Nainen maksoi taxin luonnossa

Anonyymi-ap

25

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      23-v nainen ja 60-v mies, HUH

    • Anonyymi
      UUSI

      Pitäiskö ruveta taxikuskiksi?

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä ammatti ätmeille.


    • Anonyymi
      UUSI

      En koskaan maksa luonnossa mitään, mikään ei ole sen arvoista. Vaikka taksikuskit sitä välillä odottavat (saa**nan ahdistelevat mulkerot) . Lievästi sanottuna jurppii moinen käytös. Yksi meni niin pitkälle, ettei meinannut sanoa hintaa, mulkoili vaan peiliin ja virnuili. Vasta kun poistuin autosta "no jos raha ei kelpaa", alkoi naureskella että testasi vain aionko todella maksaa rahalla.

      - Sheena

      • UUSI

        Siis yök!!!🫣🤮

        Mulle ollaan myös ehdotettu, että jos taksikuski vois tulla mun luo tauolle. Olin kyllä niin hämmentynyt tästä. Kaikkea me naiset saakin kestää. Nykyään kun on niin villinlännen viidakko tuo takseilla ajelu. Etten edes tiedä uskaltaisinko itsekseni mennä..😬


      • Anonyymi
        UUSI

        No miten lopulta maksoit olikin kiva taksi matka ja vakkari taksi löytyi


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis yök!!!🫣🤮

        Mulle ollaan myös ehdotettu, että jos taksikuski vois tulla mun luo tauolle. Olin kyllä niin hämmentynyt tästä. Kaikkea me naiset saakin kestää. Nykyään kun on niin villinlännen viidakko tuo takseilla ajelu. Etten edes tiedä uskaltaisinko itsekseni mennä..😬

        No pääsikö kuski luoksesi tauolle ja saitko hyvää seksii eli kivaa oli


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No pääsikö kuski luoksesi tauolle ja saitko hyvää seksii eli kivaa oli

        No kotona olis odottanut poikaystävä. 😬

        Ei ole tapani lähteä vieraan matkaan vaikka olisinkin ollut sinkku. Varsinkaan taksikuskin… vaikka siis taksikuski oli kyllä ihan menevän näköinen nuori mies..


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kotona olis odottanut poikaystävä. 😬

        Ei ole tapani lähteä vieraan matkaan vaikka olisinkin ollut sinkku. Varsinkaan taksikuskin… vaikka siis taksikuski oli kyllä ihan menevän näköinen nuori mies..

        Oliko se vieras enään olitte jo taksissa tutustuneet toisiinne eli taksi metsätielle ja kesä ihanaa tapahtui kotona poikaystävä tai tuleva ex poikaystävä voi haistaa pitkän vithun


    • UUSI

      Ihmeellisesti taksikuskit itsepintaisesti ja jääräpäisesti ehdottelevat nahkakukkaron käyttöä vaikka kukaan ei ikinä ole suostunut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä oli asiallinen kysymys


      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä on tarinoissa totta, nyt kamerat pelasti taksikuskin, ilman kameraa olisi varmaan menettänyt taksilupansa? Uhriutuminen onnistuu paremmin, kun on sana sanaa vastaan, eikä ole minkäänlaista todistusaineistoa, väittää muuta? Nainen maksoi nyt kovan hinnan kokemastaan. Ehkä oppi samalla jotain?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarinoissa totta, nyt kamerat pelasti taksikuskin, ilman kameraa olisi varmaan menettänyt taksilupansa? Uhriutuminen onnistuu paremmin, kun on sana sanaa vastaan, eikä ole minkäänlaista todistusaineistoa, väittää muuta? Nainen maksoi nyt kovan hinnan kokemastaan. Ehkä oppi samalla jotain?

        Siis toi oli niin törkeätä!! olisi vaan suoraan sanonut miehellensä että maksoi homman luonnossa. Epäreilua tuolle taksikuskille, varmasti meni maine.. vaikka ei ollut syyllinen..😔


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis toi oli niin törkeätä!! olisi vaan suoraan sanonut miehellensä että maksoi homman luonnossa. Epäreilua tuolle taksikuskille, varmasti meni maine.. vaikka ei ollut syyllinen..😔

        Ehkä kotona oli raha rakkaus ja nainen tiesi menettää rahaa ja rikkaan elämän eli jännäjenna yritti et raiskattiin naista jurppii vieläkin menetti rikkaan miehen jännillä jännät touhut


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis toi oli niin törkeätä!! olisi vaan suoraan sanonut miehellensä että maksoi homman luonnossa. Epäreilua tuolle taksikuskille, varmasti meni maine.. vaikka ei ollut syyllinen..😔

        Eikä ollu varmaankaan ensimmäinen kerta taksi suharit tunsi tytön se ajeli usein takseilla se oli suharien oma tyttö


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarinoissa totta, nyt kamerat pelasti taksikuskin, ilman kameraa olisi varmaan menettänyt taksilupansa? Uhriutuminen onnistuu paremmin, kun on sana sanaa vastaan, eikä ole minkäänlaista todistusaineistoa, väittää muuta? Nainen maksoi nyt kovan hinnan kokemastaan. Ehkä oppi samalla jotain?

        Ilman videota mies olisi teljetty vankilaan vuosikausiksi, ja olisi joutunut maksamaan kymppitonneja kärsimyskorvausta sekä lisäksi muita maksuja, ja olisi menettänyt taksiliikennelupansa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Se ei ole nahkasta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko koskaan lukenut et mies petti naistaan siis tavismiehistä korkeastikoulutetut jännämiehet on eri juttu mut entä tavis miehet mut aina naiset pettää miksi

    • UUSI

      Muuten... jos maksaa summan käteisellä jossain pusikossa, niin tekeekö se homman laittomaksi?

      Saa kai sitä asiakkaana valita missä maksaa homman? Luonnon ympäröimänä vai kälysessä taksissa?😁

      • Anonyymi
        UUSI

        Vesitätkö pieleen mennyttä #metoo yritystä?


      • UUSI

        Mä muuten joskus otan jonkun tutun toimijan kanssa kuvan, että maksan luonnossa. 😄

        Ja ehkäpä väännän jonkun jutun niinkin, että maksan luonnolla... vaikka tarjoon jotain pottuja palkkioksi tai puuta. 😄


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesitätkö pieleen mennyttä #metoo yritystä?

        Vesitän huonoa sanontaa...

        Epätäsmällistä...jonkun enoukon keksintä kännipäissään. 😄


      • Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Vesitän huonoa sanontaa...

        Epätäsmällistä...jonkun enoukon keksintä kännipäissään. 😄

        Eikö se ole #metoo tapaus kun munasarjakas valehtelee raiskauksen rikosilmoitukseen?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole #metoo tapaus kun munasarjakas valehtelee raiskauksen rikosilmoitukseen?

        No voihan senkin tehdä...miksipäs ei?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmettelen vaan miksei mies hakannut naista perättömästä jutusta. Itse olisin hakannut naisen kostoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe