Tarkoitan siis paikkaa, joka ainakin viikonloppuisin on auki myöhempään (02-03) vai onko kirkonkylä tältä osin aivan kuiva ja missä porukat siinä tapauksessa käyvät?
Onko Sallan keskustaajamassa pubia/ravintolaa
8
904
Vastaukset
- Anonyymi
Kuollut kylähän tämä on, viimeinen saa sammuttaa valot.
- Anonyymi
Muutamalta öyhöttäjien valtuutetuista valot ovat jo sammuneet!
- Anonyymi
Miten tähänkin keskusteluun joku saa ujutettua sanan öyhöttäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tähänkin keskusteluun joku saa ujutettua sanan öyhöttäjät.
Joillakin on pikku-ukot vaihtuneet öyhöttäjiin, sitä se vuosia jatkunut kalijan tissuttelu teettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin on pikku-ukot vaihtuneet öyhöttäjiin, sitä se vuosia jatkunut kalijan tissuttelu teettää.
Minulle on edelleen epäselvää, ketkä niitä öyhöttäjiä on :O
- Anonyymi
Tunturissa sitä tuntuu olevan yksityisiä juhlia milloin missä, otahan selvää. Piä juomistasi hyvää huolta.
- Anonyymi
Jospa se tammukka vielä aukeaa. Parkkisen kanssa kannattaa olla hyvä veli, pelastaa kuntalaisten rahoilla kaverit. Mutta yhteiseen hyvään, hyvä on savesentteri mummoille ja hyvä kapakka paikkahan tammukka on.
- Anonyymi
Onko Jaanan baari auki iltaisin pitkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721635
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 741180
- 35976