Sitä kieltoa täytyy kunnioittaa.
Vastaukset 28
- Anonyymi
:DDDDD
- Anonyymi
Kyllä mulla on oikeus kieltää se.
- Anonyymi
Mitä se sinä suvereenille miehelle naureskelet lapsi? Tämä on vakava ilmoitus
Sinun kannattaisi lopettaa tuo itseksesi puhuminen.
- Anonyymi
Taidan mennä tänään katsomaan pesäpalloa.
- Anonyymi
Kai uskot, etten ole naimisissa äitini kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai uskot, etten ole naimisissa äitini kanssa?
Olethan sinä ja puhut asiasta joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sinä ja puhut asiasta joka päivä.
En ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole!
Kysyin sitä paitsi buddy-lovelta, en sinulta.
- Anonyymi
Hämähäkki sai lapsen ja meni kauppaan.
- Anonyymi
Koska et tee muuta kuin floodaat, sanomisillasi ei ole mitään merkitystä kenellekään.
- Anonyymi
Mä en floodaa ja kyllä on merkitystä!
- Anonyymi
Ihanaa että sinä sentään jaksat porskuttaa ja juontaa tästä miehestä uuden sanankin olet keksinyt
- Anonyymi
Kunnioitan kyllä sinun itseksesi puhumisia vaan mitenkä on avioliittosi äitisi kanssa menossa jotta joko saadaan lukea skandaaliuutisia sensaatiolehtien nettisivustoilta kuinka on ätmi jälleen kerran langennut jännänaisen eli oman äitinsä kanssa avioliiton satamaan.
Lienee paikallaan huomauttaa jotta tyly toteamus kyseisen suhteen olevan laiton ei ole pätevä meidän persujen tulkitsemana. Mies ei ole tosipersu ellei ole naimisissa äitinsä kanssa.- Anonyymi
En ole naimisissa äitini kanssa!
- Anonyymi
Kunnioitan sitä. Mutta puhutaan sitten äidistäsi ;)
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
Ei mun äitistä saa puhua sillä hän on mun eikä kenenkään muun. Tuliko tämä taasen kerran selväksi ätmeille !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun äitistä saa puhua sillä hän on mun eikä kenenkään muun. Tuliko tämä taasen kerran selväksi ätmeille !
Joo, hän on sinun oma vaimosi eikä kenenkään muun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa sun äitisi, hyi hitto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa sun äitisi, hyi hitto!
Älä sitten jatkossakaan kirjoita mun ja mun äitini avioliitosta yhtään mitään jos se kerran ei ole sinun mielestäsi oikea avioliitto. Mä ja mun äiti ollaan naimisissa ja sille et mitään mahda !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten jatkossakaan kirjoita mun ja mun äitini avioliitosta yhtään mitään jos se kerran ei ole sinun mielestäsi oikea avioliitto. Mä ja mun äiti ollaan naimisissa ja sille et mitään mahda !
En tietenkään.
- Anonyymi
Sulla heittää aika paljon. Oletko jossain laitoksessa lukkojen takana? Jos et ole, niin käy välillä vaikka ulkona kävelemässä. Sulla on aika paljon nyt noit pakkoajatuksia.
- Anonyymi
Mukavaa, että täällä on tällainen mielenterveystyön moniottelija saarnaamassa trollimiehelle, niin pysyy joku roti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa, että täällä on tällainen mielenterveystyön moniottelija saarnaamassa trollimiehelle, niin pysyy joku roti
Oon noit lataamossa aika paljon nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon noit lataamossa aika paljon nähnyt.
Itsesi etenkin siellä nähnyt. Koska kukaan mt työntekijä ei sanoisi noin.
- Anonyymi
Sun äitis nauraa sulle jos kyseenalaistat teidän välisen avioliittonne olevan totta.
- Anonyymi
Ei meillä ole avioliittoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901059Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73816- 52690
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien65648Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34592Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47539
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535- 37530