Miksi sähköautoista puuttuu vetokoukku?

Anonyymi-ap

Joo, jos ostaa jonkun kalliin mutta omalle budjetille sopivissa ei ole sellaisia.
Eikö niissä pitänyt olla kauhea teho ja vääntö, kun kaasua polkaisee niin bensavehkeet jää seisomaan? Ja painoakin löytyy.
Mutta sitten on jotain vanhoja Corollan romuja missä ei ole tehoa puoliakaan ja painoa sen verran että ne nostaa kyljestä ilmaan niin vetokoukku löytyy lähes varmasti.
Opel Mokka-e mallia on nettiautossa 93kpl mutta 0 vetokoukulla.
Leafissa voi olla vetokoukku mutta vain pyörätelineelle kun vetomassa on 25 kiloa,

9

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niissä on sellainen vähän fiksumpi vetokoukku joka on pois silmistä rumentamasta autoa silloin kuin vetokoukkua ei käytetä.

• Anonyymi

Ei ole edes sellaista.

• Anonyymi

Paikallaan oleva koukku on paras, monenkin asian takia. Se ei hajoa ikinä, se on aina paikallaan valmiina käyttöön, se suojaa auton koria, muoviosia jos joku ajaa kiinni tai käyttäjä peruuttaa johonkin.

Olen asentanut kahteen omaan koukut ja toiselle. En valinnut irroitettavalla koukulla olevaa.

Tuhansia kääntyviä koukkuja vikaantunut ja niiden takia maksetut eurot on merkkäviä muutaman viimeisen vuoden aikana. Monilla jäänyt kärrin vetäminen koukun takia.

Tiedättekö millainen on paras auto.

Rahallisen arvonsa sulattanut käytetty polttomoottoriauto, järkevällä koneella. Säästöt on niin isot että auton omistus ja käyttö, kaikki muut kulut on täysin ilmaista verrattuna autoon joka maksaa enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallaan oleva koukku on paras, monenkin asian takia. Se ei hajoa ikinä, se on aina paikallaan valmiina käyttöön, se suojaa auton koria, muoviosia jos joku ajaa kiinni tai käyttäjä peruuttaa johonkin.

Olen asentanut kahteen omaan koukut ja toiselle. En valinnut irroitettavalla koukulla olevaa.

Tuhansia kääntyviä koukkuja vikaantunut ja niiden takia maksetut eurot on merkkäviä muutaman viimeisen vuoden aikana. Monilla jäänyt kärrin vetäminen koukun takia.

Tiedättekö millainen on paras auto.

Rahallisen arvonsa sulattanut käytetty polttomoottoriauto, järkevällä koneella. Säästöt on niin isot että auton omistus ja käyttö, kaikki muut kulut on täysin ilmaista verrattuna autoon joka maksaa enemmän.

Järkevin auto on siis se tonnin paska? Etkä kaipaa mitään uudempia ominaisuuksia :-)

• Anonyymi

Sähköllä toimiva vetokoukku. Napista painaen koukku ilmestyy kuin tyhjästä.

• Anonyymi

Eivät kaikki halua autoonsa vetokoukkua.
      Jos sellaisen haluat niin tilaa se kun ostat auton.

• Anonyymi

Jopa pienehköön (4,2 m) sähkö Meganeen saa peräkoukun.

• Anonyymi

Halvin koukullinen 30 tonnia. Liikaa Rellusta.15 tonnia pois niin sitten.

• Anonyymi

Miksi sinulta puuttuu rahat ostaa sähköauto jossa on vetokoukku?

Liikenteessä näkee kärryä vetäviä sähköautoja päivittäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe