Tervehdys!

Moi vaan kaikille. 👋 Teleporttaan teidän kuvaannolliseen pöytään täältä duunipaikan vessasta.

Mitä ihmisille kuuluu näin pilvisenä kesäpäivänä? Kaikki kondiksessa?

Pitääkin teleportata takaisin, alkaa jonoa kertymään oven taakse.

Nautinnollista keskiviikkoa!

32

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen miljöö mies tällä kertaa? Kuvaile työympäristöä mahdollisimman tarkasti

      • Mitä sitä kuvailemaan tarkasti. Tämä on tämmöinen melkein tyhjä kuusikerroksinen talo. On ovia, lattiaa, valoja yms....


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Mitä sitä kuvailemaan tarkasti. Tämä on tämmöinen melkein tyhjä kuusikerroksinen talo. On ovia, lattiaa, valoja yms....

        Onko muita virmoja siinä ym?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko muita virmoja siinä ym?

        Ainakin neljän eri firman ihmisiä olen nähnyt. Ei osaa varmuudella sanoa kaikista, kun ei kaikilla lue firman nimeä.


    • Selkä särkee, kuten aina herättyäni jokusen tunnin ja säteilee alaraajoihin tehden liikkumisesta kankeaa, kunnes jotenkin laukeaa ja pääsen taas liukkaammin liikkumaan. Ihan normaalia arkea siis kesävapaillakin, aamusta ruokin lemmikit, vaihtelen vedet, siistin isommat sotkut (ulosteet ja virtsan) paikat, sitten hörpin kahvini ja laitan pyykit pesukoneeseen peseytymään, hipsin ulos puutarhan pariin jne.

      • Anonyymi

        No jopa sulla mies sitten riittää hommaa näissä alpakoissa


      • Kuulostaa kieltämättä perseestä, vaikka vaikuttaisi olevan jo normaalia arkea. Sympariat täältä kuitenkin. Kipu ei ole koskaan kivaa, paitsi jos on masokisti.

        Mitä lemmikkejä sieltä löytyy? Itsellä on pari kattia.

        Kahvi on kyllä elämän elinehto. 👍 Kasvatatko jotain syötävää, vai pääsääntöisesti silmänruokaa?


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Kuulostaa kieltämättä perseestä, vaikka vaikuttaisi olevan jo normaalia arkea. Sympariat täältä kuitenkin. Kipu ei ole koskaan kivaa, paitsi jos on masokisti.

        Mitä lemmikkejä sieltä löytyy? Itsellä on pari kattia.

        Kahvi on kyllä elämän elinehto. 👍 Kasvatatko jotain syötävää, vai pääsääntöisesti silmänruokaa?

        Kiitos vaan, arkista aivan kivut jo. Ollu vuosia, sitä oppii ettei siihen kuole vaikka sattuu, joskus kyllä on tuolleen syrjäyttäny sellaisenkin kivun mihin olis voinu kuolla. Munuaisaltaan tulehduksen. Verenmyrkytyksen.

        Marsuja, hiiriä ja hamstereita löytyy. 😊
        Jyrsijöihin tykästynyt kovin.

        Kahvi käynnistää päivän! 😄👍

        Sekä että kasvatan, ravintoa ja silmäniloja. 😊


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kiitos vaan, arkista aivan kivut jo. Ollu vuosia, sitä oppii ettei siihen kuole vaikka sattuu, joskus kyllä on tuolleen syrjäyttäny sellaisenkin kivun mihin olis voinu kuolla. Munuaisaltaan tulehduksen. Verenmyrkytyksen.

        Marsuja, hiiriä ja hamstereita löytyy. 😊
        Jyrsijöihin tykästynyt kovin.

        Kahvi käynnistää päivän! 😄👍

        Sekä että kasvatan, ravintoa ja silmäniloja. 😊

        Lopeta juopottelu niin ei tarvi krapulasta joka aamu herätä ja kohmelosta kärsiä


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kiitos vaan, arkista aivan kivut jo. Ollu vuosia, sitä oppii ettei siihen kuole vaikka sattuu, joskus kyllä on tuolleen syrjäyttäny sellaisenkin kivun mihin olis voinu kuolla. Munuaisaltaan tulehduksen. Verenmyrkytyksen.

        Marsuja, hiiriä ja hamstereita löytyy. 😊
        Jyrsijöihin tykästynyt kovin.

        Kahvi käynnistää päivän! 😄👍

        Sekä että kasvatan, ravintoa ja silmäniloja. 😊

        Onpas siinä karvapallojoukko kirjava. 😮

        Kesällä se on ihan kivaa puuhaa. Vähän mullastaa käsiä. Saa myös perunaa ja salaattia tuoreena lautaselle. 🙂


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Onpas siinä karvapallojoukko kirjava. 😮

        Kesällä se on ihan kivaa puuhaa. Vähän mullastaa käsiä. Saa myös perunaa ja salaattia tuoreena lautaselle. 🙂

        Ihania karvapalloja, ai ai rakastan niistä jokaista hipsulaa. 🥰
        Eläimet tuo elämään sellaista sisältöä ja hyvyyttä mihin ihmiset ei pysty yrittäenkään. Se on se teeskentelemätön aitous joka tilanteessa.

        Juu, no minä syötän enimmäkseen eläimille salaatteja, niitä suita kun riittää joille maittaa. 🙂

        Kesäkurpitsa, kurkku, tomaatti, marjat menee omaankin suuhun reippaammin. Ensi kesänä lisään kasvihuoneitten määrää ja meinaan saada satoa vielä enemmän, suurennan myös manssimaan reilusti isommaksi. 😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta juopottelu niin ei tarvi krapulasta joka aamu herätä ja kohmelosta kärsiä

        Kyl mies rähinäviinansa tarvitsee minkä avulla keksiä uusia niccejä siinä missä pöhinäpää muille päihdeanalyysia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mies rähinäviinansa tarvitsee minkä avulla keksiä uusia niccejä siinä missä pöhinäpää muille päihdeanalyysia

        Kolme rammaa tamffee on päiväannoksein


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mies rähinäviinansa tarvitsee minkä avulla keksiä uusia niccejä siinä missä pöhinäpää muille päihdeanalyysia

        Absolutistille onkin älykästä puhua tommosia ikään kuin juopolle. 🤣


    • Anonyymi

      Yhdellä kollegalla kestää aamun vessareissut rapeat 20 minsaa.. 🙄

      Joskus vuosia sitten toinen viihtyi huussissa 2 tuntia kesken työpäivän. Tiedä sitten nukkuiko vai kävikö käsi pidemmän kaavan kautta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Juoksee ihan töitä pakoon?


      • Jumankeuta mikä kyylä. Kellottaa toisten vessa aikoja!🤣


      • Oho. Siinä on jo aika pitkä vessareissu. Mutta sama kai se miten aikansa käyttää, jos työt on tehtynä. Voi olla kyllä vittumaista kelata peräsuoli takaisin sisään.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jumankeuta mikä kyylä. Kellottaa toisten vessa aikoja!🤣

        Täytyy osata laskuttaa! Kakalla kun käy työajalla, niin sen maksaa asiakas 🤣

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy osata laskuttaa! Kakalla kun käy työajalla, niin sen maksaa asiakas 🤣

        xLiner

        Eli kun asiakas väittää, että eihän sitä näkynyt tuottavassa työssä, niin sinä ilmoitat, että onpas...kaksi tuntia hyvinkin tuottavassa työssä, vaikka oli tiukemmassa tällä kertaa...😆


    • Anonyymi

      Miksi vihaat hippejä?

      • Viha ei kuulu mun repertuaariin. Miksi suotta tuhlata energiaa vihaamiseen?


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Viha ei kuulu mun repertuaariin. Miksi suotta tuhlata energiaa vihaamiseen?

        Älä suhuta muksuakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä suhuta muksuakaan

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋

        Naisiakaan et varjostele spede


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisiakaan et varjostele spede

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋

        Painu vettuun myös kyttäämästä muiden sosiaalista mediaa, mene töihin. Metateksti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painu vettuun myös kyttäämästä muiden sosiaalista mediaa, mene töihin. Metateksti

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋


    • Anonyymi

      Sitä kun on näiden uusien työläisten kanssa töissä tietää mitä se on kun työkaveri häviää vähän väliä rukoilemaan ja poistuu työmaalta

    • Anonyymi

      Niin että jos joku suomalainen haluaa istua 2h paskalla ni antakaa toisen istua rauhassa siinä voi elimistö kärsiä jos pakottaa. Eli uskonto vai terveys

    • Anonyymi

      Teleporttaus on ihan jees.

      • Kai se riippuu millä tavalla tehdään. 🤔 Massamurhataanko sillä ihmisiä Star Trek tyylisesti. Eli tehdään vain kopioita vanhasta mallista, vai ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe