Tervehdys!

Moi vaan kaikille. 👋 Teleporttaan teidän kuvaannolliseen pöytään täältä duunipaikan vessasta.

Mitä ihmisille kuuluu näin pilvisenä kesäpäivänä? Kaikki kondiksessa?

Pitääkin teleportata takaisin, alkaa jonoa kertymään oven taakse.

Nautinnollista keskiviikkoa!

32

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen miljöö mies tällä kertaa? Kuvaile työympäristöä mahdollisimman tarkasti

      • Mitä sitä kuvailemaan tarkasti. Tämä on tämmöinen melkein tyhjä kuusikerroksinen talo. On ovia, lattiaa, valoja yms....


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Mitä sitä kuvailemaan tarkasti. Tämä on tämmöinen melkein tyhjä kuusikerroksinen talo. On ovia, lattiaa, valoja yms....

        Onko muita virmoja siinä ym?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko muita virmoja siinä ym?

        Ainakin neljän eri firman ihmisiä olen nähnyt. Ei osaa varmuudella sanoa kaikista, kun ei kaikilla lue firman nimeä.


    • Selkä särkee, kuten aina herättyäni jokusen tunnin ja säteilee alaraajoihin tehden liikkumisesta kankeaa, kunnes jotenkin laukeaa ja pääsen taas liukkaammin liikkumaan. Ihan normaalia arkea siis kesävapaillakin, aamusta ruokin lemmikit, vaihtelen vedet, siistin isommat sotkut (ulosteet ja virtsan) paikat, sitten hörpin kahvini ja laitan pyykit pesukoneeseen peseytymään, hipsin ulos puutarhan pariin jne.

      • Anonyymi

        No jopa sulla mies sitten riittää hommaa näissä alpakoissa


      • Kuulostaa kieltämättä perseestä, vaikka vaikuttaisi olevan jo normaalia arkea. Sympariat täältä kuitenkin. Kipu ei ole koskaan kivaa, paitsi jos on masokisti.

        Mitä lemmikkejä sieltä löytyy? Itsellä on pari kattia.

        Kahvi on kyllä elämän elinehto. 👍 Kasvatatko jotain syötävää, vai pääsääntöisesti silmänruokaa?


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Kuulostaa kieltämättä perseestä, vaikka vaikuttaisi olevan jo normaalia arkea. Sympariat täältä kuitenkin. Kipu ei ole koskaan kivaa, paitsi jos on masokisti.

        Mitä lemmikkejä sieltä löytyy? Itsellä on pari kattia.

        Kahvi on kyllä elämän elinehto. 👍 Kasvatatko jotain syötävää, vai pääsääntöisesti silmänruokaa?

        Kiitos vaan, arkista aivan kivut jo. Ollu vuosia, sitä oppii ettei siihen kuole vaikka sattuu, joskus kyllä on tuolleen syrjäyttäny sellaisenkin kivun mihin olis voinu kuolla. Munuaisaltaan tulehduksen. Verenmyrkytyksen.

        Marsuja, hiiriä ja hamstereita löytyy. 😊
        Jyrsijöihin tykästynyt kovin.

        Kahvi käynnistää päivän! 😄👍

        Sekä että kasvatan, ravintoa ja silmäniloja. 😊


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kiitos vaan, arkista aivan kivut jo. Ollu vuosia, sitä oppii ettei siihen kuole vaikka sattuu, joskus kyllä on tuolleen syrjäyttäny sellaisenkin kivun mihin olis voinu kuolla. Munuaisaltaan tulehduksen. Verenmyrkytyksen.

        Marsuja, hiiriä ja hamstereita löytyy. 😊
        Jyrsijöihin tykästynyt kovin.

        Kahvi käynnistää päivän! 😄👍

        Sekä että kasvatan, ravintoa ja silmäniloja. 😊

        Lopeta juopottelu niin ei tarvi krapulasta joka aamu herätä ja kohmelosta kärsiä


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kiitos vaan, arkista aivan kivut jo. Ollu vuosia, sitä oppii ettei siihen kuole vaikka sattuu, joskus kyllä on tuolleen syrjäyttäny sellaisenkin kivun mihin olis voinu kuolla. Munuaisaltaan tulehduksen. Verenmyrkytyksen.

        Marsuja, hiiriä ja hamstereita löytyy. 😊
        Jyrsijöihin tykästynyt kovin.

        Kahvi käynnistää päivän! 😄👍

        Sekä että kasvatan, ravintoa ja silmäniloja. 😊

        Onpas siinä karvapallojoukko kirjava. 😮

        Kesällä se on ihan kivaa puuhaa. Vähän mullastaa käsiä. Saa myös perunaa ja salaattia tuoreena lautaselle. 🙂


      • Varjoperuna kirjoitti:

        Onpas siinä karvapallojoukko kirjava. 😮

        Kesällä se on ihan kivaa puuhaa. Vähän mullastaa käsiä. Saa myös perunaa ja salaattia tuoreena lautaselle. 🙂

        Ihania karvapalloja, ai ai rakastan niistä jokaista hipsulaa. 🥰
        Eläimet tuo elämään sellaista sisältöä ja hyvyyttä mihin ihmiset ei pysty yrittäenkään. Se on se teeskentelemätön aitous joka tilanteessa.

        Juu, no minä syötän enimmäkseen eläimille salaatteja, niitä suita kun riittää joille maittaa. 🙂

        Kesäkurpitsa, kurkku, tomaatti, marjat menee omaankin suuhun reippaammin. Ensi kesänä lisään kasvihuoneitten määrää ja meinaan saada satoa vielä enemmän, suurennan myös manssimaan reilusti isommaksi. 😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta juopottelu niin ei tarvi krapulasta joka aamu herätä ja kohmelosta kärsiä

        Kyl mies rähinäviinansa tarvitsee minkä avulla keksiä uusia niccejä siinä missä pöhinäpää muille päihdeanalyysia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mies rähinäviinansa tarvitsee minkä avulla keksiä uusia niccejä siinä missä pöhinäpää muille päihdeanalyysia

        Kolme rammaa tamffee on päiväannoksein


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mies rähinäviinansa tarvitsee minkä avulla keksiä uusia niccejä siinä missä pöhinäpää muille päihdeanalyysia

        Absolutistille onkin älykästä puhua tommosia ikään kuin juopolle. 🤣


    • Anonyymi

      Yhdellä kollegalla kestää aamun vessareissut rapeat 20 minsaa.. 🙄

      Joskus vuosia sitten toinen viihtyi huussissa 2 tuntia kesken työpäivän. Tiedä sitten nukkuiko vai kävikö käsi pidemmän kaavan kautta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Juoksee ihan töitä pakoon?


      • Jumankeuta mikä kyylä. Kellottaa toisten vessa aikoja!🤣


      • Oho. Siinä on jo aika pitkä vessareissu. Mutta sama kai se miten aikansa käyttää, jos työt on tehtynä. Voi olla kyllä vittumaista kelata peräsuoli takaisin sisään.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jumankeuta mikä kyylä. Kellottaa toisten vessa aikoja!🤣

        Täytyy osata laskuttaa! Kakalla kun käy työajalla, niin sen maksaa asiakas 🤣

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy osata laskuttaa! Kakalla kun käy työajalla, niin sen maksaa asiakas 🤣

        xLiner

        Eli kun asiakas väittää, että eihän sitä näkynyt tuottavassa työssä, niin sinä ilmoitat, että onpas...kaksi tuntia hyvinkin tuottavassa työssä, vaikka oli tiukemmassa tällä kertaa...😆


    • Anonyymi

      Miksi vihaat hippejä?

      • Viha ei kuulu mun repertuaariin. Miksi suotta tuhlata energiaa vihaamiseen?


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Viha ei kuulu mun repertuaariin. Miksi suotta tuhlata energiaa vihaamiseen?

        Älä suhuta muksuakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä suhuta muksuakaan

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋

        Naisiakaan et varjostele spede


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisiakaan et varjostele spede

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋

        Painu vettuun myös kyttäämästä muiden sosiaalista mediaa, mene töihin. Metateksti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painu vettuun myös kyttäämästä muiden sosiaalista mediaa, mene töihin. Metateksti

        Totta. Olet täysin oikeassa. Mukavaa päivänjatkoa. 👋


    • Anonyymi

      Sitä kun on näiden uusien työläisten kanssa töissä tietää mitä se on kun työkaveri häviää vähän väliä rukoilemaan ja poistuu työmaalta

    • Anonyymi

      Niin että jos joku suomalainen haluaa istua 2h paskalla ni antakaa toisen istua rauhassa siinä voi elimistö kärsiä jos pakottaa. Eli uskonto vai terveys

    • Anonyymi

      Teleporttaus on ihan jees.

      • Kai se riippuu millä tavalla tehdään. 🤔 Massamurhataanko sillä ihmisiä Star Trek tyylisesti. Eli tehdään vain kopioita vanhasta mallista, vai ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe