesät lomailla. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Juu, minä taas olen ajelehtijan valinnut siedettäväkseni, joten kattelen kulkua niin kauan, kunnes tulee tunne että nyt on aika laittaa uusille laineille löysäilemään. 😊👍

        Mulla on jo selvää sekin mitä teen, mihin meen jos sinkuksi jään, sitäkään en jätä sattuman varaan. Kuten en työtäkään jossa saan kesät lomailla. 🙂

        Kaikkiin tämmösiin juttuihin missä on päämäärä ja jokin tavoite vaaditaan kärsivällisyyttä ja periksiantamattomuutta, paineensietokykyä ja malttia. Jollekin se on mälsää ja tylsää, seikkailu puuttuu. Mutta mulle se on taas varsin oikea tapa elää. Nautin valtavasti onnistumisista, eikä pettymyksetkään nakerra aukkoa siihen, kun tietää että on oikeesti ollut motivoitunut ja asiaan vihkiytynyt. 😊

        Luonto yms. taas tuo kivaa spontaania vastapainoa, eikä niitä edes halua hallita, riittää kun on oman elämänsä seppä. 🙂


    • Anonyymi

      Ainakaan minun kokemukseni mukaan ei ole noin. Varmasti osa miehistä tietää mitä hsluaa, mutta omalke kohdalkeni on osunut vain sellaisi, jotka miettivät ja arpovat ja miettivät ja arpovat.

      • Anonyymi

        Ja sitten, jos saavat jotain päätettyä, niin muuttavat viikon päästä mielensä. Tai vaihtoehtoisesti vain ajelehtivat tilanteesta toiseen ja minne tuuli kuljettaa, miettimättä ikinä lainkaan.


    • Kaksi-kolme kuukauttako on mielestäsi siis lyhyt miettimisaika? Mun mielestäni ihan helkutin pitkä aika miettiä ylipäänsä mitään 🙄, lisäksi kerrot että pitkään miettivän naisen kanssa jutusta ei tule mitään...kerrot naisen olevan elämässäsi ja olevan "käyttämätön" ? Taas menee ristiin 🤔

    • Anonyymi

      Naiset nimenomaan tietää mitä haluavat, hetken mies ehkä luulee olevansa se joka tietää ja saa tiedostamansa. Kun taas huomataan että nainenhan se johtaja olikin.

      • Anonyymi

        HAHAHAH!!! Vuoden vitsi.

        Naisen "haluaminen" muuttuu sata kertaa päivässä.
        Se, mikä tänään on totta ja suunnitelmissa, on huomenna jo jotakin aivan muuta.

        Siksi naisista ei koskaan tule mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHAHAH!!! Vuoden vitsi.

        Naisen "haluaminen" muuttuu sata kertaa päivässä.
        Se, mikä tänään on totta ja suunnitelmissa, on huomenna jo jotakin aivan muuta.

        Siksi naisista ei koskaan tule mitään.

        Mun haluamiset ei ainakaan muutu juuri koskaan. Olen liiankin itsepäinen.


    • Anonyymi

      Miehille (heteromiehille) kelpaa ihan mikä tahansa, missä on reikä. Pääasia, että saa ilmaista seksiä säännöllisesti, ja jonkun hoitamaan ilmaiseksi kotia. Eli panopiikaa etsitään, ja ensimmäiseen eteen sattuneeseen tyydytään (kunnes eteen tulee ns. "uudempi malli", jota halutaan kokeilla, onnistui se eli ei). Tämä on tullut nähtyä vuosikymmenten ajan. Onneksi itse olen aroasse, eli en ole koskaan omakohtaisesti kokenut tätä, eikä ole koskaan kiinnostanutkaan - sivusta seuraaminen riittää vallan mainiosti. Naisten on pakko olla valikoivampia, koska miehet eivät ole. Oman, ainutkertaisen elämän tuhlaaminen sellaisessa suhteessa, jossa toinen ei olekaan sitoutunut, on liian helppoa.

    • Palstasetä taas päässyt vauhtiin...😄

      Eihän palstasetukka tarviis kuin pildee..😄

      Suunta selvä...

      Mutta "normaali ihminen" haluaa suhteelta muutakin...🙃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2197
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1024
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      971
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      925
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      854
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      831
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      57
      801
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      729
    Aihe