Parisuhdevinkki miehille osa 2

Anonyymi-ap

Kun kotona on tiskit altaassa ja villakoirat vilistää lattioilla ja muutenkin epäjärjestystä, kannattaa huomauttaa vaimoa asiasta. Tällöin vaimovaistot ottavat hänestä vallan ja teillä on tiptop-siistiä ennen kuin huomaatkaan.

49

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäkin on upea idea.

🦄

• Anonyymi

Kyllä on hyvä olla hyviä neuvoja elämässä.

• Exästäni kerron, että meidän oli tarkoitus lähteä reissuun, mutta lähtö siirtyi kahdella päivällä siivousten takia, sillä "on niin mukava tulla puhtaseen kotiin".
      Lähdön siirtymisellä oli reissua monimutkaistavia vaikutuksia.
      Kerran myöhästyimme laivastakin: "Likaisella autolla ei voi mennä laivaan, sillä mitä ihmisetkin siitä ajattelisivat".

• Anonyymi

Minun vaimonvaistoni heräävät, kun näen miehen siivoamassa ja tiskaamassa, pyytämättä ja omasta tahdostaan. Tosi seksikäs näky.

• Anonyymi

Kieroutunut näkemys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieroutunut näkemys.

Täysin tavanomainen naisten keskuudessa. Ehdoton valtaosa naisista tuntee samoin ja ison enrmmistön tuntemuksia kutsutaan normaaleiksi. Nykymaailmassa mikään ei kerro suuremmalla voluumilla huolehtivasta, vastuuntuntoisesta ja rakastavasta ja turvallisesta miehestä, kuin kotitöiden tekeminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieroutunut näkemys.

Siitä on tehty lukemattomia tutkimuksiakin, että kotitöitä tekemällä mies saa enemmän seksiä. Siivoava mies saa naisen hormonit hyrräämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitä on tehty lukemattomia tutkimuksiakin, että kotitöitä tekemällä mies saa enemmän seksiä. Siivoava mies saa naisen hormonit hyrräämään.

Voin kyllä allekirjoittaa tämän.. 🙄

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Voin kyllä allekirjoittaa tämän.. 🙄

Niinhän meistä likipitäen kaikki. Sellaista miestä ei olekaan, joka voisi tehdä liikaa kotitöitä. 🙂

• Anonyymi

Todellakin noin. Aloituksen mies on luotaantyöntävä, ei saa pidettyä vaimoaan.

• Kyllä se on niin, että helpoin tapa saada naista on siivoaminen.

Se on pieni vaiva verrattuna poikamiesajan vokotteluun.

• Esileikki alkaa tiskaamisella...

• Ihanaa että edes joku ymmärtää. Vaikuttaa ihan älyttömästi naisen mielialaan.

• Anonyymi

Taidat olla tossun alla.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ihanaa että edes joku ymmärtää. Vaikuttaa ihan älyttömästi naisen mielialaan.

🙂Toisen mieliala tärkeää. ☝

Poikamiehille voisin antaa vinkin, että älkää pyrkikö naisen sänkyyn vaan siivouskomerolle.

Kyselette naiselta minkälaisia rättejä ja kemikaaleja sieltä löytyy.
        Kun pääsee jatkoille siivoamaan, saa mahdollisesti muutakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla tossun alla.

Olen vapaa kuin taivaan lintu. Haluan antaa puolisolleni saman vapauden. Siksi siivoan.

• Gattino kirjoitti:

Poikamiehille voisin antaa vinkin, että älkää pyrkikö naisen sänkyyn vaan siivouskomerolle.

Tuo muuten toimii. Koettu on👍🏼🙂

Eli nyt vaan poikamiehet sinne siivouskomerolle😂

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Bravo Gattino, sinä ymmärrät 👌

• Jos joku itselleni huomauttaisi asiasta, niin sais takuuvarmaa keskaria.. ihan yhtä lailla sille toiselle kuuluu kämpän siivous.😳 Eli mielestäni täysin huono vinkki!! Ei kannata testata.

• Anonyymi

Älä nyt ole noin kapinallinen 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt ole noin kapinallinen 🤭

Tästä vaan tuli niin mieleen se että koirallani oli hillitön karvanlähtö, tuun kotiin. Kiitän miestä että kiva kun oot siivonnut… Ja mitä vastaa mies niin kun SINÄ et ollut sitä tehnyt!! Itse siis ajattelin sillä että olen huomioinut asia.. jos olisi vaikka innostunut enemmän siivoamisesta.. no ei innostunut ei.. tästä yksilöstä näkyi se miten äitinsä oli aina hoitanut siivoamiset ja pyykinpesun…

Siksi siis arvostan hyvin paljon siivoavia miehiä. Mitä olen seurannut muiden parisuhteita, niin näissä missä molemmat kantaa kortensa kekoon niin on huomattavasti onnellisimpia ja pitkiä liittoja.. osataan huomioida myös se toinen eikä olettaa että kyllähän se nyt nainen on se joka siivoaa.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tästä vaan tuli niin mieleen se että koirallani oli hillitön karvanlähtö, tuun kotiin. Kiitän miestä että kiva kun oot siivonnut… Ja mitä vastaa mies niin kun SINÄ et ollut sitä tehnyt!! Itse siis ajattelin sillä että olen huomioinut asia.. jos olisi vaikka innostunut enemmän siivoamisesta.. no ei innostunut ei.. tästä yksilöstä näkyi se miten äitinsä oli aina hoitanut siivoamiset ja pyykinpesun…

Siksi siis arvostan hyvin paljon siivoavia miehiä. Mitä olen seurannut muiden parisuhteita, niin näissä missä molemmat kantaa kortensa kekoon niin on huomattavasti onnellisimpia ja pitkiä liittoja.. osataan huomioida myös se toinen eikä olettaa että kyllähän se nyt nainen on se joka siivoaa.

"Kiitän miestä että kiva kun oot siivonnut… Ja mitä vastaa mies niin kun SINÄ et ollut sitä tehnyt!!"

Mistähän johtuu, että osa reagoi usein tolleen passivisagreessiivisesti? En sano, että vain miehet, vaikka itse olenkin kokenut tuota vain miesten taholta. Jostain syystä toi reagointitapa saa mut aina yllättymään ja mieleen tulee vain, että mitähän hattua. Mun mielestäni vain niin äärimmäisen rasittava tapa, huutaisivat vaikka ennemmin. Silloin ehkä sentään sais paremmin selville mikä toista hatuttaa, kun se huutais sen päin näköä.

Just se, kun ja jos molemmat ajattelee, mitähän mä itsestäni tuolle kumppanille annan, jotta hän voisi hyvin kanssani. Niin ei siinä silloin paljon toraa tule.

Kumpikin haluaa antaa itsedtään toiselle, eikä vain ottaa rusinoita pullasta ja narista, vittu kun sun takia täytyy. Silloin käy noin vittu kun täytyy, jos kumppani ei mieti toista, vaan miettii vain itteään. Minä en viitti, minua ei huvita, äää on parempaa tekemistä. Sitten toinen väsyy yksinään huomioimaan.

• EivorCreed kirjoitti:

Just se, kun ja jos molemmat ajattelee, mitähän mä itsestäni tuolle kumppanille annan, jotta hän voisi hyvin kanssani. Niin ei siinä silloin paljon toraa tule.

Kumpikin haluaa antaa itsedtään toiselle, eikä vain ottaa rusinoita pullasta ja narista, vittu kun sun takia täytyy. Silloin käy noin vittu kun täytyy, jos kumppani ei mieti toista, vaan miettii vain itteään. Minä en viitti, minua ei huvita, äää on parempaa tekemistä. Sitten toinen väsyy yksinään huomioimaan.

Tänään tosiaan mietin että itse annoin suhteessa ja toinen ei.. maksettiin puoliksi asumismenot. Toki itse kävin kaupassa enemmän kuin toinen… eli oikeastaan maksoin ruoat. Toinen sai vaan olla😬 itse tiskasin, siivosin, pesin toisenkin pyykit, hoidin koirat, tein ruoan josta tuli myös valitusta.. Sit erotessa vähän aikaa asuttiin saman katon alla ennenkuin sain kämpän. Niin toinen kun joutui sitten siinä vaiheessa pesemään omat pyykkinsä.. mutta mun vaatteita ei voinut pestä samalla jos pesi omiaan.. Tässä oli siis kiitos niistä kaikista yhteisistä vuosista.😝 Silloin jo mietin että hitto en asu enää yhdenkään kaksilahkeisen kanssa. Eka avoliitto vielä🙈 tuon suhteen jälkeen tulikin asuttua yksin 4-vuotta😁 teki kyllä hyvää. Nyt on vähän sama juttu, etten kovin mielelläni ole ottamassa tänne miestä vaan mielelläni asun lapsieni kanssa. Kumminkin on niin huonoa tuuria että joudun taas itse hoitamaan kaiken…

Tänään tosiaan mietin että itse annoin suhteessa ja toinen ei.. maksettiin puoliksi asumismenot. Toki itse kävin kaupassa enemmän kuin toinen… eli oikeastaan maksoin ruoat. Toinen sai vaan olla😬 itse tiskasin, siivosin, pesin toisenkin pyykit, hoidin koirat, tein ruoan josta tuli myös valitusta.. Sit erotessa vähän aikaa asuttiin saman katon alla ennenkuin sain kämpän. Niin toinen kun joutui sitten siinä vaiheessa pesemään omat pyykkinsä.. mutta mun vaatteita ei voinut pestä samalla jos pesi omiaan.. Tässä oli siis kiitos niistä kaikista yhteisistä vuosista.😝 Silloin jo mietin että hitto en asu enää yhdenkään kaksilahkeisen kanssa. Eka avoliitto vielä🙈 tuon suhteen jälkeen tulikin asuttua yksin 4-vuotta😁 teki kyllä hyvää. Nyt on vähän sama juttu, etten kovin mielelläni ole ottamassa tänne miestä vaan mielelläni asun lapsieni kanssa. Kumminkin on niin huonoa tuuria että joudun taas itse hoitamaan kaiken…

Tai siis korjaan enää en sietäisi sitä että itse tekisin kaiken…

Tuo on varmaan aika monen meidän naisten vitsaus, mies on eräänlainen vapaamatkustaja, joka pääsee vähemmällä ja kuitenkin inisee enemmän.

Niin se on mullakin. Ja joo, en kanssa huolisi tämän jälkeen ketään asumaan kanssani, korkeintaan lapseni. Just siksi etten meinaa olla ikuisesti kenenkään passaaja, tsuppari ja paskanpyyhkijä. Oon kurkkuuni myöden täynnä laiskoja miehiä.

• EivorCreed kirjoitti:

Tuo on varmaan aika monen meidän naisten vitsaus, mies on eräänlainen vapaamatkustaja, joka pääsee vähemmällä ja kuitenkin inisee enemmän.

Niin se on mullakin. Ja joo, en kanssa huolisi tämän jälkeen ketään asumaan kanssani, korkeintaan lapseni. Just siksi etten meinaa olla ikuisesti kenenkään passaaja, tsuppari ja paskanpyyhkijä. Oon kurkkuuni myöden täynnä laiskoja miehiä.

Ja siis onhan noita laiskoja naisiakin, eikä ne sen kivempia kumppanina ole. Jättää toisen vastuulle enimmät, niin aika persepää on. Anteeksi voimasanat, kuvastaa ärsytyksen tasoa. 😂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Älä hyvä ihminen ota sitä miestä paapottavaksi.
        Kyllä löytyy myös miehiä jotka eivät edes halua/ehdottele yhteenmuuttoa.

• EivorCreed kirjoitti:

” Tuo on varmaan aika monen meidän naisten vitsaus, mies on eräänlainen vapaamatkustaja, joka pääsee vähemmällä ja kuitenkin inisee enemmän. ”

En ole itse yhtään nalkuttaja luonne.. Lähinnä kyräilen itsekseni, mutten ikinä purkaa toiseen sitä kiukkua. Hyväksynyt sitten vaan sen oman roolin ja ollut hiljaa.😬

• EivorCreed kirjoitti:

Ja siis onhan noita laiskoja naisiakin, eikä ne sen kivempia kumppanina ole. Jättää toisen vastuulle enimmät, niin aika persepää on. Anteeksi voimasanat, kuvastaa ärsytyksen tasoa. 😂

Onhan niitä molemmissa.😂

• Anonyymi kirjoitti:

Älä hyvä ihminen ota sitä miestä paapottavaksi.
        Kyllä löytyy myös miehiä jotka eivät edes halua/ehdottele yhteenmuuttoa.

Mitäpä tuolta suhteelta olisi voinut odottaa jos kundi muuttaa suoraan kotoaan. Missä äitinsä tosiaan hoiti kaikki kotityöt..

Mutta siis en ota en😁

” Tuo on varmaan aika monen meidän naisten vitsaus, mies on eräänlainen vapaamatkustaja, joka pääsee vähemmällä ja kuitenkin inisee enemmän. ”

En ole itse yhtään nalkuttaja luonne.. Lähinnä kyräilen itsekseni, mutten ikinä purkaa toiseen sitä kiukkua. Hyväksynyt sitten vaan sen oman roolin ja ollut hiljaa.😬

En minäkään, mutta ärähtäjä olen nykyään. Se on ihan nykyisen kumppanin aikaan saama uusi ominaisuus minussa, kun olen totaalisen kypsä häneen.

Ennen olen ollu nieleskelijä, voinnu puhua mutta tyytynyt siihen, ettei mua kuunnella. Nykyään sitten kämähdän sen verran, että menee jakeluun. Että tee sastana ittekin jotain äläkä siinä naamaas soita laiskaperseenä.

Onhan niitä molemmissa.😂

On. 😅

• EivorCreed
        EivorCreed kirjoitti:

En minäkään, mutta ärähtäjä olen nykyään. Se on ihan nykyisen kumppanin aikaan saama uusi ominaisuus minussa, kun olen totaalisen kypsä häneen.

Ennen olen ollu nieleskelijä, voinnu puhua mutta tyytynyt siihen, ettei mua kuunnella. Nykyään sitten kämähdän sen verran, että menee jakeluun. Että tee sastana ittekin jotain äläkä siinä naamaas soita laiskaperseenä.

En jotenkin enää ujostele sanoa suoraan mitä koen ja kun vituttaa toisen käytös ja metkut.

Eikä pelota yhtään, että toinen suuttuu takas. Ennen pelotti sekin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

En jotenkin enää ujostele sanoa suoraan mitä koen ja kun vituttaa toisen käytös ja metkut.

Totean sivusta tähän väliin, että itselläni tuillaiseen on aina ollut ihan syykin. Silloin, kun suoraan sanominen ja toisen suututtaminenkin on turvallista, niin teen noin. Se turvallisuus on mulle voinut tarkoittaa 2 eri asiaa. Joko olen tiennyt, että se toinen on riittävän tasapainoinen kestämään sen suuttumuksensa, eli se suuttuminen ei oli maailmanloppu tai sitten toinen vahtoehto, että mua ei enää kiinnosta hittojakaan miten se toinen siihen suuttumukseensa reagoi.

• EivorCreed kirjoitti:

Oon minäkin maininnut että olisi kiva jos siivoaisit… sain vastauksen en nyt voi kun oon vapaalla😂 joo nyt tää naurattaa mut sillon ei. Toisella oli vielä aina 4-päivän vapaat🙈🤣 itselläni viikossa se 2…,

• EivorCreed kirjoitti:

Mulla varmaan myös sama. Että en vaan enää niele vaan sanon että nyt tämä ei näin toimi..

Oon minäkin maininnut että olisi kiva jos siivoaisit… sain vastauksen en nyt voi kun oon vapaalla😂 joo nyt tää naurattaa mut sillon ei. Toisella oli vielä aina 4-päivän vapaat🙈🤣 itselläni viikossa se 2…,

No nyt koita säkin valita viisammin ja huomaavaisempi mies, jos ja kun kumppanin vielä joskus elämääsi kelpuutat. Ei ole yhtään liikaa pyydetty, että saa hyvää takaisin antamalla hyvää toisellekin. Sen kuuluu olla niin tai se syö suhteeseen kipeitä reikiä.

Toisen panosta tulee arvostaa ja antaa yhtä avoimin käsin ja mielin takaisinkin. Sitä on mm. kunnioitus ja välittäminen. 👍

Mulla varmaan myös sama. Että en vaan enää niele vaan sanon että nyt tämä ei näin toimi..

Ehkä sä osaat sanoa nätimmin mikä on hyvä, minä oon tullut pahasuiseksi ja pahapäiseksi, on kiehunut liikaa yli. Enkä hillitse kieltäni aina ollenkaan.

• EivorCreed kirjoitti:

No nyt koita säkin valita viisammin ja huomaavaisempi mies, jos ja kun kumppanin vielä joskus elämääsi kelpuutat. Ei ole yhtään liikaa pyydetty, että saa hyvää takaisin antamalla hyvää toisellekin. Sen kuuluu olla niin tai se syö suhteeseen kipeitä reikiä.

Toisen panosta tulee arvostaa ja antaa yhtä avoimin käsin ja mielin takaisinkin. Sitä on mm. kunnioitus ja välittäminen. 👍

Mulla on itselläni tunne, hyvin vahva sellainen että oon antanut itsestäni ihmisille tämän elämän aikana liikaa, uhrautunut saaden vaan paskaa takas. Niin en enää halua uhrautua enempää, haluan olla itsekkäämpi, itserakkaampi jotta minäkin saan joskus olla vapaa muille uhraamisesta. 🙂

Ja paras tapa olla uhrautumatta on olla ryhtymättä suhteisiin. En silloin myöskään loukkaa ketään olemalla itsekkäämpi, kun ei ole ketään joka odottaa multa mitään.

• EivorCreed kirjoitti:

Mulla on itselläni tunne, hyvin vahva sellainen että oon antanut itsestäni ihmisille tämän elämän aikana liikaa, uhrautunut saaden vaan paskaa takas. Niin en enää halua uhrautua enempää, haluan olla itsekkäämpi, itserakkaampi jotta minäkin saan joskus olla vapaa muille uhraamisesta. 🙂

Ja paras tapa olla uhrautumatta on olla ryhtymättä suhteisiin. En silloin myöskään loukkaa ketään olemalla itsekkäämpi, kun ei ole ketään joka odottaa multa mitään.

Ja en tosiaan sellastakaan suhdetta halua missä loukkaaminen on muka normaalia ja muka kuuluu suhteeseen. Paskat kuulu.

Mä haluan harmoniaa ja tasapuolista kunnioitusta ja arvonantoa. En mitään piinapenkkiä.

• Anonyymi

Sarkasmi vaimo menee nyt vaan kiltisti siivoamaan. Laihtua voi myös aina.

• Anonyymi

Hyvä neuvo, toimii palstanaisten kohdalla.

• Anonyymi

Aika hilpeetä...
      Naene

• Ite kannattaa siivota, ikkunapesut voi ostaa siivousfirmalta. Ei oo intoo niitä lähtee putsaamaan. Viis ikkunaa mulla ja parvekeovi.

• Anonyymi

Kotityöt kuormittavat vapaa-aikaa. Itse kyllä imuroin, harjaan koiran, laitan pesukoneet päälle yms.
      Se, kumpi ehtii/jaksaa/viitsii tekemään, niin tekee.
      Nyt leskimiehenä nakit osuu allekirjoittaneeseen,

Toisen huomioonottaminen on mielestäni juuri tätä. Yhdessä asutaan - yhdessä hoidetaan.

• Anonyymi

Jos kotona on tiskit altaassa ja villakoirat vilistää lattioilla ja muutenkin epäjärjestystä, kannattaa miettiä mikä on vialla. Jos tilanne yleensä ei ole tuo, niin tuon pitäisi olla hälytysmerkki. Ehkä sillä, joka sillä kotona ylleensä siivoilee, on jokin hätänä. Onko hän ehkä kipeä? Onko hän ehkä masentunut? Onko hän väsynyt? Onko hän liian kiireinen? Tai onko hän ehkä vain lopen kyllästynyt siivoamaan yksinään?

Turvansoitto ei auta siihen perimmäiseen syyhyn. Turvansoitto saattaa, ehkä, kerran tai pari auttaa siinä, että oire (sotku) hoituu. Se pohjalla oleva ongelma kuitenkin jää ja se tulee räjähtämään silmille, ennemmin tai myöhemmin. Ei ole kerta eikä kaksi, kun mies selittää, miten vaimo vain lähti, vaikka miehen mielestä kaiken piti olla ok.

• Anonyymi

Hyvä tapa motivoida naista.

• En aio laittaa koskaan hynttyitä yhteen miehen kanssa, jolle on tärkeämpää, että koti on tiptop, kuin puolison hyvinvointi. Siisti koti on toki kiva asia, mutta kodin tunnelma on tärkeämpi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      44
      9021
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      78
      5532
    3. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4790
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      38
      4004
    5. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      54
      3425
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      54
      3332
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      27
      3185
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      42
      2336
    9. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      34