Jos saisitte tappaa jonkun?

Anonyymi-ap

Jos moraalia ja lakeja ei olisi, kenet haluaisit tappaa?

Iiitseĺläni tuli hirmuna mieleen. Syvemmin ajateltuna en haluakkaan muuta kuin anteeksi oman tyhmän koùluķiùsaajan ominaisuudessa.

Anteeksi

>simiti<

69

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ketään, ei ole vielä syytä mutta jos joskus ilmenee syytä, tapan vastoin lakejakin. En kysele lupaa keltään.

• Anonyymi

No hyyii. Tokihan se käytännössä menee noin. Muistan kun mopopoka enkeli kävi kimppuuni veitsen kanssa. Ñoh, hän on nykÿään enkeli.

>simiti<

• Anonyymi

Kuulostat kammottavalta. Toivottavasti mahdollisimman moni kaltaisesi tuollaisia hautova päätyy ajoissa avun piiriin. Näistähän on edimerkkejä, miten verkon uumenisss selitetään sitä sun tätä.

Ihan sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

No hyyii. Tokihan se käytännössä menee noin. Muistan kun mopopoka enkeli kävi kimppuuni veitsen kanssa. Ñoh, hän on nykÿään enkeli.

>simiti<

No joku sotakin, niin tule tapetuksi tai tapa. Muutenkin mua on sen verran paljon riepotettu joskus fyysisesti, että oon luvannut itselleni etten enää anna lahjaksi tehä niin. Jos toinen tekee aloitteen fyysiseen väkivaltaan, saa olla varma että en noudata minäkään enää yhteiskunnan lakeja, vaan otan käyttöön luonnonlait.

Tuomion toki saan yhteiskunnan lakien mukaan, mutta sekään ei ole mikään pelote. Se on vain sen ajan murhe, ei muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat kammottavalta. Toivottavasti mahdollisimman moni kaltaisesi tuollaisia hautova päätyy ajoissa avun piiriin. Näistähän on edimerkkejä, miten verkon uumenisss selitetään sitä sun tätä.

Ihan sivusta

Mieti itse aivoillasi pidemmälle. Et ole tainnut ikinä joutua väkivallan, raiskauksen ja koulukiusaamisen fyysisen kohteeksi? Silloin se on helvetin helppoa sievistellä noin. Kun on saanu pumpulissa elää.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Mieti itse aivoillasi pidemmälle. Et ole tainnut ikinä joutua väkivallan, raiskauksen ja koulukiusaamisen fyysisen kohteeksi? Silloin se on helvetin helppoa sievistellä noin. Kun on saanu pumpulissa elää.

Voi kuule! Et tiedä toisten asioista…
        Elon Musk oli oivaltanut yhden tärkeän asian, jonka allekirjoitan täysin. Ajatus ei ollut hänen omansa, mutta hän tunnusti ajatuksen suuren viisauden. Se oli tämä: Silmä silmästä Hammurabin lakia noudattamalla tulee molemmista sokeita. Anteeksi antamisella on hyvä vaikutus.

• Anonyymi kirjoitti:

Elon Musk oli oivaltanut yhden tärkeän asian, jonka allekirjoitan täysin. Ajatus ei ollut hänen omansa, mutta hän tunnusti ajatuksen suuren viisauden. Se oli tämä: Silmä silmästä Hammurabin lakia noudattamalla tulee molemmista sokeita. Anteeksi antamisella on hyvä vaikutus.

Et sinäkään, siksi älä jeesustele.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sulle saa tehä mitä vaan ja otat anteeksi antaen kaiken vastaan, se on sun asiasi. Päättömänä ei voi surra. Minä en ole helppo uhri.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Et sinäkään, siksi älä jeesustele.

Jeesustelen jos haluan :)
        Ajatuksesi kuulosti kammottavalle, joten no can do. Jatko ei kuulostanut ikävä kyllä yhtään paremmalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesustelen jos haluan :)
        Ajatuksesi kuulosti kammottavalle, joten no can do. Jatko ei kuulostanut ikävä kyllä yhtään paremmalle.

Kuten sanoin, sun asiasi antaa ittesi raiskata, hakata, silpoa ja tappaa. Minä en ole kuten sinä, heittäydy jalkoihin tee mitä haluat, saat anteeksi. Liian paljon kokenu.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Kuten sanoin, sun asiasi antaa ittesi raiskata, hakata, silpoa ja tappaa. Minä en ole kuten sinä, heittäydy jalkoihin tee mitä haluat, saat anteeksi. Liian paljon kokenu.

Sota on asia erikseen. Ymmärrän pointtisi kyllä. Ääriolosuhteissa ei ehkä monikaan tiedä, miten reagoisi. Olen itse melko nopeasti kiihtyvä, vääryyden yllättäessä kosto on melko automaatio, nöyrtyminen on siis vaikeaa, joten en lainkaan pyhimys. Kuitenkin se, että jäisi pyörittämään päässään kostofantasioita, se ei ole kovin viisasta hyvinvoinnin kannalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sota on asia erikseen. Ymmärrän pointtisi kyllä. Ääriolosuhteissa ei ehkä monikaan tiedä, miten reagoisi. Olen itse melko nopeasti kiihtyvä, vääryyden yllättäessä kosto on melko automaatio, nöyrtyminen on siis vaikeaa, joten en lainkaan pyhimys. Kuitenkin se, että jäisi pyörittämään päässään kostofantasioita, se ei ole kovin viisasta hyvinvoinnin kannalta.

Olenko mä puhunut jotain kostofantasioista? En. Joten älä harhaudu aiheesta väärään suuntaan, se vääristää koko sanomani. Väärä johtopäätelmä.

• EivorCreed kirjoitti:

Olenko mä puhunut jotain kostofantasioista? En. Joten älä harhaudu aiheesta väärään suuntaan, se vääristää koko sanomani. Väärä johtopäätelmä.

Jos mä reagoin, mä teen sen heti en viikon päästä.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Selvä. Itse katson parhaimmaksi pysytellä kaukana ihmisestä, joka kertoo, että: ” jos joskus ilmenee syytä, tapan vastoin lakejakin.”

Keskustelu on ohitse puoleltani.

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Itse katson parhaimmaksi pysytellä kaukana ihmisestä, joka kertoo, että: ” jos joskus ilmenee syytä, tapan vastoin lakejakin.”

No ei ne lait sinua suojele, voithan kokeilla onneasi. Huonosti käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hyvä pysyäkin kaukana, seurassasi kukaan ei ole turvassa, et auta et puolusta, annat vaan anteeksi vieressä seisten. Uskovaisen ajattelua.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ja hyvä pysyäkin kaukana, seurassasi kukaan ei ole turvassa, et auta et puolusta, annat vaan anteeksi vieressä seisten. Uskovaisen ajattelua.

naistenhakkaaja pelkää jos joskus ilmenee syytä, tapan vastoin lakejakin

• Anonyymi kirjoitti:

naistenhakkaaja pelkää jos joskus ilmenee syytä, tapan vastoin lakejakin

No sekin voi olla, että pelkää omia äkkipikaistuksiaan ja saavansa omaan nahkaansa osuman ensin itse aloittaessaan. Kyllähän se silloin viisasta onkin minusta kaukana pysyä, jos on pahat mielessään mua kohtaan eikä halua saada samalla mittaa takas, minkä itse ensin aloittaa. Totta.

Hyvä huomio. 👍

• EivorCreed kirjoitti:

No sekin voi olla, että pelkää omia äkkipikaistuksiaan ja saavansa omaan nahkaansa osuman ensin itse aloittaessaan. Kyllähän se silloin viisasta onkin minusta kaukana pysyä, jos on pahat mielessään mua kohtaan eikä halua saada samalla mittaa takas, minkä itse ensin aloittaa. Totta.

Hyvä huomio. 👍

Eihän mun kanssa rehdin ja reilun ole mitään pelättävää, kun ei ole minua pieksämään ryhtymässä.

• EivorCreed kirjoitti:

Eihän mun kanssa rehdin ja reilun ole mitään pelättävää, kun ei ole minua pieksämään ryhtymässä.

"Olen itse melko nopeasti kiihtyvä, vääryyden yllättäessä kosto on melko automaatio, nöyrtyminen on siis vaikeaa, joten en lainkaan pyhimys"

Aivan, hyvin äkätty anonyymiltä mitä hän minussa pelkäsi. Omien aikomustensa epäonnistumista lakien ja anteeksi annon verukkeella. Hah! 😂

• EivorCreed kirjoitti:

"Olen itse melko nopeasti kiihtyvä, vääryyden yllättäessä kosto on melko automaatio, nöyrtyminen on siis vaikeaa, joten en lainkaan pyhimys"

Aivan, hyvin äkätty anonyymiltä mitä hän minussa pelkäsi. Omien aikomustensa epäonnistumista lakien ja anteeksi annon verukkeella. Hah! 😂

Montakohan ihmistä on pahoinpidelly ja tappanut ennen uskoon tuloaan?

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ymmärrän tuon pointin. Että haluaa ylipätään suojata ensisijaisesti itsensä. Muutoin en ota kantaa käytyyn keskusteluun tai sen oletelmiin. Ja sitähän ei välttämättä edes voisi tietää, miten reagoisi, jos tapahtuisi jotakin vastaavaa pahaa tapahtuisi. Taistele, pakene tai lamaannu reaktio voi olla jopa yllättävä.
        Ja epäloogiseltakin vaikuttava.
        Yleisesti ottaen hengissä säilyminen lienee kuitenkin näissäkin reaktiossa se selittävä tekijä tietoisen ajattelun ulkopuolelta. Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän tuon pointin. Että haluaa ylipätään suojata ensisijaisesti itsensä. Muutoin en ota kantaa käytyyn keskusteluun tai sen oletelmiin. Ja sitähän ei välttämättä edes voisi tietää, miten reagoisi, jos tapahtuisi jotakin vastaavaa pahaa tapahtuisi. Taistele, pakene tai lamaannu reaktio voi olla jopa yllättävä.
        Ja epäloogiseltakin vaikuttava.
        Yleisesti ottaen hengissä säilyminen lienee kuitenkin näissäkin reaktiossa se selittävä tekijä tietoisen ajattelun ulkopuolelta. Sivusta.

Minulla on henkikulta ollu lähteä toisen väkivallasta, joten tiedän sen tunteen ja pelon kun tajuaa että oli kuolla. Enää en anna saumaa kelleen niin pitkälle edetä.

• EivorCreed kirjoitti:

Minulla on henkikulta ollu lähteä toisen väkivallasta, joten tiedän sen tunteen ja pelon kun tajuaa että oli kuolla. Enää en anna saumaa kelleen niin pitkälle edetä.

Puhun konkretiasta, en spekuloi.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Puhun konkretiasta, en spekuloi.

Ei ollut tarkoitukseni epäillä mitään kirjoittamaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tarkoitukseni epäillä mitään kirjoittamaasi.

Lisään. Tarkoitin sitä. Että joskus se vähempi vastarinta saattaa olla hengen säästävämpi vaihtoehto. Kun taas joskus se reaktiivisin loogisin tapa saattaa jopa altistaa ikävämmälle lopputulokselle, mitä ei kukaan toivo. Uskon, että alitajunta voi ola järkeä viisaampi, ja siksi koko taistele pakene lamaannu reaktio on niin nopea. Ja ylipäätään olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään. Tarkoitin sitä. Että joskus se vähempi vastarinta saattaa olla hengen säästävämpi vaihtoehto. Kun taas joskus se reaktiivisin loogisin tapa saattaa jopa altistaa ikävämmälle lopputulokselle, mitä ei kukaan toivo. Uskon, että alitajunta voi ola järkeä viisaampi, ja siksi koko taistele pakene lamaannu reaktio on niin nopea. Ja ylipäätään olemassa.

Juu ja mä kyllä osaan arvioida millon mikäkin on paras ratkaisu, en mä tässä enää muuten elossa keikkuisi.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Juu ja mä kyllä osaan arvioida millon mikäkin on paras ratkaisu, en mä tässä enää muuten elossa keikkuisi.

Niin. Ei ollut tarkoitukseni kyseenalaistaa sitäkään.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

No joku sotakin, niin tule tapetuksi tai tapa. Muutenkin mua on sen verran paljon riepotettu joskus fyysisesti, että oon luvannut itselleni etten enää anna lahjaksi tehä niin. Jos toinen tekee aloitteen fyysiseen väkivaltaan, saa olla varma että en noudata minäkään enää yhteiskunnan lakeja, vaan otan käyttöön luonnonlait.

Tuomion toki saan yhteiskunnan lakien mukaan, mutta sekään ei ole mikään pelote. Se on vain sen ajan murhe, ei muuta.

Hetken kommenttejasi pohdittuani myönnän, että olin väärässä. Tein vääriä johtopäätöksiä kirjoituksistasi. Se ei ollut oikein. Minulla ei ollut syytä moralisoida ajatuksiasi ja lopettaa keskustelua tylysti. Pyydän anteeksi sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hetken kommenttejasi pohdittuani myönnän, että olin väärässä. Tein vääriä johtopäätöksiä kirjoituksistasi. Se ei ollut oikein. Minulla ei ollut syytä moralisoida ajatuksiasi ja lopettaa keskustelua tylysti. Pyydän anteeksi sitä.

Kiitos, taidat olla ensimmäinen joka täällä kykenee tuohon. 😊👍🌹

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Kiitos, taidat olla ensimmäinen joka täällä kykenee tuohon. 😊👍🌹

Kiitos ❤️

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ätmi on ihan selvästi outo hyypiö, luulee itsestänsä liikoja, ei elä Suomen lakien mukaan!! Näyttää kyl tekevän, mitä haluu. On vaarallinen ympäristölle, jotka on ottanut kiusattavakseen, mt ongelmia näyttäis olevan paljon, tarviiko suomessa pelätä tollasta kaksoiskansalaista? On moraaliton väkivaltainen valehtelija!

• Jokaikisen itikan ja paarman...ja joutais ne mäkäräiset....ei se ampumahiihtäjän sakki, vaan ne pienet ötökät, jotka tuntevat määrätöntä halua tunkeutua kaikkiin ruumiinonkaloihin.

• Mitä linnut sitten söisivät?

• Disseisback
        Palstakamu kirjoitti:

Mitä linnut sitten söisivät?

No on kait niitä muitakin ötököitä syödä asti.... ja niitähän riittäis, jos mä tappaisin kaikki....ois kuule linnuilla millä mässätä, kun jokapuolella hirmu kasat itikoita ja paarmoja ja mäkäräisiä.... :o)

• Anonyymi

Kaikki taudinaiheuttajat (tietyt mikrobit, loiset ym.), joilla ei ole ekosysteemissä muuta virkaa kuin hankaloittaa muiden olentojen elämää.

🦄

• Anonyymi

Ai niinku siittiötkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinku siittiötkin?

Sivusta totean, että nehän nyt ovat vain soluja, eivät eliöitä. Ei niitä tarvitse tappaa, kun eivät ne varsinaisesti edes elä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että nehän nyt ovat vain soluja, eivät eliöitä. Ei niitä tarvitse tappaa, kun eivät ne varsinaisesti edes elä.

Kyllä siittiöt ovat eläviä. Ihan varmasti ne elävät, niin kuin muutkin solut. 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Eivät ne varsinaisesti ole. Solut ovat "eläviä". Eivät ne kykene itsekseen elelemään, samalla tavalla kuin vaikkapa bakteerit, jotka ovat ihan itsessään eliöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ai niin huomio, että elävä ja eliö ovat eri asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne varsinaisesti ole. Solut ovat "eläviä". Eivät ne kykene itsekseen elelemään, samalla tavalla kuin vaikkapa bakteerit, jotka ovat ihan itsessään eliöitä.

En ole väittänyt, että solut olisivat eliöitä. En ole myöskään väittänyt, että ne pystyisivät elämään irrallaan muista soluista.

Olen väittänyt vain, että solut ovat eläviä.

🦄

• Anonyymi

Venäjän pressan kuuluisi jäädä pois vallasta jos ei muuten niin kuoleman kautta. Monelle taholle tilanne olisi hyvä ratkaisu.

• Anonyymi

En mä tähän hätään ketään keksi. Siis onhan maailma täynnä kaikenlaisia sadisteja ja pahantekijöitä, mutta kuka heistä nyt sitten "ansaitsisi", sen valintani. En mä juuri nyt osaa nimetä ketään tiettyä.

• Anonyymi

11 vuotta takaisen ex naiseni. Eipähän aukoisi enää päätään, keksisi valheita ja manipuloisi.

• Anonyymi

Sen palstapedarin. Toisaalta miksi itse käsiään siihen likaisi....

• Anonyymi

Älykäs ketju. Miten ois vapaaehtoiseksi jonnekin sotimaan, hetkinen, mutta Ukrainaan tietenkin! Sinne etujoukkoihin vaan.

• Anonyymi

Tappaisin akdr:n ilkee ihminen sabotoi toisten elämiä

• En nyt varsinaisesti hingu saada ketään hengiltä, mutta jonkun viattomien tai puolustuskyvyttömien massamurhaajan päiviltä laitto sujuisi kyllä ilman omantunnontuskia, snap.
      Muitakin kai löytyisi mutta kitukoon täällä maan päällä mun puolestani surkean elämänsä loppuun asti, en ole niin turhantarkka

• Anonyymi

Mä taas ajattelen niin. Että joskus jos joutuisi tilanteeseen, missä pitäisi yleisen tai oman edun takia valita jonkun toisen hengenlähtö, ja valinta olisi vähänkuin pakko, ja vaihtoehtoja oikein siinä tilanteessa olisi parempiakaan. Niin sen kanssa voisi ehkä vielä jotenkin elää. Mutta ihan vaan oman tahdon tai koska voisin periaatteella, en viitsisi sitä vastuuta itselleni harteille kantamaan vapaa ehtoisesti ikinä ottaa.
        Ihan ilmankin selviää oikein hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä taas ajattelen niin. Että joskus jos joutuisi tilanteeseen, missä pitäisi yleisen tai oman edun takia valita jonkun toisen hengenlähtö, ja valinta olisi vähänkuin pakko, ja vaihtoehtoja oikein siinä tilanteessa olisi parempiakaan. Niin sen kanssa voisi ehkä vielä jotenkin elää. Mutta ihan vaan oman tahdon tai koska voisin periaatteella, en viitsisi sitä vastuuta itselleni harteille kantamaan vapaa ehtoisesti ikinä ottaa.
        Ihan ilmankin selviää oikein hyvin.

No tuo on se toinen vaihtoehto, mulla riittää murhanhimoni tyydyttämiseen toistaiseksi se että saan aamusella viimeistään liiskattua hengiltä sen koko yön piinanneen sääsken

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

No tuo on se toinen vaihtoehto, mulla riittää murhanhimoni tyydyttämiseen toistaiseksi se että saan aamusella viimeistään liiskattua hengiltä sen koko yön piinanneen sääsken

Jaa... No se ei kuulosta mukavalta yöltä.

• Anonyymi

Koska tämä on fiktiivinen ketju, niin Hitlerin ja miksei Stalininkin. Ei olisi vaikeuksia näitä massamurhaajia hoidella päiviltä.

• Anonyymi

Oliko fiktiivinen? Mä luulin, että joku jo aikoi jotain tehdä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko fiktiivinen? Mä luulin, että joku jo aikoi jotain tehdä…

Tottakai fiktiivinen. Hitler teki muuten yhden tosi hyvän teon elämässään: ampui itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai fiktiivinen. Hitler teki muuten yhden tosi hyvän teon elämässään: ampui itsensä.

Fiktiivinen täällä taitaa kertoa ihmisestä enemmän kuin kuvitteellinen muualla. Hitlerin kuolintavan muistan samoin toisen diktaattorin Irakista vuodelta 2006. Kunniaton loppu molemmilla.

• Anonyymi

Orbanin ehdottomasti.

• No eipä nyt tule ketään äkkiseltään mieleen... Nuorempana olisi ehkä tullutkin, vanhemmiten on oppinut ettei jonkun kuolemakaan ole ratkaisu, vaan lykkäys. No tietty jos ittensä hoitelee, niin siihen loppuu vitutus.

• Anonyymi

Luultavasti tappaisin sen yhden hullun Venäjältä

• Anonyymi

Mulla tulis kiire. On niin monta

• Anonyymi

Ompa suosittu keskustelu, ja suomalaiset on maailman onnellisinta kansaa.

• Anonyymi

Jos moraalia ja lakeja ei olisi, niin millainen maailma olisi? Silloin varmaan tapettaisiin jokainen joka tulee niin lähelle että teko onnistuu.

xLiner

• Anonyymi

Tietenkin voi ajatella että laki luo moraalin, mutta filosofit ovat todistaneet että moraali on yhtä erottamaton osa maailmaa kuin pyörät autoa. Moraalittomat ihmiset rikkovat lakeja, lakeja jotka yleensä noudattavat edes karkeasti moraalia, ja näin syntyy virheolettama, tilastollinen harha, että ilman lakia moraalittomuus pääsisi valloilleen.

Itse asiassa laki voitaisiin poistaa eikä mikään muuttuisi moraalin suhteen, samat ihmiset toimisivat moraalittomasti kuin aiemmin ja moraalin omaavat ihmiset noudattaisivat moraalin mukaista lakia.
        Moraalittomuus onkin eräänlainen ihmiskunnan rikkaruoho, joka on kitkettävä pois, antaen kuitenkin moraalia omaamattomille ihmisille toimia järkensä mukaisesti heille kerrotun moraalisäännöstön mukaisesti, joka ilmaistaan laissa. Tilastollista harhaa vahvistaa lainvalvonta, joka itseasiassa on sekä moraaliton että omaa työllisyysetuaan valvova instanssi. Mahdollista, on myös moraalittomuuden aiheuttaman totuuden etsimisen aiheuttaman tuskan aiheuttama moraalittomuuden äärelle hakeutuminen, eli kaltaistensa seuraan rikoksien selvittämisen äärelle. Tässä kohtaa moraalisten ihmisten yhteiskunta tekee virheen, antaessaan moraalittomuuden rehottaa. Ratkaisuna on nykyisen moraalittoman moraalinvartija-aineksen vaihtaminen moraalin omaavaan, jolloin ei tämän keskustelun kaltaisten aloitusten kaltaisia aiheita tarvitse käsitellä, aiheen sisällön syntyessä yleensä moraalinvartioimisen puuttumisen aiheuttamasta moraalittomuuden kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin voi ajatella että laki luo moraalin, mutta filosofit ovat todistaneet että moraali on yhtä erottamaton osa maailmaa kuin pyörät autoa. Moraalittomat ihmiset rikkovat lakeja, lakeja jotka yleensä noudattavat edes karkeasti moraalia, ja näin syntyy virheolettama, tilastollinen harha, että ilman lakia moraalittomuus pääsisi valloilleen.

Itse asiassa laki voitaisiin poistaa eikä mikään muuttuisi moraalin suhteen, samat ihmiset toimisivat moraalittomasti kuin aiemmin ja moraalin omaavat ihmiset noudattaisivat moraalin mukaista lakia.
        Moraalittomuus onkin eräänlainen ihmiskunnan rikkaruoho, joka on kitkettävä pois, antaen kuitenkin moraalia omaamattomille ihmisille toimia järkensä mukaisesti heille kerrotun moraalisäännöstön mukaisesti, joka ilmaistaan laissa. Tilastollista harhaa vahvistaa lainvalvonta, joka itseasiassa on sekä moraaliton että omaa työllisyysetuaan valvova instanssi. Mahdollista, on myös moraalittomuuden aiheuttaman totuuden etsimisen aiheuttaman tuskan aiheuttama moraalittomuuden äärelle hakeutuminen, eli kaltaistensa seuraan rikoksien selvittämisen äärelle. Tässä kohtaa moraalisten ihmisten yhteiskunta tekee virheen, antaessaan moraalittomuuden rehottaa. Ratkaisuna on nykyisen moraalittoman moraalinvartija-aineksen vaihtaminen moraalin omaavaan, jolloin ei tämän keskustelun kaltaisten aloitusten kaltaisia aiheita tarvitse käsitellä, aiheen sisällön syntyessä yleensä moraalinvartioimisen puuttumisen aiheuttamasta moraalittomuuden kokemuksesta.

🤣... pskanjauhamisen ylistys!

xLiner

• Anonyymi

No kun pitäis olla sekä laki että moraali samassa paketissa ja synkassa

• Anonyymi

Toisaalta on myös niin, että joku jonne voi kirjoitella tänne inter_nettiin vaikka ja kuinka pitkään eikö kukaan silti huomioi häntä välttämättä kun on kaikkea kansainvälistä kyberrikollisuutta sun muuta siinä hänen edellä

• Anonyymi

Haluaisin tappaa erään miehen, joka varasti minulta yli tonnin. Tuosta on 15v aikaa. Lähetin hänelle ainoinaan kuolleen rotan. Olisin voinut myydä tuon velan monta kertaa niin että se olisi kaksi tonnia. Ei se ollut sen arvoista. Riski elinkautiseen vaan tonnin takia! Se hyöty tuosta oli, etten ole ollut missään tekemisissä kenenkään työttömän kanssa tuon jälkeen.

• Anonyymi

perilliset kaikki poistaa.

mutta loppui akku Beaunista lataa siis paertakone jutrtu joku LadyBrain tai olla joku tytöillwejoku

• Anonyymi

Perkele teitä persuja kun olette tappamassa joka käänteessä jokaisen jonka vain kohtaatte. Mikä tuossa tappamisessa oikein kiihoittaa teitä Persuja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      309
      3984
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2515
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      300
      2471
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2210
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      78
      1851
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      406
      1597
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1381
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1232
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1186
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1182
    Aihe